abonnement Unibet Coolblue
pi_197667657



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

[ afbeelding ](bron:RIVM)



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%
[..]

--------------------------------------------

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe 'technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo'n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:
[..]

Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ afbeelding ]


https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-hoax-idUSKBN25G2KM

[ afbeelding ]

[ twitter ]
De jonge en een professor.
Wie gelooft u?

Vaccinatie gevolgen:
https://hpv-vaccine-side-(...)e-effects-world-map/

Twitteraars met klaarblijkelijke vaccin kennis:
https://www.theonion.com/(...)tter_impression=true
(be aware of the source...)


SuPeRSPrEaDeR EvEnT !!1!!!11!!!!!!!



twitter


The show must go on Folks!
pi_197667667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je denkt dat het niet gekker kan worden.. _O-
een virus zo besmettelijk dat je achterin je hersenen en in je anus moet pulleken om te constateren of je besmet bent.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:17:53 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197667713
Plaats deze nogmaals in het nieuwe deel. Waar heeft Dementia Joe het over?

twitter


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197667717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet zo liegen. Iedereen betaalt ervoor maar jij hebt het gewoon zonder abonnement. Ik geloof je gelijk. :')
Alleen de schapen betalen voor zo'n functie.
pi_197667755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Alleen de schapen betalen voor zo'n functie.
:')

Lekker blijven liegen.
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:22:50 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197667801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:15 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

een virus zo besmettelijk dat je achterin je hersenen en in je anus moet pulleken om te constateren of je besmet bent.
Denk dat de rode-armbanden brigade gewoon bukt hoor als vadertje staat dit vraagt. Marketingslogan erbij en de billetjes worden zonder nadenken gespreid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197667848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Denk dat de rode-armbanden brigade gewoon bukt hoor als vadertje staat dit vraagt. Marketingslogan erbij en de billetjes worden zonder nadenken gespreid.
pi_197667854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:19 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

Lekker blijven liegen.
8)7
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:31:18 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197667935
twitter


Overlijden komt soms voor gevalletje van pech verder no worries.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197667945
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Denk dat de rode-armbanden brigade gewoon bukt hoor als vadertje staat dit vraagt. Marketingslogan erbij en de billetjes worden zonder nadenken gespreid.
Dat schoolklassen met 10 jarige jongens en meisjes anaal getest worden, is dat geen teken dat de elite hier allemaal achter zit? Is dat volgens jullie niet het einddoel van 'de elite'?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197667975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Overlijden komt soms voor gevalletje van pech verder no worries.
_O- 'soms' okee...
pi_197668015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat schoolklassen met 10 jarige jongens en meisjes anaal getest worden, is dat geen teken dat de elite hier allemaal achter zit? Is dat volgens jullie niet het einddoel van 'de elite'?
Het einddoel is om van de mens een robot te maken. Shit... nu heb ik het verklapt.
pi_197668039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het einddoel is om van de mens een robot te maken. Shit... nu heb ik het verklapt.
Oh, ik dacht dat er ook pedofielennetwerken bestonden met mensen van de elite.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 27 januari 2021 @ 13:41:52 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197668074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het einddoel is om van de mens een robot te maken. Shit... nu heb ik het verklapt.
Deze kwam ik nog tegen

Company Plans Mass Rollout of Humanoid Robots to Replace Workers in Healthcare, Education

A Hong Kong-based robotics company plans to mass produce humanoid robots to replace workers across industries such as healthcare and education.

Hanson Robotics is set to launch a mass rollout of human-like robots that can compete with human workers, something the company’s founder says is needed to keep people safe in the age of the coronavirus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197668076
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat er ook pedofielennetwerken bestonden met mensen van de elite.
Je vroegt om het einddoel... Dat ze er zijn is geen einddoel.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 13:41:55 #16
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_197668077
Ontopic blijven aub! En met een beetje respect naar elkaar. Graag ook een beetje inhoudelijk zijn aub!
A child is born with no state of mind.
pi_197668092
Er bestaat toch nog moderatie in BNW :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197668302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Plaats deze nogmaals in het nieuwe deel. Waar heeft Dementia Joe het over?

[ twitter ]

:N
Niet best.
Is dit een een stuk uit een video die ook middels de officiële kanalen is uitgezonden?
Voor dat we hier te maken hebben met een door zo maar iemand gegenereerde DeepFake-video.

[ Bericht 8% gewijzigd door HetDonkertAan op 27-01-2021 14:12:02 ]
pi_197668654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Police Academy.

Even geleden werd dit al eens aangehaald nav de TikTok-dansjes van de zorg, what's next de pliesie? Ja dus.
Tik tok dansjes van Rutte en de Jonge?
Bojo de Clown en Matt Handycock?

Nothing would surprise me anymore.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197668731
quote:
An entire school of students and staff was anally swabbed in Beijing after a 9-year-old boy tested positive for the virus

As the “science” around Covid-19 continues to evolve over the course of a year of debilitating lockdowns and mask ordinances, “experts” in China are now recommending anal swabs inserted rectally to detect traces of Covid as opposed to serum antibody tests and nasal and throat swabs.


:o
Van de jaren 80....
"We've come to look at your bottoms!"

The Bottom Inspectors....

http://viz.co.uk/2014/10/09/come-look-bottoms/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197668909
https://www.latimes.com/s(...)nia-strain-homegrown

California scientists have discovered a homegrown coronavirus strain that appears to be propagating faster than any other variant on the loose in the Golden State.

Ojee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197669264
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2021 02:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mss is het handig als je je ook eens een keer verdiept in de psychologie achter complottheorien? Daar is zat onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat in tijden van crisis mensen die zich machteloos voelen (omdat er heel veel en vaak tegenstrijdige informatie ter beschikking komt) geneigd zijn om een 'simpele' verklaring die hen voorgeschoteld wordt te geloven. 'Connecting the dots' heet dat ....

Het één en ander gefactcheckt:

The coronavirus pandemic 'Great Reset' theory and a false vaccine claim debunked
Nee, het is wat eenvoudiger – mensen kunnen zien dat de officiele verklaringen van bepaalde eventementen klopt gewoon niet. Dus minder en minder vertrouw in media, politiek enz. hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:07:51 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197669309
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 14:42 schreef Tingo het volgende:
https://www.latimes.com/s(...)nia-strain-homegrown

California scientists have discovered a homegrown coronavirus strain that appears to be propagating faster than any other variant on the loose in the Golden State.

Ojee.
Time to double up, triple up even better

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197669494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Time to double up, triple up even better

[ afbeelding ]
Ik moet er nu wel om lachen, maar voor je het weet is het een verplichting... Clown world.
  woensdag 27 januari 2021 @ 15:50:54 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197670018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:19 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik moet er nu wel om lachen, maar voor je het weet is het een verplichting... Clown world.
Wie weet over een jaar..

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197670199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie weet over een jaar..

[ twitter ]
Zal lekker zweten worden in de zomer _O-
pi_197671857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 09:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat @:DeVerzamelaar doet is blind een opinie stuk copy/pasten en pretenderen dat hij het zelf geschreven heeft. Daarnaast doet hij ook nog alsof hij zelf het boek gelezen heeft. Hij valt langs alle kanten door de mand, helaas wordt het door sommige mensen als een geweldige post gezien, waaruit je weer kunt concluderen dat kritisch denken hier erg begrenst is.
Ik heb het boek wel gelezen. Het boek is gewoon via google als PDF te downloaden. Letterlijk alles wat ik in de post heb gezet, staat 1 op 1 in het boek. Dat ik via een aantal sites geciteerd heb doet dus helemaal niets af aan de schokkende inhoud.

Link naar de PDF van het boek:

https://www.google.com/ur(...)d_poATgVtUvi3ZaWpk3W
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197672008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kritisch denken is begrensd. Er zijn potdomme foto's gepost met iedere wereldleider voor een bord 'build back better'. Zelfs jouw democratisch gekozen Rutte.

De BBB- agenda is door Deverzamelaar geconcretiseerd in een enkele post, op basis van een echt boek.

En nog wuif je alles weg :')
Men steekt liever de kop in het zand. Ze willen het gewoon niet horen, zelfs als je met keiharde feiten aantoont wat letterlijk in het boek van Klaus Schwab omschreven staat.

Oogjes dicht en snaveltjes toe. Allemaal in de maat naar de slachtbank.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197672957
Corona is supergevaarlijk!

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197673029
53 Dead in Gibraltar in 10 Days After Experimental Pfizer mRNA COVID Injections Started

Gibraltar is a British Colony at the southern tip of the Iberian Peninsula attached to the country of Spain. It’s population is just over 30,000 people, and it is best known for its huge “rock,” the “Rock of Gibraltar.”

I have been contacted by residents in Gibraltar stating that 53 people have died in 10 days immediately following the roll out of injections of the Pfizer mRNA COVID injections, and calling it a “massacre.”

Local media reports confirm the deaths, but blame them on COVID, and not the COVID injections.

However, prior to the roll out of the injections, it is reported that only 16 people in total died “from COVID” since the beginning of the “pandemic” about a year ago.

Artikel gaat verder:

https://healthimpactnews.(...)-injections-started/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197673397
China builds massive Covid-19 quarantine camp for 4,000 people as outbreak continues

https://edition.cnn.com/2(...)-hnk-scli/index.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197673427
#wedoenhetsamen

Record 4.5 million on hospital waiting lists as impact of Covid hits home

Almost 4.5 million people were waiting to start hospital treatment in England at the end of November 2020, the worst month for medical backlogs since records began.

The president of the Royal College of Surgeons of England has said it shows the “calamitous impact” of coronavirus on waiting times.

A total of 4.46 million were on waiting lists, which compares to 4.42 million in November 2019 and 4.45 million in October that year. The previous highest number in the data which goes back to August 2007.

The NHS England figures also show that the number of people having to wait more than 52 weeks to start hospital treatment in England stood at 192,169 in November 2020 – the highest number for any calendar month since May 2008.

https://www.itv.com/news/(...)t-of-covid-hits-home
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197673810
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik heb het boek wel gelezen. Het boek is gewoon via google als PDF te downloaden. Letterlijk alles wat ik in de post heb gezet, staat 1 op 1 in het boek. Dat ik via een aantal sites geciteerd heb doet dus helemaal niets af aan de schokkende inhoud.

Link naar de PDF van het boek:

https://www.google.com/ur(...)d_poATgVtUvi3ZaWpk3W
Dat je een link weet te vinden zegt me niks. Het feit dat je serieus niet snapt dat je citaten in context moet plaatsen en niet zo los kunt quoten zegt dan weer alles.
Maar ik stel voor dat dit voor het "great reset topic" is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197673896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
53 Dead in Gibraltar in 10 Days After Experimental Pfizer mRNA COVID Injections Started

Gibraltar is a British Colony at the southern tip of the Iberian Peninsula attached to the country of Spain. It’s population is just over 30,000 people, and it is best known for its huge “rock,” the “Rock of Gibraltar.”

I have been contacted by residents in Gibraltar stating that 53 people have died in 10 days immediately following the roll out of injections of the Pfizer mRNA COVID injections, and calling it a “massacre.”

Local media reports confirm the deaths, but blame them on COVID, and not the COVID injections.

However, prior to the roll out of the injections, it is reported that only 16 people in total died “from COVID” since the beginning of the “pandemic” about a year ago.

Artikel gaat verder:

https://healthimpactnews.(...)-injections-started/
En hoeveel mensen gaan er normaal dood per week in deze leeftijdscategorie?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197678372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha dit was een meme een paar weken geleden, nu realiteit.
pi_197678445
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:10 schreef devlinmr het volgende:
En hoeveel mensen gaan er normaal dood per week in deze leeftijdscategorie?
In NL overlijdt .8% van de populatie ieder jaar, cq, 0.016% per week.

Van een totale populatie van 30.000 is dat 4.8 personen per week.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197678747
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Men steekt liever de kop in het zand. Ze willen het gewoon niet horen, zelfs als je met keiharde feiten aantoont wat letterlijk in het boek van Klaus Schwab omschreven staat.

Oogjes dicht en snaveltjes toe. Allemaal in de maat naar de slachtbank.
Staat zelfs dát in dat boek? Moet hem nog lezen, heb hem laatst gedownload. Ben benieuwd...
pi_197678803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

In NL overlijdt .8% van de populatie ieder jaar, cq, 0.016% per week.

Van een totale populatie van 30.000 is dat 4.8 personen per week.
Dat is niet gecorrigeerd naar leeftijd. Het ging hier om ouderen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197678807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:12 schreef n__n het volgende:

[..]

Staat zelfs dát in dat boek? Moet hem nog lezen, heb hem laatst gedownload. Ben benieuwd...
Nee dat staat er niet in. Althans als je wat woorden weglaat en niet naar context kijkt, dan zou je het er misschien uit kunnen halen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197678815
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat is niet gecorrigeerd naar leeftijd. Het ging hier om ouderen.
Dan altijd minder hè. Het is een hoge schatting.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197680246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 00:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan altijd minder hè. Het is een hoge schatting.
Nee dan is het een stuk hoger.

Laat ik het duidelijker zeggen. Het overgrote deel van de mensen die overlijden zijn oud. Als je die groep bekijkt dan vallen daar meer doden dan in een jongere groep. De kans dat mensen overlijden in de doelgroep voor vaccinatie in Gibraltar is gewoon hoog daar dat oude mensen zijn die al ziek zijn. Daarom de vraag hoeveel mensen gaan er normaliter per week dood in die groep. Dat % ligt een stuk hoger

[ Bericht 28% gewijzigd door devlinmr op 28-01-2021 08:31:32 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197680927
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 08:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dan is het een stuk hoger.

Laat ik het duidelijker zeggen. Het overgrote deel van de mensen die overlijden zijn oud. Als je die groep bekijkt dan vallen daar meer doden dan in een jongere groep. De kans dat mensen overlijden in de doelgroep voor vaccinatie in Gibraltar is gewoon hoog daar dat oude mensen zijn die al ziek zijn. Daarom de vraag hoeveel mensen gaan er normaliter per week dood in die groep. Dat % ligt een stuk hoger
De totale populatie is altijd groter dan een gedeelte van de populatie (de ouderen).

Als jij hard kan maken dat de demografie op Gibraltar echt heel anders is dan hier. Namelijk een stuk ouder. Heb je helemaal gelijk, anders niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197680949
Death rate: 8.6 deaths/1,000 population (2020 est.)

0.86%. Vergelijkbaar met NL.

Dat aantal sterftes is 10x zo hoog als je mag verwachten dat is meer dan extreem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197681019
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

De totale populatie is altijd groter dan een gedeelte van de populatie (de ouderen).

Als jij hard kan maken dat de demografie op Gibraltar echt heel anders is dan hier. Namelijk een stuk ouder. Heb je helemaal gelijk, anders niet.
Je hebt 1000 mensen waar 8% van overlijdt= 80 mensen (correct?)

Nu kijk je naar de leeftijd en blijkt dat 70 van de 80 overledenen ouder zijn dan 75

Totale groep van 75+ van die 1000 is 250
Van die 250 gaan er dus 70 dood

% overlijdens in die groep is dus geen 8% maar 28%
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197681145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je hebt 1000 mensen waar 8% van overlijdt= 80 mensen (correct?)

Nu kijk je naar de leeftijd en blijkt dat 70 van de 80 overledenen ouder zijn dan 75

Totale groep van 75+ van die 1000 is 250
Van die 250 gaan er dus 70 dood

% overlijdens in die groep is dus geen 8% maar 28%
Das allemaal prima hoor en accurater maar het sterftecijfer in een compleet jaar wordt dan alleen maar lager, simpelweg omdat je alle andere groepen niet meer meeneemt.
Zoals je zelf zegt, die 80 wordt bijv 70.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197681428
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das allemaal prima hoor en accurater maar het sterftecijfer in een compleet jaar wordt dan alleen maar lager, simpelweg omdat je alle andere groepen niet meer meeneemt.
Zoals je zelf zegt, die 80 wordt bijv 70.
klopt. kindersterfte zal misschien 1 per jaar zijn. Maar als je dus naar die vaccinaties kijkt, dan zie je dus dat de kans op sterft rondom een vaccinatie vrij hoog is omdat de kans op sterfte überhaupt ook zonder vaccinatie hoog is in die leeftijdscategorie
De vraag is dus, zijn die mensen overleden door de vaccinatie, of valt het in de hoeveelheid mensen die sowieso zouden zijn gestorven.
Je zult mij niet horen zeggen dat het allemaal onzin is en dat er niemand door vaccinatie is gestorven. We weten allemaal dat er een kans is op een heftige allergische reactie die voor een 75+er dodelijk kan zijn.
Wat ik wel zeg is dat je moet oppassen met roepen dat er "X aantal mensen zijn gestorven na vaccinatie" . Dat insinueert een relatie die er waarschijnlijk helemaal niet is.
Of die relatie er inderdaad niet is zal uit een autopsie moeten blijken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197681510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

klopt. kindersterfte zal misschien 1 per jaar zijn. Maar als je dus naar die vaccinaties kijkt, dan zie je dus dat de kans op sterft rondom een vaccinatie vrij hoog is omdat de kans op sterfte überhaupt ook zonder vaccinatie hoog is in die leeftijdscategorie
De vraag is dus, zijn die mensen overleden door de vaccinatie, of valt het in de hoeveelheid mensen die sowieso zouden zijn gestorven.
Je zult mij niet horen zeggen dat het allemaal onzin is en dat er niemand door vaccinatie is gestorven. We weten allemaal dat er een kans is op een heftige allergische reactie die voor een 75+er dodelijk kan zijn.
Wat ik wel zeg is dat je moet oppassen met roepen dat er "X aantal mensen zijn gestorven na vaccinatie" . Dat insinueert een relatie die er waarschijnlijk helemaal niet is.
Of die relatie er inderdaad niet is zal uit een autopsie moeten blijken.
Per 32000 mensen 0.86%/36 (10dagen, 360 dagen per jaar)

= 10 oid.

Als er 54 mensen overlijden is dat massale oversterfte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197681526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Per 32000 mensen 0.86%/36 (10dagen, 360 dagen per jaar)

= 10 oid.

Als er 54 mensen overlijden is dat massale oversterfte.
Die 8% klopt niet, dat heb ik je toch uitgelegd

Even voor Nederland

https://www.volksgezondhe(...)leeftijd-en-geslacht

Gibraltar vaccineert 65+ers eerst. Dus die hele groep bestaat uit 65+ers
Voor Nederland golden in 2019 voor deze groep de volgende sterfte cijfers

65-69 1,12%
70-74 1,80%
75-79 3,13%
80-84 5,75%
85-89 11,08%
90-94 20,52%
95+ 34,93%

[ Bericht 26% gewijzigd door devlinmr op 28-01-2021 10:38:19 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197681790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die 8% klopt niet, dat heb ik je toch uitgelegd

Even voor Nederland

https://www.volksgezondhe(...)leeftijd-en-geslacht

Gibraltar vaccineert 65+ers eerst. Dus die hele groep bestaat uit 65+ers
Voor Nederland golden in 2019 voor deze groep de volgende sterfte cijfers

65-69 1.319,40 927 1.121,40 1,12%
70-74 2.138,40 1.471,90 1.797,20 1,80%
75-79 3.776,60 2.558,90 3.130,50 3,13%
80-84 6.954,30 4.838,40 5.751,10 5,75%
85-89 13.320,90 9.767,10 11.078,70 11,08%
90-94 23.519,10 19.253,40 20.521,30 20,52%
95+ 38.720,40 33.871,80 34.927,80 34,93%

Maakt niet uit, die 10 is het percentage van de totale populatie die overlijdt . Cq jouw 70+ groep zou minder dan 10 moeten zijn.

Dus 54 is massale oversterfte want meer dan 10.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197681819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maakt niet uit, die 10 is de totale populatie wat sterft. Cq jouw 70+ groep zou minder dan 10 moeten zijn.

Dus 54 is massale oversterfte want meer dan 10.
Ik geef het op... Geloof wat je wil
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197681837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik geef het op... Geloof wat je wil
Als van iedereen in je populatie 10 mensen sterven in totaal.

Hoe kan dat een subgroep meer dan 10 overledenen tellen??.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197681875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als van iedereen in je populatie 10 mensen sterven in totaal.

Hoe kan dat een subgroep meer dan 10 overledenen tellen??.
Je basis aanname is al fout.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197681964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je basis aanname is al fout.
Wat? Dat de totale sterfte over alle groepen altijd groter of gelijk moet zijn aan individuele subgroepen?

Dan ga je keihard tegen de ratio in hoor.. Laten we dan idd maar ophouden
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197682189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat? Dat de totale sterfte over alle groepen altijd groter of gelijk moet zijn aan individuele subgroepen?

Dan ga je keihard tegen de ratio in hoor.. Laten we dan idd maar ophouden
Je hebt hier gewoon gelijk in.

Heel moeilijk rekenwerk is dit ook niet.
pi_197682377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat? Dat de totale sterfte over alle groepen altijd groter of gelijk moet zijn aan individuele subgroepen?

Dan ga je keihard tegen de ratio in hoor.. Laten we dan idd maar ophouden
Nee dat zeg ik niet.. ik zeg dat je niet kunt zeggen dat 8 % sterfte over alle leeftijdsgroepen kunt rekenen
In absolute getallen klopt het wat je zegt. Totaal van subgroepen kan nooit boven het totaal landelijk komen
Wat ik zeg is dat de subgroep verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van de totaal groep
Oftewel 250 doden per jaar kan bestaan voor 100% 75 plussers

even terug naar Gibraltar.

Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden, echter in januari zie je daar een spike in het aantal corona gevallen voor de vaccinatie, met een piek rond 6 januari. Een piek die ze heel 2020 niet gehad hebben. Deze piek wordt gevolgd door een stijging in het aantal overledenen in de daarop volgende week.
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben. Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:25:18 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197682461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.. ik zeg dat je niet kunt zeggen dat 8 % sterfte over alle leeftijdsgroepen kunt rekenen
In absolute getallen klopt het wat je zegt. Totaal van subgroepen kan nooit boven het totaal landelijk komen
Wat ik zeg is dat de subgroep verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van de totaal groep
Oftewel 250 doden per jaar kan bestaan voor 100% 75 plussers

even terug naar Gibraltar.

Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden, echter in januari zie je daar een spike in het aantal corona gevallen voor de vaccinatie, met een piek rond 6 januari. Een piek die ze heel 2020 niet gehad hebben. Deze piek wordt gevolgd door een stijging in het aantal overledenen in de daarop volgende week.
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben. Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
Nu geef jij jouw eigen draai eraan.
Het artikel spreekt duidelijk over gevaccineerden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197682497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nu geef jij jouw eigen draai eraan.
Het artikel spreekt duidelijk over gevaccineerden.
Ik heb het nog niet eens over de betrouwbaarheid van de bron gehad die bestaat uit "mensen die zeggen"

De officiële kanalen hebben het over 6 personen

https://www.gibraltar.gov(...)ibraltar-932021-6638

Verder zie je wel een stijging van het aantal sterfgevallen rondom de start van de vaccinatie, maar je ziet al ruim daarvoor een stijging van het aantal covid meldingen met als logisch gevolg een stijging in het aantal sterfgevallen

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/gibraltar/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197682866
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.. ik zeg dat je niet kunt zeggen dat 8 % sterfte over alle leeftijdsgroepen kunt rekenen
In absolute getallen klopt het wat je zegt. Totaal van subgroepen kan nooit boven het totaal landelijk komen
Wat ik zeg is dat de subgroep verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van de totaal groep
Oftewel 250 doden per jaar kan bestaan voor 100% 75 plussers

even terug naar Gibraltar.

Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden, echter in januari zie je daar een spike in het aantal corona gevallen voor de vaccinatie, met een piek rond 6 januari. Een piek die ze heel 2020 niet gehad hebben. Deze piek wordt gevolgd door een stijging in het aantal overledenen in de daarop volgende week.
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben. Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
Maar het normale dodental is niet hoofdzakelijk 75-plussers.
pi_197682890
https://healthimpactnews.(...)njections-speak-out/

James reports that in 2020 very few residents in the nursing home where he works got sick with COVID, and none of them died during the entire year of 2020.

However, shortly after administering the Pfizer experimental mRNA injections, 14 died within two weeks, and he reports that many others are near death.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Long version:
https://www.bitchute.com/video/cpQ7dnqu0Sos/
Short version:
https://www.bitchute.com/video/9Qrlt3tse0wz/
pi_197682962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar het normale dodental is niet hoofdzakelijk 75-plussers.
zeker wel, niet 100% maar zeker wel de meesten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197682987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

zeker wel, niet 100% maar zeker wel de meesten
Ah, waar zie jij dat dan?
pi_197683011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, waar zie jij dat dan?
In Nederland bijvoorbeeld hier

https://www.volksgezondhe(...)ie#node-overleving-1
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197683049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

In Nederland bijvoorbeeld hier

https://www.volksgezondhe(...)ie#node-overleving-1
Dat is Nederland, Gibraltar is nogal een apart gebied wat je niet per sé kunt vergelijken.
pi_197683058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is Nederland, Gibraltar is nogal een apart gebied wat je niet per sé kunt vergelijken.
Gibraltar is niet echt een 3e wereldland te noemen is het wel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197683068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gibraltar is niet echt een 3e wereldland te noemen is het wel
Best wel ja, het is zo'n beetje de grootste drugshub van dit continent (samen met La Linea).
pi_197683107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Best wel ja, het is zo'n beetje de grootste drugshub van dit continent (samen met La Linea).
gemiddelde levensverwachting ligt anders ook daar rond de 80

https://www.indexmundi.com/nl/gibraltar/levensverwachting.html
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197683130
Enfin, hoe je het ook wendt of keert, een dergelijk dodental is gewoon behoorlijk overdreven.
pi_197683246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden,
Over 365 dagen, ipv 10.

Als je terugrekend zit je onder de 10 overledenen in dat artikel staat 54.

Ik blijf mezelf een beetje herhalen hier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197683275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben.
Ja leuk, maar hoeveel zijn dat er van die 55?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197683290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
Nou nee, dat opgeteld met normale sterfte zit je rond de 10 overledenen. Die 0.8% is helemaal niet zoveel hoger. Oversterfte die we nu aan covid koppelen gaat over procenten van het totaal overal.

quote:
Er zijn dit jaar tot nu toe 162.000 Nederlanders overleden. Dat zijn er 13.000 meer dan verwacht.
Nog geen 10% extra, dat zou bij gibraltar met 10... 10*1,1 = 11 moeten worden, geen 50.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197683607

killervirus
pi_197684214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
killervirus
Het gaat niet om de dodelijkheid kneus.. is hier nu al vaak genoeg uitgelegd.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197684309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat niet om de dodelijkheid kneus.. is hier nu al vaak genoeg uitgelegd.
De waarheid komt niet van 1 kant. En denk niet dat je positief aan de discussie bijdraagt als je het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken wanneer je het niet met iemand eens bent.
pi_197684379
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat niet om de dodelijkheid kneus.. is hier nu al vaak genoeg uitgelegd.
Volgens Rutte is de britse variant levensgevaarlijk...
pi_197684421
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Volgens Rutte is de britse variant levensgevaarlijk...
Hij noemde het "letterlijk levensgevaarlijk" en gebruikte die uitdrukking om extra onderbouwing te geven aan de situatie tijdens de persconferentie die ging over het invoeren van de avondklok.
pi_197684467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hij noemde het "letterlijk levensgevaarlijk" en gebruikte die uitdrukking om extra onderbouwing te geven aan de situatie tijdens de persconferentie die ging over het invoeren van de avondklok.
Precies, dan vind ik die vergelijk nog niet zo gek. ;)
pi_197684511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hij noemde het "letterlijk levensgevaarlijk" en gebruikte die uitdrukking om extra onderbouwing te geven aan de situatie tijdens de persconferentie die ging over het invoeren van de avondklok.
Net zoals hij die mondkapjes bij invoering destijds "van levensbelang" noemde. Geheel feitenvrij maar wel de grootst mogelijke termen gebruiken.
pi_197684610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De waarheid komt niet van 1 kant. En denk niet dat je positief aan de discussie bijdraagt als je het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken wanneer je het niet met iemand eens bent.
Het is gewoon de waarheid ophouden met domme verhaaltjes.. En is hier discussie dan? Alleen wij de "normies" komen met valide argumenten..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197684735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het is gewoon de waarheid ophouden met domme verhaaltjes.. En is hier discussie dan? Alleen wij de "normies" komen met valide argumenten..
Ik zie hier wel discussie. En ik zie argumenten niet meteen als wel valide of niet valide.
De ene keer vind ik een argument goed en de andere keer vind ik een argument minder goed en zo houdt dat de discussie voor mij levendig.
pi_197684753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De waarheid komt niet van 1 kant. En denk niet dat je positief aan de discussie bijdraagt als je het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken wanneer je het niet met iemand eens bent.
Schelden is een teken van intelligentie. :P
pi_197685488
O nee he! Schiet op! voor dat ze allemaal weg zijn!

Coronavirus: Germany facing '10 tough weeks' of vaccine shortages
https://www.bbc.com/news/world-europe-55839885

Vaxxies! The new selfies!
https://edition.cnn.com/v(...)selfies-moos-vpx.cnn
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197686607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Over 365 dagen, ipv 10.

Als je terugrekend zit je onder de 10 overledenen in dat artikel staat 54.

Ik blijf mezelf een beetje herhalen hier.
Ik ook. Die 54 is een niet onderbouwd getal wat door inwoners uit de mouw getoverd wordt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197686632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou nee, dat opgeteld met normale sterfte zit je rond de 10 overledenen. Die 0.8% is helemaal niet zoveel hoger. Oversterfte die we nu aan covid koppelen gaat over procenten van het totaal overal.
[..]

Nog geen 10% extra, dat zou bij gibraltar met 10... 10*1,1 = 11 moeten worden, geen 50.
Volgens de officiele stats heeft Gibraltar ongeveer 70 doden door Covid.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/gibraltar/

Het merendeel dus deze maand.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197688226
:) Van Off-Guardian....

George Mc wrote...
Jan 28, 2021 12:44 PM
Reply to Loverat

'It’s down to media stage management. The TV has been presenting the elderly (“our most vulnerable”) as the central characters in this epic drama. Don’t forget that this all started with the truly shocking news that very old people with multiple illnesses tend to die – something clearly unacceptable and necessitating the complete shut down of the entire global civilisation.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197688389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:18 schreef Tingo het volgende:
:) Van Off-Guardian....

George Mc wrote...
Jan 28, 2021 12:44 PM
Reply to Loverat

'It’s down to media stage management. The TV has been presenting the elderly (“our most vulnerable”) as the central characters in this epic drama. Don’t forget that this all started with the truly shocking news that very old people with multiple illnesses tend to die – something clearly unacceptable and necessitating the complete shut down of the entire global civilisation.'
Ben je nou echt zo dom? Opnieuw het gaat niet om de doden...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 28 januari 2021 @ 17:46:11 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197688626
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:31 schreef Tingo het volgende:
O nee he! Schiet op! voor dat ze allemaal weg zijn!

Coronavirus: Germany facing '10 tough weeks' of vaccine shortages
https://www.bbc.com/news/world-europe-55839885

Vaxxies! The new selfies!
https://edition.cnn.com/v(...)selfies-moos-vpx.cnn
Oh Dear Me, ik zie het de rode-armbandjes ook doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197688648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom? Opnieuw het gaat niet om de doden...
Ik heb maatregelen gezien deze zomer. Dusseh hoezo het gaat niet om doden, niemand mocht het krijgen, genoeg IC cap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197688670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh Dear Me, ik zie het de rode-armbandjes ook doen.
Wat bedoel je hiermee?
pi_197689219
quote:
Vrouw in Rotterdam per ongeluk gevaccineerd in plaats van getest
https://www.rtlnieuws.nl/(...)id-virus-maatregelen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197689264
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 17:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb maatregelen gezien deze zomer. Dusseh hoezo het gaat niet om doden, niemand mocht het krijgen, genoeg IC cap.
Zucht...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197689309
Wederom heeft het kabinet gefaald...

https://www.ad.nl/binnenl(...)an-6-weken~ae8696e8/

Het is dus totaal onduidelijk hoe effectief het vaccin dan is...
pi_197689666
quote:
De GGD is al maanden op de hoogte van de vele privacyproblemen rondom de coronasystemen met daarin de privégegevens van miljoenen Nederlanders. De interne kritiek van medewerkers is door leidinggevenden telkens weggewuifd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)coronit-hpzone-light
En dan krijg je dus dit:
NWS / Miljoenen privégegevens uit coronasystemen verhandeld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 januari 2021 @ 19:12:46 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197689987
quote:
Ja echt schandalig dat... Zal je zien dat minder mensen zich daardoor laten testen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197690067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja echt schandalig dat... Zal je zien dat minder mensen zich daardoor laten testen.
Het is koren op de molen van de wappies iig.. Wat is dat toch met de Nederlandse overheid en IT... Aan de andere kant ik werk zelf in de IT en ken een paar mensen die ook voor overheid werken... Wat daar soms gebeurd is echt te kansloos voor woorden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197690842
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 18:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Zucht...
Lastig uit te leggen hè ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197691895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het gaat niet om de dodelijkheid kneus.. is hier nu al vaak genoeg uitgelegd.
doelpalen verplaatsen daar zijn de normies goed in.
pi_197692009
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

doelpalen verplaatsen daar zijn de normies goed in.
_O-

Volgens mij heeft een "normie" nu juist commentaar op het feit dat de doelpalen voor de zoveelste keer verplaatst worden - door jou dus, die het weer om aantal doden laat gaan. De allerslimste ben je niet hè?
pi_197692768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 20:40 schreef illusions het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij heeft een "normie" nu juist commentaar op het feit dat de doelpalen voor de zoveelste keer verplaatst worden - door jou dus, die het weer om aantal doden laat gaan. De allerslimste ben je niet hè?
Vraagje... Als wij "normies" zijn... Zijn zij dan "abnormies" of blijft het "Wappie" ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197692974
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vraagje... Als wij "normies" zijn... Zijn zij dan "abnormies" of blijft het "Wappie" ?
Geen wappies want dan drukken ze op de te knop..

Ik vermoed dat hier trouwens een artikel gepost gaat worden waarin geclaimd wordt dat Merck zegt dat het doormaken van de infectie beter werkt dan vaccinaties.. Alleen vergeten ze dan het stukje dat het specifiek om hun vaccins ging..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197693182
Interessant stuk over de vaccins van Merck.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F

De Amerikaanse farmareus Merck stopt met onmiddellijke ingang met de ontwikkeling van coronavaccins. De twee vaccins die het bedrijf in voorbereiding had, blijken bij de eerste tests op mensen nauwelijks te werken.

Maarten Keulemans26 januari 2021, 14:24

quote:
Dat heeft de multinational bekendgemaakt. Voor de Europese vaccinatiecampagnes maakt dat geen verschil, omdat men de vaccins van Merck nog niet in voorbestelling had aangekocht. Maar in de speurtocht naar goede vaccins komt de stap van Merck als een gevoelige nederlaag: het bedrijf wilde het coronavirus onder andere met een beproefd vaccinconcept het hoofd bieden.

Maar zondag werd duidelijk dat patiënten die waren geïnjecteerd met een van de nieuwe vaccins weliswaar weinig bijwerkingen kregen, maar ook een te verwaarlozen afweerreactie. De proefpersonen maakten minder antistoffen aan tegen corona dan mensen die een gewone virusinfectie hebben doorgemaakt, aldus de fabrikant.

Nogal een verrassing
‘De resultaten waren teleurstellend, en nogal een verrassing’, aldus Merck-wetenschapper Nick Kartsonis in een verklaring. ‘We hebben niet wat we nodig hebben om door te gaan.’ Het bedrijf richt de pijlen nu op twee antivirale middelen die men ontwikkelt tegen corona, molnupiravir en een stof genaamd MK-7110.
Bedankt voor het attenderen hierop MatthijsDJ,
ps:
Dit gaat dus inderdaad over de vaccinaties van Merck en is zodoende door een woordvoerder van Merck naar buiten gebracht (mocht het vetgedrukte gedeelte opvallen)
:)
pi_197693292
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:29 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Geen wappies want dan drukken ze op de te knop..

Ik vermoed dat hier trouwens een artikel gepost gaat worden waarin geclaimd wordt dat Merck zegt dat het doormaken van de infectie beter werkt dan vaccinaties.. Alleen vergeten ze dan het stukje dat het specifiek om hun vaccins ging..
_O-
Jij met je kristallen bol _O_
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197693465
Maar nou de vraag hoe het aanmaken van antistoffen of antilichamen normaliter in zijn werk gaat.
Hoe verhoud die aanmaak zich tussen vaccinatie en natuurlijke infectie?
Ik heb hier niet zoveel kijk op maar volgens mij is @Isdatzo iets meer thuis in die materie.
Zou jij kort (in Jip & Janneke-taal zou helemaal geweldig zijn) en begrijpend uit kunnen leggen waarom vaccinaties in wezen, of dan wel in dit specifieke geval mbt. dit coronavirus, beter zijn dan een natuurlijke infectie? @Isdatzo :)
pi_197693607
Het is niet zozeer altijd beter dan wanneer je zelf covid hebt gehad. De hoeveelheid antistoffen worden bepaald door hoe zwaar ziek je bent geweest of hoeveel vaccin je hebt gehad. En als je covid hebt gehad, dan ben je echt in contact geweest met het virus terwijl het vaccin je lichaam slechts laat geloven dat het tegen een virus vecht.
Met het vaccin heb je alleen kans op een allergische reactie en daardoor is het veel veiliger dan het virus zelf.

Met het vaccin word de dosis bovendien zelf bepaald terwijl je met covid moet afwachten hoe ziek, en dus hoeveel antistoffen achteraf, je er van wordt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197695112
https://summit.news/2021/(...)e-virus-and-recover/
Merck Scraps COVID Vaccines; Says It’s More Effective To Get The Virus And Recover

dus toch
pi_197695478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 22:59 schreef weetjewel5 het volgende:
https://summit.news/2021/(...)e-virus-and-recover/
Merck Scraps COVID Vaccines; Says It’s More Effective To Get The Virus And Recover

dus toch
Lijkt me enigszins niet zo gek...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197695838
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 23:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me enigszins niet zo gek...
Waarom hebben we dan allemaal die achterlijke maatregelen.
Check it out
pi_197696167
De Engelse variant is van 70% besmettelijker naar 40% naar nu 3% gegaan _O-
Hoop bangmakerij weer. Zal wel gewoon weer een mutatie zijn van de griep, die ook zoek is oO<
pi_197696256
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 23:31 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Waarom hebben we dan allemaal die achterlijke maatregelen.
Om sterfte te voorkomen.

Antistoffen heb je geen fuck aan als je lichaam al schade heeft ondervonden.

De brandweer komt te laat. Je kan beter een vlam in de pan behandelen met een blusdeken. Al is die minder effectief dan een leger brandweermannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197696405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 22:59 schreef weetjewel5 het volgende:
https://summit.news/2021/(...)e-virus-and-recover/
Merck Scraps COVID Vaccines; Says It’s More Effective To Get The Virus And Recover

dus toch
Dus toch wat?
Ik neem aan dat je het artikel hebt gelezen en de voorspelling een paar posts terug van @MatthijsDJ
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197696455
pi_197696669
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PSVCL op 29-01-2021 00:36:02 (Verkeerde topic ) ]
  vrijdag 29 januari 2021 @ 01:27:13 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197697090
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 23:50 schreef weetjewel5 het volgende:
De Engelse variant is van 70% besmettelijker naar 40% naar nu 3% gegaan _O-
Hoop bangmakerij weer. Zal wel gewoon weer een mutatie zijn van de griep, die ook zoek is oO<
Bron?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197697144
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Maar nou de vraag hoe het aanmaken van antistoffen of antilichamen normaliter in zijn werk gaat.
Hoe verhoud die aanmaak zich tussen vaccinatie en natuurlijke infectie?
Ik heb hier niet zoveel kijk op maar volgens mij is @:isdatzo iets meer thuis in die materie.
Zou jij kort (in Jip & Janneke-taal zou helemaal geweldig zijn) en begrijpend uit kunnen leggen waarom vaccinaties in wezen, of dan wel in dit specifieke geval mbt. dit coronavirus, beter zijn dan een natuurlijke infectie? @:isdatzo :)
Waarom een vaccinatie beter is als de ziekte zelf lijkt me vrij evident. Van een vaccinatie krijg je geen COVID.
pi_197699126
quote:
Valt wel mee met die hoofdpijn hoor. Moet er eigenlijk altijd smakelijk om lachen als dat hier gedaan wordt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197699280
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Valt wel mee met die hoofdpijn hoor. Moet er eigenlijk altijd smakelijk om lachen als dat hier gedaan wordt
Euh, nog eens het plaatje bekijken dan. :+

Hij is degene met hoofdpijn.
pi_197699536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Euh, nog eens het plaatje bekijken dan. :+

Hij is degene met hoofdpijn.
Oh, grappig, dacht dat het plaatje ging over "goalposts" verplaatsen in de discussie. Zie dat vooral gebeuren bij de hardcore BNW groep.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197699564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh, grappig, dacht dat het plaatje ging over "goalposts" verplaatsen in de discussie. Zie dat vooral gebeuren bij de hardcore BNW groep.
Dat klopt, maar uiteraard denken zij weer dat de "normies" dat doen. De tekst maakt het i.i.g. vrij duidelijk dat hij bedoelt dat hij er hoofdpijn van krijgt, of anders het plaatje niet snapt ("millions of people still believe their bullshit").
pi_197699895
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat klopt, maar uiteraard denken zij weer dat de "normies" dat doen. De tekst maakt het i.i.g. vrij duidelijk dat hij bedoelt dat hij er hoofdpijn van krijgt, of anders het plaatje niet snapt ("millions of people still believe their bullshit").
nah, zijn helaas tegenwoordig ook millions of "abnormies"

Maar goed.. my bad :P
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197701401
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 01:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom een vaccinatie beter is als de ziekte zelf lijkt me vrij evident. Van een vaccinatie krijg je geen COVID.
Maar van de covid die ik, mijn familie, mijn halve kennisgroep, denk pak hem beet zo'n 10 buurmensen hebben gehad werd er geen één noemenswaardig ziek.
pi_197701468
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:39 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Maar van de covid die ik, mijn familie, mijn halve kennisgroep, denk pak hem beet zo'n 10 buurmensen hebben gehad werd er geen één noemenswaardig ziek.
De meerderheid wordt niet noemenswaardig ziek. Wat is je punt?
pi_197701506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:44 schreef illusions het volgende:

[..]

De meerderheid wordt niet noemenswaardig ziek. Wat is je punt?
Dat is mijn punt. Gehaktbal.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:51:18 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197701558
quote:
En dat in 2021 , wat een schande :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197701652
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat is mijn punt. Gehaktbal.
Het is toch algemeen bekend dat de meerderheid niet erg ziek wordt? Daar is het vaccin ook niet voor gemaakt.
pi_197701702
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat de meerderheid niet erg ziek wordt? Daar is het vaccin ook niet voor gemaakt.
Gister bij Op1 : De vaccin werkt minder bij de ouderen. De doelgroep dus.
pi_197701722
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat de meerderheid niet erg ziek wordt? Daar is het vaccin ook niet voor gemaakt.
Wat een gekte.
pi_197701728
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:00 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Gister bij Op1 : De vaccin werkt minder bij de ouderen. De doelgroep dus.
Dat is minder fijn. Neemt niet weg dat een vaccinatie alsnog beter is als de ziekte, helemaal voor ouderen.
pi_197701738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wat een gekte.
Waarom? Argumenten doen een discussie goed. Dit niet.
pi_197702149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom? Argumenten doen een discussie goed. Dit niet.
Ik kan moeilijk beargumenteren waarom ik de hele situatie als een totale gekte zie.
Maar het doet de discussie inderdaad geen goed als ik niet met argumenten aankom.
Ik denk dat er sprake is van grootschalige massahysterie waarbij de fundamenten liggen in enkele beelden die wij hebben gezien op televisie, toespraken die werden gehouden door zogenaamde leiders en een idee om een nieuwe (digitale revolutie) in gang te zetten. Daarbij op wordt de situatie imo gebruikt om meer macht bij de EU te leggen en moeten we worden gevaccineerd omdat dat de enige oplossing is (om weer uit diezelfde gecreëerde situatie te komen) volgens tunnelvisie van bepaalde lieden waarbij de macht van de farmaceutische industrie weer meespeelt.

Maar ook dit kan ik allemaal niet beargumenteren, ik zie het zo en volgens mij is het zo.
En of het 'waar' is of niet; dat mag jij of wie dan ook bepalen.
pi_197702517
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:00 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Gister bij Op1 : De vaccin werkt minder bij de ouderen. De doelgroep dus.
dus we hebben geen zak aan t vaccin? verrassend.
pi_197702712


Niemand mag twijfelen of vragen stellen anders ben je een complotdenker.
pi_197702866
twitter
pi_197703651
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:10 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

Niemand mag twijfelen of vragen stellen anders ben je een complotdenker.
Dat is dus gewoon onzin, serieuze criticasters krijgen ook in de media genoeg aandacht. Alleen is het groepje die met echte argumenten komt heel klein.. De groep complotdenkers is veel groter waardoor de aandacht voor deze criticasters wel minder wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperHartje op 29-01-2021 14:43:48 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:26:20 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197703839
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197703923
quote:
Iets zegt me dat dit niet het hele verhaal is.. Want waarom arresteren ze de rest niet?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:35:25 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197703949


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 29-01-2021 14:42:13 (Op inhoud discussiëren aub, niet op de man :)) ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197704320
twitter



pi_197707241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is minder fijn. Neemt niet weg dat een vaccinatie alsnog beter is als de ziekte, helemaal voor ouderen.
Dit betekent dat we voor altijd in de lockdown zooi blijven zitten om een paar ouderen.
pi_197707274
Niet optimistisch, nou poeh zeg dit zagen we niet aankomen neuh.
pi_197707416
quote:
Ze vinden telkens wel weer wat anders om de maatregelen te kunnen rekken. Als bewezen wordt dat die britse mutatie niet zo besmettelijk is, dan vinden ze wel weer een andere mutatie uit de hoge hoed waar we ons weer zorgen over moeten maken. Een nieuwe cirkel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197707794
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Dit betekent dat we voor altijd in de lockdown zooi blijven zitten om een paar ouderen.
Snap jij nog steeds niet dat het daar niet om te doen is... althans niet primair
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197707819
quote:
Vorig jaar liep iedereen te roepen dat ze te langzaam waren met reageren, hetzelfde werd weer geroepen over de 2e golf. En nu zijn ze een keer op tijd met maatregelen nemen als die andere varianten besmettelijker blijken te zijn... is het weer niet goed.

T'is toch altijd wat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197708005
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ze vinden telkens wel weer wat anders om de maatregelen te kunnen rekken. Als bewezen wordt dat die britse mutatie niet zo besmettelijk is, dan vinden ze wel weer een andere mutatie uit de hoge hoed waar we ons weer zorgen over moeten maken. Een nieuwe cirkel.
quote:
Voor het eerst ‘besmettelijker’ Braziliaanse coronavariant aangetroffen in Brabantse zorginstelling
In Midden-Brabant is voor het eerst een Braziliaanse variant van het coronavirus aangetroffen die vooral in de stad Rio de Janeiro circuleert. Volgens het RIVM is deze variant mogelijk besmettelijker.
https://www.ad.nl/binnenl(...)instelling~ae50bcec/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197711091
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ze vinden telkens wel weer wat anders om de maatregelen te kunnen rekken. Als bewezen wordt dat die britse mutatie niet zo besmettelijk is, dan vinden ze wel weer een andere mutatie uit de hoge hoed waar we ons weer zorgen over moeten maken. Een nieuwe cirkel.
Corona deaths, corona related, infection rates, covid cases, covid IC patients and beds, positive tests per day, deadly second wave,transmission rates,vaccine efficacy rates, vaccinations per day, track and trace apps (which have failed miserably)… and now numbers,stats,percentages about the deadlier, various infectious variants or,the latest term, more contagious strain. It's (unsurprisingly) mind-boggling for most people.
It makes one wonder how many people have been bored to death,worried to death....or sickened to death of hearing about it all. FFS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197713795
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vorig jaar liep iedereen te roepen dat ze te langzaam waren met reageren, hetzelfde werd weer geroepen over de 2e golf. En nu zijn ze een keer op tijd met maatregelen nemen als die andere varianten besmettelijker blijken te zijn... is het weer niet goed.

T'is toch altijd wat
Grote verschil is natuurlijk dat er allang maatregelen genomen zijn.

De effectiefste zelfs. Al het extra's kost al snel meer dan het oplevert. Die voorzichtigheid om drastische dingen van stal te halen hebben ze niet getoond bij het kabinet danwel OMT.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197713894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Iets zegt me dat dit niet het hele verhaal is.. Want waarom arresteren ze de rest niet?
Hoe bevooroordeeld kun je zijn man?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197714341
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197715666
quote:
.
Hij is een wappie \
edit: mening van msm wappie

En jij bent een dom afhankelijk debiel kneusje slecht exemplaar zeg maar.(mijn mening)
En nu?

[ Bericht 2% gewijzigd door koosbasterd op 30-01-2021 01:33:16 ]
pi_197716116
twitter
pi_197719249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 00:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

.
Hij is een wappie \
edit: mening van msm wappie

En jij bent een dom afhankelijk debiel kneusje slecht exemplaar zeg maar.(mijn mening)
En nu?
En nu heb jij je weer laten kennen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197719553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe bevooroordeeld kun je zijn man?
Ik trek nog geen conclusie.. Maar gezien vele andere Youtube filmpjes waarin maar het halve verhaal verteld wordt ga ik hier er niet direct vanuit dat het hele verhaal in dit filmpje getoond wordt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:06:03 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197720582


You can say that :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197720602
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

You can say that :Y
Dat is wel bijna een obsessie, anal swabs, vinger in je kont als bescherming tegen corona. Hihaho...
pi_197720819
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is wel bijna een obsessie, anal swabs, vinger in je kont als bescherming tegen corona. Hihaho...
Waar het hart vol van is...
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_197720955
pi_197721184
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is wel bijna een obsessie, anal swabs, vinger in je kont als bescherming tegen corona. Hihaho...
:@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197734085
twitter
pi_197736006
twitter

_O_
pi_197737032
Het technocratische gameplan van WEF.
Controle over de media en politieke partijen in alle 193 landen.
Laat een door een laboratorium geproduceerd virus vrij dat iets dodelijker is dan griep.
Bombardeer de wereld met 24/7 propaganda.
Heb de hele wereld in masker.
Ontwikkel AI-algoritmen die gemaskerde mensen kunnen identificeren.
Rol de Agenda 2030 uit.
Combineer Covid met Agenda 2030 als kans om de wereld te resetten.
Vernietig systematisch de economie en zoveel mogelijk banen - gebruikmakend van een herhaalde lockdown-strategie.
Gebruik hoge PCR-versterkingen om Lockdowns met hoge "cases" te rechtvaardigen.
Rol het eerste placebovaccin uit.
WIJ ZIJN MOMENTEEL HIER.
Gebruik PCR-lage amplificaties om te bewijzen dat het vaccin werkte.
Laat mensen voelen dat de normaliteit terugkeert.
Introduceer digitale valuta, vaccinatiekaart en sociale scores.
Introduceer een leefbaar basisloon voor de miljoenen werklozen.
Monitor de bevolking met behulp van 5G voor dissidenten en elektronisch voor of vastgehouden.
Wetgeving invoeren die permanente sociale distantiëring en maskergebruik verplicht stellen.
Rol een gemuteerde nieuwe stam van het virus of terreuraanslag gerelateerd biovirus uit.
Gebruik indien nodig PCR-hoge amplificaties om nieuwe vergrendelingen te rechtvaardigen.
Rol echte vaccins en een sterilisatievaccin uit om de wereld te accepteren.
Bepaal wie het waard is om te reproduceren.
Bevolking terugbrengen tot 500 miljoen.
Geniet van de volledige controle over een "duurzame" mensheid.
Agenda 2030 voltooid


Ben benieuwd of dit uit gaat komen.
pi_197737137
twitter


En nog iets over Zweden en het verschil met Israël. Dat vaccineren werkt wel heel erg goed.
pi_197737410
quote:
Eerst zeuren dat de lockdown slecht is voor kinderen vanwege leerachterstand of nog erger depressie en kindermishandeling.
Gooien ze de school weer open is het weer niet goed.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197737420
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
_O_
Ik heb minder huisdieren dan er leden in het OMT zitten.

*O* _O_
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197737456
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 00:28 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En nog iets over Zweden en het verschil met Israël. Dat vaccineren werkt wel heel erg goed.
Australië en Nieuw Zeeland..

Extreem strenge lockdowns, scholen gesloten, horeca dicht, quarantaine hotels, verplichte 2 weken quarantaine etc etc

Nu vrijwel virus vrij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197741237
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 01:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Eerst zeuren dat de lockdown slecht is voor kinderen vanwege leerachterstand of nog erger depressie en kindermishandeling.
Gooien ze de school weer open is het weer niet goed.
Je zou bijna gaan denken dat het ze vooral te doen is om de kroeg die nog steeds dicht is en dat de dichte scholen slechts een excuus is om te kunnen zeiken :X
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197748008


moving the goalpost again..
pi_197749815
quote:
Laat de politiek zich er maar over buigen, maar dat een werkgever uit zichzelf dit soort ongein daadwerkelijk zonder in zijn recht te staan dit ten uitvoer brengt... Ja daar zou ik niet gelukkig mee zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197749833
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 17:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

moving the goalpost again..
Het is OVERAL dus het komt ALTIJD terug.

Kansloos never ending gezever. Alle virologen die anders beweren moeten hun papieren inleveren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197750228
quote:
Limburgse arts kan worden vervolgd vanwege uitlatingen
Homeopathisch arts Piet van Herten uit Maasbree kan wel degelijk worden vervolgd voor zijn onjuiste uitlatingen tijdens de anti-coronademonstratie in Amsterdam, afgelopen zondag.

Ook kan hij worden aangepakt vanwege het op grote schaal verstrekken van gezondheidsverklaringen voor het niet dragen van mondkapjes, zonder medische onderbouwing. Dat zegt docent gezondheidsrecht aan de Universiteit Maastricht Rankie ten Hoopen.

Faken
De arts uit Maasbree zei zondag onder meer dat corona nu niet bestaat en dat er niemand op de IC ligt met Covid-19. Artsen zouden alles faken omdat ze voor iedere patiënt 20.000 euro krijgen. Tegen deze leugenachtige verklaringen zijn inmiddels bij de inspectie tientallen klachten binnengekomen. Alles bij elkaar aanleiding voor een uitgebreid onderzoek.
https://www.1limburg.nl/l(...)ontext=section-39208
Benieuw of deze man nog voor de rechter gaat komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197751054
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Benieuw of deze man nog voor de rechter gaat komen.
Liever eerst Willem Engel voor de rechter. Langdurige celstraf plus TBS lijkt me op zijn plaats bij deze maloot.

aanrader:
https://www.npostart.nl/propaganda/28-01-2021/KN_1725469
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197752014
quote:
Ministerie: Veel meer mensen gevaccineerd dan tot nu toe gemeld
Ineens zijn ruim 120.000 extra Nederlanders geprikt tegen corona, door een andere rekenmethode. De Rijksoverheid maakt nu zelf een onderbouwde schatting van het aantal gezette coronavaccins, in plaats van alleen de gemelde prikken mee te nemen. Daardoor hebben tot en met vandaag plots 346.790 mensen het vaccin in hun arm gekregen. Eerder vanmiddag stond nog op de coronawebsite van de overheid dat er tot en met gisteren 226.298 prikken waren gezet. Een verschil van maar liefst 120.492 mensen.
https://www.ad.nl/politie(...)toe-gemeld~a38804ed/
Nederland staat er ineens goed voor in Europa w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 31 januari 2021 @ 20:47:49 #173
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197752402
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Liever eerst Willem Engel voor de rechter. Langdurige celstraf plus TBS lijkt me op zijn plaats bij deze maloot.

aanrader:
https://www.npostart.nl/propaganda/28-01-2021/KN_1725469

waarom niet gewoon gelijk fusilleren.
dat zal ze leren, dat ontaarde tuig.
Huig
pi_197752755
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 20:47 schreef Orwell het volgende:

[..]

waarom niet gewoon gelijk fusilleren.
dat zal ze leren, dat ontaarde tuig.
doe ook gelijk de mensen met een positief geteste anal swab.
pi_197754486
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 20:47 schreef Orwell het volgende:

[..]

waarom niet gewoon gelijk fusilleren.
dat zal ze leren, dat ontaarde tuig.
Precies, tegen de overheid in durven gaan verdient wel doodstraf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197756265
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Liever eerst Willem Engel voor de rechter. Langdurige celstraf plus TBS lijkt me op zijn plaats bij deze maloot.

aanrader:
https://www.npostart.nl/propaganda/28-01-2021/KN_1725469

doodstraf
pi_197765905
Goh, wat onverwacht.

quote:
Ingewijden: lockdown met drie weken verlengd
Het demissionaire kabinet verlengt de lockdown met minstens drie weken. Dat betekent dat de horeca, bioscopen en niet-essentiële winkels tot zeker 2 maart dicht blijven.
https://www.telegraaf.nl/(...)-drie-weken-verlengd
Weer een langere lockdown. Maar als de cijfers weer wekenlang blijven dalen en er dit keer niet alweer een nieuwe variant van het virus verschijnt, dan mogen we eindelijk ergens in maart weer open hoor. Echt waar. Beloofd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197767033
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-overweeg-mondkapje

Deze mensen zijn gewoon gevaarlijk!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197767280
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197767287
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef ludovico het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-overweeg-mondkapje

Deze mensen zijn gewoon gevaarlijk!
Sinds Biden aan de macht is moeten kleuters vanaf 2 jaar verplicht een mondkapje op in al het OV. Kleuters die dat niet doen moeten direct het voertuig uitgezet worden.

Het kan dus nog een stuk strenger.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197767623
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sinds Biden aan de macht is moeten kleuters vanaf 2 jaar verplicht een mondkapje op in al het OV. Kleuters die dat niet doen moeten direct het voertuig uitgezet worden.

Het kan dus nog een stuk strenger.
waarom niet gelijk in quarantaine kampen zetten? zal die kleuters leren.
pi_197767725
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sinds Biden aan de macht is moeten kleuters vanaf 2 jaar verplicht een mondkapje op in al het OV. Kleuters die dat niet doen moeten direct het voertuig uitgezet worden.

Het kan dus nog een stuk strenger.
Ja en in de 2e wereldoorlog werden onschuldige Joodse mensen massaal vergast.

Dat rectificeerd alleen helemaal niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197767738
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

waarom niet gelijk in quarantaine kampen zetten? zal die kleuters leren.
Fussileren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 1 februari 2021 @ 20:44:55 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197768835
quote:
Waarom is dat bullshit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197769529
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

waarom niet gelijk in quarantaine kampen zetten? zal die kleuters leren.
Zou ook goed voor de immuunsysteem zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197770469
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom is dat bullshit?
Omdat in werkelijkheid het 10% was terwijl het model had geschat 30% voor 30 januari.. Die schattingen waren op basis van data en modellen van +- 10 januari op basis van aannames op basis van cijfers uit GB.

En op basis van diezelfde al ontkrachte voorspellingen genererende modellen zou het nu 50% zijn terwijl de cijfers meer dan dik dalen. Dikke lul. BULLSHIT.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197770520
Wat je mist zijn welke aannames er in die modellen gestopt zitten. Maar die zullen wel dermate ridicuul zijn dat ze dat niet delen he?

Of zijn al die journalisten werkelijk debiel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 1 februari 2021 @ 22:44:00 #188
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197771176
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:05 schreef ludovico het volgende:

Wat je mist zijn welke aannames er in die modellen gestopt zitten. Maar die zullen wel dermate ridicuul zijn dat ze dat niet delen he?

Of zijn al die journalisten werkelijk debiel?
hey, je komt niet zo maar aan een perskaart he...

https://luckytv.nl/werken-bij-de-nos-3/
Huig
  dinsdag 2 februari 2021 @ 00:52:22 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197772380
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat in werkelijkheid het 10% was terwijl het model had geschat 30% voor 30 januari.. Die schattingen waren op basis van data en modellen van +- 10 januari op basis van aannames op basis van cijfers uit GB.

En op basis van diezelfde al ontkrachte voorspellingen genererende modellen zou het nu 50% zijn terwijl de cijfers meer dan dik dalen. Dikke lul. BULLSHIT.

Totale besmettingscijfers kunnen prima dalen, terwijl het aandeel van de britse variant toeneemt. Dat spreekt elkaar helemaal niet tegen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197772918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 00:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Totale besmettingscijfers kunnen prima dalen, terwijl het aandeel van de britse variant toeneemt. Dat spreekt elkaar helemaal niet tegen.
Dat is dan ook helemaal niet de essentie van mijn bericht, die modellen ziten er dik naast is de essentie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 februari 2021 @ 09:26:47 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197773968
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 07:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is dan ook helemaal niet de essentie van mijn bericht, die modellen ziten er dik naast is de essentie.
Waar baseer je dat op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 2 februari 2021 @ 09:59:07 #192
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197774367
https://www.telegraaf.nl/(...)taineweigeraars-niet

Duitsland geeft al een mooi voorproefje, en in Nederland is er een wet wat "Deelgezag" heet waarmee een ander wel even kan bepalen wat goed is voor je kind.

https://wetgevingskalender.overheid.nl/Regeling/WGK010927

Nu nog wordt meerouder/pleegouder/familielid benoemd. Dalijk ook de schooljuf?
Mai pben rai~!
pi_197779412
Marcel heeft het ook al door, we gaan hier nooit meer uitkomen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197779905
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 15:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Marcel heeft het ook al door, we gaan hier nooit meer uitkomen.
als de bevolking het wilt dan kan t weer normaal worden.
pi_197779999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

als de bevolking het wilt dan kan t weer normaal worden.
De bevolking wil helemaal niet, waarom staat die kerel dan op nummer 1 in de peilingen met 20 zetels voorsprong op nummer 2? Ze slikken werkelijk alles wat ze voorgeschoteld wordt, dus nee, we gaan hier nooit meer uitkomen. Iedereen is compleet angst ingepraat en werkelijk alle rationaliteit verloren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197780046
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De bevolking wil helemaal niet, waarom staat die kerel dan op nummer 1 in de peilingen met 20 zetels voorsprong op nummer 2? Ze slikken werkelijk alles wat ze voorgeschoteld wordt, dus nee, we gaan hier nooit meer uitkomen. Iedereen is compleet angst ingepraat en werkelijk alle rationaliteit verloren.
idd dat is nog ver weg. al betwijfel ik of die peilingen allemaal zo betrouwbaar zijn.
pi_197780121
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De bevolking wil helemaal niet, waarom staat die kerel dan op nummer 1 in de peilingen met 20 zetels voorsprong op nummer 2? Ze slikken werkelijk alles wat ze voorgeschoteld wordt, dus nee, we gaan hier nooit meer uitkomen. Iedereen is compleet angst ingepraat en werkelijk alle rationaliteit verloren.
De ironie...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197781174
twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197781381
CNA Nursing Home Whistleblower: Seniors Are DYING LIKE FLIES After COVID Injections!

https://healthimpactnews.(...)njections-speak-out/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197781522
twitter
pi_197781806
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De bevolking wil helemaal niet, waarom staat die kerel dan op nummer 1 in de peilingen met 20 zetels voorsprong op nummer 2? Ze slikken werkelijk alles wat ze voorgeschoteld wordt, dus nee, we gaan hier nooit meer uitkomen. Iedereen is compleet angst ingepraat en werkelijk alle rationaliteit verloren.
Klopt, ben op het punt gekomen dat ik volgzame schapen een zo streng mogelijke maatregelen gun.
Wat mij betreft gaan ze achter de voordeur controleren en komen ze straks ook je kinderen ophalen wanneer ze een besmetting constateren binnen huiselijke kring.

Dan maar op die manier wakker schudden.. want praten met dat soort mensen heeft helaas geen zin meer.
pi_197781828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 17:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Nog meer ouderen en kwetsbaren ruimen.. dit soort berichten komen nu dagelijks voorbij :N -O-

Zou me niks verbazen als de meeste vrouwen straks ook onvruchtbaar blijken te zijn
pi_197781894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nog meer ouderen en kwetsbaren ruimen.. dit soort berichten komen nu dagelijks voorbij :N -O-

Zou me niks verbazen als de meeste vrouwen straks ook onvruchtbaar blijken te zijn
Ruimt lekker op hoor. 5 bejaarden hier, 12 daar. De wereld is nu praktisch leeg.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 18:12:20 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197781937
Nu 2/3 van de besmettingen zogenaamd de Britse variant na schatting van het RIVM.

"2 pandemieën" :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197781950
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Ruimt lekker op hoor. 5 bejaarden hier, 12 daar. De wereld is nu praktisch leeg.
we krijgen niet alles te horen .. en wie weet overlijden ze een week later aan een ''longonsteking'' ofzo
iedereen moet zn eigen keus maken maar voor je eigen gezondheid zou ik die prik maar skippen
  dinsdag 2 februari 2021 @ 18:13:10 #206
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197781952
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Ruimt lekker op hoor. 5 bejaarden hier, 12 daar. De wereld is nu praktisch leeg.
Lekker kortzichtig, amper een halfjaar verder na vaccinatie. Als ze massaal zouden doodvallen zou er wel dik bovenop liggen, niet?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197781978
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu 2/3 van de besmettingen zogenaamd de Britse variant na schatting van het RIVM.

"2 pandemieën" :')
was al maanden bekend toch... check de routekaart in de OP (operation lockstep van de rockefeller foundation)
pi_197782021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Nu 2/3 van de besmettingen zogenaamd de Britse variant na schatting van het RIVM.

"2 pandemieën" :')
We hebben ook 2 pandemieën. Die van corona en dan hebben we nog het kabinet/OMT.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197782034
twitter


BBB debat verworpen. Het zal ze dan wel wat te heet onder de voetjes worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 18:18:36 #210
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197782068
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

We hebben ook 2 pandemieën. Die van corona en dan hebben we nog het kabinet/OMT.
Word niet goed van die bullshit. Je zou maar zo'n automonteur hebben. Het is de accu, het is de remschijf, het is toch de accu, even 2 weken uitlijnen, toch de accu, toch de dynamo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

was al maanden bekend toch... check de routekaart in de OP (operation lockstep van de rockefeller foundation)
I know maar zo obvious is gewoon lachwekkend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197782070
overleden met een positieve pcr test: coronadode
overleden na het vaccin: dood door onderliggend lijden.
pi_197782346
Een nieuwe mutatie van de Britse mutatie _O_
Het wordt steeds gekker..

Wat de E484K-eiwitmutatie tot nog toe laat zien in de Zuid-Afrikaanse variant, is dat de Covid-vaccins die nu worden toegediend, minder goed werken bij de nieuwe versies van het virus. Er is nog altijd geen reden om te denken dat de vaccins niet meer beschermen tegen ernstige ziekte als gevolg van een besmetting, maar wetenschappers maken zich ernstige zorgen dat ook gevaccineerde mensen de nieuwe mutaties blijven verspreiden.

https://joop.bnnvara.nl/n(...)eerde-corona-mutatie

_O-
pi_197782554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Een nieuwe mutatie van de Britse mutatie _O_
Het wordt steeds gekker..

Wat de E484K-eiwitmutatie tot nog toe laat zien in de Zuid-Afrikaanse variant, is dat de Covid-vaccins die nu worden toegediend, minder goed werken bij de nieuwe versies van het virus. Er is nog altijd geen reden om te denken dat de vaccins niet meer beschermen tegen ernstige ziekte als gevolg van een besmetting, maar wetenschappers maken zich ernstige zorgen dat ook gevaccineerde mensen de nieuwe mutaties blijven verspreiden.

https://joop.bnnvara.nl/n(...)eerde-corona-mutatie

_O-
Niet zeuren gewoon je spuit nemen.
pi_197782590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Niet zeuren gewoon je spuit nemen.
Thats the spirit kameraad. Alleen samen krijgen we dit killervirus (zie tweet me schokkende cijfers!) onder controle..nog effe volhouden :)

twitter


Brrrr -O- :{
pi_197783331
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Thats the spirit kameraad. Alleen samen krijgen we dit killervirus (zie tweet me schokkende cijfers!) onder controle..nog effe volhouden :)

[ twitter ]

Brrrr -O- :{
En hoe zit het met waar het wel om gaat? Namelijk de zorg?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197783336
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Wat dacht je van berichten van RIVM over % Britse mutatie uit steekproeven ipv modelletjes??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197783439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Een nieuwe mutatie van de Britse mutatie _O_
Het wordt steeds gekker..

Wat de E484K-eiwitmutatie tot nog toe laat zien in de Zuid-Afrikaanse variant, is dat de Covid-vaccins die nu worden toegediend, minder goed werken bij de nieuwe versies van het virus. Er is nog altijd geen reden om te denken dat de vaccins niet meer beschermen tegen ernstige ziekte als gevolg van een besmetting, maar wetenschappers maken zich ernstige zorgen dat ook gevaccineerde mensen de nieuwe mutaties blijven verspreiden.

https://joop.bnnvara.nl/n(...)eerde-corona-mutatie

_O-
Vaccinatie werkt ten eerste niet 100% ( dat doet geen enkel vaccin, sterker nog.. dat doet geen enkel medicijn)
Ten tweede stopt een vaccin ook het virus niet dat je op je handen hebt waardoor je het kunt doorgeven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197783454
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe zit het met waar het wel om gaat? Namelijk de zorg?
:?
pi_197783541
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

BBB debat verworpen. Het zal ze dan wel wat te heet onder de voetjes worden.
Of gewoon tijd en zuurstofverspilling
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197783571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:?
Ifr is niet interessant.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 19:23:38 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197783733
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dacht je van berichten van RIVM over % Britse mutatie uit steekproeven ipv modelletjes??
Bron?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197783744
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 17:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Dat mRNA waarmee je lichaam covid eiwitten aanmaakt... Zijn die covid eiwitten nou niet precies waar die pcr op test?

"Isdatzo" waar ben je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197784357
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bron?
Lansingerland 12% op 15 januari. De zogenoemde hotspot in NL. Verder dacht ik het ergens opgehangen te hebben maar kan het niet vinden. Maar jij vindt het allemaal doodnormaal natuurlijk dat die informatie niet zo op te halen is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197784365
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197784664
https://www.nu.nl/coronav(...)aagd.html?redirect=1

Gaan we nu elke golf bij elkaar optellen zodat de angst er goed in blijft zitten?
pi_197784906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:54 schreef weetjewel5 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)aagd.html?redirect=1

Gaan we nu elke golf bij elkaar optellen zodat de angst er goed in blijft zitten?
We willen haar liever niet verlengen", zei Rutte over de avondklok. "Maar daarover kan ik geen honderdprocentgarantie geven. We moeten daarvoor echt naar de cijfers kijken."


_O-
pi_197784955
twitter


Over een maand wordt het verleng tot 2 april :)

#Alleensamen *;
pi_197784969
twitter
pi_197785019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Schitterend onderbouwd met feiten _O_
pi_197785027
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Over een maand wordt het verleng tot 2 april :)

#Alleensamen *;
beter gelijk verlengen tot 1 december, dan hoef je niet elke week zo'n persconferentie te houden.
pi_197785045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Schitterend onderbouwd met feiten _O_
Trus.t the 'science'.
pi_197785072
Een routekaart zonder eindbestemming _O_
pi_197785078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Trus.t the 'science'.
Zo is dat ^O^
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:10:16 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197785138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat mRNA waarmee je lichaam covid eiwitten aanmaakt... Zijn die covid eiwitten nou niet precies waar die pcr op test?
Nee. De PCR-test kijkt echt naar de aanwezigheid van viraal genetisch materiaal. Op een antistoffentest zal je wel positief kunnen testen, afhankelijk van de specifieke test.
quote:
"Isdatzo" waar ben je?
Hier. Ik kijk hier niet zo vaak meer, maar ik werd geroepen *O* .
Huilen dan.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:11:30 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197785173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Schitterend onderbouwd met feiten _O_
Net zoals jouw reacties in deze reeks _O_ .
Huilen dan.
pi_197785521
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee. De PCR-test kijkt echt naar de aanwezigheid van viraal genetisch materiaal. Op een antistoffentest zal je wel positief kunnen testen, afhankelijk van de specifieke test.
[..]

Hier. Ik kijk hier niet zo vaak meer, maar ik werd geroepen *O* .
Ja mis je een beetje :(

Gaat de avondklok en de scholen sluiting jou niet te ver?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:32:17 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197785798
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja mis je een beetje :(

Gaat de avondklok en de scholen sluiting jou niet te ver?
Persoonlijk vind ik de avondklok verschrikkelijk vervelend, en over de effectiviteit heb ik m'n twijfels. Anderzijds begrijp ik wel waar hij vandaan komt.

Mijn grootste probleem is dat er weinig aandacht is voor alle mensen die nog gewoon naar kantoor gaan (/'moeten') terwijl dat in veel gevallen niet noodzakelijk is en er ook vanuit huis gewerkt kan worden. In principe werk ik vanuit huis, maar labwerk vanuit huis lukt niet zo best (en is stiekem ook wel een welkome afwisseling op de sleur :P ) en als ik dan kijk hoe druk het (weer) op de snelweg is... tja.
Huilen dan.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:40:40 #238
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197786045
Het fijne is dat er niet eens meer maatregelen op basis van cijfers worden genomen.

Puur 'anticiperen op' andere varianten met allemaal aannames over de R= bijvoorbeeld. Ik vraag me af hoe dat in godsnaam juridisch houdbaar blijft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197786101
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Het fijne is dat er niet eens meer maatregelen op basis van cijfers worden genomen.

Puur 'anticiperen op' andere varianten met allemaal aannames over de R= bijvoorbeeld. Ik vraag me af hoe dat in godsnaam juridisch houdbaar blijft.
De R van de Britse variant is geen aanname, maar een wetenschappelijk bewezen cijfer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:45:23 #240
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197786195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De R van de Britse variant is geen aanname, maar een wetenschappelijk bewezen cijfer.
Gelul want de afgelopen weken is er slechts wisselende berichtgeving geweest over de besmettelijkheid
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197786383
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de avondklok verschrikkelijk vervelend, en over de effectiviteit heb ik m'n twijfels. Anderzijds begrijp ik wel waar hij vandaan komt.

Mijn grootste probleem is dat er weinig aandacht is voor alle mensen die nog gewoon naar kantoor gaan (/'moeten') terwijl dat in veel gevallen niet noodzakelijk is en er ook vanuit huis gewerkt kan worden. In principe werk ik vanuit huis, maar labwerk vanuit huis lukt niet zo best (en is stiekem ook wel een welkome afwisseling op de sleur :P ) en als ik dan kijk hoe druk het (weer) op de snelweg is... tja.
Dat op kantoor zitten snap ik idd ook niet, mijn werkgever heeft het in principe verboden. Al verwacht ik binnenkort ook even naar kantoor te moeten kunnen om samen met een collega een omgeving plan qua nieuwe servers te tekenen. Dat werkt denk ik gewoon beter als je met z'n tweeën even kan tekenen en brainstormen. Voordeel is dat ik wel voor één van de grotere werkgevers van NL werk dus dat er genoeg ruimte is om ons af te zonderen van anderen.

Wmb mogen ze verder wel keihard op treden tegen werkgevers die mensen op kantoor wel toestaan (mits het niet anders kan natuurlijk).

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Gelul want de afgelopen weken is er slechts wisselende berichtgeving geweest over de besmettelijkheid
Klopt omdat je eenmaal data moet verzamelen om die R goed te kunnen berekenen. Dat kost tijd, dus tot die tijd moet je idd anticiperen met de op dan bekende feiten.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:55:48 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197786469
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Het fijne is dat er niet eens meer maatregelen op basis van cijfers worden genomen.

Puur 'anticiperen op' andere varianten met allemaal aannames over de R= bijvoorbeeld. Ik vraag me af hoe dat in godsnaam juridisch houdbaar blijft.
Dat is juridisch beter houdbaar dan common sense negeren en doen alsof je er helemaal niks zinnigs over kan zeggen omdat niet alles tot 23 cijfers achter de komma bewezen is terwijl je je kop in het zand steekt.
Huilen dan.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:59:02 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197786575
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is juridisch beter houdbaar dan common sense negeren en doen alsof je er helemaal niks zinnigs over kan zeggen omdat niet alles tot 23 cijfers achter de komma bewezen is terwijl je je kop in het zand steekt.
Uhu, dus beter houden we de avondklok. Voor hetzelfde geld muteert het virus in een variant die we nog niet kennen maar nog veel besmettelijker is, en de R nog hoger. Waarom common sense negeren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 2 februari 2021 @ 20:59:56 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197786601
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat op kantoor zitten snap ik idd ook niet, mijn werkgever heeft het in principe verboden. Al verwacht ik binnenkort ook even naar kantoor te moeten kunnen om samen met een collega een omgeving plan qua nieuwe servers te tekenen. Dat werkt denk ik gewoon beter als je met z'n tweeën even kan tekenen en brainstormen. Voordeel is dat ik wel voor één van de grotere werkgevers van NL werk dus dat er genoeg ruimte is om ons af te zonderen van anderen.

Wmb mogen ze verder wel keihard op treden tegen werkgevers die mensen op kantoor wel toestaan (mits het niet anders kan natuurlijk).
[..]

Klopt omdat je eenmaal data moet verzamelen om die R goed te kunnen berekenen. Dat kost tijd, dus tot die tijd moet je idd anticiperen met de op dan bekende feiten.
Fuck data verzamelen. Moet een keer klaar zijn met dit gekut.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:01:13 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197786631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Uhu, dus beter houden we de avondklok. Voor hetzelfde geld muteert het virus in een variant die we nog niet kennen maar nog veel besmettelijker is, en de R nog hoger. Waarom common sense negeren.
Dat zeg ik dus helemaal niet.
Huilen dan.
pi_197786639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Moet een keer klaar zijn met dit gekut.
Als we ons massaal laten vaccineren dan gebeurd dat ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:01:55 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197786652
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Het fijne is dat er niet eens meer maatregelen op basis van cijfers worden genomen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Fuck data verzamelen. Moet een keer klaar zijn met dit gekut.
:?

Ben je altijd zo wispelturig?
Huilen dan.
pi_197786662
https://www.rijksoverheid(...)rt-coronamaatregelen

Check die routekaart dan. Zelfs in niveau waakzaam (0 besmettingen) nog steeds zaken als max. aantal bezoekers thuis, etc. :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197786681
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Fuck data verzamelen. Moet een keer klaar zijn met dit gekut.
Tjah zo werk het nou eenmaal niet... Er is een probleem en voor de oplossing heb je data/informatie nodig.. Als wij een storing hebben ga ik ook niet blind de boel herstarten omdat het dan misschien wel opgelost is..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:04:48 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197786731
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]


[..]

:?

Ben je altijd zo wispelturig?
Wispelturig? De overheid beneemt onze vrijheid op basis van "common sense" zoals jij dat noemt. En niet op zogenaamde feiten.

Juridisch onhoudbaar. Rechtszekerheid 0.0 op deze manier.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:05:48 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197786758
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wispelturig? De overheid beneemt onze vrijheid op basis van "common sense" zoals jij dat noemt. En niet op zogenaamde feiten.

Juridisch onhoudbaar. Rechtszekerheid 0.0 op deze manier.
Je reinste onzin.
Huilen dan.
pi_197786824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wispelturig? De overheid beneemt onze vrijheid op basis van "common sense" zoals jij dat noemt. En niet op zogenaamde feiten.

Juridisch onhoudbaar. Rechtszekerheid 0.0 op deze manier.
Begin een rechtzaak zou ik zeggen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:09:01 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197786838
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je reinste onzin.
Ok. De Maltese variant is misschien nog wel veeeel besmettelijker. Zekere voor het onzekere lockdown maar verlengen tot 5 mei. Dat is de strekking.

Het zou andersom moeten zijn. Mits aangetoond.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:11:28 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197786892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ok. De Maltese variant is misschien nog wel veeeel besmettelijker. Zekere voor het onzekere lockdown maar verlengen tot 5 mei. Dat is de strekking.

Het zou andersom moeten zijn. Mits aangetoond.
En zo gaat het ook. Maar hey, vooral jezelf weigeren te informeren en lekker BOOS :( blijven.
Huilen dan.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:15:57 #255
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197787015
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En zo gaat het ook. Maar hey, vooral jezelf weigeren te informeren en lekker BOOS :( blijven.
Ok. Vooral je kop in het zand blijven steken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197787519
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je reinste onzin.
Dat is niet zo. Deze vrijheden die ingeperkt worden kan alleen in situatie van nood. Grote verschillen in opvattingen ook door experts toont al aan dat dat niet onomstreden is.

Dan is dat gewoon een zwakke grondslag voor iets wat mega rigoureus is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:43:16 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197787908
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is niet zo. Deze vrijheden die ingeperkt worden kan alleen in situatie van nood. Grote verschillen in opvattingen ook door experts toont al aan dat dat niet onomstreden is.

Dan is dat gewoon een zwakke grondslag voor iets wat mega rigoureus is.
Juridisch onhoudbaar is natuurlijk gewoon onzin. Het gaat erom dat een beslissing te verantwoorden is met de gegevens die op dat moment beschikbaar zijn gecombineerd met de ervaringen uit het verleden, en dat het besluit op de juiste manier tot stand is gekomen.

Dat experts het er niet over eens zijn is juist een argument om niet met termen als juridisch onhoudbaar te gaan strooien. Als het allemaal klip en klaar was, dan was het een uitgemaakte zaak. Dat is het dus niet.
Huilen dan.
pi_197788204
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is niet zo. Deze vrijheden die ingeperkt worden kan alleen in situatie van nood. Grote verschillen in opvattingen ook door experts toont al aan dat dat niet onomstreden is.

Dan is dat gewoon een zwakke grondslag voor iets wat mega rigoureus is.
Bekijk het is even zo, wat als de maatregelen minder heftig waren en de boel loopt uit de klauwen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197788402
quote:
De sfeer is daar sowieso al weken aan het omslaan, goed teken. Steeds meer mensen zien het licht.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 21:58:42 #261
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197788404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Bekijk het is even zo, wat als de maatregelen minder heftig waren en de boel loopt uit de klauwen..
Met die beredenering hoef je de maatregelen dus nooit meer af te schaffen. Wat als...
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197788823

Mooie uitleg van Baudet over BBB, exact dit!
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197788857
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Juridisch onhoudbaar is natuurlijk gewoon onzin. Het gaat erom dat een beslissing te verantwoorden is met de gegevens die op dat moment beschikbaar zijn gecombineerd met de ervaringen uit het verleden, en dat het besluit op de juiste manier tot stand is gekomen.

Dat experts het er niet over eens zijn is juist een argument om niet met termen als juridisch onhoudbaar te gaan strooien. Als het allemaal klip en klaar was, dan was het een uitgemaakte zaak. Dat is het dus niet.
Je draait het nu om, je moet met sterke bewijzen komen wil je maatregelen opleggen. Zo werkt het altijd in de wereld.

Je gooit nu mensen in de gevangenis zonder met harde bewijzen te komen dat ze iets verkeerd hebben gedaan bij wijze van.

Noodsituatie moet bewezen worden. Als dat wankel staat verkracht je de rechtstaat.

Misschien ook aan je voorbij gegaan maar virus waanzin heeft ook rechtzaken gewonnen. Het frame vanuit de media is toxic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:14:09 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197788881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je draait het nu om, je moet met sterke bewijzen komen wil je maatregelen opleggen. Zo werkt het altijd in de wereld.

Je gooit nu mensen in de gevangenis zonder met harde bewijzen te komen dat ze iets verkeerd hebben gedaan bij wijze van.

Noodsituatie moet bewezen worden. Als dat wankel staat verkracht je de rechtstaat.

Misschien ook aan je voorbij gegaan maar virus waanzin heeft ook rechtzaken gewonnen. Het frame vanuit de media is toxic.
Zorgplicht.
Huilen dan.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:14:27 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197788891
En ja, 't zijn vaak lastige afwegingen.
Huilen dan.
pi_197788899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Bekijk het is even zo, wat als de maatregelen minder heftig waren en de boel loopt uit de klauwen..
Dan heb je een enkele stok achter de deur en dat is lock down.

Fake maatregelen heeft geen zin.

Zolang we geen noodhospitaal neerzetten en benutten is het allemaal niet erg genoeg.

Dat voorzichtigheidaprincipe is een de maatschappij met zekerheid vernielen principe terwijl dat misschien niet eens nodig zou zijn. Cq nodeloze vernieling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197788970
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zorgplicht.
Beargumenteer dan maar dat het A nodig is. B werkt. C het een spoedsituatie is.

Want die 3 punten staan allemaal wankel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197789517
quote:
Wappies
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:36:10 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197789538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beargumenteer dan maar dat het A nodig is. B werkt. C het een spoedsituatie is.

Want die 3 punten staan allemaal wankel.
a) Dreigend zorginfarct.
b) Minder contactmomenten.
c) Exponentiele groei vereist tijdig ingrijpen.

Zoals ik aangaf heb ik mijn twijfels over de effectiviteit, maar ik durf er geen stellige uitspraken over te doen. De noodzaak en urgentie voor actie zijn voor mij minder een discussiepunt.
Huilen dan.
pi_197789543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Bekijk het is even zo, wat als de maatregelen minder heftig waren en de boel loopt uit de klauwen..
Nog effe volhouden idd
pi_197789788
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

a) Dreigend zorginfarct.
b) Minder contactmomenten.
c) Exponentiele groei vereist tijdig ingrijpen.

Zoals ik aangaf heb ik mijn twijfels over de effectiviteit, maar ik durf er geen stellige uitspraken over te doen. De noodzaak en urgentie voor actie zijn voor mij minder een discussiepunt.
Bijzonder hoe alles degeneree1rd naar politiek, gezonde verstand is weg.. Serieus.

10 mensen per ziekenhuis op de IC. Besmettingen dalen al meer dan een maand. Welke dreiging, hou op hoor. Word wakker!

Als je nu vindt dat er meerrrr maatregelen moeten komen terwijl die marginaal of contraproductief werken.. Dan ben je tot alles in staat.

Wat is je grens? Werkelijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:57:23 #272
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197790065
https://www.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2021-4662.html

quote:
Artikel 1
Het Universitair Medisch Centrum Groningen wordt aangewezen als ziekenhuis waar gedwongen isolatie van (vermoedelijke) patiënten met covid-19 (geïnfecteerd met SARS-CoV-2-virus) plaatsvindt als bedoeld in artikel 31 Wpg.
Geïnfecteerd met COVID ? Isolatie ! Niet willen ? - Hup - gedwongen insluiting.

_O-

We staan er bij en kijken er naar *;
Mai pben rai~!
pi_197790437
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:57 schreef KNAK het volgende:
https://www.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2021-4662.html
[..]

Geïnfecteerd met COVID ? Isolatie ! Niet willen ? - Hup - gedwongen insluiting.

_O-

We staan er bij en kijken er naar *;
Alles is geoorloofd voor de gelovers der waanzinpropaganda.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 23:31:00 #274
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197790727
Hoeveel verder moet het gaan voor dat zelfs de mondluier brigadier hier op het punt komt dat het hem ook te ver gaat..?

bij 23uur per dag opsluiting in huis incl. verplicht camera toezicht..?

verplicht vier mondkapjes over elkaar heen..?

Vaccin of de kogel...?

Waar ligt jullie grens?
if anywhere..?
Huig
pi_197790841
Mensen geloven alles. Gedwongen opsluiting is toch geen probleem. Bij je familie weggehaald worden, nee joh, maakt echt niet uit.
pi_197790873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:39 schreef mir1986 het volgende:
Mensen geloven alles. Gedwongen opsluiting is toch geen probleem. Bij je familie weggehaald worden, nee joh, maakt echt niet uit.
Het is een complot van de wereldwijde elite om ons allemaal als slaven te kunnen houden. Dat "de elite" elkaar het licht in de ogen niet gunt maakt echt niet uit
Fixed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 23:42:20 #277
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197790875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef Orwell het volgende:
Hoeveel verder moet het gaan voor dat zelfs de mondluier brigadier hier op het punt komt dat het hem ook te ver gaat..?

bij 23uur per dag opsluiting in huis incl. verplicht camera toezicht..?

verplicht vier mondkapjes over elkaar heen..?

Vaccin of de kogel...?

Waar ligt jullie grens?
if anywhere..?
De grens voor de menigte ligt helaas ver voorbij de PONR, point of no return. Als men realiseert hoe we met z'n allen langzaam afglijden in een diep, donker gat zullen we al te ver heen zijn. Al die glibberig, goed verpakte nonsense waar ze mee strooien en wegkomen zonder dat de grote massa vragen stelt is voldoende bewijs dat we overgeleverd zijn aan datgene wat ze voor ons op de plank hebben liggen.
Mai pben rai~!
pi_197790916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:42 schreef KNAK het volgende:

[..]

De grens voor de menigte ligt helaas ver voorbij de PONR, point of no return. Als men realiseert hoe we met z'n allen langzaam afglijden in een diep, donker gat zullen we al te ver heen zijn. Al die glibberig, goed verpakte nonsense waar ze mee strooien en wegkomen zonder dat de grote massa vragen stelt is voldoende bewijs dat we overgeleverd zijn aan datgene wat ze voor ons op de plank hebben liggen.
En wat hebben "ze" dan voor ons op de plank? En wie zijn "ze"? En waarom hebben ze iets voor ons op de plank?

Genoeg vragen?
Ik stel ze hier al een tijdje maar heb nog nooit een geloofwaardig of bewijsbaar antwoord gekregen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 2 februari 2021 @ 23:46:06 #279
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197790921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:42 schreef KNAK het volgende:

[..]

De grens voor de menigte ligt helaas ver voorbij de PONR, point of no return. Als men realiseert hoe we met z'n allen langzaam afglijden in een diep, donker gat zullen we al te ver heen zijn. Al die glibberig, goed verpakte nonsense waar ze mee strooien en wegkomen zonder dat de grote massa vragen stelt is voldoende bewijs dat we overgeleverd zijn aan datgene wat ze voor ons op de plank hebben liggen.
heb je dan geen enkele hoop meer..?
Huig
  dinsdag 2 februari 2021 @ 23:48:43 #280
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197790940
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En wat hebben "ze" dan voor ons op de plank? En wie zijn "ze"? En waarom hebben ze iets voor ons op de plank?

Genoeg vragen?
Ik stel ze hier al een tijdje maar heb nog nooit een geloofwaardig of bewijsbaar antwoord gekregen
het ligt al lang op de plank.

daarom mijn eerdere vragen..; wanneer gaat het te ver voor ......./ jullie?

alles sluiten...?

23 uurs huis arrest..?
Huig
  woensdag 3 februari 2021 @ 00:08:49 #281
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197791128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

heb je dan geen enkele hoop meer..?
Als je aan de grillen van een ander overgeleverd bent kan je hopen tot je heel wat onsjes weegt. Na een jaar datgene wat we met z'n allen hebben kunnen aanschouwen, wat daarnaast ook nog steeds aan de gang is kan je toch wel concluderen dat we een uitweg uit deze miserie niet zelf in handen hebben, ook doet men denken van wel.

Hoop hebben is leuk, maar daar kan ik niets mee. Ik ben horecaondernemer met meerdere zaken en ik zit middenin het bloedbad dat gaande is. Ondernemers om mij heen proberen ook nog te hopen, maar geven aan dat dat bijzonder lastig is...
Mai pben rai~!
pi_197791191
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:31 schreef Orwell het volgende:
Hoeveel verder moet het gaan voor dat zelfs de mondluier brigadier hier op het punt komt dat het hem ook te ver gaat..?

bij 23uur per dag opsluiting in huis incl. verplicht camera toezicht..?

verplicht vier mondkapjes over elkaar heen..?

Vaccin of de kogel...?

Waar ligt jullie grens?
if anywhere..?
We worden al voorbereid op een complete ophokplicht. In de persconferenties en in de berichtgeving in de MSM hebben ze al meermaals kenbaar gemaakt geen middel te schuwen, en een 24/7 complete lockdown wel degelijk op tafel ligt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197791824
Persconferentie van vandaag zojuist teruggekeken..tijd geleden dat ik zo gelachen heb _O-

Kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die dit serieus nemen
pi_197791825
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En wat hebben "ze" dan voor ons op de plank? En wie zijn "ze"? En waarom hebben ze iets voor ons op de plank?

Genoeg vragen?
Ik stel ze hier al een tijdje maar heb nog nooit een geloofwaardig of bewijsbaar antwoord gekregen
Jij zult ook nooit overtuigd worden.

De maatregelen gaan te ver, jij denkt nog dat dit proportioneel is, jij mist een stukje gezond verstand om zaken te kunnen afwegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197791828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

Als je aan de grillen van een ander overgeleverd bent kan je hopen tot je heel wat onsjes weegt. Na een jaar datgene wat we met z'n allen hebben kunnen aanschouwen, wat daarnaast ook nog steeds aan de gang is kan je toch wel concluderen dat we een uitweg uit deze miserie niet zelf in handen hebben, ook doet men denken van wel.

Hoop hebben is leuk, maar daar kan ik niets mee. Ik ben horecaondernemer met meerdere zaken en ik zit middenin het bloedbad dat gaande is. Ondernemers om mij heen proberen ook nog te hopen, maar geven aan dat dat bijzonder lastig is...
Kan dat koninklijk horeca NL niet wat doen?

Ze waren radicaal genoeg om te dreigen met openen.. Waarom geen campagne hoe het ervoor staat met de horeca ondernemer in NL.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197791848
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]


Wat denk je hiervan?


De 12% die raak test als ze zich laat testen, met symptomen, dat percentage blijft behoorlijk gelijk.

Dus:
Corona is even besmettelijk als de overige aanwezige virussen in de samenleving. Anders zou corona andere virussen verdringen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197791855
Volgende grote grap isdatzo:

https://www.nu.nl/coronav(...)tse-variant-was.html

Als 2/3e besmettingen Britse variant zijn want je gaat uit dat 50% Britse variant is en die 50% extra besmettelijk is (want dat lijken de onderliggende aannames die niet worden gedeeld!)

Hoe kan het totaal aantal besmettingen dan dalen?

Daar klopt niks van! 0.0

Hoe kan het dat we op basis van modellen schattingen maken en doorrekenen met gegevens van meer dan een maand geleden op basis van Britse gegevens?

Doe steekproeven! Oh die werden gedaan toch? Waarom worden die uitkomsten dan weggeschoven? Raar gedoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197791856
En dan weer naar mijn post van 2 berichten terug: corona hoort andere virussen te verdringen als het besmettelijker is. Dat gebeurt helemaal niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197791883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 05:29 schreef ludovico het volgende:
En dan weer naar mijn post van 2 berichten terug: corona hoort andere virussen te verdringen als het besmettelijker is. Dat gebeurt helemaal niet.
Zo min mogelijk contact aub.
Voor iedereen ontzettend zwaar, maar ook wij houden rekening met de mutatie.
  woensdag 3 februari 2021 @ 06:16:44 #290
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197791891
Build Back Better
The Great Reset

Mensen zijn wel een beetje aan het doorslaan hé..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197791946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 04:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij zult ook nooit overtuigd worden.
Niet zonder argumenten nee
quote:
De maatregelen gaan te ver, jij denkt nog dat dit proportioneel is, jij mist een stukje gezond verstand om zaken te kunnen afwegen.
Een stukje gezond verstand dat zegt dat de economie nog veel zwaarder geraakt gaat worden als we maatregelen loslaten. Een stukje gezond verstand dat zegt, nog even doorzetten en hopen dat vaccinatie dat gaat doen wat het normaal altijd doet, namelijk zorgen dat we het onder controle houden en weer verder kunnen, als dat niet werkt dan kunnen we verder praten. Maar tot die tijd moeten we door de zure appel heen bijten.
Nederland heeft een record aan spaargeld weggezet het afgelopen jaar. Zodra de maatregelen opgeheven worden zul je zien dat er recordomzetten gaan plaatsvinden bij de horeca en het mkb wat nu zwaar getroffen is.\

Mijn gezonde verstand zegt iig niet " killervaccin" "ze willen de macht over ons" "ze hebben een complot gesmeed" "ze hebben wat op de plank liggen voor ons"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197791960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je draait het nu om, je moet met sterke bewijzen komen wil je maatregelen opleggen. Zo werkt het altijd in de wereld.
Die bewijzen zijn er. Dat jij ze niet wil accepteren is een ander verhaal
quote:
Je gooit nu mensen in de gevangenis zonder met harde bewijzen te komen dat ze iets verkeerd hebben gedaan bij wijze van.
Nee... gewoon nee
quote:
Noodsituatie moet bewezen worden. Als dat wankel staat verkracht je de rechtstaat.
Is bewezen, jij weigert het echter te zien
quote:
Misschien ook aan je voorbij gegaan maar virus waanzin heeft ook rechtzaken gewonnen. Het frame vanuit de media is toxic.
Ehm welke precies? oh wacht 1 rechtzaak ja... en die ging alleen maar over het tonen van een positieve PCR testbij terugkomst uit een ander land.
Hoe zat het met al die andere rechtzaken? Oh ja, die hebben ze verloren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 3 februari 2021 @ 09:25:03 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197792978
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lansingerland 12% op 15 januari. De zogenoemde hotspot in NL. Verder dacht ik het ergens opgehangen te hebben maar kan het niet vinden. Maar jij vindt het allemaal doodnormaal natuurlijk dat die informatie niet zo op te halen is?
Dat vind ik niet heel gek nee, dat dergelijke complexe informatie niet op twitter oid staat nee. Ze zeggen het zelf ook al, het is een schatting. Dus wat is er nou precies bullshit aan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197793290
twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197793415
quote:
Wat zou "gerelateerd aan Corona" toch betekenen in dat plaatje... En zou het wellicht een criterium kunnen zijn voor die verticale kolom...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:33:48 #296
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197794726
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

Als je aan de grillen van een ander overgeleverd bent kan je hopen tot je heel wat onsjes weegt. Na een jaar datgene wat we met z'n allen hebben kunnen aanschouwen, wat daarnaast ook nog steeds aan de gang is kan je toch wel concluderen dat we een uitweg uit deze miserie niet zelf in handen hebben, ook doet men denken van wel.

Hoop hebben is leuk, maar daar kan ik niets mee. Ik ben horecaondernemer met meerdere zaken en ik zit middenin het bloedbad dat gaande is. Ondernemers om mij heen proberen ook nog te hopen, maar geven aan dat dat bijzonder lastig is...
heftig...
heel veel sterkte!
Huig
pi_197797095
quote:
‘Code zwart’ snel in zicht als lockdown verder versoepeld wordt
Als het kabinet gisteren had besloten tot sterke versoepeling van de lockdownregels, zouden half maart meer dan 2000 mensen met corona op de ic liggen. Ook op de verpleegafdelingen zou het met meer dan 10.000 bezette bedden ‘code zwart’ zijn. Die voorspelling deed RIVM-baas Jaap van Dissel zondag in het Catshuis, blijkt uit stukken die vannacht openbaar gemaakt zijn.
https://www.ad.nl/dossier(...)peld-wordt~a7716449/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:03:51 #298
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197797202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

tuurlijk..
en als ik niet zoveel gebeden had voor een bitcoin pump in januari had ie nu op $3.000,- gestaan.
Echt waar!
Het bewijs dat bidden echt werkt.
Huig
pi_197798692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

zoveel lagen er vorig jaar op het hoogtepunt niet eens op de IC.
pi_197799058
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 04:50 schreef PSVCL het volgende:
Persconferentie van vandaag zojuist teruggekeken..tijd geleden dat ik zo gelachen heb _O-

Kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die dit serieus nemen
Ik kan niet meer voor lang zonder sick bucket naar die gasten kijken .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197799066
Ja daaag...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')