quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Ethereum weet zelf nog niet eens wat het is, want blijkbaar moet er een compleet nieuw netwerk komen
Over onzekerheid gesproken. Wel makkelijk, met proof of stake kunnen ze straks nog makkelijker transacties terugdraaien
Jaaaaa defi
Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef aTypisch het volgende:
Ethereum straks lekker proof of stake
Overlords Coinbase, Binance, ethereum foundation en nog wat andere whales die met hun stapeltje ETH de baas blijven op het netwerk
Jaaaaa DeCeNtRaAl
Nopequote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.
Miners zelf staan verspreid over de hele wereld, dus er kan naar andere pools geschakeld worden wanneer dit nodig is. Verder zijn miners betaalde bewakers van de chain. Dus dat is een wereld van verschil met PoS van Ethereum.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.
Nu snap je ook gelijk waarom hij in die marketing van een Vechain gelooft he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Miners zelf staan verspreid over de hele wereld, dus er kan naar andere pools geschakeld worden wanneer dit nodig is. Verder zijn miners betaalde bewakers van de chain. Dus dat is een wereld van verschil met PoS van Ethereum.
Leg eens uit wat je bedoelt dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Sjongejonge wat verlang ik terug naar de users van 2017...
Welke marketing?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nu snap je ook gelijk waarom hij in die marketing van een Vechain gelooft he.
Mooi man.
Ik poste al in crypto topics op FOK! zelfs voordat BIT werd geopend.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Sjongejonge wat verlang ik terug naar de users van 2017...
Eerst wat liquiditeit opbouwen ja tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef aTypisch het volgende:
@:dimmak wanneer ga jij je bitcoin staken net als die grote boze Chinese mining pools?
Als iedereen uitstapt gaat dat alleen maar makkelijker worden. Daarom, laat ze niet je bitcoin afnemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:54 schreef Apekoek het volgende:
Stel we vinden een goed uitstap moment met zn allen ergens dit jaar, even wishful thinking.
Zouden we dan dit truukje de komende jaren weer kunnen herhalen? Of gaat de overheid een stokje steken voor de volgende bullrun in 2024?
Marketing van Vechainquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nu snap je ook gelijk waarom hij in die marketing van een Vechain gelooft he.
Mooi man.
top 5 wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marketing van Vechain
Als ze iets niet hebben is het wel Marketing
Anders stonden ze wel top5.
ik kijk alleen http://seevechain.com/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie
deze is ook wel leuk: https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain
nederlandgod
Je kan je "winst" toch grotendeels verankeren door stop-loss orders te plaatsen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:45 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de bullrun nog wel een tijdje door gaat, maar goed andersom kan het ook snel uitdoven zoals in 2018.
Ik hodl gewoon nog een tijd, veel altcoin bags stammen nog uit 2017/2018, die had ik toch al min of meer afgeschreven
Stop-loss orders lossen niets op, dan neem je al verlies.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Coppi het volgende:
[..]
Je kan je "winst" toch grotendeels verankeren door stop-loss orders te plaatsen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dit is precies hoe de massa rekt gaat.De massa gaat rekt door buy high, sell low, door niet te verkopen wanneer hun coin 15X heeft gedaan, door te geloven in moonboy-dreams "Dogecoin $500 per stuk", door mega-pumps te chasen i.p.v. coins die laag staan, door BTC en nog erger alts te hodlen gedurende de bearmarkt en tijdens het dieptepunt van de bearmarkt te gaan verkopen omdat "het nog lager zal gaan en ik zal mijn bag vergroten door goedkoper terug te kopen" (omgekeerde als wat we tijdens de bullmarkt zien "ik verkoop niet, het gaat nog hoger"), en daarna hun coins weer hoger terugkopen door FOMO (zoals tijdens die fake bull rally in 2019) en nogmaals hun coinwaarde naar beneden zien gaan en instorten zoals tijdens de Covid-crash (03/2020), en weer op het dieptepunt hun coin met verlies verkopen (ik koop lager) om vervolgens weer te FOMO'en wanneer BTC ath bereikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.”[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
Zoals ik al zei, insane, maar op een goede manier. Dogecoin op Times Square.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb een weekje kennis gemaakt met de Doge-community (Dogecoinarmy), ze zijn crazy as fuck, zeer actief en fanatiek in het promoten van deze shitcoin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |