abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197829059
Ethereum weet zelf nog niet eens wat het is, want blijkbaar moet er een compleet nieuw netwerk komen

Over onzekerheid gesproken. Wel makkelijk, met proof of stake kunnen ze straks nog makkelijker transacties terugdraaien

Jaaaaa defi _O_
pi_197829085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Ethereum weet zelf nog niet eens wat het is, want blijkbaar moet er een compleet nieuw netwerk komen

Over onzekerheid gesproken. Wel makkelijk, met proof of stake kunnen ze straks nog makkelijker transacties terugdraaien

Jaaaaa defi _O_

Dan hoeft hij idd niet meer te vragen of de exchanges het traden willen stoppen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197829131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef aTypisch het volgende:
Ethereum straks lekker proof of stake _O_

Overlords Coinbase, Binance, ethereum foundation en nog wat andere whales die met hun stapeltje ETH de baas blijven op het netwerk

Jaaaaa DeCeNtRaAl
Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.
pi_197829231
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.
Nope

Mag je zelf even Googlen naar UASF en segwit2x e.d. voorbeeld uit de praktijk waaruit blijkt dat miners de meerderheid moeten volgen en niet andersom :)

Daarnaast is er met proof of stake geen strijd tussen miners, je zet je ETH vast en je profiteert

Er is geen energie en hardware markt die de boel in constante strijd met elkaar houdt in dat soort systemen.

Je hebt een paar koningen met een grote stapel en die kunnen ze voor altijd vasthouden.

Dat werkt bij proof of work gelukkig niet zo.

Succes ermee en volgende keer niet liegen, is niet nodig.
pi_197829238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Miners zelf staan verspreid over de hele wereld, dus er kan naar andere pools geschakeld worden wanneer dit nodig is. Verder zijn miners betaalde bewakers van de chain. Dus dat is een wereld van verschil met PoS van Ethereum.
pi_197829285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Miners zelf staan verspreid over de hele wereld, dus er kan naar andere pools geschakeld worden wanneer dit nodig is. Verder zijn miners betaalde bewakers van de chain. Dus dat is een wereld van verschil met PoS van Ethereum.
Nu snap je ook gelijk waarom hij in die marketing van een Vechain gelooft he.

Mooi man.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 10:45:43 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197829372
Sjongejonge wat verlang ik terug naar de users van 2017...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197829387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Leg eens uit wat je bedoelt dan? :)
pi_197829427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Mooi man.
Welke marketing?

pi_197829429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik poste al in crypto topics op FOK! zelfs voordat BIT werd geopend. ;)

Maar verder een hele goede inhoudelijke reactie hoor.
pi_197829530
@dimmak wanneer ga jij je bitcoin staken net als die grote boze Chinese mining pools? :D
pi_197830572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef aTypisch het volgende:
@:dimmak wanneer ga jij je bitcoin staken net als die grote boze Chinese mining pools? :D
Eerst wat liquiditeit opbouwen ja toch
pi_197830838
Stel we vinden een goed uitstap moment met zn allen ergens dit jaar, even wishful thinking.

Zouden we dan dit truukje de komende jaren weer kunnen herhalen? Of gaat de overheid een stokje steken voor de volgende bullrun in 2024?
pi_197830918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:54 schreef Apekoek het volgende:
Stel we vinden een goed uitstap moment met zn allen ergens dit jaar, even wishful thinking.

Zouden we dan dit truukje de komende jaren weer kunnen herhalen? Of gaat de overheid een stokje steken voor de volgende bullrun in 2024?
Als iedereen uitstapt gaat dat alleen maar makkelijker worden. Daarom, laat ze niet je bitcoin afnemen. :)
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 12:02:30 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197830982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Mooi man.
Marketing van Vechain :?

Als ze iets niet hebben is het wel Marketing :{

Anders stonden ze wel top5.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_197831066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Marketing van Vechain :?

Als ze iets niet hebben is het wel Marketing :{

Anders stonden ze wel top5.
top 5 wat?
pi_197831183
@onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie

deze is ook wel leuk: https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain

nederlandgod
pi_197831384
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie

deze is ook wel leuk: https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain

nederlandgod
ik kijk alleen http://seevechain.com/
pi_197831406
Voor wie nog SNTR (Silent Notary) bezit en de eerste swap ronde gemist heeft:

- ga naar de Telegram groep ( @UBIX_Network )
- lees de pinned message

Je kan alvast een account en een wallet aanmaken op Ubikiri.com.

Graag gedaan ;)
pi_197832229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:45 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat de bullrun nog wel een tijdje door gaat, maar goed andersom kan het ook snel uitdoven zoals in 2018.

Ik hodl gewoon nog een tijd, veel altcoin bags stammen nog uit 2017/2018, die had ik toch al min of meer afgeschreven
Je kan je "winst" toch grotendeels verankeren door stop-loss orders te plaatsen?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:15:12 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197832347
Lol bitcoinmaxi's die beseffen dat ze opgevreten gaan worden door Vechain

Enterprise adoptie _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197832357
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Coppi het volgende:

[..]

Je kan je "winst" toch grotendeels verankeren door stop-loss orders te plaatsen?
Stop-loss orders lossen niets op, dan neem je al verlies.

Zelf denk ik dat de beste strategie is om op tijd je winst te nemen.
Als iets x10 is gegaan dan is het heel verleidelijk om te denken dat het x20 zal gaan maar het kan net zo goed weer zakken.

Betaal af en toe de helft uit en zet het om in bitcoin.

Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan.

Terugkijken op minder winst is altijd nog beter dan terugkijken op verlies.
pi_197832776
Ik bleek nog over 100 NEXO te beschikken omdat ik in 2018-2020 gebruik van hun diensten had gemaakt. Zat gisteren een 2 uur durende crypto-gerelateerde livestream te kijken die een stuk of 50 verschillende coins ging behandelen, opeens hoor ik na anderhalf uur op de achtergrond "NEXO has 15X'ed":

NEXO is een security, dus ik moest het op Binance DEX verkopen, maar heb het meteen gedumpt en ingeruild voor een stablecoin. Dat ik dit via een livestream moest vernemen geeft al aan hoeveel ik om die coins gaf, lol.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dit is precies hoe de massa rekt gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De massa gaat rekt door buy high, sell low, door niet te verkopen wanneer hun coin 15X heeft gedaan, door te geloven in moonboy-dreams "Dogecoin $500 per stuk", door mega-pumps te chasen i.p.v. coins die laag staan, door BTC en nog erger alts te hodlen gedurende de bearmarkt en tijdens het dieptepunt van de bearmarkt te gaan verkopen omdat "het nog lager zal gaan en ik zal mijn bag vergroten door goedkoper terug te kopen" (omgekeerde als wat we tijdens de bullmarkt zien "ik verkoop niet, het gaat nog hoger"), en daarna hun coins weer hoger terugkopen door FOMO (zoals tijdens die fake bull rally in 2019) en nogmaals hun coinwaarde naar beneden zien gaan en instorten zoals tijdens de Covid-crash (03/2020), en weer op het dieptepunt hun coin met verlies verkopen (ik koop lager) om vervolgens weer te FOMO'en wanneer BTC ath bereikt.

“The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.”
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197832942
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb een weekje kennis gemaakt met de Doge-community (Dogecoinarmy), ze zijn crazy as fuck, zeer actief en fanatiek in het promoten van deze shitcoin.
Zoals ik al zei, insane, maar op een goede manier. Dogecoin op Times Square.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197832983
Dogecoin "Bitcoin rival"

CNN fake news :') _O-

Elon Musk tweeted. Dogecoin surged more than 50%

https://edition.cnn.com/2(...)-dogecoin/index.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')