senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Pass van Vormer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2014/15? Volgens mij niet. Wat nooit meer van mijn netvlies gaat is deze kans. Zoveel schoonheid en dan een tragedie bij het afwerken.
[ afbeelding ]
Dat was 11/12, maar toen wonnen we thuis wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was dat die met die rode kaart en fernandez die een goede pot speelde?
Gaat wel flink wat weg (Narsingh, Botteghin, Johnston, Nieuwkoop) en er zal wat verkocht worden. Verdediging + keeper staat wel behoorlijk. Op het middenveld mist vooral creativiteit en in de spitspositie scorend vermogen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit Feyenoord toch nog steeds met een enorme sloot aan kutspelers waarschijnlijk?
Misschien heeft Dirk nog een gouden tip.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoor
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt wel mee, er vertrekt een hoop brandhout. Grote vraag is hoeveel we nog binnen kunnen halen.
Als AZ een speler voor veel geld verkoopt halen ze ook geen vervangers voor grote bedragen. Het verschil is dat die de selectie steeds aanvullen met goede jeugd. Bij ons is die meestal van een te laag niveau.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.
En dan lezen we achteraf vast dat Feyenoord ook achter [x-speler die inmiddels naar Ajax is] aan zat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan verkoop je Senesi voor 20-25 miljoen (waarvan een deel nog wel naar zaakwaarnemers+vorige clubs zal gaan) en dan moet je daarmee je halve elftal vervangen. Dat worden dan weer wat spelers uit de middenmoot Eredivisie of van het niveau Spajic.
Gezien de omzet moet je eigenlijk makkelijk in staat zijn om de 2e club te zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.
Daar ben ik dus ook bang voor. Die Senesi zou een opmaat moeten zijn naar een nieuwe standaard, maar als je dan zo'n Pratto binnengehaald dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat er nu fatsoenlijk gescout wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kudus was volgens mij al (publiekelijk) genoemd voordat Ajax hem haalde. Er komen nu echt andere mensen te zitten. Alleen Diemers en Linssen kwamen dit seizoen uit de koker van Dickie, de andere aankopen zijn tot dusver allemaal (goedkope) gokjes voor de toekomst uit de categorie ‘jong en met potentie’. En ze hebben nog een Argentijn uit de snackbar gehaald ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan lezen we achteraf vast dat Feyenoord ook achter [x-speler die inmiddels naar Ajax is] aan zat.
Dat is ook het meest verstandige beleid denk ik maar de scouting daar goed op inrichten kost meestal nog wel een paar jaar.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als AZ een speler voor veel geld verkoopt halen ze ook geen vervangers voor grote bedragen. Het verschil is dat die de selectie steeds aanvullen met goede jeugd. Bij ons is die meestal van een te laag niveau.
Maar ik heb liever dat ze rustig bouwen met jonge spelers dan gelijk weer terug willen naar de top met aankopen die nooit meer iets op gaan leveren.
Gewoon de scouting van AZ overnemen met hogere salarissen lolquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook het meest verstandige beleid denk ik maar de scouting daar goed op inrichten kost meestal nog wel een paar jaar.
Die Baldé is een leuke.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Die Senesi zou een opmaat moeten zijn naar een nieuwe standaard, maar als je dan zo'n Pratto binnengehaald dan is er geen enkele reden om aan te nemen dat er nu fatsoenlijk gescout wordt.
Daar zijn ze ook al een jaartje mee bezig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook het meest verstandige beleid denk ik maar de scouting daar goed op inrichten kost meestal nog wel een paar jaar.
Dat zal ook wel gebeuren maar ik ging er meer op in dat Feyenoord volgend jaar waarschijnlijk nog steeds genoeg kutspelers in de selectie hebben waar jullie je dood aan gaan ergeren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen shitzooi uit de middenmoot van de Eredivise, Arnesen gaat zijn materiaal elders gaat halen en meer met het oog op de toekomst. En zelfs als het dat niveau is moet je er top 3/4 mee kunnen eindigen. Die andere 14 hebben nog minder middelen.
Van Persie jrquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Komt er nog iets leuks aan uit de jeugd? Al tijden niet meer op gelet eerlijk gezegd. Vroegah reed ik nog weleens naar wedstrijden van het beloftenteam of jeugdteams maar sinds Corona is dat natuurlijk stil komen te liggen.
Ja toch wel? Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Baldé is een leuke.
Ik ben ook teleurgesteld met Pratto, maar het is ook overduidelijk dat het een noodoplossing had moeten zijn voor de rest van het seizoen. Die is in de zomer gewoon weer weg.
AZ heeft ook niet zo'n geweldig aankoopbeleid hoor, al is die Karlsson wel een leuke speler. Maar die halen over het algemeen ook veel rommel binnen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon de scouting van AZ overnemen met hogere salarissen lol
Ja dat interview van Veerman was echt pijnlijk wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
Berghuis en Fer die openlijk kritiek hebben op de tactiek, Veerman die met stomheid geslagen is dat hij geen directe tegenstander had
Dit begint popcornwaardig te worden.
dat heeft elke clubquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren maar ik ging er meer op in dat Feyenoord volgend jaar waarschijnlijk nog steeds genoeg kutspelers in de selectie hebben waar jullie je dood aan gaan ergeren.
Alleen Diemers eigenlijk en ik denk dat die nooit meer gaat spelen onder Slot.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren maar ik ging er meer op in dat Feyenoord volgend jaar waarschijnlijk nog steeds genoeg kutspelers in de selectie hebben waar jullie je dood aan gaan ergeren.
Hendriks is een prima spelertje. En Hall schijnt voor rechtsback wel oké te zijn. Verder is het niet veel volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Komt er nog iets leuks aan uit de jeugd? Al tijden niet meer op gelet eerlijk gezegd. Vroegah reed ik nog weleens naar wedstrijden van het beloftenteam of jeugdteams maar sinds Corona is dat natuurlijk stil komen te liggen.
Liever dat we een paar keer rommel halen zoals en dat er af en toe een klapper tussen zit dan dat het alleen maar Diemers en Linssen achtige troep is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft ook niet zo'n geweldig aankoopbeleid hoor, al is die Karlsson wel een leuke speler. Maar die halen over het algemeen ook veel rommel binnen.
Zullen nog wel wat zwakke plekken in zitten, maar er is denk ik ook genoeg potentie hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie gaat slagen, maar zo'n speler halen is interessant. Doet me een beetje denken aan de komst van Sinisterra, dus hij zal ook wel tijd nodig hebben.quote:
Die werden vooral voor de breedte gehaald toch? Dat zijn altijd kutaankopen ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever dat we een paar keer rommel halen zoals en dat er af en toe een klapper tussen zit dan dat het alleen maar Diemers en Linssen achtige troep is.
Middenveld toch ook wel met Fer en Toornsta die al aan de oude kant zijn? En achterin als Senesi zo verkocht is en die Spajic weer vertrekt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zullen nog wel wat zwakke plekken in zitten, maar er is denk ik ook genoeg potentie hoor.
Vooral voorin wordt het ingewikkeld als Berghuis vertrekt.
Sliti, die is pas 14, is van Twente gehaald. Type Berghuis.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:17 schreef Qarrad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |