en het goeie aan polkadot is dat ze helzeflde kunnen ooit, maar dan met btc als basis.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Het Ethereum DeFi ecosysteem.
Allemaal leuk en aardig maar hij gaat een keer nat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef Apekoek het volgende:
Een zwager van mij is in een week van 2k usd naar 12k usd gegaan en denkt volgende week al wel op 24k te zitten. Dit alles dankzij zijn goede telegram groepen, twitter en uniswap waar hij constant op het juiste moment instapt bij compleet nieuwe munten.
Is dit echt zo’n aanrader of is dit naïef en puur geluk? (En dan lees ik zelf veel over rug pulling etc., maar ik heb er geen verstand van)
Hij claimt dat elke nieuwe munt sowieso x 2 gaat en stapt er dan snel uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar hij gaat een keer nat.
Ja hoor het kan werken. Totdat het niet meer werkt.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hij claimt dat elke nieuwe munt sowieso x 2 gaat en stapt er dan snel uit.
En hoe gaat het verder met sxp? Je moest een aantal coin staken toch voor rewards?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Roellie80 het volgende:
Maandag op de helft van m'n Swipe avontuur. Het went snel elke week gemiddeld ¤155 extra te besteden hebben
Die 8 procent ga ik niet halen, maar ik zie de knop DeFi ineens. Ik ga maar eens daarmee spelen en kijken wat voor rendement ik kan halenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
100 aan rente, 50 aan cashback (8%)
De swipe kaart leg ik uit in deze videoquote:Op zondag 31 januari 2021 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En hoe gaat het verder met sxp? Je moest een aantal coin staken toch voor rewards?
Die had ik nog niet meegenomen, maar dat is niet zoveel. Ik heb nu zo'n ¤800 in stablecoins op de wallet staan en dit geeft een extra ¤0.20 per dag aan rentequote:Op zondag 31 januari 2021 11:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Die 8 procent ga ik niet halen, maar ik zie de knop DeFi ineens. Ik ga maar eens daarmee spelen en kijken wat voor rendement ik kan halen
Die twijfels heb ik nog steeds, dat doet niks af aan absolute getallen. Ik zal op dit moment NIEMAND de slate card aanraden. Maar het ding is op dit moment toch onbetaalbaar.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:24 schreef fathank het volgende:
Ik had je twijfels al gelezen op Tweakers van de week. Gek dat ik die hier niet lees.
Ik heb de mijne nogquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft nog Universa? Stijgt ook weer hard de laatste tijd, bijna weer op ICO prijs haha
Tering. Dat bestaat nog steeds ja?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft nog Universa? Stijgt ook weer hard de laatste tijd, bijna weer op ICO prijs haha
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef vigen98 het volgende:
ICO prijs was 1.5 cent.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt nog wel even te gaan.
Gewoon alles in bitcoin stoppen.quote:
Waarom wil je Bitcoin als je er van overtuigd bent dat Ethereum harder zal groeien?quote:Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef Aloulu het volgende:
Mijn doel is zoveel mogelijk bitcoin (deel ervan) in handen krijgen. Ik wil 6000¤ erin stoppen, doe ik dat gelijk in BTC of eerst ethereum, geld maken (die groeit harder en sneller) en vervolgens overstappen met geheel naar BTC zodat ik groter aandeel heb. Hoewel BTC dan ook gestegen is aankomende maanden.
Wat zou men mij aanraden?
Ik heb geen ervaring met traden ansich. Geen behoefte aan. Enige waar ik nu interesse in heb is met name BTC en wat ethereum aanhouden en/of polkadot.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:44 schreef Piva het volgende:
Gewoon alles in bitcoin stoppen.
Als je echt een goede trader was dan prate je wel over andere bedragen dan 6k euro..
Omdat ik niet “zeker” weet of Ethereum ook 150k dollar kan aantikken, en als dat wel zo is stuk langer nog duurt. Bij BTC heb ik daar meer vertrouwen in, laat ik het zo zeggen ipv “zeker weten”. Lange termijn interesseert me het meest.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom wil je Bitcoin als je er van overtuigd bent dat Ethereum harder zal groeien?
Er zijn maar weinig coins die langdurig Bitcoin outperformen. Mijn advies zou dan ook zijn gewoon Bitcoin te kopenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:07 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Omdat ik niet “zeker” weet of Ethereum ook 150k dollar kan aantikken, en als dat wel zo is stuk langer nog duurt. Bij BTC heb ik daar meer vertrouwen in, laat ik het zo zeggen ipv “zeker weten”. Lange termijn interesseert me het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |