Vind het vooral wel grappig dat je zo bozig zit te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Post gewoon lekker niet als je niks te melden hebt en je toch iedereen irriteert. Vrijwel iedereen vind je een debiel maar je hebt het zelf niet eens door.
Misschien moet Gio nog wel als adviseur aan de slagquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Nou we mogen de strijd aan met Twente en Groningen ondertussen.
De Noorse Iniestaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Singj is toch well de mooiste uit dit lijstje.
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het gaat me misschien nog wel meer om z’n houding. Bozenik werd na praktisch 1 wedstrijd bij het oudvuil gezet. Dankzij onze drammende trainer heb je daar nu Pratto voor gekregen. Ik vrees dat zelfs Vente het beter zou doen dan Pratto.
Zoals gezegd had ik Arzakan had van mij wel meer minuten mogen krijgen. Diemers hoort ook bij Dordt.
Als je als club niet in staat bent elke twee jaar drie middenvelders op te leiden die beter zijn dan kan je echt beter de jeugdopleiding opdoekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Wat een spits. Laten we die maar houden![]()
@:caland
@:gurneyisbestoke
@:scrummie
-niet doen-quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind het vooral wel grappig dat je zo bozig zit te doen
En op geen inhoudelijk argument te betrappen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ontiegelijke kutuser, niet eens omdat je dom bent of een typetje zoals de meeste kutusers hier maar omdat je gewoon onsympthiek bent. Ga weg.
Pssst. Dit is Jorgensenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je als club niet in staat bent elke twee jaar drie middenvelders op te leiden die beter zijn dan kan je echt beter de jeugdopleiding opdoeken
We hebben nu 1 halve spits in de selectie. En Bozenikquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Sorry voor het bijdragen aan de hype voor Pratto.
Wat is die gast slecht
Ik snap wel wat je bedoelt, maar geldt dat bijna niet voor elke speler. Ik kan mij niet voorstellen dat ze in de eredivisie wel in de rij staan voor een Diemers. Een Immers kwam ook niet verder dan ADO (en NAC). Het zal mij frustratie zijn dat de club altijd bij zulk enorme beperkte voetballers uitkomt die echt amper het niveau van de jeugdspelers ontstijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.
Zeg maar niveau Woudenberg of Sleegers is het vaak als ze weg gaan. De iets betere talenten krijgen toch wel kansen met een Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu.
En dan heb ik het over spelers die ook daadwerkelijk bij het eerste komen, niet die gasten als Idrissi en Janssen. Die worden voor de eerste selectie al weggestuurd
Je kan Taap of Amrabat nog als voorbeelden noemen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.
Zeg maar niveau Woudenberg of Sleegers is het vaak als ze weg gaan. De iets betere talenten krijgen toch wel kansen met een Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu.
En dan heb ik het over spelers die ook daadwerkelijk bij het eerste komen, niet die gasten als Idrissi en Janssen. Die worden voor de eerste selectie al weggestuurd
We hadden het nu over talenten uit de jeugd geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan Taap of Amrabat nog als voorbeelden noemen.
Ik kom even de sfeer proeven aangezien de morele zege in de klassieker een pyrrhusoverwinning blijkt.quote:
gewoon weer verloren en daar voor de verandering leuk mee gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom even de sfeer proeven aangezien de morele zege in de klassieker een pyrrhusoverwinning blijkt.
2014/15 hé. 1 punt terwijl er toen 6 moesten worden gepakt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon weer verloren en daar voor de verandering leuk mee gedaan
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:56 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen iig zonder probleem Jorgensen naar Turkije sturen.
Seizoen is klaar. Volgend jaar kampioen.
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15 hé. 1 punt terwijl er toen 6 moesten worden gepakt.
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.
Mag de selectie ook flink op de schop. Zonder investeerders een lastig verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.
Maar dat Berghuis het niet met Dick eens is, is al langer duidelijk en nu dit seizoen de resultaten ook uitblijven presteert hij ook niet (meer).quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Nou de reactie van Berghuis is duidelijk.
Korte samenvatting: opkankeren met een dat behoudende kutvoetbal
Niet de eerste keer dit seizoen. Maar als je Dick een aanvallender voetbal laat proberen wordt het ook niets, die man weet helemaal niet hoe je een team goed druk laat zettenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
lol
uit de woorden van berghuis hoor je gewoon dat dick het totaal niet goed heeft neergezet
Maar ook met Arne Slotquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Creatieve middenvelder erbij, spits erbij (of Jørgensen houden jaaaaaa) en een vervanger voor Berghuis en je bent al een behoorlijk eind.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mag de selectie ook flink op de schop. Zonder investeerders een lastig verhaal.
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Valt wel mee, er vertrekt een hoop brandhout. Grote vraag is hoeveel we nog binnen kunnen halen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Qua salarisruimte is er wel wat mogelijk als Narsingh en Jorg vertrekken. Narsingh is ook een schandaal van pipo Troost. Die man heeft ook een hoop ellende aangericht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Creatieve middenvelder erbij, spits erbij (of Jørgensen houden jaaaaaa) en een vervanger voor Berghuis en je bent al een behoorlijk eind.
Nu nog even het geld toveren
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pass van Vormer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.
[ afbeelding ]
Dat was 11/12, maar toen wonnen we thuis wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Gaat wel flink wat weg (Narsingh, Botteghin, Johnston, Nieuwkoop) en er zal wat verkocht worden. Verdediging + keeper staat wel behoorlijk. Op het middenveld mist vooral creativiteit en in de spitspositie scorend vermogen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft Dirk nog een gouden tip.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoor
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt wel mee, er vertrekt een hoop brandhout. Grote vraag is hoeveel we nog binnen kunnen halen.
Als AZ een speler voor veel geld verkoopt halen ze ook geen vervangers voor grote bedragen. Het verschil is dat die de selectie steeds aanvullen met goede jeugd. Bij ons is die meestal van een te laag niveau.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.
En dan lezen we achteraf vast dat Feyenoord ook achter [x-speler die inmiddels naar Ajax is] aan zat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.
Gezien de omzet moet je eigenlijk makkelijk in staat zijn om de 2e club te zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.
Daar ben ik dus ook bang voor. Die Senesi zou een opmaat moeten zijn naar een nieuwe standaard, maar als je dan zo'n Pratto binnengehaald dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat er nu fatsoenlijk gescout wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kudus was volgens mij al (publiekelijk) genoemd voordat Ajax hem haalde. Er komen nu echt andere mensen te zitten. Alleen Diemers en Linssen kwamen dit seizoen uit de koker van Dickie, de andere aankopen zijn tot dusver allemaal (goedkope) gokjes voor de toekomst uit de categorie ‘jong en met potentie’. En ze hebben nog een Argentijn uit de snackbar gehaald ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan lezen we achteraf vast dat Feyenoord ook achter [x-speler die inmiddels naar Ajax is] aan zat.
Dat is ook het meest verstandige beleid denk ik maar de scouting daar goed op inrichten kost meestal nog wel een paar jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als AZ een speler voor veel geld verkoopt halen ze ook geen vervangers voor grote bedragen. Het verschil is dat die de selectie steeds aanvullen met goede jeugd. Bij ons is die meestal van een te laag niveau.
Maar ik heb liever dat ze rustig bouwen met jonge spelers dan gelijk weer terug willen naar de top met aankopen die nooit meer iets op gaan leveren.
Gewoon de scouting van AZ overnemen met hogere salarissen lolquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook het meest verstandige beleid denk ik maar de scouting daar goed op inrichten kost meestal nog wel een paar jaar.
Die Baldé is een leuke.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Die Senesi zou een opmaat moeten zijn naar een nieuwe standaard, maar als je dan zo'n Pratto binnengehaald dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat er nu fatsoenlijk gescout wordt.
Daar zijn ze ook al een jaartje mee bezig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook het meest verstandige beleid denk ik maar de scouting daar goed op inrichten kost meestal nog wel een paar jaar.
Dat zal ook wel gebeuren maar ik ging er meer op in dat Feyenoord volgend jaar waarschijnlijk nog steeds genoeg kutspelers in de selectie hebben waar jullie je dood aan gaan ergeren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.
Van Persie jrquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Komt er nog iets leuks aan uit de jeugd? Al tijden niet meer op gelet eerlijk gezegd. Vroegah reed ik nog weleens naar wedstrijden van het beloftenteam of jeugdteams maar sinds Corona is dat natuurlijk stil komen te liggen.
Ja toch wel? Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Baldé is een leuke.
Ik ben ook teleurgesteld met Pratto, maar het is ook overduidelijk dat het een noodoplossing had moeten zijn voor de rest van het seizoen. Die is in de zomer gewoon weer weg.
AZ heeft ook niet zo'n geweldig aankoopbeleid hoor, al is die Karlsson wel een leuke speler. Maar die halen over het algemeen ook veel rommel binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon de scouting van AZ overnemen met hogere salarissen lol
Ja dat interview van Veerman was echt pijnlijk wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
Berghuis en Fer die openlijk kritiek hebben op de tactiek, Veerman die met stomheid geslagen is dat hij geen directe tegenstander had
Dit begint popcornwaardig te worden.
dat heeft elke clubquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren maar ik ging er meer op in dat Feyenoord volgend jaar waarschijnlijk nog steeds genoeg kutspelers in de selectie hebben waar jullie je dood aan gaan ergeren.
Alleen Diemers eigenlijk en ik denk dat die nooit meer gaat spelen onder Slot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren maar ik ging er meer op in dat Feyenoord volgend jaar waarschijnlijk nog steeds genoeg kutspelers in de selectie hebben waar jullie je dood aan gaan ergeren.
Hendriks is een prima spelertje. En Hall schijnt voor rechtsback wel oké te zijn. Verder is het niet veel volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Komt er nog iets leuks aan uit de jeugd? Al tijden niet meer op gelet eerlijk gezegd. Vroegah reed ik nog weleens naar wedstrijden van het beloftenteam of jeugdteams maar sinds Corona is dat natuurlijk stil komen te liggen.
Liever dat we een paar keer rommel halen zoals en dat er af en toe een klapper tussen zit dan dat het alleen maar Diemers en Linssen achtige troep is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft ook niet zo'n geweldig aankoopbeleid hoor, al is die Karlsson wel een leuke speler. Maar die halen over het algemeen ook veel rommel binnen.
Zullen nog wel wat zwakke plekken in zitten, maar er is denk ik ook genoeg potentie hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie gaat slagen, maar zo'n speler halen is interessant. Doet me een beetje denken aan de komst van Sinisterra, dus hij zal ook wel tijd nodig hebben.quote:
Die werden vooral voor de breedte gehaald toch? Dat zijn altijd kutaankopen ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever dat we een paar keer rommel halen zoals en dat er af en toe een klapper tussen zit dan dat het alleen maar Diemers en Linssen achtige troep is.
Middenveld toch ook wel met Fer en Toornsta die al aan de oude kant zijn? En achterin als Senesi zo verkocht is en die Spajic weer vertrekt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zullen nog wel wat zwakke plekken in zitten, maar er is denk ik ook genoeg potentie hoor.
Vooral voorin wordt het ingewikkeld als Berghuis vertrekt.
Sliti, die is pas 14, is van Twente gehaald. Type Berghuis.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Vooral het middenveld heeft een grondige renovatie nodig ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werden vooral voor de breedte gehaald toch? Dat zijn altijd kutaankopen ja.
[..]
Middenveld toch ook wel met Fer en Toornsta die al aan de oude kant zijn? En achterin als Senesi zo verkocht is en die Spajic weer vertrekt.
hopelijk is die antonucci watquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het middenveld heeft een grondige renovatie nodig ja.
die schijnt de tegenstanderanalyse toch te doen?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met john de wolf aan het roer tegen psv
Denk dat Dickie nu als in dit weekend nog niet weg gaat, maar zie hem ook niet direct het seizoen afmaken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, gewoon beter spelers halen lees ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever dat we een paar keer rommel halen zoals en dat er af en toe een klapper tussen zit dan dat het alleen maar Diemers en Linssen achtige troep is.
En de babbelzieke Joegoslaaf die een tactisch masterplan schrijft.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen ideequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
die schijnt de tegenstanderanalyse toch te doen?
Middenveld Burger-Fer-Kökcü zal het wel worden, met Toornstra als eerste back up voor alle drie. Geertruida moet gewoon naar het centrum, die is het als rechtsback net niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werden vooral voor de breedte gehaald toch? Dat zijn altijd kutaankopen ja.
[..]
Middenveld toch ook wel met Fer en Toornsta die al aan de oude kant zijn? En achterin als Senesi zo verkocht is en die Spajic weer vertrekt.
Geeft hem wel de tijd om zijn speelstijl alvast er in te slepen. Dit seizoen is toch redelijk verloren, zie het dan als voorbereiding voor het volgende.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Arne moet je echt niet voor de groep zetten nu.
Rechterrijtje here we come.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Middenveld Burger-Fer-Kökcü zal het wel worden
Wel goed dat Dickie hier zelf de schuld opneemt. Terecht uiteraard maar toch.quote:
Hoe dan ook denk ik niet dat ze dat gaan doen en zou het ook verstandig vinden van Slot als hij dat nog even laat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft hem wel de tijd om zijn speelstijl alvast er in te slepen. Dit seizoen is toch redelijk verloren, zie het dan als voorbereiding voor het volgende.
Niemand gaat het Slot nu verwijten als het nog niet loopt.
Die Burger is toch niks? Niveautje Ekkelenkamp.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Middenveld Burger-Fer-Kökcü zal het wel worden, met Toornstra als eerste back up voor alle drie. Geertruida moet gewoon naar het centrum, die is het als rechtsback net niet.
Ik hoop dat er een goed lijstje ligt voor de opvolger van Senesi, want dan heb je ook geld voor kwaliteit.
Dat zeg je dan, maar dan begint ie wel met een veel te lastige periode. Dat is nooit fijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft hem wel de tijd om zijn speelstijl alvast er in te slepen. Dit seizoen is toch redelijk verloren, zie het dan als voorbereiding voor het volgende.
op de een of andere manier heeft Burger op de bank bij Sparta veel indruk gemaaktquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Burger is toch niks? Niveautje Ekkelenkamp.
Is te vroeg.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe heet die ene oude ervaren trainer ook alweer die vaak het seizoen afmaakt bij clubs waar het niet loopt waar hij meestal de organisatie repareert, misschien is die nog vrijquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe dan ook denk ik niet dat ze dat gaan doen en zou het ook verstandig vinden van Slot als hij dat nog even laat.
VVV is wel koploper na de winterstop, onderschat ze niet!quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb wel weer zin om te juichen alsof je de CL wint bij een goal tegen VVV
Ik vermoed dat dat het ook niet is gezien zijn gebrekkige speeltijd bij Sparta. En als hij speelt is het ook niet denderend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Burger nog een seizoen verhuren (mogelijk weer aan Sparta waar hij nu gewend is en waar de spelers op zijn positie wss vertrekken deze zomer), hij is nog maar 19 dus wil hem nog wel een seizoen de kans geven. Komt voor nu wel tekort ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verdediger van Volendam, Vd Ven, 19 jaar 1,93 linkspoot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Middenveld Burger-Fer-Kökcü zal het wel worden, met Toornstra als eerste back up voor alle drie. Geertruida moet gewoon naar het centrum, die is het als rechtsback net niet.
Ik hoop dat er een goed lijstje ligt voor de opvolger van Senesi, want dan heb je ook geld voor kwaliteit.
Wel de vraag of zo'n speler meteen de stap kan maken. Bij Schuurs heeft het ook best een tijdje geduurd (en volgens sommigen is hij er nog steeds niet..) voor hij op het gewenste niveau zat bij Ajax, terwijl die met 2 vingers in de neus speelde bij Fortuna als je de verhalen mocht geloven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die verdediger van Volendam, Vd Ven, 19 jaar 1,93 linkspoot.
nee nee, transfers in nederland zijn nu verbotenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het niet denderend is als ie speelt? Hoorde juist complimenten na die eerste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat het ook niet is gezien zijn gebrekkige speeltijd bij Sparta. En als hij speelt is het ook niet denderend.
Gek genoeg vond ik hem in de voorbereidingen bij Feyenoord altijd best aardig spelen. Maar zal vermoedelijk tekort komen, ja.
De verwachtingen liggen wel laag op het moment.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg je dan, maar dan begint ie wel met een veel te lastige periode. Dat is nooit fijn.
Laatste paar potjes zijn schijnbaar niet best geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het niet denderend is als ie speelt? Hoorde juist complimenten na die eerste paar wedstrijden.
Mjah iedereen had het ook over die vHecke en die zit nu op de bank bij Heerenveen (en viel dramatisch in vandaag). Maar heb die jongen niet zien spelen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die heeft tegen Feyenoord zoveel ballen ingeleverd dat ik na een helft dacht dat het opzet was.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat het niet denderend is als ie speelt? Hoorde juist complimenten na die eerste paar wedstrijden.
vd Ven kan dat niveau moeiteloos aan is mijn bescheiden mening, is ook wel vrij compleet. (goede pass, kan goed inschuiven, snel, lengte, verdedigend goed, kan koppen) Van Hecke vond ik bij NAC al niet zo'n groot talent.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah iedereen had het ook over die vHecke en die zit nu op de bank bij Heerenveen (en viel dramatisch in vandaag). Maar heb die jongen niet zien spelen hoor.
Prima toch, iemand die de bal inlevert bij Feyenoorders, dat zie ik Diemers niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft tegen Feyenoord zoveel ballen ingeleverd dat ik na een helft dacht dat het opzet was.
Vd Ven is onlangs naar Raiola overgestapt, de zaakwaarnemer van Slot. Of hij er direct zal staan is altijd de vraag. Het is wel een groot talent, je zou hem kunnen halen voordat Senesi vertrekt. Mocht Senesi blijven komende zomer zou je hem nog een jaartje bij Volendam of een eredivisie club kunnen stallen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah iedereen had het ook over die vHecke en die zit nu op de bank bij Heerenveen (en viel dramatisch in vandaag). Maar heb die jongen niet zien spelen hoor.
Vd Ven moet je gewoon halen. Zal toch niet meer dan 1-1,5 miljoen kosten?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vd Ven is onlangs naar Raiola overgestapt, de zaakwaarnemer van Slot. Of hij er direct zal staan is altijd de vraag. Het is wel een groot talent, je zou hem kunnen halen voordat Senesi vertrekt. Mocht Senesi blijven komende zomer zou je hem nog een jaartje bij Volendam of een eredivisie club kunnen stallen.
Van Hecke was 2,5 miljoen, zoiets zal het wel wezen. Maar vd Ven zal heel veel opties hebben. (Schuurs was ook zoiets dacht ik) Hij gaat overigens sowieso niet op de bank zitten bleek bij kale Kees en een verhuurperiode eerst bij Volendam ook niet. @GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Vd Ven moet je gewoon halen. Zal toch niet meer dan 1-1,5 miljoen kosten?
Heeft Koffieplanter je wat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Sorry voor het bijdragen aan de hype voor Pratto.
Wat is die gast slecht
Wellicht dat corona het iets anders maakt, maar zal dan wel ongeveer hetzelfde zijn ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Hecke was 2,5 miljoen, zoiets zal het wel wezen. Maar vd Ven zal heel veel opties hebben. (Schuurs was ook zoiets dacht ik) Hij gaat overigens sowieso niet op de bank zitten bleek bij kale Kees en een verhuurperiode eerst bij Volendam ook niet. @:gurneyisbestoke
Die 3e Europese leaque levert toch ook geen drol op? Dus moet je minimaal 3e worden of de beker winnen. Al is plek 3 misschien ook al wel die Oostblok leaque.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
Laten we in ieder geval maar Europees halen, want het zou wel echt kut voor de club zijn als je dat al niet haalt qua inkomsten.
Ja, dat is financieel (EL is ook geen vetpot). Het gaat vooral ook om je Europese coefficient voor de jaren daarna.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 3e Europese leaque levert toch ook geen drol op? Dus moet je minimaal 3e worden of de beker winnen. Al is plek 3 misschien ook al wel die Oostblok leaque.
Neejoh, die neem ik nooit serieus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heeft Koffieplanter je wat wijsgemaakt?
Die is per land he, niet per clubquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat is financieel (EL is ook geen vetpot). Het gaat vooral ook om je Europese coefficient voor de jaren daarna.
Al was de aanval gisteren totaal het probleem niet. Ons middenveld liet zich volledig overlopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van zo’n speler als Pratto schiet ik ook weer de cynische modus in en ik probeer het toch altijd wel van een positievere kant te kijken. Maar bij dit soort gevallen moet ik meer lachen omdat dat beter is dan mij frustreren en das nooit een goed teken.
Die schijnt een tikje flegmatiek te zijn. Aanvallende leuk meedoen, maar qua meeverdedigen en meters maken moet hij nog het nodige leren begrijp ik. Die zou ik nog verhuren tot hij dat beheerst.quote:
Voor potindeling nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 04:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die is per land he, niet per club
Met recettes is het toch een paar miljoen zo'n ELquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 3e Europese leaque levert toch ook geen drol op? Dus moet je minimaal 3e worden of de beker winnen. Al is plek 3 misschien ook al wel die Oostblok leaque.
Diemers kan beide niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die schijnt een tikje flegmatiek te zijn. Aanvallende leuk meedoen, maar qua meeverdedigen en meters maken moet hij nog het nodige leren begrijp ik. Die zou ik nog verhuren tot hij dat beheerst.
Ik ook niet ouwe reus, ik ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:26 schreef Haringkop het volgende:
Marsman maar gestemd, die heeft denk nog een keer een bal tegengehouden. Verder zou ik het niet weten.
Ik vond Diemers wel aardig spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet ouwe reus, ik ook niet.
Wat was het slecht gister, wat was het slecht.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Diemers wel aardig spelen.
Klopt. Wat is je punt?quote:
Kortom, de uitleg begrijpt men gewoon niet. Alsof het een stel debielen zijn ofzo.quote:"We hadden een plan voor de wedstrijd, tegenover de 4-3-3 die Heerenveen normaal gesproken speelt", begon Diemers zijn uitleg tegenover ESPN. "Zo speelden ze nu niet, dus dan komt de trainer naar ons toe om uit te leggen wat we wel gaan doen. Maar soms is het op het veld een stuk moeilijker dan op een blaadje."
Ik heb alleen de goals gezien, het zal tactisch niet geklopt hebben maar alleen de 1-0 ontstaat uit zo'n situatie, de 2-0 is een corner en de 3-0 is gewoon door hoog druk zetten en verkeerde keuzes van (Feyenoord) spelers.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kortom, de uitleg begrijpt men gewoon niet. Alsof het een stel debielen zijn ofzo.
Nou helpt het, buiten dat het tactisch gewoon niet klopte met een vrije Veerman, ook niet mee als 90% van je elftal ballen gewoon weg geeft aan de tegenstander. Telkens als je een beetje richting 16 ging van Heerenveen was er wel weer een slordige kutpass, verloor men een duel als een 90 jarige, of gebeurde er iets anders verschrikkelijks.
Man man man. Ik ben nog steeds woest.
Klopt, maar je komt ook totaal niet in de wedstrijd als je telkens terug moet hollen als je teamgenoot weer eens een bal verkloot.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, het zal tactisch niet geklopt hebben maar alleen de 1-0 ontstaat uit zo'n situatie, de 2-0 is een corner en de 3-0 is gewoon door hoog druk zetten en verkeerde keuzes van (Feyenoord) spelers.
Dat is sowieso wel een probleem met de huidige generatie niet alleen bij Feyenoord, ik vind Berghuis altijd een goeie uitleg geven na de wedstrijd maar blijkbaar is hij ook niet bij machte om tijdens de wedstrijd de boel te organiseren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
Vroeger had je spelers als Bosvelt en Van Hooijdonk die het tactische plan van Van Marwijk ondermijnden en tijdens de wedstrijd gewoon zelf de poppetjes gingen neerzetten, tegenwoordig heb je Mark Diemers die niet begrijpt wat de trainer zegt.
Tijden veranderen.
Er zal ook nooit eens een Giakoumakis tussenzitten hé (en wel Pratto's enzo)...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mwah, Guidetti, Pelle en ook Jorgensen. Dat waren voor Feyenoordbegrippen toch ook wel Giakoumakisjes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zal ook nooit eens een Giakoumakis tussenzitten hé (en wel Pratto's enzo)...
Wat ik niet zo goed begrijp met zo'n Pratto is dat hij voor de keuring komt met een vet% van 25(gokje), dan weet je toch dat zo'n jongen niet meteen voluit kan gaan, waarom dan niet meteen afkeuren?quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zal ook nooit eens een Giakoumakis tussenzitten hé (en wel Pratto's enzo)...
Omdat er geen alternatief is ? Die je kan betalen ? Of - en dan mag ik toch niet hopen - Iemand die daarover gaat heeft er belangen bij (via de zaakwaarnemer of zo), dat die speler ergens onderdak krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp met zo'n Pratto is dat hij voor de keuring komt met een vet% van 25(gokje), dan weet je toch dat zo'n jongen niet meteen voluit kan gaan, waarom dan niet meteen afkeuren?
je weet zelf met hardlopen hoeveel 1kg al scheelt en dan heb je het niet eens over topsport, is gewoon lachwekkend dat ze die gast uberhaupt laten spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren wel een paar keer moeten lachen om Pratto, dat is ook wat waard.
Het is echt zo bizar onbeholpen wat hij tot nu toe laat zien.
Toch een tijdje geleden dat ik gewoon lacherig ben geworden van een speler maar das geen goed tekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren wel een paar keer moeten lachen om Pratto, dat is ook wat waard.
Het is echt zo bizar onbeholpen wat hij tot nu toe laat zien.
KellyGod.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch een tijdje geleden dat ik gewoon lacherig ben geworden van een speler maar das geen goed teken
Mwah als er nooit geoefend is op ook maar enig tactisch plan dan wordt het ook wel lastig. Het verbaast mij ook niet dat Fer en Berghuis nu degenen zijn die de manier van spelen zat zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een probleem met de huidige generatie niet alleen bij Feyenoord, ik vind Berghuis altijd een goeie uitleg geven na de wedstrijd maar blijkbaar is hij ook niet bij machte om tijdens de wedstrijd de boel te organiseren.
Nee die heb ik maar één keer zien spelen en toen werd ik nog vooral boos.quote:
Als de trainer het voo de wedstrijd tactisch nog wil aanpassen zijn Fer, Berghuis en ook Toornstra wel spelers die dat, met hun ervaring, goed zouden moeten kunnen zetten op het veld.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah als er nooit geoefend is op ook maar enig tactisch plan dan wordt het ook wel lastig. Het verbaast mij ook niet dat Fer en Berghuis nu degenen zijn die de manier van spelen zat zijn.
Ben het wel met je eens dat je dat steeds vaker mist bij spelers tegenwoordig.
Toorn is daar nooit de speler voor geweest en die neemt ook nooit zo’n rol op zich, maar je hebt wel gelijk over Fer en Berghuis. Aan de andere kant zijn juist die twee boos over de manier van voetballen waar al een jaar geen progressie meer in zit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de trainer het voor de wedstrijd tactisch nog wil aanpassen zijn Fer, Berghuis en ook Toornstra wel spelers die dat, met hun ervaring, goed zouden moeten kunnen zetten op het veld.
Het kan aan mij liggen hoor maar voetbal is een spel van ruimtes, waar vind je die en hoe geef je zo min mogelijk weg, een coach geeft daar uiteraard handvaten in maar spelers moeten dat zelf natuurlijk ook zien. We hebben het over profs hier niet de F'jes van FC Balophetdak waarvoor alles nieuw is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah als er nooit geoefend is op ook maar enig tactisch plan dan wordt het ook wel lastig. Het verbaast mij ook niet dat Fer en Berghuis nu degenen zijn die de manier van spelen zat zijn.
Ben het wel met je eens dat je dat steeds vaker mist bij spelers tegenwoordig.
Wat ook niet meer dan normaal is met deze beperkte selectie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Nou we mogen de strijd aan met Twente en Groningen ondertussen.
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord hoort altijd boven die clubs te eindigen en dat gaat natuurlijk ook makkelijk gebeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ook niet meer dan normaal is met deze beperkte selectie.
Natuurlijk, aan de andere kant kan je ook weer zeggen dat Feyenoord gaandeweg wedstrijden beter wordt normaal gesproken en dat het pas afgelopen wedstrijden echt misloopt. Ik noemde al dat we in 16 van de 26 duels achter zijn gekomen maar even snel kijken leert dat we maar 4 van de 26 duels bij rust voorstonden (bij Ajax bijv is dit 18 van de 27 duels). Veel duels winnen we daarna alsnog (of zoals tegen bijv Vitesse, Twente en Ajax domineren we de tweede helft maar scoren we niet) dus je kan als alternatieve conclusie juist zeggen dat de ploeg slecht wordt neergezet en dat we in de loop van de wedstrijd pas goed de organisatie oppakken (dus dat de spelers het zelf wel zien), dus dat het toch wel ligt aan hoe de trainer de ploeg opstelt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor maar voetbal is een spel van ruimtes, waar vind je die en hoe geef je zo min mogelijk weg, een coach geeft daar uiteraard handvaten in maar spelers moeten dat zelf natuurlijk ook zien. We hebben het over profs hier niet de F'jes van FC Balophetdak waarvoor alles nieuw is.
We slaan echt door nu hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ook niet meer dan normaal is met deze beperkte selectie.
Alleen als ik Berghuis goed hoorde na de wedstrijd lag die verantwoordelijkheid van het omzetten dus bij Senesi en Spajic.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de trainer het voo de wedstrijd tactisch nog wil aanpassen zijn Fer, Berghuis en ook Toornstra wel spelers die dat, met hun ervaring, goed zouden moeten kunnen zetten op het veld.
Voor jou misschienquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In het Engels komt het altijd net wat interessanter over he
De kans is best wel aanwezig dat Advocaat na een eventuele nederlaag tegen PSV vertrekt. Al vraag ik me af wat we daarmee opschieten, want vaak doen de assistenten niet veel anders.quote:Trainer Dick Advocaat erkende na de nederlaag tegen sc Heerenveen dat Feyenoord tactisch is afgetroefd. Daarbij wijst hij echter ook kritisch op zijn spelers, die er niet in slaagde om de systeemomzetting van de Friezen op te vangen. Vrijdag gaan staf en spelersgroep hierover in gesprek.
Tegenover de NOS erkende Advocaat dat het een tactisch verhaal was. "Daar moeten we eerlijk in zijn. Ik ben daar zelf ook wel mee bezig, al weet ik wel een oplossing. Het had ook te maken met de iets andere speelwijze van de tegenstander. Dat kan je simpel oplossen, maar dat werd niet simpel opgelost. In de tweede helft wel. Dan zie je veertig minuten Feyenoord aanvallen, maar zonder goals te maken. De oplossing moeten we met elkaar uitvinden, maar die kan ik wel neerzetten. Ik geloof dat ik weet wat we moeten doen, maar ik heb geen zin om dat tegen jou te vertellen. Dat wil ik gewoon met de groep bespreken."
Daarin had Advocaat ook meer van zijn spelersgroep verwacht. "Het is elf tegen elf, ze spelen niet met een man meer, dus ik vind gewoon dat je dat moet oplossen. Dat gebeurde nu niet en dat is nog een aantal keer niet gebeurd. Nu zie je dat de laatste wedstrijden terug. Als één speler iets naar binnen speelt, in plaats van aan de buitenkant, en ze weten niet wat ze moeten doen, dan moeten we daarover praten. Ik heb ze een keer naar me toegeroepen en de oplossing aangegeven, maar dat was moeilijk. We komen eruit of we komen er niet uit", blikte hij vooruit op het gesprek van vrijdag.
Zeker met de assistenten die we nu hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans is best wel aanwezig dat Advocaat na een eventuele nederlaag tegen PSV vertrekt. Al vraag ik me af wat we daarmee opschieten, want vaak doen de assistenten niet veel anders.
Nou, uit zijn woorden blijkt wel steeds meer dat hij daar over nadenkt. Zeker als de spelers en hij niet meer op een lijn zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat gaat echt niet weg. En dat moet je ook totaal niet willen nu.
Ik denk dat je het wat anders interpreteert dan hoe het gezegd is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, uit zijn woorden blijkt wel steeds meer dat hij daar over nadenkt. Zeker als de spelers en hij niet meer op een lijn zitten.
Als Jorgensen vertrekt is die gewoon weg hoor. Classic Dickmove.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, uit zijn woorden blijkt wel steeds meer dat hij daar over nadenkt. Zeker als de spelers en hij niet meer op een lijn zitten.
Denk dat we dat allebei niet weten. We gaan het zien. Het zou mij niks verbazen in ieder geval.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wat anders interpreteert dan hoe het gezegd is.
A, vandaar ook dat Botteghin erin kwam want die is coachend vrij sterk, alleen komt Bot ook met zijn beperkingen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen als ik Berghuis goed hoorde na de wedstrijd lag die verantwoordelijkheid van het omzetten dus bij Senesi en Spajic.
Wat Spajic gister had weet ik verder ook niet, maar daar ging echt alles fout. Die lijkt dus niet met die verantwoordelijkheid om te kunnen gaan ofzo. Komt dan nog bij dat ik Fer niet hoog heb zitten qua voetbalintelligentie, wat toch wel handig is op zijn positie, dus nouja, het is niet echt verbazingwekkend dat het dan zo achterlijk slecht gaat qua organisatie. Toornstra doet zijn best zoals altijd maar had het ook niet gister (in balbezit, daarbuiten doet hij gewoon mee met de malaise) en Diemers is Diemers.
Al met al wil ik Toornstra en Fer graag weer een keer wisselen qua positie. Al lijkt het dan denk ik snel op dat Fer dat loopvermogen niet meer heeft, maar Toornstra deed het op die plek, vind ik, stukken beter dan Fer en Toornstra acht ik wat slimmer.
Misschien moeten we een ervaren assistent halen die Dickie een beetje kan ondersteunen en helpen waar nodig, dat deden we de vorige keer ook met die reeks van zeven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans is best wel aanwezig dat Advocaat na een eventuele nederlaag tegen PSV vertrekt. Al vraag ik me af wat we daarmee opschieten, want vaak doen de assistenten niet veel anders.
Eens hoor en ik denk dat we er ook niet zoveel mee opschieten als hij opstapt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Dick toch gaan hoop ik in elk geval echt niet dat Slot nu al instapt.
Beenhakker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we een ervaren assistent halen die Dickie een beetje kan ondersteunen en helpen waar nodig, dat deden we de vorige keer ook met die reeks van zeven.
Waarom niet? Een paar maanden geleden was ik het wel met je eens maar nu komt het een beetje over als een verloren seizoen, dan heeft Slot alvast een aantal maanden zonder al te veel druk om zijn filosofie er in te slijpen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Dick toch gaan hoop ik in elk geval echt niet dat Slot nu al instapt.
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord hoort altijd boven die clubs te eindigen en dat gaat natuurlijk ook makkelijk gebeuren.
En Narsingh natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.
Jaaa Willem! Die heeft vast nog wel goede adviezen en die wil denk in dolgraag de assistent van Dickie zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Willem. De Wolf eruit gooien want die is te jong
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je het flink overschat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom niet? Een paar maanden geleden was ik het wel met je eens maar nu komt het een beetje over als een verloren seizoen, dan heeft Slot alvast een aantal maanden zonder al te veel druk om zijn filosofie er in te slijpen.
Denk vooral dat jij er niet zoveel verstand van hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je het flink overschat.
Schei uit, die komen nooit verder dan Feyenoord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier verder niet te serieus op in maar de backs van Feyenoord doen het vrij goed.
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schei uit, die komen nooit verder dan Feyenoord.
Vind het leuk om Siem eindelijk weer eens een beetje te zien lachen, maar vind het wel jammer dat Feyenoord verliest. Ik hou van een mooie spannende competitie met veel weerstand in de top.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij dus, eigenlijk.
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.
En dan begin je altijd kut aan het nieuwe jaar met al een vlekje, mocht hij bijv geen Europees voetbal halen. Moet je niet willen, juist omdat het een trainer is die we de afgelopen 10-15 jaar niet hebben gehad.
Dit ja. Misschien de keeper nog t.o.v. Marsman, dat was het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.
Helemaal mee eens. Dit moet je Slot echt niet aandoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.
En dan begin je altijd kut aan het nieuwe jaar met al een vlekje, mocht hij bijv geen Europees voetbal halen. Moet je niet willen, juist omdat het een trainer is die we de afgelopen 10-15 jaar niet hebben gehad.
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het leuk om Siem eindelijk weer eens een beetje te zien lachen, maar vind het wel jammer dat Feyenoord verliest. Ik hou van een mooie spannende competitie met veel weerstand in de top.
Er is dan in ieder geval geen drempel meer om hem vaak uit te nodigen om mee te kijken en te praten over volgend seizoen. Dat zou nu nog een beetje vreemd zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)
Ja eens hoor. Dickie moet gewoon blijven in z'n laatste jaar dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)
Ja, mee eens. Denk dat het tussen PSV en Ajax dit seizoen een beetje 50/50 is. Feyenoord komt wel weer terug.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.
Mjah ben het wel met je eens, zou in ieder geval de kwartfinale van de beker afwachten maar denk dat Dickie sowieso wel tot dat punt door wil. Als we uit de beker liggen (en niet winnen van PSV/Groningen) ben ik bang dat EL halen sowieso niet heel realistisch meer is, dan wordt het überhaupt al richten op de play-offs. Als je dan een selectie hebt die ander voetbal wil spelen dan Dickie, zet dan die trainer maar neer die dat ook wil denk ik dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als PSV zondag verliest van Feyenoord, wat gezien de historie zomaar mogelijk is, dan is het wel gespeeld en stevent Ajax eenvoudig af op het kampioenschap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Denk dat het tussen PSV en Ajax dit seizoen een beetje 50/50 is. Feyenoord komt wel weer terug.
Klopt, dan gaat het lastig worden iig (niet onmogelijk), maar Ajax speelt ook uit bij AZ natuurlijk. Zie ik ze ook niet zomaar winnen. Vooral niet omdat AZ gisteren om 1845 speelde, en Ajax vandaag om 21uur. Aardig veel verschil qua rust.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als PSV zondag verliest van Feyenoord, wat gezien de historie zomaar mogelijk is, dan is het wel gespeeld en stevent Ajax eenvoudig af op het kampioenschap.
Ongeacht zondag, denk ik dat dat laatste sowieso wel gaat gebeuren. Hoewel ze niet goed spelen levert ze dat tot nu toe nog weinig puntverlies op. Iets waar de overige ploegen wel last van hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als PSV zondag verliest van Feyenoord, wat gezien de historie zomaar mogelijk is, dan is het wel gespeeld en stevent Ajax eenvoudig af op het kampioenschap.
Een beetje zoals de afgelopen 15 jaar?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.
Psv gaat dat wel winnen lijkt me.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij psv hetzelfde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ongeacht zondag, denk ik dat dat laatste sowieso wel gaat gebeuren. Hoewel ze niet goed spelen levert ze dat tot nu toe nog weinig puntverlies op. Iets waar de overige ploegen wel last van hebben.
Nou, ik zie dat echt niet gebeuren eigenlijk. Feyenoord 3x op rij verloren, vrijdag elkaar de waarheid vertellen en dan is het wel zo'n wedstrijd voor de ommekeer. Bovendien mist PSV in de voorhoede ook gewoon te veel spelers. Thomas en Mauro staan waarschijnlijk basis..quote:
Neehoor. Heerenveen en Feyenoord-uit zijn gewoon de wedstrijden waarin het ieder jaar misgaat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV'ers zijn wel kampioen indekken
Dit Feyenoord is wel wat minder me dunkt. Ze weten het niet meer. Berghuis speelt als een natte krant. Achterin maak je ze kapot met snelheid tegenover Senesi/Spajic/Botteghin. Op het middenveld kan Feyenoord geen bal naar juiste kleur passen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Heerenveen en Feyenoord-uit zijn gewoon de wedstrijden waarin het ieder jaar misgaat.
De Kuip is dit seizoen alles behalve een vesting. Zo'n reeks zegt nietsquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Heerenveen en Feyenoord-uit zijn gewoon de wedstrijden waarin het ieder jaar misgaat.
Aan de andere kant, een getergde spelersgroep die vandaag met Dickie in gesprek gaat , PSV dat toch wel een flink aantal blessures heeft. Met een volle Kuip had ik weer blind 3 jaarsalarissen op Feyenoord gezet zondag hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Kuip is dit seizoen alles behalve een vesting. Zo'n reeks zegt niets
Maar als je Feyenoord in de Kuip een keer wil pakken is het dit jaar wel. Ik bedoel, ben ervan overtuigd dat Feyenoord beter kan dat dit hoor (hebben we vorig jaar gezien), maar ik zie niet zo waarom we zondag ineens een goede pot spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat echt niet gebeuren eigenlijk. Feyenoord 3x op rij verloren, vrijdag elkaar de waarheid vertellen en dan is het wel zo'n wedstrijd voor de ommekeer. Bovendien mist PSV in de voorhoede ook gewoon te veel spelers. Thomas en Mauro staan waarschijnlijk basis..
Klopt. Blijft vreemd, want vorig jaar met nagenoeg dezelfde selectie ging het zoveel beter. Weet nog dat we in Eindhoven echt een stuk beter waren dan PSV toen. Een wonder dat dat gelijk werd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit Feyenoord is wel wat minder me dunkt. Ze weten het niet meer. Berghuis speelt als een natte krant. Achterin maak je ze kapot met snelheid tegenover Senesi/Spajic/Botteghin. Op het middenveld kan Feyenoord geen bal naar juiste kleur passen.
Als je een keer wil winnen van Feyenoord dan is het dit keer.
Toen zat het hele team in een flow. Nu alles behalve.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Blijft vreemd, want vorig jaar met nagenoeg dezelfde selectie ging het zoveel beter. Weet nog dat we in Eindhoven echt een stuk beter waren dan PSV toen. Een wonder dat dat gelijk werd.
Eens, maar dat betekent wel dat het gewoon beter moet kunnen. Ondanks dat er echt wel wat kwaliteit mist, maar we moeten niet doorslaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen zat het hele team in een flow. Nu alles behalve.
De komende 2, 3 jaar? Als er niet geïnvesteerd kan worden krijgt ook Slot dit echt niet op de rit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
1 naam: Sinisterra, nu komt het allemaal op Berghuis neer, toen niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Blijft vreemd, want vorig jaar met nagenoeg dezelfde selectie ging het zoveel beter. Weet nog dat we in Eindhoven echt een stuk beter waren dan PSV toen. Een wonder dat dat gelijk werd.
Het moet al jaren van Berghuis afkomen man. Als Berghuis dan een keer een echte dip heeft zoals nu hou je dit over.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1 naam: Sinisterra, nu komt het allemaal op Berghuis neer, toen niet.
Eens. Maar zo opportunistisch is de voetbalwereld wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar dat betekent wel dat het gewoon beter moet kunnen. Ondanks dat er echt wel wat kwaliteit mist, maar we moeten niet doorslaan.
Ligt aan het verwachtingspatroon. Zelfs met wanbeleid halen we structureel Europees voetbal, dan is de stap naar de top relatief klein.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
De komende 2, 3 jaar? Als er niet geïnvesteerd kan worden krijgt ook Slot dit echt niet op de rit.
Die stap naar de top wordt steeds moeilijker, ik wil het uiteraard niet maar voor het NL voetbal zou het beter zijn als Ajax geen kampioen wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt aan het verwachtingspatroon. Zelfs met wanbeleid halen we structureel Europees voetbal, dan is de stap naar de top relatief klein.
AZ kwam toch aardig dichtbij vorig seizoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die stap naar de top wordt steeds moeilijker, ik wil het uiteraard niet maar voor het NL voetbal zou het beter zijn als Ajax geen kampioen wordt.
Als het hun gelukt was hadden die ook echt een stap kunnen zetten maar die zijn ook weer terug geworpen nu, al hebben ze nog wel een spelerswaarde die nog redelijk hoog is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef hhh38 het volgende:
AZ kwam toch aardig dichtbij vorig seizoen.
AZ had kampioen geworden zonder de corona stop.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ kwam toch aardig dichtbij vorig seizoen.
Het gat met Ajax groeit inderdaad, maar als je een duidelijke top 1 hebt dan gaat het om het winnen van de strijd daarachter. Dat levert ook gewoon voorronde Champions League op met een haalbare route naar het hoofdtoernooi.
Ook wat te makkelijk, dat soort clubjes verspelen het toch altijd wel weer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef avotar het volgende:
[..]
AZ had kampioen geworden zonder de corona stop.
Ajax was er aan voor de moeite. Die hadden echt nog wel wat punten gaan verliezen.
natuurlijk johquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef avotar het volgende:
[..]
AZ had kampioen geworden zonder de corona stop.
Ajax was er aan voor de moeite. Die hadden echt nog wel wat punten gaan verliezen.
Ik vind het sowieso al raar dat ze niet vandaag al gingen vergaderen ipv pas morgen. Ookal zijn sommige spelers vrij.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
Feyenoord en winterstops blijft een drama.
In het AD een opruiend verhaaltje dat de spelers het niet meer zouden zien zitten onder Dick, al geloof ik daar niet zo heel erg in.
Aan de andere kant kan een extra nachtje erover slapen ook goed zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat ze niet vandaag al gingen vergaderen ipv pas morgen. Ookal zijn sommige spelers vrij.
Je geeft niet alleen ruimte weg voor opruiende berichten in de media, maar dit lijkt mij toch een moment van crisis. Dan kan je beter z.s.m. vergaderen, zeker met het oog op zondag.
Mwa, crisis is wel zwaar aangezet. Gisteren was absoluut een wanprestatie maar tegen AZ en zeker Ajax toch niet onverdienstelijk gespeeld. Daarbij is Dickie natuurlijk een crisismanager pur sang maar heb ook niet het idee dat er veel speelt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat ze niet vandaag al gingen vergaderen ipv pas morgen. Ookal zijn sommige spelers vrij.
Je geeft niet alleen ruimte weg voor opruiende berichten in de media, maar dit lijkt mij toch een moment van crisis. Dan kan je beter z.s.m. vergaderen, zeker met het oog op zondag.
Hij heeft pas 4 goals gemaakt die geen pingel zijn. De tactiek van Feyenoord van 'alle ballen op Berghuis' is denk ik wat te voorspelbaar. Als de beste man dan ook nog eens speelt als een dweil dan is het lastig om wedstrijdjes te winnen. Al met al is een vertrek van Berghuis niet zo slecht, nieuwe uitdaging is misschien wel beter voor hem.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is meer dat zo'n Berghuis het weer even niet heeft uiteindelijk, die is solo zo'n beetje het fundament van het elftal.
Tot afgelopen zondag had je gelijk. Maar nu valt ook de verdedigende organisatie uit elkaar, dat was toch de kracht van het elftal. Inmiddels is het niet meer dan los zand.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa, crisis is wel zwaar aangezet. Gisteren was absoluut een wanprestatie maar tegen AZ en zeker Ajax toch niet onverdienstelijk gespeeld. Daarbij is Dickie natuurlijk een crisismanager pur sang maar heb ook niet het idee dat er veel speelt.
Het is meer dat zo'n Berghuis het weer even niet heeft uiteindelijk, die is solo zo'n beetje het fundament van het elftal.
Ben benieuwd of Ajax/PSV hem zouden willen hebben, even los gezien van of hij dat zelf wil. Ook als je de uitdaging bij een club mist moet je jezelf blijven bewijzen wil er een grotere club echt iets in je zien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft pas 4 goals gemaakt die geen pingel zijn. De tactiek van Feyenoord van 'alle ballen op Berghuis' is denk ik wat te voorspelbaar. Als de beste man dan ook nog eens speelt als een dweil dan is het lastig om wedstrijdjes te winnen. Al met al is een vertrek van Berghuis niet zo slecht, nieuwe uitdaging is misschien wel beter voor hem.
Geen idee. Voor de prijs kunnen ze de gok wel wagen. Dat Berghuis niet allang weer in het buitenland speelt is in ieder geval wel voor iedereen verklaarbaar. Hij kan goed voetballen maar je kan er niet op bouwen, hij 'levert' vaak niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Ajax/PSV hem zouden willen hebben, even los gezien van of hij dat zelf wil. Ook als je de uitdaging bij een club mist moet je jezelf blijven bewijzen wil er een grotere club echt iets in je zien.
Dat is wel voorbarig, gisteren was een complete offday in elk opzicht maar dat overkomt op zich Ajax of PSV die veel beter materiaal hebben ook wel een keer elk seizoen. Grootste probleem blijft toch wel dat het zo bizar veel moeite kost om een keer een doelpunt te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot afgelopen zondag had je gelijk. Maar nu valt ook de verdedigende organisatie uit elkaar, dat was toch de kracht van het elftal. Inmiddels is het niet meer dan los zand.
Wat je er voor krijgt zal beperkt zijn en in goede doen, wellicht met komende zomer een kwaliteitsimpuls en wat meer andere spelers om hem heen en een basisplaats voor Sini kan hij nog wel van grote waarde zijn. Die Diemers en Jorgensen moeten gewoon eindelijk een keer oprotten uit de basis. Triest dat je zo weinig alternatieven hebt maar daar voor hoeft Berghuis het veld niet te ruimen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft pas 4 goals gemaakt die geen pingel zijn. De tactiek van Feyenoord van 'alle ballen op Berghuis' is denk ik wat te voorspelbaar. Als de beste man dan ook nog eens speelt als een dweil dan is het lastig om wedstrijdjes te winnen. Al met al is een vertrek van Berghuis niet zo slecht, nieuwe uitdaging is misschien wel beter voor hem.
Dat is ook pas na 1 wedstrijd waarin de tegenstander iets deed waar ze niet mee om konden gaan he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot afgelopen zondag had je gelijk. Maar nu valt ook de verdedigende organisatie uit elkaar, dat was toch de kracht van het elftal. Inmiddels is het niet meer dan los zand.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook pas na 1 wedstrijd waarin de tegenstander iets deed waar ze niet mee om konden gaan he.
Zijn jullie die 2e helft tegen AZ alweer vergeten?quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel voorbarig, gisteren was een complete offday in elk opzicht maar dat overkomt op zich Ajax of PSV die veel beter materiaal hebben ook wel een keer elk seizoen. Grootste probleem blijft toch wel dat het zo bizar veel moeite kost om een keer een doelpunt te maken.
En toch is het ook gisteren ook weer één van de weinige spelers die de aanvallen opzet, combinaties zoekt en dreiging heeft. Niet dat het iets heeft opgeleverd, maar het laat ook zien dat de rest echt niks levert.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee. Voor de prijs kunnen ze de gok wel wagen. Dat Berghuis niet allang weer in het buitenland speelt is in ieder geval wel voor iedereen verklaarbaar. Hij kan goed voetballen maar je kan er niet op bouwen, hij 'levert' vaak niet.
Het viel mij vooral op dat we het tegen AZ en gisteren gewoon niet konden belopen, met name op het middenveld. Die jongens zijn gewoon op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie die 2e helft tegen AZ alweer vergeten?
Als je een off-day hebt zijn er geen duidelijke oorzaken, terwijl hier haarfijn aan te wijzen was waar het aan lag. Het stond verkeerd en dat werd niet opgelost. Ik denk dat het heel goed is om een keer een goed gesprek daarover te hebben want er gaat tactisch duidelijk iets fout tussen Advocaat en de groep. Ik heb zelf het idee dat Advocaat niet meer zo scherp is en alle kritiek probeert weg te wuiven. Maar als de spelers zelf iets gaan bedenken werkt dat natuurlijk ook niet.
Ja dat ook. Heb dat gisteren ook even uitgezocht en 7 à 8 spelers in de basis hebben praktisch geen minuut gemist in die 6 wedstrijden in 18 dagen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het viel mij vooral op dat we het tegen AZ en gisteren gewoon niet konden belopen, met name op het middenveld. Die jongens zijn gewoon op.
Nee, die tweede helft ben ik niet vergeten. Offday had ik het ook niet over, het was gister inderdaad erg duidelijk waar het mis ging.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Als je een off-day hebt zijn er geen duidelijke oorzaken, terwijl hier haarfijn aan te wijzen was waar het aan lag. Het stond verkeerd en dat werd niet opgelost. Ik denk dat het heel goed is om een keer een goed gesprek daarover te hebben want er gaat tactisch duidelijk iets fout tussen Advocaat en de groep. Ik heb zelf het idee dat Advocaat niet meer zo scherp is en alle kritiek probeert weg te wuiven. Maar als de spelers zelf iets gaan bedenken werkt dat natuurlijk ook niet.
Tegen AZ had vooral met het kwaliteitsverschil op het middenveld te maken ik kreeg niet de indruk dat daar tactisch zaken niet goed gingen. Fer kon het gewoon niet belopen, met name die Stengs was hij eigenlijk continue kwijt in de omschakeling. Diemers die onder hoge druk staat van een tegenstander is een garantie op tegendoelpunten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is best bizar eigenlijk. Dit breekt ons overduidelijk op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Heb dat gisteren ook even uitgezocht en 7 à 8 spelers in de basis hebben praktisch geen minuut gemist in die 6 wedstrijden in 18 dagen.
Zo vervelend dat Dick zo weinig wisselt
En als Ajax verliest van AZ en PSV en Feyenoord winnen thuis van Ajax?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie heeft kwaliteit nodig als je gewoon een goed gesprek kunt hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een getergde spelersgroep die vandaag met Dickie in gesprek gaat , PSV dat toch wel een flink aantal blessures heeft. Met een volle Kuip had ik weer blind 3 jaarsalarissen op Feyenoord gezet zondag hoor.
Ah, ex activist moet overal Feyenoord City in betrekken tegenwoordigquote:
Heb PSV wel eens met een veel groter kwaliteitsverschil met knikkende knieën het veld in de Kuip op zien lopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie heeft kwaliteit nodig als je gewoon een goed gesprek kunt hebben
Zal nu wel mee gaan vallen zo zonder publiek.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb PSV wel eens met een veel groter kwaliteitsverschil met knikkende knieën het veld in de Kuip op zien lopen.
niet alles in een filmpje hoeft je aan staan om goede info te bevattenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ex activist moet overal Feyenoord City in betrekken tegenwoordig
Die info stond een tijdje terug al in een artikel. Ik ben het zeker eens met de strekking.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet alles in een filmpje hoeft je aan staan om goede info te bevatten
Pijnlijke business voor Feijenoord dit. Geloven jullie nog steeds dat jullie 30+ mln gaan krijgen voor Senesi?quote:
Senesi is de speler in de selectie die dat zou moeten kunnen ja. Maar 20+ is al een hele prestatie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pijnlijke business voor Feijenoord dit. Geloven jullie nog steeds dat jullie 30+ mln gaan krijgen voor Senesi?
Het begint mij ook wel op te vallen dat we veel te weinig rouleren. Dickie gaf zelf in oktober dat hij misschien iets minder van zijn spelers uit moest gaan of ze konden spelen en dat ie gewoon beter meer kon rouleren, jammer dat hij dat nu lijkt te vergeten. Aan het middenveld kan hij weinig doen (ja ok daar Burger of Wehrmann maar die maken je ook niet echt beter) maar Malacia en Geertruida leken ook aardig op en die had je gezien hun vervangers prima een wedstrijdje of twee kunnen wisselen. Dickie is zelf ook niet zo van het rouleren en in dit coronajaar breekt je dat wel op, zeker omdat we dit seizoen nog geen wedstrijden op 70% hebben kunnen uitspelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Heb dat gisteren ook even uitgezocht en 7 à 8 spelers in de basis hebben praktisch geen minuut gemist in die 6 wedstrijden in 18 dagen.
Zo vervelend dat Dick zo weinig wisselt
Speelt geen champions league, is een verdediger met niet al te in het oog springende kwaliteiten en waarschijnlijk zijn het bij Feijenoord ook niet de beste onderhandelaars. Ik denk dat jullie er hoogstens 15 miljoen voor gaan krijgen en dat zou ik al veel vinden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Senesi is de speler in de selectie die dat zou moeten kunnen ja. Maar 20+ is al een hele prestatie.
Hij zou zomaar kunnen worden opgeroepen voor het Argentijnse elftal. Dat werkt toch enorm waarde verhogend. En wat je zegt gold ook allemaal voor Guus Til (maar dan als middenvelder) en die leverde toch 18 miljoen op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speelt geen champions league, is een verdediger met niet al te in het oog springende kwaliteiten en waarschijnlijk zijn het bij Feijenoord ook niet de beste onderhandelaars. Ik denk dat jullie er hoogstens 15 miljoen voor gaan krijgen en dat zou ik al veel vinden.
Til is waarschijnlijk ook gekocht na een drankspelavondje. Als hij met Argentinie bv een Copa America zou spelen dan zou dat inderdaad zijn marktwaarde flink opschroeven, maar ik vrees toch dat ze in Spanje of Italie (de enige twee opties) geen extreme bedragen zullen betalen voor een verdediger die alleen dingen in de eredivisie heeft laten zien en fysiek ook niet indrukwekkend oogt. Misschien moet Feijenoord zich eerst concentreren op spelers voor rond de 15 miljoen verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zou zomaar kunnen worden opgeroepen voor het Argentijnse elftal. Dat werkt toch enorm waarde verhogend. En wat je zegt gold ook allemaal voor Guus Til en die leverde toch 18 miljoen op.
Ik zou nog steeds op minstens ¤25m inzetten
Ik denk dat dat wel meevalt en ik denk dat Dick zelf ook wel open staat voor de kritiek. Hij zal eerder wel een beetje verblind zijn geweest door de lange reeks zonder nederlagen in de competitie en alle complimentjes die hij kreeg in de media terwijl dit allemaal problemen waren die al langer speelden en er nu echt uit komen nu we ook veel verliezen. Voorheen werden vaak kritiekpunten een beetje weggewuifd met ‘ja maar al een jaar niet verloren!!!’ (door de media maar ook door sommige users hier) maar heb er nu wel vertrouwen in dat Dickie zijn eigen functioneren goed gaat bespreken, zo is ie dan ook wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb zelf het idee dat Advocaat niet meer zo scherp is en alle kritiek probeert weg te wuiven. Maar als de spelers zelf iets gaan bedenken werkt dat natuurlijk ook niet.
Dan blijft Senesi toch? Wat een onzin lul jij johquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Til is waarschijnlijk ook gekocht na een drankspelavondje. Als hij met Argentinie bv een Copa America zou spelen dan zou dat inderdaad zijn marktwaarde flink opschroeven, maar ik vrees toch dat ze in Spanje of Italie (de enige twee opties) geen extreme bedragen zullen betalen voor een verdediger die alleen dingen in de eredivisie heeft laten zien en fysiek ook niet indrukwekkend oogt. Misschien moet Feijenoord zich eerst concentreren op spelers voor rond de 15 miljoen verkopen.
Kan ook. Ik hoop alleen dat ze wat realistischer worden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan blijft Senesi toch? Wat een onzin lul jij joh
Je begrijpt het niet of je stookt, één van de twee. Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan ook. Ik hoop alleen dat ze wat realistischer worden.
Realistisch is niet hetzelfde als jouw mening, maar goed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee,ik heb op zich niets tegen feijenoord, ik denk alleen dat in Rotterdam het niveau en de onvervangbaarheid van spelers nogal eens overschat wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet of je stookt, één van de twee. Ik denk het laatste.
Feyenoord is juist altijd veel te realistisch geweest. Je moet juist hype creëren en hoog inzetten. Daar zijn alle andere Nederlandse topclubs veel beter in. Al ligt dat denk ik ook aan het aanvallendere voetbal, daar worden middenvelders en aanvallers al snel meer waard van. Verdedigen is toch minder individueel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aanvallende spelers zijn inderdaad beter te vermarkten en je moet wel heel flashy zijn wil je in de eredivisie echt interessant worden voor clubs met grote transferbudgetten. Feijenoor heeft natuurlijk ook wel de pech gehad dat veel bruikbare spelers uit de jeugd vroeg zijn weggekaapt door buitenlandse clubs: Chong, Zirkzee, Bogarde...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord is juist altijd veel te realistisch geweest. Je moet juist hype creëren en hoog inzetten. Daar zijn alle andere Nederlandse topclubs veel beter in. Al ligt dat denk ik ook aan het aanvallendere voetbal, daar worden middenvelders en aanvallers al snel meer waard van. Verdedigen is toch minder individueel.
Dirk is al een tijdje niet meer in de media geweest, maar na 1 minuut 3 seconden is het voor de komende tijd ook wel weer mooi geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Dirk die teringjoegoslaaf gaan opvolgen?
Hou toch eens op met die Senesi, dat is een aardig spelertje, maar nog volstrekt geen historie die op dit moment bij de nummer 5 van de Eredivisie speelt, en Feyenoord rekent zich rijk met tientallen miljoenenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
Als Senesi rechtsbenig was geweest was hij met zijn kwaliteiten inderdaad een miljoen of 10 minder waard geweest. Maar laat dat nou net niet het geval zijn
Ik vond hem als analist eigenlijk een stuk beter dan ik had verwacht. Hij had tactisch zowaar iets te melden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dirk is al een tijdje niet meer in de media geweest, maar na 1 minuut 3 seconden is het voor de komende tijd ook wel weer mooi geweest.
Die wordt dus assistent.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat kon hij op Jong Feyenoord niet echt overbrengen dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem als analist eigenlijk een stuk beter dan ik had verwacht. Hij had tactisch zowaar iets te melden.
je kunt dat punt de volgende keer ook maken in plaats van eerst een infantiele vraag stellen thoquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speelt geen champions league, is een verdediger met niet al te in het oog springende kwaliteiten en waarschijnlijk zijn het bij Feijenoord ook niet de beste onderhandelaars. Ik denk dat jullie er hoogstens 15 miljoen voor gaan krijgen en dat zou ik al veel vinden.
Mwa, zo infantiel was die vraag niet, maar goed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt dat punt de volgende keer ook maken in plaats van eerst een infantiele vraag stellen tho
stukje feedback, doe er mee wat je wil
Hij ziet er uit alsof ie mee doet aan First Datesquote:
Ik zou hem serieus niet herkennen op straat. Hoeveel make-up zat er wel niet op hier.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Petro weg, dit bericht in de telegraaf vanmorgen, Dirk die gisteren een beetje cryptisch deed bij ziggo.quote:''De vraag zal vooral zijn wie dan op de bank zit''
Het rommelt bij Feyenoord en opeens leeft de vraag of trainer Dick Advocaat het seizoen wel af gaat maken bij de Rotterdammers en zelfs of hij zondag nog op de bank zit tijdens de wedstrijd tegen PSV. Journalist Marcel van der Kraan: "Niet de slechte resultaten in de laatste drie partijen, maar een verstoorde relatie tussen een aantal basisspelers en de Hagenaar heeft voor een explosieve situatie gezorgd."
"De boel is aan het begin van de week al op scherp gezet door de spelers en dat verklaart mede waarom Feyenoord in Heerenveen geen schim was van zichzelf. Het verklaart ook de passieve houding tijdens de wedstrijd van de technische staf. Advocaat liet zich niet meer langs de lijn zien, terwijl het tactisch een janboel was, maar ook zijn assistenten bemoeiden zich verbaal niet met de tactische problemen", aldus Van der Kraan in De Telegraaf.
"Een vertrek is allesbehalve de insteek van Advocaat op dit moment. Hij wil het liefst het seizoen afmaken. Maar komt er vandaag in een gesprek stevige weerstand dan kan hij het direct voor gezien houden", zo vervolgt Van der Kraan. "De directie van Feyenoord is op de hoogte van de problemen en ontevredenheid bij een deel van de selectie. Aanvoerder Steven Berghuis heeft in de afgelopen periode verklaard dat Feyenoord er veel meer aan moet doen om beter voetbal op de mat te leggen. Hij heeft zijn ergernis over het slechte spel op bepaalde momenten niet onder stoelen of banken gestoken. Een aantal spelers zit op zijn lijn."
"De spanning die er nu binnen de club heerst, is verre van ideaal zo vlak voor de topper tegen PSV van komende zondag. De vraag zal vooral zijn wie dan op de bank zit. Dat weten we rond het middaguur. Advocaat kennende zal hij aan de groep vandaag keihard duidelijk maken hoe hij verder wil."
Berghuis heeft direct en indirect vaak zat kritiek gehad op de speelwijze natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:16 schreef fetX het volgende:
‘De boel is aan het begin van de week flink op scherp gezet.’
Wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Overigens vind ik het altijd zo slap dat je als speler ‘t dan maar laat als je het niet eens bent met de trainer.
Het is allemaal wel 1+1=2 ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Petro weg, dit bericht in de telegraaf vanmorgen, Dirk die gisteren een beetje cryptisch deed bij ziggo.
Tegen Ajax deden ze dat toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis heeft direct en indirect vaak zat kritiek gehad op de speelwijze natuurlijk.
Al blijf ik het wel opvallend vinden dat ze het dan in het veld blijkbaar zelf niet kunnen oplossen, zoals @:tarado ook al aangaf.
Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Snap die haat op Petrovic nooit zo. Prima kerel lijkt me. Praat alleen wat veel. Of het een goeie trainer is.. z'n carrière spreekt dat tot nu toe wat tegen volgens mij.
Waarom vertrok die eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij vrijwillig Jaap boven Feyenoord koos.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.
Diversiteit moet je hier opvatten als een middel om de afstand tussen spelersgroep en trainer te verkleinen en aan unieke kennis toevoegen aan de technische staf, niet als 'diversiteit' zoals je werk het opvat.
Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk wel dat Advocaat op gaat stappen inmiddels.
Ik hoop eigenlijk ook dat hij er met de spelersgroep uitkomt, maar gezien de berichten vrees ik ervoor. Daarnaast vraag ik me echt af of we wat opschieten met een trainerswissel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.
Petro scheen wel goed te zijn voor de spelers, omdat hij iets van 6 talen spreekt. Wat dat betreft denk ik dat hij al meer toevoegt dan Sjon de Wolluf.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.
Diversiteit moet je hier opvatten als een middel om de afstand tussen spelersgroep en trainer te verkleinen en aan unieke kennis toevoegen aan de technische staf, niet als 'diversiteit' zoals je werk het opvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |