Eens hoor en ik denk dat we er ook niet zoveel mee opschieten als hij opstapt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Dick toch gaan hoop ik in elk geval echt niet dat Slot nu al instapt.
Beenhakker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we een ervaren assistent halen die Dickie een beetje kan ondersteunen en helpen waar nodig, dat deden we de vorige keer ook met die reeks van zeven.
Waarom niet? Een paar maanden geleden was ik het wel met je eens maar nu komt het een beetje over als een verloren seizoen, dan heeft Slot alvast een aantal maanden zonder al te veel druk om zijn filosofie er in te slijpen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Dick toch gaan hoop ik in elk geval echt niet dat Slot nu al instapt.
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord hoort altijd boven die clubs te eindigen en dat gaat natuurlijk ook makkelijk gebeuren.
En Narsingh natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.
Jaaa Willem! Die heeft vast nog wel goede adviezen en die wil denk in dolgraag de assistent van Dickie zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Willem. De Wolf eruit gooien want die is te jong
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je het flink overschat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom niet? Een paar maanden geleden was ik het wel met je eens maar nu komt het een beetje over als een verloren seizoen, dan heeft Slot alvast een aantal maanden zonder al te veel druk om zijn filosofie er in te slijpen.
Denk vooral dat jij er niet zoveel verstand van hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je het flink overschat.
Schei uit, die komen nooit verder dan Feyenoord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier verder niet te serieus op in maar de backs van Feyenoord doen het vrij goed.
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schei uit, die komen nooit verder dan Feyenoord.
Vind het leuk om Siem eindelijk weer eens een beetje te zien lachen, maar vind het wel jammer dat Feyenoord verliest. Ik hou van een mooie spannende competitie met veel weerstand in de top.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij dus, eigenlijk.
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.
En dan begin je altijd kut aan het nieuwe jaar met al een vlekje, mocht hij bijv geen Europees voetbal halen. Moet je niet willen, juist omdat het een trainer is die we de afgelopen 10-15 jaar niet hebben gehad.
Dit ja. Misschien de keeper nog t.o.v. Marsman, dat was het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.
Helemaal mee eens. Dit moet je Slot echt niet aandoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.
En dan begin je altijd kut aan het nieuwe jaar met al een vlekje, mocht hij bijv geen Europees voetbal halen. Moet je niet willen, juist omdat het een trainer is die we de afgelopen 10-15 jaar niet hebben gehad.
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het leuk om Siem eindelijk weer eens een beetje te zien lachen, maar vind het wel jammer dat Feyenoord verliest. Ik hou van een mooie spannende competitie met veel weerstand in de top.
Er is dan in ieder geval geen drempel meer om hem vaak uit te nodigen om mee te kijken en te praten over volgend seizoen. Dat zou nu nog een beetje vreemd zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)
Ja eens hoor. Dickie moet gewoon blijven in z'n laatste jaar dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)
Ja, mee eens. Denk dat het tussen PSV en Ajax dit seizoen een beetje 50/50 is. Feyenoord komt wel weer terug.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.
Mjah ben het wel met je eens, zou in ieder geval de kwartfinale van de beker afwachten maar denk dat Dickie sowieso wel tot dat punt door wil. Als we uit de beker liggen (en niet winnen van PSV/Groningen) ben ik bang dat EL halen sowieso niet heel realistisch meer is, dan wordt het überhaupt al richten op de play-offs. Als je dan een selectie hebt die ander voetbal wil spelen dan Dickie, zet dan die trainer maar neer die dat ook wil denk ik dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als PSV zondag verliest van Feyenoord, wat gezien de historie zomaar mogelijk is, dan is het wel gespeeld en stevent Ajax eenvoudig af op het kampioenschap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Denk dat het tussen PSV en Ajax dit seizoen een beetje 50/50 is. Feyenoord komt wel weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |