Sja, ik ben tegen zwarte piet, maar had geen moeite met de TT. Pick your battles en Zo. Deze was het echt niet waard. Er liepen letterlijk mensen met zwarte gezichtsmaskers rond.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:55 schreef MissyZ het volgende:
Zat nog na te denken over de vorige cos titel. Of dat wel kon zwarte pieten.
Als het een blauw gezichtsmaskertje was geweest, had er Smurfen in ta house gestaan.
Had er geen smurf komen klagen.
En toen waren ze weer uitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon 8 uur wakker worden dus ...De lichten buiten de slaapkamers zijn aangegaan.
Dat was wel heel snel. Kennelijk vooral voor de televisie kijkers bedoeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt nu al niet meer stemmen voor de huismeester battle. Heeft dat open gestaan van 23.00 tot 23.15 of zo?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt nu al niet meer stemmen voor de huismeester battle. Heeft dat open gestaan van 23.00 tot 23.15 of zo?
Samequote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik dacht doe dat vandaag wel ff op m'n gemak.
En Peter zei nog: stem nu!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik dacht doe dat vandaag wel ff op m'n gemak.
Dat vind ik zo'n irritante vent dat ik daar niet meer naar luisterquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor ze vandaag. . . moet je ook nog met deze kleremuziek wakker worden zo vroeg.
Ze heeft zojuist haar mic op de bank gepleurd en zal zo wel weer verder pittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:07 schreef Hunter het volgende:
Naat al gezien of zit die nog in de DBK?
inkt op lichaam kan heel mooi zijn... maar soms zie je foto's die 100% het tegendeel bewijzen!quote:
ze weet wel dat Jill in een ambulance is weggevoerd vorige week?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naat doet echt nooit wat, maar ze kopieert wel gedrag. Dus Jill gaat was vouwen, en hup, Naat kan het ook ineens. Jill heeft zo'n goede invloed op haar.
Die Aziaten zijn getraind te werken. Altijd en overal. En blijven lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naat doet echt nooit wat, maar ze kopieert wel gedrag. Dus Jill gaat was vouwen, en hup, Naat kan het ook ineens. Jill heeft zo'n goede invloed op haar.
Dat doet ze maar thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : 'AL EEN MAAND OP EEN RIJ BIG BROTHER!!! Ik wil een keer uitslapen!!'
#teamnaomi
Of bij mij thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat doet ze maar thuis![]()
Mogguh cossers
Patje moet HM worden!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:04 schreef Hunter het volgende:
Hoop ik niet dat door jullie schuld Daan de huismeester wordt.
Inderdaad vreemd. Wou vandaag ook effe mijn stem uitbrengen. Niet dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien dat het besef inklinkt dat ze het roer om moet gooien, wil ze enige kans maken om daar te overleven?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef engine het volgende:
Naat heeft goed geslapen. Draagt een mic. Gaat uit zichzelf kleertjes vouwen.
Wat is hier aan de hand joh![]()
Nee tot 7u vanmorgen.. maar nog wel een rare tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
dat houdt ze nooit lang vol... je moet immers wel jezelf blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat het besef inklinkt dat ze het roer om moet gooien, wil ze enige kans maken om daar te overleven?
We gaan zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:24 schreef ddww het volgende:
[..]
dat houdt ze nooit lang vol... je moet immers wel jezelf blijven
Ze doet net of ze drie dorpen verderop Naar de supermarkt moet fietsenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Daan staat weer op van de bank: "Suiker vergeten, moet ik WEER terug."
Ze zal wel moeten want Jill, Daan en Thomas zijn wel bij de groep.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat het besef inklinkt dat ze het roer om moet gooien, wil ze enige kans maken om daar te overleven?
quote:
quote:
Goedemorgen! En de rest ook natuurlijk!quote:
Nee, ze is vogelvrij en kan op de bank deze weekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:38 schreef ddww het volgende:
[..]
van mij mag ze nog best wel een weekje de meesteres zijn hoor
Ja en mijn papegaai doet mee met ze.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die 's morgens vroeg luid gaan zingen.
Prima toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die 's morgens vroeg luid gaan zingen.
De regie gaat Nat huismeester maken, want anders ligt ze er volgende donderdag uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:39 schreef lonneberga het volgende:
zal wellicht Nathalie worden,soort van goedmakertje,maatje weg,voor lul gezet met die video.
Ze was de beste tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:38 schreef ddww het volgende:
[..]
van mij mag ze nog best wel een weekje de meesteres zijn hoor
Lauw is het nieuwe hot/cool toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:44 schreef Blackprinces het volgende:
Beetje lauwe reacties van ze of ligt dat aan mij?
Huub deed dat leuk en grappig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Prima toch?
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Die lacht de hele dag
Die lacht de hele dag!
DGK flashback
de beste yepquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze was de beste tot nu toe.
Ik vind eigenlijk dat het publiek iedere week de HM moet kunnen kiezen.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
De regie gaat Nat huismeester maken, want anders ligt ze er volgende donderdag uit.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:47 schreef D. het volgende:
Ik hoop op Liese op de bank, maar ben bang dat veel mensen niet met hun hoofd gaan stemmen en ze dan nog even blijft
Die meiden zijn fantastisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Huub deed dat leuk en grappig.
Die meiden zijn irritant bezig...
Daar gaat de regie niet over. Die gaan alleen over beeld en geluid.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
De regie gaat Nat huismeester maken, want anders ligt ze er volgende donderdag uit.
denk het niet, want dat gaat kijkers kosten... minimaal één, weet ik uit zeer betrouwbare bronquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huub, heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die meiden zijn fantastisch.
Huub daarentegen heeft het begrip irritant uitgevonden en verbeterd.
Maar ze houdt niet op .. het blijft maar komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:57 schreef D. het volgende:
Ik ga proberen niet meer op de zure reacties over Daan te reageren
Hopelijk komen er af en toe nog wat andere posts voorbij
De Gouden Kooi waarschijnlijk.quote:
zijn dat steeds die 'edit' reacties die ik van je tegenkomquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:57 schreef D. het volgende:
De reacties hier ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ze houdt niet op .. het blijft maar komen.
Praten over anderen, daar is ze goed in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Daan zit bij de psycholoog alleen maar over de anderen te praten, niet over zichzelf.....zegt ze
Dat waren posts waarbij ik me later bedachtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zijn dat steeds die 'edit' reacties die ik van je tegenkom
Ik hoop dat de Daan van de eerste paar weken terugkomt. Minder focus op het spelen van het spel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:57 schreef D. het volgende:
Hopelijk komen er af en toe nog wat andere posts voorbij
Nee, huismeester lijkt me ook geen goed plan nu. Liever iemand die er wat positiever in staat nuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Daan van de eerste paar wek terugkomt. Minder focus op het spelen van het spel.
Ik zou het leuk vinden als ze aankomende week huismeester is. Dan liggen de kaarten voor de aankomende week op de meest interessante manier
Nee, alleen dat Nick zich gisternacht ernstig zorgen maakte over het koken van vandaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef D. het volgende:
Is er al iets bekend over een nieuwe kookplaat trouwens?
Dat gaat niet meevallen zonder plaat neequote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, alleen dat Nick zich gisternacht ernstig zorgen maakte over het koken van vandaag.
Ik hoop wel dat er een sanctie opstaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, alleen dat Nick zich gisternacht ernstig zorgen maakte over het koken van vandaag.
Afgelopen nacht stilletjes vervangen, en ze praten er niet meer over.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef D. het volgende:
In Hummies tijd zou het credo geweest zijn: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, maar met deze zoetsappige productie zal er vandaag wel weer een nieuwe komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef D. het volgende:
Fair point. Ben alleen bang dat het in de nominaties dan negatief uitvaltquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, huismeester lijkt me ook geen goed plan nu. Liever iemand die er wat positiever in staat nu
Een nieuwe mag, als er maar wel consequenties zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Hummies tijd zou het credo geweest zijn: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, maar met deze zoetsappige productie zal er vandaag wel weer een nieuwe komen.
Even kijken hoe de dynamiek binnen de groep zich komende dagen ontwikkeltquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Fair point. Ben alleen bang dat het in de nominaties dan negatief uitvalt
t is er gebeurd met die kookplaat ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:02 schreef D. het volgende:
Er schijnt nog een kookplaat in de voorraadkamer te staanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar realiseert zich dat dat niet kan.
Heeft jowi op gesprongen/gehangen, en toen zei die krakquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef Jockari het volgende:
Wa
[..]
t is er gebeurd met die kookplaat ?
Jowi heeft m gesloopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef Jockari het volgende:
Wa
[..]
Als Lieses Angels de krachten bundelen moet de rest dat ook doen en het is moeilijk om die op één lijn te krijgen, dus ben ik bang dat ze zo'n noodgreep inderdaad moeten uithalen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Fair point. Ben alleen bang dat het in de nominaties dan negatief uitvalt
ow, ik dacht dat iemand er per ongeluk met een kin tegenaan was gelopenquote:
Waar een wil is is een weg. Ze hebben buiten houtblokken en ze hebben lucifers.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar realiseert zich dat dat niet kan.
Is ze veel te lui voor gok ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Ze hebben buiten houtblokken en ze hebben lucifers.
Ik wou alleen dat er iemand live een ondertiteling bij gafquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind dat Antwerps accent van Patje zo smakelijk.
Ze wil vast niet de nieuwe Els worden in het Els-Nathalie duoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:13 schreef Jockari het volgende:
Daan is duidelijk de belgen aan het zoeken.
Ik vind Patje goed te verstaan hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wou alleen dat er iemand live een ondertiteling bij gaf
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef Jockari het volgende:
Wa
[..]
Een voormalig reli-zangeres.quote:
Lava, als uit een vulkaanquote:
Ik vraag me af of er wel iemand in het huis mag. Ze zitten nu in een bubbel. Anders had Jill ook niet zo lang in quarantaine hoeven blijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:34 schreef Blackprinces het volgende:
Ik denk dat ze vandaag lang in de gameroom zijn.
De kookplaat zal vervangen moeten worden lijkt me.
Patje is een held. Ik denk dat hij per ongeluk gaat winnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:38 schreef aswesleep het volgende:
Patje over zijn fitness oefeningen die hij nu doet tegen de muur: "Das blijkbaar goed voor... ja voor wat weet ik ook niet".
Het blijft ook komen bij hem.
Ze zijn al vaker in het huis geweest voor reparaties als ze in de gameroom waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er wel iemand in het huis mag. Ze zitten nu in een bubbel. Anders had Jill ook niet zo lang in quarantaine hoeven blijven.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Lava, als uit een vulkaan
Is een spelletje; iemand roept 'de vloer is lava' en dan moet iedereen de voeten van de vloer halen
Ja, niet heel handigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:39 schreef mario390 het volgende:
[..]en dann op de kookplatt springen?
![]()
Tot 07:00 uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:23 schreef D. het volgende:
Ik had vandaag willen stemmen, maar kennelijk was de stemronde maar een paar uurtjes
Er zijn al eerder klussers in huis geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er wel iemand in het huis mag. Ze zitten nu in een bubbel. Anders had Jill ook niet zo lang in quarantaine hoeven blijven.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Els naar huis ik zag op insta kon hé bieden op de hottub. Was iemand die zei al krijg ik geld toe dan wil ik die niet. Zei Redactie BB wil je haar crocs wel
Dat is geen eten MC Donaldsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:43 schreef D. het volgende:
Het gaat over gezond eten en vet verliezen nu.
Meer McDonalds is de conclusie
Ik zou best een menuutje lusten nuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is geen eten MC Donalds
Bij andere BB's hadden ze weleens een snack-dagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:00 schreef Tourniquet het volgende:
In de voorraadkamer is inderdaad ook een klein keukentje, anders een dagje Thuisbezorgd.nl?
En noodrantsoen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Bij andere BB's hadden ze weleens een snack-dag
Lies?quote:
Eigenlijk is het allemaal te luxe en te makkelijk. Opdrachten voor huishoudgeld zijn eenvoudig. Regelmatig extraatjes zoals gisteren, waar ze praktisch niks voor hoeven doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eten is veel te luxe. Ze hoeven er niks voor te doen.
Sumoworstelpakjequote:
Alle kappersspullen inleveren. Zoiets zouden ze in het verleden doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jowie is gaan opbiechten in de DBK dat de kookplaat kapot is, BB gaat voor een oplossing zorgen
Nathalie : Krijg jij er problemen mee?
Jowie : Daar komt BB nog op terug
Week lang koud waterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alle kappersspullen inleveren. Zoiets zouden ze in het verleden doen.
het is rood, het zit in een hoekje en het wordt steeds kleinerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:15 schreef D. het volgende:
Patrick dept het bloed van zijn neus
Iedere keer als ie zich scheert heeft ie meer wondjes
Ik wou net gaan vragen of hij vannacht met een kat gevochten heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:15 schreef D. het volgende:
Patrick dept het bloed van zijn neus
Iedere keer als ie zich scheert heeft ie meer wondjes
Hanteert ie in het huis een andere scheerwijze dan buiten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een sukkelaar die Patrick. Die houdt geen hoofd over op deze manier.
Zal een fikse strijd worden danquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : maar ik durf geen huismeester te zijn.
it ain't over till the fat lady sings the bluesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Noami heeft het in the pocket. Jill laat het liggen denk ik.
Ik denk dat ze best fanantiek is eenmaal begonnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Noami heeft het in the pocket. Jill laat het liggen denk ik.
Nathalie heeft dat ook wel in zichquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie bemoedigt Jill: je kunt het gewoon, niet zenuwachtig zijn.
Hopelijk laat Nathalie meer van dit zien de komende tijd.
Puur eigenbelang.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie bemoedigt Jill: je kunt het gewoon, niet zenuwachtig zijn.
Hopelijk laat Nathalie meer van dit zien de komende tijd.
ik vind m niet twijfelachtig hoor, bij de nl is Jill popu bij de belgen Naomiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
Alweer zo'n twijfelachtige poll-uitslag, net als met die token.
Als ze faal op faal zouden stapelen als bouwstenen kom je hoger uit dan de Toren van Babel.
Ik heb eigenlijk geen enkele twijfel of het kloptquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
Als ze faal op faal zouden stapelen als bouwstenen kom je hoger uit dan de Toren van Babel.
Zijn in de polls al tijden de meest favoriete bewoners. Dus ik vind 'm helemaal logisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen enkele twijfel of het klopt
Dat dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn in de polls al tijden de meest favoriete bewoners. Dus ik vind 'm helemaal logisch.
Komt wel overeen met het sentiment dat heerst op social media.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
Niks twijfelachtigs aan. Zijn beide aardig populair momenteel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
Je hebt 5 minuten de tijd gehad om te stemmen dus hoeft sowieso niet overeen te komen met wat de meerderheid wil/vindt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Tussen Naomi en Jill.
tuinbeeldquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Weer fijn naar een lege huiskamerkijken.
Het lijkt erop dat Zoey zo gaat opmaken dus we hebben voorlopig wat te doenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef WAvanBuren het volgende:
uhm vanaf gisteravond tot vanochtend 07:00 uurquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:28 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten de tijd gehad om te stemmen dus hoeft sowieso niet overeen te komen met wat de meerderheid wil/vindt.
Tuinquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Precies. 5 minuten dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef danilel het volgende:
[..]
uhm vanaf gisteravond tot vanochtend 07:00 uur
Ik denk dat Jill als huismeester voor ons als kijkers leuker isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Naomi wint. Jill wordt toch niet weggestemd, dus liever Naomi safe. Dan Kin en Daan op de nominaties en stemmen maar
dan kan deze keer daan er uit, hopelijk krijgen nathalie het voor elkaar zich daarna van haar betere kant te laten zien zodat ze enigszins na BB normaal de straat over kanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Naomi wint. Jill wordt toch niet weggestemd, dus liever Naomi safe. Dan Kin en Daan op de nominaties en stemmen maar
Uiteraard moet Naomi winnen! Maar voor de nominaties maakt het denk ik niks uit wie van de twee huismeester word.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Mee eens, maar hey, ik stem tactisch! Ik speel gewoon het spel!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill als huismeester voor ons als kijkers leuker is
quote:
goedemorgenquote:
Niet helemaal eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
nee ze gaan voor nathalie en daan. Hebben ze al afgesprokenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.
De belgische modepopjes zouden wel eens voor jill kunnen gaan dit keer.
Hun doen moeite om "leuk" te zijn en aandacht van de cams te krijgen.
Bij jill gaat dat vanzelf.
Is voor hun een obstakel.
Werd even genoemd vannacht, maar ze konden het niet over hun hart verkrijgen. Ze vinden Jill te lief.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet helemaal eens.
De belgische modepopjes zouden wel eens voor jill kunnen gaan dit keer.
Hun doen moeite om "leuk" te zijn en aandacht van de cams te krijgen.
Bij jill gaat dat vanzelf.
Is voor hun een obstakel.
Owquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee ze gaan voor nathalie en daan. Hebben ze al afgesproken
waarom zall jill op de mond ongestelt zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:32 schreef D. het volgende:
"Je hebt het maximale aantal vijanden onder je huidige abonnement bereikt"
Niet op de mond! Op de lippen benedenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zall jill op de mond ongestelt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |