SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gingersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Wel vrouwelijke gingersquote:
Die van mij wordt een 'kunstbouter'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een adoptiekabouter.
Is dat een eufemisme voor gerrieën?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij wordt een 'kunstbouter'
Dat is US al. Die Gerrie't complete Mona Lisa's bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij wordt een 'kunstbouter'
Nou! Ik heb een tijdje geleden (ja tijdje geleden want wanneer ben ik voor het laatst nou écht ergens geweest) echt een fokking hotte mannelijke ginger gezien.... gebeurd niet zo vaakquote:
Oh kut....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is US al. Die Gerrie't complete Mona Lisa's bij elkaar.
neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor gerrieën?
bijna nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou! Ik heb een tijdje geleden (ja tijdje geleden want wanneer ben ik voor het laatst nou écht ergens geweest) echt een fokking hotte mannelijke ginger gezien.... gebeurd niet zo vaak
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Volgende pushbericht, meiden van de Hockeyclub wordt met klem afgeraden naar de club te komen want ze kunnen de veiligheid niet garanderen.
Teleurstelling.quote:
Douchen bij USquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?
Vind het wel leuk, maar iemand die blond is of donker haar met een leuk snoetje vind ik ook weer leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niks met gingers, of sproeten
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik ben maar half ginger.quote:
gelijk eruit trekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag wel al wat wit/grijze haren voorbij komen.
dat komt door de deal die gemaakt hebtquote:
Dus je halfje ben je ook al kwijt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat komt door de deal die gemaakt hebt
You know nothingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niks met gingers, of sproeten
Beschermheer klinkt wel een beetje alsof het een vieze katholieke priester is die het jeugdteam gaat 'beschermen'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo zou je het best kunnen zien inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beschermheer klinkt wel een beetje alsof het een vieze katholieke priester is die het jeugdteam gaat 'beschermen'
yup.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je halfje ben je ook al kwijt?
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:32 schreef Ygritte het volgende:
US, jouw kabouter wordt dus kunstconnaisseur?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een oranje baby. Soort orang-oetang. Zelfde oogjes ook.
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Ik las dit verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Lag niet alleen aan mij dusquote:
Past je perfect die jas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber worden
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi
Je wordt genoemd als mogelijke nieuwe bwurgemeester.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteld
Ze kan zomaar een enorm topless zwembad voor zichzelf tekenen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Je krijgt een mooie ambtsketen en een huis met een prachtig dak
Maar andere opties hebben we nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Maar jij bent de enige verstandige optiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helft
Ja maar ik ook welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelf
Hmm, ik vraag duidelijk te weinigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Vreemdste bedrag wat ik ooit heb horen vernoemen is voor een gifgroene apothekerskast plus bar plus keukenblok, handgemaakt maar ik sloeg echt achterover (stijl), de man die dat heeft mogen maken loopt nu nog verdwaasd rond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelf
Als freelance tekstschrijver (paar maanden gedaan) heb ik ook wel een paar keer heel makkelijk geld verdiend, maar dan moet je denken aan 1000 euro of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemdste bedrag wat ik ooit heb horen vernoemen is voor een gifgroene apothekerskast plus bar plus keukenblok, handgemaakt maar ik sloeg echt achterover (stijl), de man die dat heeft mogen maken loopt nu nog verdwaasd rond.
Koel? Hij had die consultant gewoon keihard in z'n gezicht uit moeten lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager reageerde heel koel. Maar ik weet nu al dat we dit niet gaan doen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koel? Hij had die consultant gewoon keihard in z'n gezicht uit moeten lachenWordt die roadmap van goud gemaakt ofzo..
Ja nou, als het een middag werk is?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als freelance tekstschrijver (paar maanden gedaan) heb ik ook wel een paar keer heel makkelijk geld verdiend, maar dan moet je denken aan 1000 euro of zo
Paar middagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, als het een middag werk is?
Mja, dit gaat dan niet over de grafische weergave ervan, maar het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem dat wij bij hen afnemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hele geanimeerde roadmaps gemaakt een paar procent van dat bedrag
Klinkt eehm ... enerverendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem
Harry Plotter.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit gaat dan niet over de grafische weergave ervan, maar het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem dat wij bij hen afnemen.
Dat soort dingen doen wij gratis of voor een lage prijs voor klantenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit gaat dan niet over de grafische weergave ervan, maar het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem dat wij bij hen afnemen.
Slijmvijverquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harrie Plotter en het geheim van de slijmvijver.
quote:#COVID19NL update:
Positief getest: 3.997
Totaal: 956.867 (+3.917 ivm -80 corr.)
Perc. positief 19 jan - 21 jan: 10,6%
Opgenomen: 219
Huidig: 1.705 (-15)
Opgenomen op IC: 52
Huidig: 674 (+10)
Overleden: 87
Totaal: 13.664
Vaccins toegediend: 163.931
Vaccinatiegraad: 0,938%
https://twitter.com/mzelst/status/1354070783824420867
Kán enerverend zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kán enerverend zijnDaarom vind ik het ook een heel stuk leuker om zulke dingen te animeren en vormgeven dan over de inhoud ervan te moeten gaan nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kan mij ook niet voorstellen dat wij bij onze klanten zulke knieperds zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen wij gratis of voor een lage prijs voor klanten
Fles magazinequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even een stuk van 2,5 pagina's geschreven over wat er allemaal te zien is op de 5000 Mark van Mannheim uit 1922We gaan nogeens zien dat ik dat hele blad single-handed vol schrijf
De vorm zal hier wel een powerpointje worden met zo'n standaardtemplatedingetjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook een heel stuk leuker om zulke dingen te animeren en vormgeven dan over de inhoud ervan te moeten gaan nadenken
Eigenlijk net als bij vrouwen, het gaat om de vormgeving en niet om de inhoud.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook een heel stuk leuker om zulke dingen te animeren en vormgeven dan over de inhoud ervan te moeten gaan nadenken
Waaaaaaaaaaaaaaaaah supertofquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Buda https://reizendekabouters.nl/vur22/
US https://reizendekabouters.nl/gg2ga/
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Buda https://reizendekabouters.nl/vur22/
US https://reizendekabouters.nl/gg2ga/
Jouw kabouter kijkt wijs en bedachtzaamquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! En spannend!
Waar heb je Thijsse achtergelaten?
Gemiste kansen ditquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vorm zal hier wel een powerpointje worden met zo'n standaardtemplatedingetje
Die van jou is een echte paradijsvogel met een rode Schotse baardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw kabouter kijkt wijs en bedachtzaam
Ja!!! en ik zie een blij nijlpaardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van jou is een echte paradijsvogel met een rode Schotse baard
Vond het wel bij je passen met al die freubels (die stonden er al)quote:
Aan de voet van de grote boom rechts. (Doctor Bastingpad heet het zie ik nu)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! En spannend!
Waar heb je Thijsse achtergelaten?
Serieus, zoals ons Buda.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw kabouter kijkt wijs en bedachtzaam
Geniaal, Herbert en Thijsse op avontuurquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond het wel bij je passen met al die freubels (die stonden er al)
[..]
Aan de voet van de grote boom rechts. (Doctor Bastingpad heet het zie ik nu)
[ afbeelding ]
[..]
Serieus, zoals ons Buda.
Ik hoop maar dat de mensen daar lief zijn voor Thijssequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond het wel bij je passen met al die freubels (die stonden er al)
[..]
Aan de voet van de grote boom rechts. (Doctor Bastingpad heet het zie ik nu)
[ afbeelding ]
[..]
Serieus, zoals ons Buda.
Wees blij dat je geen knalroze laarsjes en een rode neus hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn kabouter kijkt wel een beetje zo:
Glitterlaarsjes ook nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen knalroze laarsjes en een rode neus hebt
Ik heb wel een roze mutsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen knalroze laarsjes en een rode neus hebt
Budapesterina.quote:
Nostradamus?quote:
Zeker wel! Een beetje kak. Maar lopen altijd veel mensen (met of zonder hond) te wandelen in dat parkje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
De Vogelwijk is toch wel een nette buurt, Liesje?
Dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker wel! Een beetje kak. Maar lopen altijd veel mensen (met of zonder hond) te wandelen in dat parkje.
Je kan het hebben. Eigenlijk had je ook nog een ruitjesbroek moeten hebben maar deze stond al klaar.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het hebben. Eigenlijk had je ook nog een ruitjesbroek moeten hebben maar deze stond al klaar.
onder de 4kquote:
maar stiekem ga je zelf op zoekquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele dag F5-en op de pagina van Thijsse
Zie je hem dadelijk op zijn buik met zijn broek omlaag ergens op de Hoge Veluwe liggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele dag F5-en op de pagina van Thijsse
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je hem dadelijk op zijn buik met zijn broek omlaag ergens op de Hoge Veluwe liggen
Stuk zoervleis tussen zijn billetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
In Limburg tussen de goudhandelaren.
Allemaal mensen die hem zien liggen en dan zeggen ze hem te helpen maar ondertussen duwen ze dat vlees nog wat aan steviger aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuk zoervleis tussen zijn billetjes.
Leuk he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:10 schreef mangalie het volgende:
@:liesje1979 ik zie dat Teun al gevonden is. Ligt heerlijk bij een katje
Kunnen die linkjes niet in de OP?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk he?Hoop snel wat van de andere kabouters te horen ook.
natuurlijk kan dat. Dan roepen we @Amarantha dingdong even en die fixt dat wel evenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen die linkjes niet in de OP?
Erg leuk ja, hoop dat de andere ook snel op doorreis gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk he?Hoop snel wat van de andere kabouters te horen ook.
Dan gaan ze vanavond rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het met die kabouters nietZet @:liesje1979 die ergens neer ofzo? En dan?
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het met die kabouters nietZet @:liesje1979 die ergens neer ofzo? En dan?
Dankuquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, je bent naar Nederland gescheurd
Welkom, welkom!
Hij is wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt écht alleen maar even kijken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zetten
beetje fok stok idee
En scheur je nou vanavond weer terug met je gevulde koeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankuHele kar bij de Jumbo net volgegooid met bolognese chips, cheetos, stroopwafels, drop, kentenbollen, tig blikken unox soep, appeltaartmix, satesaus, kroepoek, gevulde koeken, bastognekoeken, rookworst.. de andere mensen dachten vast: #viesdik
Oh wat leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zetten
beetje fok stok idee
Hoelaat worden we verwacht?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankuHele kar bij de Jumbo net volgegooid met bolognese chips, cheetos, stroopwafels, drop, kentenbollen, tig blikken unox soep, appeltaartmix, satesaus, kroepoek, gevulde koeken, bastognekoeken, rookworst.. de andere mensen dachten vast: #viesdik
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dit ja.Zodat ze hopelijk gaan reizen en niet in iemands tuin belanden. Jij bent oude garde dus als je het leuk vindt mag je er ook 1 laten reizen.
of dat je een feestje gaat houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee morgenochtend weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En scheur je nou vanavond weer terug met je gevulde koeken?
langzame bliksem danquote:
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijkquote:
Nee dan maak ik een groen met roze kabouter voor jou (dat duurt wel even) en als die dan klaar is PM ik je om te vragen hoe hij moet heten en waar hij heen wil enzo, en dat zet ik dan op de site en dan drop ik hem ergens en duimen we dat hij gaat reizen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een leuk ideeMoet ik je dan een groen met roze tuinkabouter opsturen, of hoe werkt dat?
Goed te combineren danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijk
Hoezo, alsof ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijk
groentenlasagnequote:
Omg wat leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dan maak ik een groen met roze kabouter voor jou (dat duurt wel even) en als die dan klaar is PM ik je om te vragen hoe hij moet heten en waar hij heen wil enzo, en dat zet ik dan op de site en dan drop ik hem ergens en duimen we dat hij gaat reizen.
Je moet nog even terug naar Jumboquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet 10 dagen in quarantaine straks, niet 10 weken
wat is dit voor vunzigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog even terug naar Jumbo
Je bent wat vergeten.
[ afbeelding ]
het ziet eruit en is genoemd naar iets wat een achtjarige denkt dat een lekkere combinatie van sauzen is.quote:
Aannames. En als je nou gewoon vraagt wat het is, zou ik het je uitleggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ziet eruit en is genoemd naar iets wat een achtjarige denkt dat een lekkere combinatie van sauzen is.
Wacht is dat de McDonalds saus? Want ik zag idd deze maar zocht iets met McDonalds logo..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog even terug naar Jumbo
Je bent wat vergeten.
[ afbeelding ]
neuh. Ik blijf gewoon aannames makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aannames. En als je nou gewoon vraagt wat het is, zou ik het je uitleggen
Dat is dezequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht is dat de McDonalds saus? Want ik zag idd deze maar zocht iets met McDonalds logo..
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde als die van de Mac?
dit ja, alsof er een verrotte augurk in een pot mayo heeft gezetenquote:
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzakquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet ik morgen nog even stoppen onderweg
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit ja, alsof er een verrotte augurk in een pot mayo heeft gezeten
Goeie wel... wat kan je daar eigenlijk krijgen, kaasfondue voor bij de patat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzak
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzak
met mij prima. Ik eet dat soort saus namelijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder gaat het wel goed met je?
We hebben wel een raclette burger jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie wel... wat kan je daar eigenlijk krijgen, kaasfondue voor bij de patat?
MaccieD sausquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben wel een raclette burger ja
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'
Dan gebruiken ze die containers om de ruiten bij de basic fit erboven in te slaan en te plunderenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de barricades op te gooien.
O, ze verwachten een gezellige avond in Eindhovenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de barricades op te gooien.
die vind ik dan ook niet bepaald een hoogvliegerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die hebben we dan weer nietv
Ik heb 'm ook al eeuwen niet op en kom eigenlijk nooit bij de Mac.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef Ygritte het volgende:
Maar even serieus, ik was dus net bij de Appie, en ik heb dus echt een behoorlijke blik lopen werpen op deze saus. Heb dit echt al minstens 8 jaar niet gekocht en dacht 'zal ik hem meenemen'. Niet gedaan overigens
Winkels in de binnenstad ook voor een groot deel dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze verwachten een gezellige avond in Eindhoven
Nein.... schade.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die hebben we dan weer nietv
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrottenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die vind ik dan ook niet bepaald een hoogvlieger
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winkels in de binnenstad ook voor een groot deel dichtgetimmerd.
Mc Kroket zonder saus voor jou. Mc Kroket zonder kroket, saus en broodje voor Franticquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrotten
Streamen svpquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
De eerste die met z'n fikken aan mij auto zit tyf ik al z'n tanden eruit....
Heb het idee dat mensen wat auto's hier aan het parkeren zijn zodat ze niet in de binnenstad staan; maar moet er ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
Ja precies, moet eigenlijk gewoon een broodje kroket zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrotten
Nou ik ben nu in het centrum in één van de plekken waar rellen waren, en heb ook gedacht of ik m'n auto niet ergens anders moet zetten.. hij valt ook nog lekker op met buitenlands kenteken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat mensen wat auto's hier aan het parkeren zijn zodat ze niet in de binnenstad staan; maar moet er ook niet aan denken.
hoho ik eet 'm wel, maar ik vind het geen hoogvliegerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mc Kroket zonder saus voor jou. Mc Kroket zonder kroket, saus en broodje voor Frantic
Dat is dus geen Mayo, maar Fritesaus. Ja dat is NIET hetzelfdequote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef Karzai het volgende:
Mac mayo vind ik wel lekker, beetje zurig ook met kruiden erin
D&L mayo (met citroen)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef Karzai het volgende:
Mac mayo vind ik wel lekker, beetje zurig ook met kruiden erin
Jij bent in NL????quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik ben nu in het centrum in één van de plekken waar rellen waren, en heb ook gedacht of ik m'n auto niet ergens anders moet zetten.. hij valt ook nog lekker op met buitenlands kenteken.
Ik zal blij zijn wanneer het eens op gaat schieten met die vaccinaties. Ik lees gelukkig nu wel dat die vaccinaties ook wel lijken te helpen tegen die ZA variant. Was eerst toch twijfel over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)em-zeker-18-gevallen
Die is voor sushiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
D&L mayo (met citroen)
ik had laatst kewpie mayo, maar die is echt te romig ofzo.
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja las het ook, ze lijken gelukkig wel gewoon te werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn wanneer het eens op gaat schieten met die vaccinaties. Ik lees gelukkig nu wel dat die vaccinaties ook wel lijken te helpen tegen die ZA variant. Was eerst toch twijfel over.
Staat nog wel een 'hokkiestok' op zolderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaan
dit doet me aan een fragment uit hart van Nederland denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaan
Trek ook zo'n rokje aan dan!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Staat nog wel een 'hokkiestok' op zolder![]()
Oeh dit klinkt ok...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
Als je je steak insmeert met mayo krijg je echt een meesterlijke korst
dat lukt dan weer wel heel goed met die kewpie(voor zo'n experiment had ik 't ook gekocht
)
Het meest zorgwekkende vind ik nog wel dat je schijnbaar hart van Nederland kijktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doet me aan een fragment uit hart van Nederland denken
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ok...
Mijn sushitent verkoopt dit los, misschien toch eens mee bestellen
Ik kijk nauwelijks tvquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende vind ik nog wel dat je schijnbaar hart van Nederland kijkt
WOP-pen dus..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze blijft vanavond even 'slapen' en mag dan morgenochtend voor het ontbijt weer weg
Wel bijzonder dat dat je eerste associatie is bij 'trekhaak' ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tv![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-delft-camerabeelden
de hart van Nederland link die ik had deed ht niet meer
maar die had wel de beste plaatjes
sommige nieuwsartikelen blijven je bijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dat je eerste associatie is bij 'trekhaak' ...
Mensenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tv![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-delft-camerabeelden
de hart van Nederland link die ik had deed ht niet meer
maar die had wel de beste plaatjes
ik inbrekersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen![]()
Ik had laatst wel een pisser op de camera
Sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen![]()
Ik had laatst wel een pisser op de camera
Weer die kutzeeuw met zijn sterke verhalenquote:
ja ze liepen bij mij ook te kijken maar hebben niks geprobeerd. verderop in de straat en in het dorp zijn ze wel binnen geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gewoon weg blijven
incl beeldmateriaalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer die kutzeeuw met zijn sterke verhalen
op basis van die still zou ik zeggen: flesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou hij op Fok! zitten?
https://www.shownieuws.nl(...)Q9e5CzNlFqpMg_VHHfJY
The attack of the Clones,quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op basis van die still zou ik zeggen: flesof z'n tweelingbroer
Geen idee wie dit is.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou hij op Fok! zitten?
Ik moest ook meteen aan Fles denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denken jullie dat ik er zo uitzie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook nog geen 21.00 uur he.quote:
ik zie wel gelijkenissenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denken jullie dat ik er zo uitzie?
Reporterbal dumpt de streampjes wel weer hoop ik?quote:
Hij heeft wel 'ietsig' ervan...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb jou een paar keer gemeet en weet daardoor dus hoe jij er uit zietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zie ik tussen jou en de mossel van Melania ookquote:
allebei gewassen in het Zeeuwse waterquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zie ik tussen jou en de mossel van Melania ook
ja jij welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jou een paar keer gemeet en weet daardoor dus hoe jij er uit ziet![]()
Je moet gewoon niet je foto's hier postenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij wel![]()
Maar ik ontmasker hier nu een hoop nepfans die zeggen dat ze Travelsnacks volgen. Dat is dus helemaal niet zo
Ik grijp zelf in als het uit de hand loopt, ik heb er genoeg van, kutkinderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij doet live verslaglegging vanaaf?
Oei oei oei wie zou dat zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel iemand op FB die verdacht veel lijkt op Flash.
ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel iemand op FB die verdacht veel lijkt op Flash.
Bodycam heb je?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik grijp zelf in als het uit de hand loopt, ik heb er genoeg van, kutkinderen.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik grijp zelf in als het uit de hand loopt, ik heb er genoeg van, kutkinderen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Zou hij op Fok! zitten?
Wel een echte doedelzak he, anders heeft die straks weer een aanklacht wegens seksuele onwenselijk gedrag erbijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg het ze!
Anders mep ze met de doedelzak!
WAAROM WAAROM WAAROM WAAROM WAAROMquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/cwbba(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Pppfttt zo compleet klaar met dat domme kutvolkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAAROM WAAROM WAAROM WAAROM WAAROM
Ze ziet er nog best normaal uit... totdat ze haar mond open doet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/cwbba(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
en goedkoper.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Als er ooit een genocide te rechtvaardigen valt dan is het wel tegen de viruswappies, is misschien hard nodig ook nog wel, kunt ze wel opsluiten in een gekkenhuis maar een nekschot is toch echt humaner.
Ik ken haar gelukkig niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pppfttt zo compleet klaar met dat domme kutvolk
Het zijn exact dezelfde mensen die vroeger aan kaartjedraaien deden, in hun blote kont in graancirkels stonden te dansen, Reiki cursussen volgden en die denken dat de Maanlandingen nep zijn, ze hebben nu slechts een stem door Donald en Thierry in plaats van publiekelijke hoon en een enkeltje psychiater.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze ziet er nog best normaal uit... totdat ze haar mond open doet.
Wat is dit toch en waarom zijn mensen (ineens) zo....
Ja, en toch noemen we dat "vooruitgang" Net zoals jij ook gewoon op Fok mag bestaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn exact dezelfde mensen die vroeger aan kaartjedraaien deden, in hun blote kont in graancirkels stonden te dansen, Reiki cursussen volgden en die denken dat de Maanlandingen nep zijn, ze hebben nu slechts een stem door Donald en Thierry in plaats van publiekelijke hoon en een enkeltje psychiater.
doe dan naast die viruswappies ook gelijk die rellende holbewonersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Als er ooit een genocide te rechtvaardigen valt dan is het wel tegen de viruswappies, is misschien hard nodig ook nog wel, kunt ze wel opsluiten in een gekkenhuis maar een nekschot is toch echt humaner.
Dat zijn slechts domme kinderen van lage komaf, die laten we de schade terugbetalen door ze de komende 80 jaar tomaten te laten plukken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe dan naast die viruswappies ook gelijk die rellende holbewoners
Kunnen die mensen niet gewoon een andere hobby zoeken. Laten ze lekker biodanza gaan doen of zo. Val anderen niet lastig met je brainfarts.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn exact dezelfde mensen die vroeger aan kaartjedraaien deden, in hun blote kont in graancirkels stonden te dansen, Reiki cursussen volgden en die denken dat de Maanlandingen nep zijn, ze hebben nu slechts een stem door Donald en Thierry in plaats van publiekelijke hoon en een enkeltje psychiater.
Ja of vage danspasjes laten maken op hete kolen bij Willem Engel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet gewoon een andere hobby zoeken. Laten ze lekker biodanza gaan doen of zo. Val anderen niet lastig met je brainfarts.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of vage danspasjes laten maken op hete kolen bij Willem Engel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |