Meter bier incoming.quote:
ze gaan zuipen.quote:
Go patje!quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:06 schreef Mjelleke het volgende:
Patrick nu meteen spelpraat met Nick.
Ja klopt had er eerst 2 en die werkte niet en toen 1 en tien werkte het welquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:06 schreef MMXMMX het volgende:
Stemmen werkt niet ik kan maar 1 bewoner selecteren ?
lauw bierquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow?
bier 1 meter en bitterballen
Febo liegt
Flauwquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Drank, top.....Jill straks weer buikkramp, met ambulance naar het ziekenhuis en over een week weer terug![]()
[ afbeelding ]
Dit wilde ik ook stemmen maar kan alleen Naomi selecterenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:06 schreef danilel het volgende:
naomi en julie tegen elkaar, dan tenminste 1 belg als huismeester
Echt hoor.Gelijk een zuur hoofd.quote:
Tja, recruiten hequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
De Kin zou toch niet mee feesten?
Minder slecht...quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Moet zeggen dat de liveuitzendingen wel steeds beter lopen
Nice cap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef odie22 het volgende:
ja hoor, ze kijkt weer moeilijk
[ afbeelding ]
Die wordt er ook echt niet sympathieker op hequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef danilel het volgende:
Daan met een kribbige stem; "en het is lauw bier"
Daan lijkt elke dag een jaar ouderquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef odie22 het volgende:
ja hoor, ze kijkt weer moeilijk
[ afbeelding ]
ach praat toch geen onzin hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Drank, top.....Jill straks weer buikkramp, met ambulance naar het ziekenhuis, quarantaine in hotel en over een week weer terug![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een faal, voormalige huismeesters kunnen niet meer gekozen worden.
Ik kijk zo nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tijd voor een Nederlander. Zijn al 3 Belgen geweest.
Echt niet.quote:
altijd met zulke avondenquote:
Okee.quote:
eikel, laat dat dan staan voor degene die het wel lustenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:10 schreef engine het volgende:
Nick ook biertje in de hand. Drinkt normaal ook nooit.
Dan gaat hij tochquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
lijkt of hij baalt, had er liever uit gegaan
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele avond L.. vind het zo nep staan
ben ik het niet met je eens staat der juist mooi vind ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele avond L.. vind het zo nep staan
Had ze bij René en Ziko ook geen last vanquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Danielle vond het eigenlijk niet kunnen, een feestje nu dat Els er uit is, voelde alsof ze dansen op iemands graf .
Daarom staat ze nu ook te dansen met een glas wijn in haar hand
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Patrick is helemaal dol van blijdschap![]()
![]()
[ afbeelding ]
die zat te stressen, moet even bijkomen denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:13 schreef lonneberga het volgende:
Patrick ziet er diep ongelukkig uit
Ik kon maar 1 kiezenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:13 schreef Kefke04 het volgende:
Patje en Zoey gestemd voor huismeester, Patje mag hem winnen.
Ga ik nu niet naar luisteren 🎧 geen snapje nuquote:
Dat lijkt me heerlijk. Dan krijg je Studio Vlemmix taferelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:13 schreef Kefke04 het volgende:
Patje en Zoey gestemd voor huismeester, Patje mag hem winnen.
Maar die waren nog jongquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ze bij René en Ziko ook geen last van
ksstquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:15 schreef Sangha het volgende:
Balen, moet morgen vroeg op, maar ik wil niet naar beddd!!!
Zoey.quote:
Ze hebben de etiketten er zelfs in de hottub af zitten wekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt
Vind ik ook wel klachtwaardig
Zo ziet niemand dat het Heineken is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben de etiketten er zelfs in de hottub af zitten weken
Een zomerkleedje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft naomie nu aan
Ik vind haar een schatje maar ze kan wel wat kledingadvies gebruikenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft naomie nu aan
maakt sneller dronken hahahquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt
Vind ik ook wel klachtwaardig
Een jurk welke haar prachtig staat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft naomie nu aan
Andere muziek..quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef Clasientje het volgende:
Valt nu op dat het feest nu stuk saaier is lol
PB gaat met haar winkelen.Komt goed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ik vind haar een schatje maar ze kan wel wat kledingadvies gebruiken
Met zo een muziek, wat zou je willen...quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef Clasientje het volgende:
Valt nu op dat het feest nu stuk saaier is lol
Die kut gaat echt geen battle winnen, no way .....quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef Optic_Zyran het volgende:
Stel je voor, Snapjuh als huismeester. Wat zou er daar van komen![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een jurk welke haar prachtig staat?
Nee maar wel dat het smaakt naar lauwe pisquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ziet niemand dat het Heineken is.
Daar ging niemand van uit amaiquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ow ja, heb me hele dag moeten inhouden, maar nu hoeft het niet meer,
aan iedereen die er de hele dag van uitgingen dat Els ging blijven.....![]()
![]()
Daar zeg je watquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die kut gaat echt geen battle winnen, no way .....
Was alleen Freaky40 toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:21 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ow ja, heb me hele dag moeten inhouden, maar nu hoeft het niet meer,
aan iedereen die er de hele dag van uitgingen dat Els ging blijven.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hun wel feestjes dansen wij thuis![]()
![]()
![]()
Te veelquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat heeft naomie nu aan
Zonde denk als ze los is ze nog meer lol kan makenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:21 schreef GayGuy het volgende:
Jil durft niet echt los te gaan. Snap het wel
Die heeft ze nog voor de uitzending verwisseld voor een zwart jakjequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:19 schreef Maartel het volgende:
Wat is die linedance outfit van Daan dan?
is net gertje die ging ook heel k3 afquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie en Michel aan het flirten
Met zoey wordt niks .. volgens mij was er ook niks ..quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie en Michel aan het flirten
Wat een mooi stillevenquote:
Of door drank, en de avond weer te emotioneel wordt, en weer zo'n paniekaanval krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonde denk als ze los is ze nog meer lol kan maken
de enigste met groene flesquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ziet niemand dat het Heineken is.
volgens mij vindt hij juli leukerquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met zoey wordt niks .. volgens mij was er ook niks ..
Daar zit je dan met al je vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
heeft ze een verkapt theotje gedaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus hypocriete Els heeft nog effe een heel giftig geschenk bij Patje achtergelaten in de vorm van dat ze hem heeft wijsgemaakt dat er een belg op hem heeft gestemd ( door haar eigen stem te ontkennen)![]()
Bedenk me wel dat er een positieve kant aan dit verhaal is, en dat is dat hij Thomas zal zien als die mol en dan is het niet zo een erge ramp![]()
Maar toch, wat een regelrechte achterbakse kutstreek van Els, blij dat dat wicht eruit is dan![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook.. maar zat me al af te vragen of ik het me verbeeldequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij juli leuker
Ja vroeg ik me ook af,ze had het wel over haar kids maar heb geen partner gehoordquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Julie een man thuis zitten eigenlijk
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, de uitslag live in het huis vanavond .....![]()
![]()
![]()
De bewoners horen de uitslag live - 28 januari 2021.Amai video is aan het coderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Chips ik las Jill.. 🤣quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. maar zat me al af te vragen of ik het me verbeelde
Dat zal ook zo zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef Clasientje het volgende:
Belgen denken nu YES dit gaan we winnen van de Hollanders.
Ik dacht het ook al aan Julie te merken tijdens die sexverhalen nacht net op TVquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. maar zat me al af te vragen of ik het me verbeelde
Ja, een vriend.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Julie een man thuis zitten eigenlijk
iddquote:
Ik heb in mijn leven genoeg BE vs NL shows gezien om te weten dat de productie nu de nodige "dubbele stemmen" in het spel zal gooien om dat effect alweer teniet te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef Clasientje het volgende:
Michel stemde Daan eruitquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Daan begint alweer te roddelen.... "Hoorde je michel? Ik ben net als daan.... "
doen ze express denk ik hhahaaquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:27 schreef NickTheBomb het volgende:
De muziek is ook voor te janken.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
Michel is geen danser.. das wel een afknapper
Krijg het idee dat ze mikken op diepere gesprekken vannachtquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:27 schreef NickTheBomb het volgende:
De muziek is ook voor te janken.
Thomas heeft de afgelopen dagen, toen Patrick in de hottub zat, gezegd dat hij niet op hem gestemd heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus hypocriete Els heeft nog effe een heel giftig geschenk bij Patje achtergelaten in de vorm van dat ze hem heeft wijsgemaakt dat er een belg op hem heeft gestemd ( door haar eigen stem te ontkennen)![]()
Bedenk me wel dat er een positieve kant aan dit verhaal is, en dat is dat hij Thomas zal zien als die mol en dan is het niet zo een erge ramp![]()
Maar toch, wat een regelrechte achterbakse kutstreek van Els, blij dat dat wicht eruit is dan![]()
![]()
![]()
Ik las pik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
Daan kan wel een peuk gebruiken zo te zien
Het zou best eens kunnen dat Nat zich heel snel als een kameleon aanpast en doorgaat, terwijl Daan dan alleen nog maar met zichzelf kan klagen en zich verder als een verdrietig musje terugtrekt en probeert aandacht te vangen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nat verdrietig, maar doet wel haar best plezier te hebben.
Ze heeft een vriend.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja vroeg ik me ook af,ze had het wel over haar kids maar heb geen partner gehoord
Nouja ze staat wel bij Michel nuquote:
Ik heb op Nathalie gestemd. Da gaat kei interessant zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Als het aan FOK! ligt, huismeesterduel tussen Naomi en Jill.
[poll=1524]
Nee, de leuke mensen gaan het winnen van de zuurpruimen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef Clasientje het volgende:
En het is ze gegund.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef Clasientje het volgende:
Die is zo zuur dat zelfs een “pretsigaret” haar niet vrolijk kan maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
Daan kan wel een peuk gebruiken zo te zien
Michel ook weer met z'n perfecte praatjesquote:
En verdiend ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:25 schreef Clasientje het volgende:
Ga dan!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef danilel het volgende:
daan zegt; ik weet niet of ik dit vol ga houden
Ik heb bij Naomi niet het idee dat dat zo'n geweldige huismeester gaat wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Als het aan FOK! ligt, huismeesterduel tussen Naomi en Jill.
[poll=1524]
Dat mens voelt de bui al hangenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Harry het volgende:
Daan: ik weet niet of ik dit vol ga houden.
Wat een kleuterquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Daan, probeer nu eens iets minder te klagen
Lekker weg. Je gaat niet gemist wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef Harry het volgende:
Daan: ik weet niet of ik dit vol ga houden.
die smiley lijkt op haarquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:33 schreef odie22 het volgende:
het is een zware dag voor nathalie, veel tegenslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |