ja bij mij gaat het ook wel om honderden platen..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er ook zo'n 600+ staanLaatste kan ik zo opzoeken, heb geloof ik vorig jaar nog een keertje lekker lopen shoppen bij funrecords.de
Mijn laatste vinyl aanschaf moet volgende maand nog binnen komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm die heb ik ook wel ergens bij m'n ouders.
Kan mijn laatste vinyl aanschaf niet herinneren. Kocht er teveel per week
Uhquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel eens nodig en prettig zijn
Gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij gaat het ook wel om honderden platen..
geen platenspeler meer tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je moet wat als je de "massa" een beetje wil bereiken.quote:
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn laatste vinyl aanschaf moet volgende maand nog binnen komen.
In oktober ge-pre-orderred..
Nieuwe album van London Grammar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat heb je gekocht?
mijn laatste vinyl aanschaf ligt op de vloer van m'n appartement
Daar weet je heel niks van!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft als functie 'bingoballenroepster', niet heel erg hip me dunkt
Dat zijn altijd leuke dingetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuwe album van London Grammar.
limited edition + gesigneerd en de hele onzin
daar heb je ze! de raddraaier!quote:
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag kabouter dingetje ook maar even invullen.
ben benieuwd. de single die ze nu van dat album hebben uitgebracht vind ik niet heel bijzonderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke dingetjes.
Ik heb die met het gouden mutsje aan jou gelaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Moet alleen nog een naam
Oh, de gesigneerde limited bende bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd. de single die ze nu van dat album hebben uitgebracht vind ik niet heel bijzonder
Dat is topquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die met het gouden mutsje aan jou gelaten.
Ik zie dit levendig voor mequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Ik zie het meer als een adoptiekabouter.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Beetje zo'n overemotioneel hoog zingende miepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |