SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gingersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Wel vrouwelijke gingersquote:
Die van mij wordt een 'kunstbouter'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een adoptiekabouter.
Is dat een eufemisme voor gerrieën?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij wordt een 'kunstbouter'
Dat is US al. Die Gerrie't complete Mona Lisa's bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij wordt een 'kunstbouter'
Nou! Ik heb een tijdje geleden (ja tijdje geleden want wanneer ben ik voor het laatst nou écht ergens geweest) echt een fokking hotte mannelijke ginger gezien.... gebeurd niet zo vaakquote:
Oh kut....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is US al. Die Gerrie't complete Mona Lisa's bij elkaar.
neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor gerrieën?
bijna nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou! Ik heb een tijdje geleden (ja tijdje geleden want wanneer ben ik voor het laatst nou écht ergens geweest) echt een fokking hotte mannelijke ginger gezien.... gebeurd niet zo vaak
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Volgende pushbericht, meiden van de Hockeyclub wordt met klem afgeraden naar de club te komen want ze kunnen de veiligheid niet garanderen.
Teleurstelling.quote:
Douchen bij USquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?
Vind het wel leuk, maar iemand die blond is of donker haar met een leuk snoetje vind ik ook weer leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niks met gingers, of sproeten
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik ben maar half ginger.quote:
gelijk eruit trekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag wel al wat wit/grijze haren voorbij komen.
dat komt door de deal die gemaakt hebtquote:
Dus je halfje ben je ook al kwijt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat komt door de deal die gemaakt hebt
You know nothingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niks met gingers, of sproeten
Beschermheer klinkt wel een beetje alsof het een vieze katholieke priester is die het jeugdteam gaat 'beschermen'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo zou je het best kunnen zien inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beschermheer klinkt wel een beetje alsof het een vieze katholieke priester is die het jeugdteam gaat 'beschermen'
yup.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je halfje ben je ook al kwijt?
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:32 schreef Ygritte het volgende:
US, jouw kabouter wordt dus kunstconnaisseur?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik was een oranje baby. Soort orang-oetang. Zelfde oogjes ook.
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Ik las dit verkeerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kabouter heet Herbert en is dol op goud, als kind al had hij een gouden speentje en pleetje.
Lag niet alleen aan mij dusquote:
Past je perfect die jas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Typisch.... dan kan die van mij wel beeld en kunst liefhebber worden
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi
Je wordt genoemd als mogelijke nieuwe bwurgemeester.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb me niet verkiesbaar gesteld
Ze kan zomaar een enorm topless zwembad voor zichzelf tekenen ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Je krijgt een mooie ambtsketen en een huis met een prachtig dak
Maar andere opties hebben we nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Maar jij bent de enige verstandige optiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel eentje voor je opstellen voor de helft
Ja maar ik ook welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelf
Hmm, ik vraag duidelijk te weinigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Net in een meeting met een consultant die even bedragen dropt alsof het niks is![]()
Roadmapje opstellen, blabla. Dat is dan 45.000 euro.
Vreemdste bedrag wat ik ooit heb horen vernoemen is voor een gifgroene apothekerskast plus bar plus keukenblok, handgemaakt maar ik sloeg echt achterover (stijl), de man die dat heeft mogen maken loopt nu nog verdwaasd rond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het met alle plezier zelf
Als freelance tekstschrijver (paar maanden gedaan) heb ik ook wel een paar keer heel makkelijk geld verdiend, maar dan moet je denken aan 1000 euro of zoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemdste bedrag wat ik ooit heb horen vernoemen is voor een gifgroene apothekerskast plus bar plus keukenblok, handgemaakt maar ik sloeg echt achterover (stijl), de man die dat heeft mogen maken loopt nu nog verdwaasd rond.
Koel? Hij had die consultant gewoon keihard in z'n gezicht uit moeten lachenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager reageerde heel koel. Maar ik weet nu al dat we dit niet gaan doen
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koel? Hij had die consultant gewoon keihard in z'n gezicht uit moeten lachenWordt die roadmap van goud gemaakt ofzo..
Ja nou, als het een middag werk is?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als freelance tekstschrijver (paar maanden gedaan) heb ik ook wel een paar keer heel makkelijk geld verdiend, maar dan moet je denken aan 1000 euro of zo
Paar middagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, als het een middag werk is?
Mja, dit gaat dan niet over de grafische weergave ervan, maar het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem dat wij bij hen afnemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hele geanimeerde roadmaps gemaakt een paar procent van dat bedrag
Klinkt eehm ... enerverendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem
Harry Plotter.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit gaat dan niet over de grafische weergave ervan, maar het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem dat wij bij hen afnemen.
Dat soort dingen doen wij gratis of voor een lage prijs voor klantenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit gaat dan niet over de grafische weergave ervan, maar het plotten van bepaalde developmentslagen in het systeem dat wij bij hen afnemen.
Slijmvijverquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harrie Plotter en het geheim van de slijmvijver.
quote:#COVID19NL update:
Positief getest: 3.997
Totaal: 956.867 (+3.917 ivm -80 corr.)
Perc. positief 19 jan - 21 jan: 10,6%
Opgenomen: 219
Huidig: 1.705 (-15)
Opgenomen op IC: 52
Huidig: 674 (+10)
Overleden: 87
Totaal: 13.664
Vaccins toegediend: 163.931
Vaccinatiegraad: 0,938%
https://twitter.com/mzelst/status/1354070783824420867
Kán enerverend zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kán enerverend zijnDaarom vind ik het ook een heel stuk leuker om zulke dingen te animeren en vormgeven dan over de inhoud ervan te moeten gaan nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kan mij ook niet voorstellen dat wij bij onze klanten zulke knieperds zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort dingen doen wij gratis of voor een lage prijs voor klanten
Fles magazinequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even een stuk van 2,5 pagina's geschreven over wat er allemaal te zien is op de 5000 Mark van Mannheim uit 1922We gaan nogeens zien dat ik dat hele blad single-handed vol schrijf
De vorm zal hier wel een powerpointje worden met zo'n standaardtemplatedingetjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook een heel stuk leuker om zulke dingen te animeren en vormgeven dan over de inhoud ervan te moeten gaan nadenken
Eigenlijk net als bij vrouwen, het gaat om de vormgeving en niet om de inhoud.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook een heel stuk leuker om zulke dingen te animeren en vormgeven dan over de inhoud ervan te moeten gaan nadenken
Waaaaaaaaaaaaaaaaah supertofquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Buda https://reizendekabouters.nl/vur22/
US https://reizendekabouters.nl/gg2ga/
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Buda https://reizendekabouters.nl/vur22/
US https://reizendekabouters.nl/gg2ga/
Jouw kabouter kijkt wijs en bedachtzaamquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! En spannend!
Waar heb je Thijsse achtergelaten?
Gemiste kansen ditquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vorm zal hier wel een powerpointje worden met zo'n standaardtemplatedingetje
Die van jou is een echte paradijsvogel met een rode Schotse baardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw kabouter kijkt wijs en bedachtzaam
Ja!!! en ik zie een blij nijlpaardquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van jou is een echte paradijsvogel met een rode Schotse baard
Vond het wel bij je passen met al die freubels (die stonden er al)quote:
Aan de voet van de grote boom rechts. (Doctor Bastingpad heet het zie ik nu)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! En spannend!
Waar heb je Thijsse achtergelaten?
Serieus, zoals ons Buda.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw kabouter kijkt wijs en bedachtzaam
Geniaal, Herbert en Thijsse op avontuurquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond het wel bij je passen met al die freubels (die stonden er al)
[..]
Aan de voet van de grote boom rechts. (Doctor Bastingpad heet het zie ik nu)
[ afbeelding ]
[..]
Serieus, zoals ons Buda.
Ik hoop maar dat de mensen daar lief zijn voor Thijssequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vond het wel bij je passen met al die freubels (die stonden er al)
[..]
Aan de voet van de grote boom rechts. (Doctor Bastingpad heet het zie ik nu)
[ afbeelding ]
[..]
Serieus, zoals ons Buda.
Wees blij dat je geen knalroze laarsjes en een rode neus hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn kabouter kijkt wel een beetje zo:
Glitterlaarsjes ook nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen knalroze laarsjes en een rode neus hebt
Ik heb wel een roze mutsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen knalroze laarsjes en een rode neus hebt
Budapesterina.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |