Als van iedereen in je populatie 10 mensen sterven in totaal.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik geef het op... Geloof wat je wil
Je basis aanname is al fout.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als van iedereen in je populatie 10 mensen sterven in totaal.
Hoe kan dat een subgroep meer dan 10 overledenen tellen??.
Wat? Dat de totale sterfte over alle groepen altijd groter of gelijk moet zijn aan individuele subgroepen?quote:
Je hebt hier gewoon gelijk in.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat? Dat de totale sterfte over alle groepen altijd groter of gelijk moet zijn aan individuele subgroepen?
Dan ga je keihard tegen de ratio in hoor.. Laten we dan idd maar ophouden
Nee dat zeg ik niet.. ik zeg dat je niet kunt zeggen dat 8 % sterfte over alle leeftijdsgroepen kunt rekenenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat? Dat de totale sterfte over alle groepen altijd groter of gelijk moet zijn aan individuele subgroepen?
Dan ga je keihard tegen de ratio in hoor.. Laten we dan idd maar ophouden
Nu geef jij jouw eigen draai eraan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.. ik zeg dat je niet kunt zeggen dat 8 % sterfte over alle leeftijdsgroepen kunt rekenen
In absolute getallen klopt het wat je zegt. Totaal van subgroepen kan nooit boven het totaal landelijk komen
Wat ik zeg is dat de subgroep verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van de totaal groep
Oftewel 250 doden per jaar kan bestaan voor 100% 75 plussers
even terug naar Gibraltar.
Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden, echter in januari zie je daar een spike in het aantal corona gevallen voor de vaccinatie, met een piek rond 6 januari. Een piek die ze heel 2020 niet gehad hebben. Deze piek wordt gevolgd door een stijging in het aantal overledenen in de daarop volgende week.
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben. Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
Ik heb het nog niet eens over de betrouwbaarheid van de bron gehad die bestaat uit "mensen die zeggen"quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu geef jij jouw eigen draai eraan.
Het artikel spreekt duidelijk over gevaccineerden.
Maar het normale dodental is niet hoofdzakelijk 75-plussers.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.. ik zeg dat je niet kunt zeggen dat 8 % sterfte over alle leeftijdsgroepen kunt rekenen
In absolute getallen klopt het wat je zegt. Totaal van subgroepen kan nooit boven het totaal landelijk komen
Wat ik zeg is dat de subgroep verantwoordelijk is voor het leeuwendeel van de totaal groep
Oftewel 250 doden per jaar kan bestaan voor 100% 75 plussers
even terug naar Gibraltar.
Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden, echter in januari zie je daar een spike in het aantal corona gevallen voor de vaccinatie, met een piek rond 6 januari. Een piek die ze heel 2020 niet gehad hebben. Deze piek wordt gevolgd door een stijging in het aantal overledenen in de daarop volgende week.
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben. Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long version:
https://www.bitchute.com/video/cpQ7dnqu0Sos/
Short version:
https://www.bitchute.com/video/9Qrlt3tse0wz/
zeker wel, niet 100% maar zeker wel de meestenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar het normale dodental is niet hoofdzakelijk 75-plussers.
Ah, waar zie jij dat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
zeker wel, niet 100% maar zeker wel de meesten
Dat is Nederland, Gibraltar is nogal een apart gebied wat je niet per sé kunt vergelijken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In Nederland bijvoorbeeld hier
https://www.volksgezondhe(...)ie#node-overleving-1
Gibraltar is niet echt een 3e wereldland te noemen is het welquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is Nederland, Gibraltar is nogal een apart gebied wat je niet per sé kunt vergelijken.
Best wel ja, het is zo'n beetje de grootste drugshub van dit continent (samen met La Linea).quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gibraltar is niet echt een 3e wereldland te noemen is het wel
gemiddelde levensverwachting ligt anders ook daar rond de 80quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Best wel ja, het is zo'n beetje de grootste drugshub van dit continent (samen met La Linea).
Over 365 dagen, ipv 10.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
Vorig jaar vielen daar zo ongeveer 250 doden,
Ja leuk, maar hoeveel zijn dat er van die 55?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
Gezien het feit dat mensen die covid hebben geen vaccinatie krijgen, kun je er vanuit gaan dat deze mensen die gestorven zijn aan covid dus geen vaccinatie gehad hebben.
Nou nee, dat opgeteld met normale sterfte zit je rond de 10 overledenen. Die 0.8% is helemaal niet zoveel hoger. Oversterfte die we nu aan covid koppelen gaat over procenten van het totaal overal.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:
Dat opgeteld bij het aantal mensen dat normaal sterft komt erg dicht bij die 50 waarvan men beweert dat het door vaccinatie komt
Nog geen 10% extra, dat zou bij gibraltar met 10... 10*1,1 = 11 moeten worden, geen 50.quote:Er zijn dit jaar tot nu toe 162.000 Nederlanders overleden. Dat zijn er 13.000 meer dan verwacht.
Het gaat niet om de dodelijkheid kneus.. is hier nu al vaak genoeg uitgelegd.quote:
De waarheid komt niet van 1 kant. En denk niet dat je positief aan de discussie bijdraagt als je het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken wanneer je het niet met iemand eens bent.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het gaat niet om de dodelijkheid kneus.. is hier nu al vaak genoeg uitgelegd.
Volgens Rutte is de britse variant levensgevaarlijk...quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hij noemde het "letterlijk levensgevaarlijk" en gebruikte die uitdrukking om extra onderbouwing te geven aan de situatie tijdens de persconferentie die ging over het invoeren van de avondklok.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Volgens Rutte is de britse variant levensgevaarlijk...
Precies, dan vind ik die vergelijk nog niet zo gek.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hij noemde het "letterlijk levensgevaarlijk" en gebruikte die uitdrukking om extra onderbouwing te geven aan de situatie tijdens de persconferentie die ging over het invoeren van de avondklok.
Net zoals hij die mondkapjes bij invoering destijds "van levensbelang" noemde. Geheel feitenvrij maar wel de grootst mogelijke termen gebruiken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:18 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hij noemde het "letterlijk levensgevaarlijk" en gebruikte die uitdrukking om extra onderbouwing te geven aan de situatie tijdens de persconferentie die ging over het invoeren van de avondklok.
Het is gewoon de waarheid ophouden met domme verhaaltjes.. En is hier discussie dan? Alleen wij de "normies" komen met valide argumenten..quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
De waarheid komt niet van 1 kant. En denk niet dat je positief aan de discussie bijdraagt als je het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken wanneer je het niet met iemand eens bent.
Ik zie hier wel discussie. En ik zie argumenten niet meteen als wel valide of niet valide.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid ophouden met domme verhaaltjes.. En is hier discussie dan? Alleen wij de "normies" komen met valide argumenten..
Schelden is een teken van intelligentie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
De waarheid komt niet van 1 kant. En denk niet dat je positief aan de discussie bijdraagt als je het nodig vindt om scheldwoorden te gebruiken wanneer je het niet met iemand eens bent.
Ik ook. Die 54 is een niet onderbouwd getal wat door inwoners uit de mouw getoverd wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Over 365 dagen, ipv 10.
Als je terugrekend zit je onder de 10 overledenen in dat artikel staat 54.
Ik blijf mezelf een beetje herhalen hier.
Volgens de officiele stats heeft Gibraltar ongeveer 70 doden door Covid.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou nee, dat opgeteld met normale sterfte zit je rond de 10 overledenen. Die 0.8% is helemaal niet zoveel hoger. Oversterfte die we nu aan covid koppelen gaat over procenten van het totaal overal.
[..]
Nog geen 10% extra, dat zou bij gibraltar met 10... 10*1,1 = 11 moeten worden, geen 50.
Ben je nou echt zo dom? Opnieuw het gaat niet om de doden...quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:18 schreef Tingo het volgende:
Van Off-Guardian....
George Mc wrote...
Jan 28, 2021 12:44 PM
Reply to Loverat
'It’s down to media stage management. The TV has been presenting the elderly (“our most vulnerable”) as the central characters in this epic drama. Don’t forget that this all started with the truly shocking news that very old people with multiple illnesses tend to die – something clearly unacceptable and necessitating the complete shut down of the entire global civilisation.'
Oh Dear Me, ik zie het de rode-armbandjes ook doen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:31 schreef Tingo het volgende:
O nee he! Schiet op! voor dat ze allemaal weg zijn!
Coronavirus: Germany facing '10 tough weeks' of vaccine shortages
https://www.bbc.com/news/world-europe-55839885
Vaxxies! The new selfies!
https://edition.cnn.com/v(...)selfies-moos-vpx.cnn
Ik heb maatregelen gezien deze zomer. Dusseh hoezo het gaat niet om doden, niemand mocht het krijgen, genoeg IC cap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Opnieuw het gaat niet om de doden...
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh Dear Me, ik zie het de rode-armbandjes ook doen.
quote:Vrouw in Rotterdam per ongeluk gevaccineerd in plaats van getest
https://www.rtlnieuws.nl/(...)id-virus-maatregelen
Zucht...quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb maatregelen gezien deze zomer. Dusseh hoezo het gaat niet om doden, niemand mocht het krijgen, genoeg IC cap.
En dan krijg je dus dit:quote:De GGD is al maanden op de hoogte van de vele privacyproblemen rondom de coronasystemen met daarin de privégegevens van miljoenen Nederlanders. De interne kritiek van medewerkers is door leidinggevenden telkens weggewuifd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)coronit-hpzone-light
Ja echt schandalig dat... Zal je zien dat minder mensen zich daardoor laten testen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan krijg je dus dit:
NWS / Miljoenen privégegevens uit coronasystemen verhandeld.
Het is koren op de molen van de wappies iig.. Wat is dat toch met de Nederlandse overheid en IT... Aan de andere kant ik werk zelf in de IT en ken een paar mensen die ook voor overheid werken... Wat daar soms gebeurd is echt te kansloos voor woorden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja echt schandalig dat... Zal je zien dat minder mensen zich daardoor laten testen.
Lastig uit te leggen hèquote:
doelpalen verplaatsen daar zijn de normies goed in.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
doelpalen verplaatsen daar zijn de normies goed in.
Vraagje... Als wij "normies" zijn... Zijn zij dan "abnormies" of blijft het "Wappie" ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een "normie" nu juist commentaar op het feit dat de doelpalen voor de zoveelste keer verplaatst worden - door jou dus, die het weer om aantal doden laat gaan. De allerslimste ben je niet hè?
Geen wappies want dan drukken ze op de te knop..quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vraagje... Als wij "normies" zijn... Zijn zij dan "abnormies" of blijft het "Wappie" ?
Bedankt voor het attenderen hierop MatthijsDJ,quote:Dat heeft de multinational bekendgemaakt. Voor de Europese vaccinatiecampagnes maakt dat geen verschil, omdat men de vaccins van Merck nog niet in voorbestelling had aangekocht. Maar in de speurtocht naar goede vaccins komt de stap van Merck als een gevoelige nederlaag: het bedrijf wilde het coronavirus onder andere met een beproefd vaccinconcept het hoofd bieden.
Maar zondag werd duidelijk dat patiënten die waren geïnjecteerd met een van de nieuwe vaccins weliswaar weinig bijwerkingen kregen, maar ook een te verwaarlozen afweerreactie. De proefpersonen maakten minder antistoffen aan tegen corona dan mensen die een gewone virusinfectie hebben doorgemaakt, aldus de fabrikant.
Nogal een verrassing
‘De resultaten waren teleurstellend, en nogal een verrassing’, aldus Merck-wetenschapper Nick Kartsonis in een verklaring. ‘We hebben niet wat we nodig hebben om door te gaan.’ Het bedrijf richt de pijlen nu op twee antivirale middelen die men ontwikkelt tegen corona, molnupiravir en een stof genaamd MK-7110.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |