dit is wel echt heel erg, heb de afgelopen jaren muv misschien Kelly niet zoiets gezien bij ons qua niveauquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Leren het ook nooit. Wederom geldverspilling.
jaaaaaaaaa per sé een speler onder contract houden die 2,5 jaar niets laat zien en vaker wel dan niet geblesseerd isquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef aTypisch het volgende:
jaaa BOZENIK DE VERLOSSER
jorgensen weg, diemers weg, met de A1 spelen jaaaa
Hij heeft toch het gelijk aan zijn zijde? Of vond jij de Azerkans, de Bozenikjes of de Johnstons van deze wereld zo goed?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar de obsessie van Advocaat voor oude ervaren spelers die niets leveren brengt je ook echt niks verder.
Onze trainer zegt kennelijk liever dat de jeugd er geen reet van kan.
welke jeugdspelers laat hij te weinig spelen dan volgens jou?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar de obsessie van Advocaat voor oude ervaren spelers die niets leveren brengt je ook echt niks verder.
Onze trainer zegt kennelijk liever dat de jeugd er geen reet van kan.
wederom een goeiequote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa per sé een speler onder contract houden die 2,5 jaar niets laat zien en vaker wel dan niet geblesseerd is
Letterlijk niemand mag jou.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
KaN tOcH nIeT sLeChTeR!!
geniale oplossingen lees je hier
Ik heb jou anders werkelijk nog nooit op iets inhoudelijks weten te betrappen behalve die nerderige bitcoin act van je.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wederom een goeie
erg sterke punten maak je
moet je beter opletten denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb jou anders werkelijk nog nooit op iets inhoudelijks weten te betrappen behalve die nerderige bitcoin act van je.
Arzakan heeft één keer tien minuten de kans gekregen. Die had hij vaker mogen proberen. Johnston hebben we ook niet nodig gehad, maar als je vandaag de middenvelders zie dan had ik daar wel een jeugdspelers durven neerzetten. Met 21 jaar is Wehrman ook eigenlijk niet meer te betitelen als jeugd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft toch het gelijk aan zijn zijde? Of vond jij de Azerkans, de Bozenikjes of de Johnstons van deze wereld zo goed?
ook niet waarquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Letterlijk niemand mag jou.
Kunt alleen maar hopen dat er een partij is die er wat geld in wil steken en een fatsoenlijke scouting op poten krijgt. Men is nog steeds bezig met geld verkwanselen aan spelers die ze nauwelijks bekeken hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dit is wel echt heel erg, heb de afgelopen jaren muv misschien Kelly niet zoiets gezien bij ons qua niveau
daarom jorgensen verpatsen nu het nog kan, DE BEER kan ook in de spitsquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk dat ik sinds Beenhakker niet meer zo'n slechte aankoop als Pratto heb gezien, echt bizar.
Gedraag je dan ook niet zo en post eens wat inhoudelijks in plaats van louter die kansloze, cynische, opmerkingen van je.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk dat ik sinds Beenhakker niet meer zo'n slechte aankoop als Pratto heb gezien, echt bizar.
BeukerGod?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Singh
Elabdellaoui
Goossens
Diks
Wilkshire
Verhoek
Swerts
Het gaat me misschien nog wel meer om z’n houding. Bozenik werd na praktisch 1 wedstrijd bij het oudvuil gezet. Dankzij onze drammende trainer heb je daar nu Pratto voor gekregen. Ik vrees dat zelfs Vente het beter zou doen dan Pratto.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke jeugdspelers laat hij te weinig spelen dan volgens jou?
die wehrmann hoort ook bij jong feyenoord of fc dordt
Singj is toch well de mooiste uit dit lijstje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Singh
Elabdellaoui
Goossens
Diks
Wilkshire
Verhoek
Swerts
je hebt een abo zie ik, gebruik hem als je het niet trekt zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet zo en post eens wat inhoudelijks in plaats van louter die kansloze, cynische, opmerkingen van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |