Iedere vrijdagmiddag pwompoensoep op het dorpsplein voor iedereenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan wordt Gergi de first husband van Foqueville
@kwiwi sowiesoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen jou en kwiwi.
Deze man weetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ongeveer 0% kans dat dat ooit gaat gebeuren..
m'n jongquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Groningen de mooiste stad dus geen idee.
ik gebruik juist messenger alleen nog maarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, handig systeem wel, dat Facebook messenger. Ik gebruik het nooit en open Facebook bijna nooit meer op desktop, dus ik zie nu net pas een berichtje van afgelopen november.
Zolang het maar niet die koolrolletjes zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag pwompoensoep op het dorpsplein voor iedereen
Gwergi mag niet in de gaarkeukens komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die koolrolletjes zijn
Ook voor bezoekers?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag pwompoensoep op het dorpsplein voor iedereen
Ik gebruikte dat altijd met kerel, maar die is Facebookloos nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik gebruik juist messenger alleen nog maar
Kom ook in Foqueville wonen danquote:
Waarom denk je dat ik dat berichtje drie maanden na dato zie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:58 schreef christmastsunami het volgende:
facebook de deur uitgooien, merk je niks van, je mist niks en het was niks, de mening van tantie annie uit lutjebroek was niks. het lucht op, echt waar.
Hebben we een vlot hip gedeeltequote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet zo dat ik erop rekende dat het vlotte hippe gedeelte op me zou stemmen.
Ik wil mezelf niet opdringen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom ook in Foqueville wonen dan![]()
Moet je even je gewenste beroep en je wooneisen doorgeven aan kwiwi en even door de ballotage heen komen bij de ex-burgemeester.
Nee ik ook niet, maar wie dan welquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever paddestoelensoep?
sinds wanneer zou jij aan een shiitake likken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel eens nodig en prettig zijn
Gekookt of doorbakken trek ik dat nog wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds wanneer zou jij aan een shiitake likken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |