Toch een tijdje geleden dat ik gewoon lacherig ben geworden van een speler maar das geen goed tekenquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren wel een paar keer moeten lachen om Pratto, dat is ook wat waard.
Het is echt zo bizar onbeholpen wat hij tot nu toe laat zien.
KellyGod.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch een tijdje geleden dat ik gewoon lacherig ben geworden van een speler maar das geen goed teken
Mwah als er nooit geoefend is op ook maar enig tactisch plan dan wordt het ook wel lastig. Het verbaast mij ook niet dat Fer en Berghuis nu degenen zijn die de manier van spelen zat zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een probleem met de huidige generatie niet alleen bij Feyenoord, ik vind Berghuis altijd een goeie uitleg geven na de wedstrijd maar blijkbaar is hij ook niet bij machte om tijdens de wedstrijd de boel te organiseren.
Nee die heb ik maar één keer zien spelen en toen werd ik nog vooral boos.quote:
Als de trainer het voo de wedstrijd tactisch nog wil aanpassen zijn Fer, Berghuis en ook Toornstra wel spelers die dat, met hun ervaring, goed zouden moeten kunnen zetten op het veld.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah als er nooit geoefend is op ook maar enig tactisch plan dan wordt het ook wel lastig. Het verbaast mij ook niet dat Fer en Berghuis nu degenen zijn die de manier van spelen zat zijn.
Ben het wel met je eens dat je dat steeds vaker mist bij spelers tegenwoordig.
Toorn is daar nooit de speler voor geweest en die neemt ook nooit zo’n rol op zich, maar je hebt wel gelijk over Fer en Berghuis. Aan de andere kant zijn juist die twee boos over de manier van voetballen waar al een jaar geen progressie meer in zit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de trainer het voor de wedstrijd tactisch nog wil aanpassen zijn Fer, Berghuis en ook Toornstra wel spelers die dat, met hun ervaring, goed zouden moeten kunnen zetten op het veld.
Het kan aan mij liggen hoor maar voetbal is een spel van ruimtes, waar vind je die en hoe geef je zo min mogelijk weg, een coach geeft daar uiteraard handvaten in maar spelers moeten dat zelf natuurlijk ook zien. We hebben het over profs hier niet de F'jes van FC Balophetdak waarvoor alles nieuw is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah als er nooit geoefend is op ook maar enig tactisch plan dan wordt het ook wel lastig. Het verbaast mij ook niet dat Fer en Berghuis nu degenen zijn die de manier van spelen zat zijn.
Ben het wel met je eens dat je dat steeds vaker mist bij spelers tegenwoordig.
Wat ook niet meer dan normaal is met deze beperkte selectie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Nou we mogen de strijd aan met Twente en Groningen ondertussen.
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord hoort altijd boven die clubs te eindigen en dat gaat natuurlijk ook makkelijk gebeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ook niet meer dan normaal is met deze beperkte selectie.
Natuurlijk, aan de andere kant kan je ook weer zeggen dat Feyenoord gaandeweg wedstrijden beter wordt normaal gesproken en dat het pas afgelopen wedstrijden echt misloopt. Ik noemde al dat we in 16 van de 26 duels achter zijn gekomen maar even snel kijken leert dat we maar 4 van de 26 duels bij rust voorstonden (bij Ajax bijv is dit 18 van de 27 duels). Veel duels winnen we daarna alsnog (of zoals tegen bijv Vitesse, Twente en Ajax domineren we de tweede helft maar scoren we niet) dus je kan als alternatieve conclusie juist zeggen dat de ploeg slecht wordt neergezet en dat we in de loop van de wedstrijd pas goed de organisatie oppakken (dus dat de spelers het zelf wel zien), dus dat het toch wel ligt aan hoe de trainer de ploeg opstelt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor maar voetbal is een spel van ruimtes, waar vind je die en hoe geef je zo min mogelijk weg, een coach geeft daar uiteraard handvaten in maar spelers moeten dat zelf natuurlijk ook zien. We hebben het over profs hier niet de F'jes van FC Balophetdak waarvoor alles nieuw is.
We slaan echt door nu hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat ook niet meer dan normaal is met deze beperkte selectie.
Alleen als ik Berghuis goed hoorde na de wedstrijd lag die verantwoordelijkheid van het omzetten dus bij Senesi en Spajic.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de trainer het voo de wedstrijd tactisch nog wil aanpassen zijn Fer, Berghuis en ook Toornstra wel spelers die dat, met hun ervaring, goed zouden moeten kunnen zetten op het veld.
Voor jou misschienquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In het Engels komt het altijd net wat interessanter over he
De kans is best wel aanwezig dat Advocaat na een eventuele nederlaag tegen PSV vertrekt. Al vraag ik me af wat we daarmee opschieten, want vaak doen de assistenten niet veel anders.quote:Trainer Dick Advocaat erkende na de nederlaag tegen sc Heerenveen dat Feyenoord tactisch is afgetroefd. Daarbij wijst hij echter ook kritisch op zijn spelers, die er niet in slaagde om de systeemomzetting van de Friezen op te vangen. Vrijdag gaan staf en spelersgroep hierover in gesprek.
Tegenover de NOS erkende Advocaat dat het een tactisch verhaal was. "Daar moeten we eerlijk in zijn. Ik ben daar zelf ook wel mee bezig, al weet ik wel een oplossing. Het had ook te maken met de iets andere speelwijze van de tegenstander. Dat kan je simpel oplossen, maar dat werd niet simpel opgelost. In de tweede helft wel. Dan zie je veertig minuten Feyenoord aanvallen, maar zonder goals te maken. De oplossing moeten we met elkaar uitvinden, maar die kan ik wel neerzetten. Ik geloof dat ik weet wat we moeten doen, maar ik heb geen zin om dat tegen jou te vertellen. Dat wil ik gewoon met de groep bespreken."
Daarin had Advocaat ook meer van zijn spelersgroep verwacht. "Het is elf tegen elf, ze spelen niet met een man meer, dus ik vind gewoon dat je dat moet oplossen. Dat gebeurde nu niet en dat is nog een aantal keer niet gebeurd. Nu zie je dat de laatste wedstrijden terug. Als één speler iets naar binnen speelt, in plaats van aan de buitenkant, en ze weten niet wat ze moeten doen, dan moeten we daarover praten. Ik heb ze een keer naar me toegeroepen en de oplossing aangegeven, maar dat was moeilijk. We komen eruit of we komen er niet uit", blikte hij vooruit op het gesprek van vrijdag.
Zeker met de assistenten die we nu hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans is best wel aanwezig dat Advocaat na een eventuele nederlaag tegen PSV vertrekt. Al vraag ik me af wat we daarmee opschieten, want vaak doen de assistenten niet veel anders.
Nou, uit zijn woorden blijkt wel steeds meer dat hij daar over nadenkt. Zeker als de spelers en hij niet meer op een lijn zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat gaat echt niet weg. En dat moet je ook totaal niet willen nu.
Ik denk dat je het wat anders interpreteert dan hoe het gezegd is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, uit zijn woorden blijkt wel steeds meer dat hij daar over nadenkt. Zeker als de spelers en hij niet meer op een lijn zitten.
Als Jorgensen vertrekt is die gewoon weg hoor. Classic Dickmove.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, uit zijn woorden blijkt wel steeds meer dat hij daar over nadenkt. Zeker als de spelers en hij niet meer op een lijn zitten.
Denk dat we dat allebei niet weten. We gaan het zien. Het zou mij niks verbazen in ieder geval.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wat anders interpreteert dan hoe het gezegd is.
A, vandaar ook dat Botteghin erin kwam want die is coachend vrij sterk, alleen komt Bot ook met zijn beperkingen natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen als ik Berghuis goed hoorde na de wedstrijd lag die verantwoordelijkheid van het omzetten dus bij Senesi en Spajic.
Wat Spajic gister had weet ik verder ook niet, maar daar ging echt alles fout. Die lijkt dus niet met die verantwoordelijkheid om te kunnen gaan ofzo. Komt dan nog bij dat ik Fer niet hoog heb zitten qua voetbalintelligentie, wat toch wel handig is op zijn positie, dus nouja, het is niet echt verbazingwekkend dat het dan zo achterlijk slecht gaat qua organisatie. Toornstra doet zijn best zoals altijd maar had het ook niet gister (in balbezit, daarbuiten doet hij gewoon mee met de malaise) en Diemers is Diemers.
Al met al wil ik Toornstra en Fer graag weer een keer wisselen qua positie. Al lijkt het dan denk ik snel op dat Fer dat loopvermogen niet meer heeft, maar Toornstra deed het op die plek, vind ik, stukken beter dan Fer en Toornstra acht ik wat slimmer.
Misschien moeten we een ervaren assistent halen die Dickie een beetje kan ondersteunen en helpen waar nodig, dat deden we de vorige keer ook met die reeks van zeven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans is best wel aanwezig dat Advocaat na een eventuele nederlaag tegen PSV vertrekt. Al vraag ik me af wat we daarmee opschieten, want vaak doen de assistenten niet veel anders.
Eens hoor en ik denk dat we er ook niet zoveel mee opschieten als hij opstapt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Dick toch gaan hoop ik in elk geval echt niet dat Slot nu al instapt.
Beenhakker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we een ervaren assistent halen die Dickie een beetje kan ondersteunen en helpen waar nodig, dat deden we de vorige keer ook met die reeks van zeven.
Waarom niet? Een paar maanden geleden was ik het wel met je eens maar nu komt het een beetje over als een verloren seizoen, dan heeft Slot alvast een aantal maanden zonder al te veel druk om zijn filosofie er in te slijpen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Dick toch gaan hoop ik in elk geval echt niet dat Slot nu al instapt.
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Feyenoord hoort altijd boven die clubs te eindigen en dat gaat natuurlijk ook makkelijk gebeuren.
En Narsingh natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.
Jaaa Willem! Die heeft vast nog wel goede adviezen en die wil denk in dolgraag de assistent van Dickie zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Willem. De Wolf eruit gooien want die is te jong
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie zou bij Twente in de basis staan dan? Alleen Berghuis en Senesi waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je het flink overschat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom niet? Een paar maanden geleden was ik het wel met je eens maar nu komt het een beetje over als een verloren seizoen, dan heeft Slot alvast een aantal maanden zonder al te veel druk om zijn filosofie er in te slijpen.
Denk vooral dat jij er niet zoveel verstand van hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je het flink overschat.
Schei uit, die komen nooit verder dan Feyenoord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier verder niet te serieus op in maar de backs van Feyenoord doen het vrij goed.
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schei uit, die komen nooit verder dan Feyenoord.
Vind het leuk om Siem eindelijk weer eens een beetje te zien lachen, maar vind het wel jammer dat Feyenoord verliest. Ik hou van een mooie spannende competitie met veel weerstand in de top.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij dus, eigenlijk.
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.
En dan begin je altijd kut aan het nieuwe jaar met al een vlekje, mocht hij bijv geen Europees voetbal halen. Moet je niet willen, juist omdat het een trainer is die we de afgelopen 10-15 jaar niet hebben gehad.
Dit ja. Misschien de keeper nog t.o.v. Marsman, dat was het wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna de gehele basiself lijkt me. Op Jorgensen na misschien.
Helemaal mee eens. Dit moet je Slot echt niet aandoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat die zogenaamde druk die er niet is er wel gewoon is. Hij zal ook gewoon Europees voetbal moeten halen, en krijgt ook geen tijd om die filosofie (al moeten we daar ook weer niet al te ingewikkeld over doen) erin te krijgen en hij zal met dezelfde spelers staan als Dick wat gewoon niet heel bijzonder is, zelfs nu met een grotendeels fitte selectie.
En dan begin je altijd kut aan het nieuwe jaar met al een vlekje, mocht hij bijv geen Europees voetbal halen. Moet je niet willen, juist omdat het een trainer is die we de afgelopen 10-15 jaar niet hebben gehad.
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het leuk om Siem eindelijk weer eens een beetje te zien lachen, maar vind het wel jammer dat Feyenoord verliest. Ik hou van een mooie spannende competitie met veel weerstand in de top.
Er is dan in ieder geval geen drempel meer om hem vaak uit te nodigen om mee te kijken en te praten over volgend seizoen. Dat zou nu nog een beetje vreemd zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)
Ja eens hoor. Dickie moet gewoon blijven in z'n laatste jaar dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan de andere kant voelt het ook wel raar om een trainer die vrij is en volgend seizoen begint dan niet te laten starten. (hoewel er best plausibele redenen voor zijn ja)
Ja, mee eens. Denk dat het tussen PSV en Ajax dit seizoen een beetje 50/50 is. Feyenoord komt wel weer terug.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet bouwen, geld verdienen en gaat de komende 2/3 jaar denk ik niet meedoen. Worden 3e/4e. Ajax & PSV zullen het uit gaan maken. Wellicht AZ, maar ik denk dat dat ook wel voorbij is na dit seizoen.
Mjah ben het wel met je eens, zou in ieder geval de kwartfinale van de beker afwachten maar denk dat Dickie sowieso wel tot dat punt door wil. Als we uit de beker liggen (en niet winnen van PSV/Groningen) ben ik bang dat EL halen sowieso niet heel realistisch meer is, dan wordt het überhaupt al richten op de play-offs. Als je dan een selectie hebt die ander voetbal wil spelen dan Dickie, zet dan die trainer maar neer die dat ook wil denk ik dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als PSV zondag verliest van Feyenoord, wat gezien de historie zomaar mogelijk is, dan is het wel gespeeld en stevent Ajax eenvoudig af op het kampioenschap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Denk dat het tussen PSV en Ajax dit seizoen een beetje 50/50 is. Feyenoord komt wel weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |