Sja, ik ben tegen zwarte piet, maar had geen moeite met de TT. Pick your battles en Zo. Deze was het echt niet waard. Er liepen letterlijk mensen met zwarte gezichtsmaskers rond.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 06:55 schreef MissyZ het volgende:
Zat nog na te denken over de vorige cos titel. Of dat wel kon zwarte pieten.
Als het een blauw gezichtsmaskertje was geweest, had er Smurfen in ta house gestaan.
Had er geen smurf komen klagen.
En toen waren ze weer uitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon 8 uur wakker worden dus ...De lichten buiten de slaapkamers zijn aangegaan.
Dat was wel heel snel. Kennelijk vooral voor de televisie kijkers bedoeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt nu al niet meer stemmen voor de huismeester battle. Heeft dat open gestaan van 23.00 tot 23.15 of zo?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt nu al niet meer stemmen voor de huismeester battle. Heeft dat open gestaan van 23.00 tot 23.15 of zo?
Samequote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik dacht doe dat vandaag wel ff op m'n gemak.
En Peter zei nog: stem nu!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik dacht doe dat vandaag wel ff op m'n gemak.
Dat vind ik zo'n irritante vent dat ik daar niet meer naar luisterquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor ze vandaag. . . moet je ook nog met deze kleremuziek wakker worden zo vroeg.
Ze heeft zojuist haar mic op de bank gepleurd en zal zo wel weer verder pittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:07 schreef Hunter het volgende:
Naat al gezien of zit die nog in de DBK?
inkt op lichaam kan heel mooi zijn... maar soms zie je foto's die 100% het tegendeel bewijzen!quote:
ze weet wel dat Jill in een ambulance is weggevoerd vorige week?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naat doet echt nooit wat, maar ze kopieert wel gedrag. Dus Jill gaat was vouwen, en hup, Naat kan het ook ineens. Jill heeft zo'n goede invloed op haar.
Die Aziaten zijn getraind te werken. Altijd en overal. En blijven lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Naat doet echt nooit wat, maar ze kopieert wel gedrag. Dus Jill gaat was vouwen, en hup, Naat kan het ook ineens. Jill heeft zo'n goede invloed op haar.
Dat doet ze maar thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : 'AL EEN MAAND OP EEN RIJ BIG BROTHER!!! Ik wil een keer uitslapen!!'
#teamnaomi
Of bij mij thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat doet ze maar thuis![]()
Mogguh cossers
Patje moet HM worden!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:04 schreef Hunter het volgende:
Hoop ik niet dat door jullie schuld Daan de huismeester wordt.
Inderdaad vreemd. Wou vandaag ook effe mijn stem uitbrengen. Niet dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien dat het besef inklinkt dat ze het roer om moet gooien, wil ze enige kans maken om daar te overleven?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:11 schreef engine het volgende:
Naat heeft goed geslapen. Draagt een mic. Gaat uit zichzelf kleertjes vouwen.
Wat is hier aan de hand joh![]()
Nee tot 7u vanmorgen.. maar nog wel een rare tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:00 schreef Li0nHeart het volgende:
dat houdt ze nooit lang vol... je moet immers wel jezelf blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat het besef inklinkt dat ze het roer om moet gooien, wil ze enige kans maken om daar te overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |