Die heeft als functie 'bingoballenroepster', niet heel erg hip me dunktquote:
nu ben je ineens niet meer allergisch dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekookt of doorbakken trek ik dat nog wel.
online bingo schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft als functie 'bingoballenroepster', niet heel erg hip me dunkt
wie is de lolbroek van onze bingo?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
online bingo schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig.
Maar bingo en hip in 1 zin?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De stofjes verdwijnen bij voldoende verhitting.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben je ineens niet meer allergisch dan?
US, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie is de lolbroek van onze bingo?
die wel eens bingo roept en dan geen bingo heeft?
denk het ook.quote:
Ik ben vrij onschuldig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben je ineens niet meer allergisch dan?
Allemaal van die moderne hardstylequote:
En alsnog blijft die er mee doorgaan en lacht die er elke keer zelf keihard omquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het ook.
de eerste 2x is grappig, daarna heeft iedereen een hekel aan hem.
en dan blijkt Jacquelinehasselbaink ineens Jacqueshasselbaink te zijn en te copuleren met US.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog blijft die er mee doorgaan en lacht die er elke keer zelf keihard om
[ afbeelding ]
Dit was de laatste hardstyle plaat die ik kocht en toen was ik er wel een beetje klaar meequote:
Hmm die heb ik ook wel ergens bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was de laatste hardstyle plaat die ik kocht en toen was ik er wel een beetje klaar mee
Correct, ik kreeg ook al een online bingo event op me feesboek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gerdaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, ik kreeg ook al een online bingo event op me feesboek.
Ik kreeg 'm ook op Insta.quote:
Heb er ook zo'n 600+ staanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm die heb ik ook wel ergens bij m'n ouders.
Kan mijn laatste vinyl aanschaf niet herinneren. Kocht er teveel per week
Bingo, facebook én hipquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, ik kreeg ook al een online bingo event op me feesboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |