Vind het vooral wel grappig dat je zo bozig zit te doenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Post gewoon lekker niet als je niks te melden hebt en je toch iedereen irriteert. Vrijwel iedereen vind je een debiel maar je hebt het zelf niet eens door.
Misschien moet Gio nog wel als adviseur aan de slagquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Nou we mogen de strijd aan met Twente en Groningen ondertussen.
De Noorse Iniestaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Singj is toch well de mooiste uit dit lijstje.
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het gaat me misschien nog wel meer om z’n houding. Bozenik werd na praktisch 1 wedstrijd bij het oudvuil gezet. Dankzij onze drammende trainer heb je daar nu Pratto voor gekregen. Ik vrees dat zelfs Vente het beter zou doen dan Pratto.
Zoals gezegd had ik Arzakan had van mij wel meer minuten mogen krijgen. Diemers hoort ook bij Dordt.
Als je als club niet in staat bent elke twee jaar drie middenvelders op te leiden die beter zijn dan kan je echt beter de jeugdopleiding opdoekenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Wat een spits. Laten we die maar houden![]()
@:caland
@:gurneyisbestoke
@:scrummie
-niet doen-quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind het vooral wel grappig dat je zo bozig zit te doen
En op geen inhoudelijk argument te betrappen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ontiegelijke kutuser, niet eens omdat je dom bent of een typetje zoals de meeste kutusers hier maar omdat je gewoon onsympthiek bent. Ga weg.
Pssst. Dit is Jorgensenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je als club niet in staat bent elke twee jaar drie middenvelders op te leiden die beter zijn dan kan je echt beter de jeugdopleiding opdoeken
We hebben nu 1 halve spits in de selectie. En Bozenikquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Sorry voor het bijdragen aan de hype voor Pratto.
Wat is die gast slecht
Ik snap wel wat je bedoelt, maar geldt dat bijna niet voor elke speler. Ik kan mij niet voorstellen dat ze in de eredivisie wel in de rij staan voor een Diemers. Een Immers kwam ook niet verder dan ADO (en NAC). Het zal mij frustratie zijn dat de club altijd bij zulk enorme beperkte voetballers uitkomt die echt amper het niveau van de jeugdspelers ontstijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.
Zeg maar niveau Woudenberg of Sleegers is het vaak als ze weg gaan. De iets betere talenten krijgen toch wel kansen met een Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu.
En dan heb ik het over spelers die ook daadwerkelijk bij het eerste komen, niet die gasten als Idrissi en Janssen. Die worden voor de eerste selectie al weggestuurd
Je kan Taap of Amrabat nog als voorbeelden noemen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik ook mooi vinden als dat kan, maar volgens mij is het ook niet zo dat Feyenoord vaak spelers laat gaan of weinig kansen geeft die het ergens anders wel laten zien daarna.
Zeg maar niveau Woudenberg of Sleegers is het vaak als ze weg gaan. De iets betere talenten krijgen toch wel kansen met een Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu.
En dan heb ik het over spelers die ook daadwerkelijk bij het eerste komen, niet die gasten als Idrissi en Janssen. Die worden voor de eerste selectie al weggestuurd
We hadden het nu over talenten uit de jeugd geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan Taap of Amrabat nog als voorbeelden noemen.
Ik kom even de sfeer proeven aangezien de morele zege in de klassieker een pyrrhusoverwinning blijkt.quote:
gewoon weer verloren en daar voor de verandering leuk mee gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom even de sfeer proeven aangezien de morele zege in de klassieker een pyrrhusoverwinning blijkt.
2014/15 hé. 1 punt terwijl er toen 6 moesten worden gepakt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon weer verloren en daar voor de verandering leuk mee gedaan
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:56 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen iig zonder probleem Jorgensen naar Turkije sturen.
Seizoen is klaar. Volgend jaar kampioen.
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15 hé. 1 punt terwijl er toen 6 moesten worden gepakt.
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.
Mag de selectie ook flink op de schop. Zonder investeerders een lastig verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar (makkelijk) derde met leuk voetbal en dat ik gewoon in de Kuip kan zitten en ik ben al tevreden. Helemaal klaar met dickieball, helemaal klaar met corona, helemaal klaar met kutspelers opstellen die toch niet beter meer worden, gewoon helemaal klaar met dit.
Maar dat Berghuis het niet met Dick eens is, is al langer duidelijk en nu dit seizoen de resultaten ook uitblijven presteert hij ook niet (meer).quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Nou de reactie van Berghuis is duidelijk.
Korte samenvatting: opkankeren met een dat behoudende kutvoetbal
Niet de eerste keer dit seizoen. Maar als je Dick een aanvallender voetbal laat proberen wordt het ook niets, die man weet helemaal niet hoe je een team goed druk laat zettenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
lol
uit de woorden van berghuis hoor je gewoon dat dick het totaal niet goed heeft neergezet
Maar ook met Arne Slotquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Creatieve middenvelder erbij, spits erbij (of Jørgensen houden jaaaaaa) en een vervanger voor Berghuis en je bent al een behoorlijk eind.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mag de selectie ook flink op de schop. Zonder investeerders een lastig verhaal.
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Valt wel mee, er vertrekt een hoop brandhout. Grote vraag is hoeveel we nog binnen kunnen halen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Qua salarisruimte is er wel wat mogelijk als Narsingh en Jorg vertrekken. Narsingh is ook een schandaal van pipo Troost. Die man heeft ook een hoop ellende aangericht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Creatieve middenvelder erbij, spits erbij (of Jørgensen houden jaaaaaa) en een vervanger voor Berghuis en je bent al een behoorlijk eind.
Nu nog even het geld toveren
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pass van Vormer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.
[ afbeelding ]
Dat was 11/12, maar toen wonnen we thuis wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Gaat wel flink wat weg (Narsingh, Botteghin, Johnston, Nieuwkoop) en er zal wat verkocht worden. Verdediging + keeper staat wel behoorlijk. Op het middenveld mist vooral creativiteit en in de spitspositie scorend vermogen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft Dirk nog een gouden tip.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |