Precies, krijg net een pushbericht dat er een groot winkelcentrum afgesloten is hier wegens dreigende rellen, hoog tijd voor wat daadkrachtig ingrijpen, temeer omdat daar een deel van mijn centen in zit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gastjes moeten wel voelen dat ze niet de baas zijn op straat, anders is het einde echt zoek.
denken dat je boodschappen bij het lokale winkelcentrum doen telt als investerenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, krijg net een pushbericht dat er een groot winkelcentrum afgesloten is hier wegens dreigende rellen, hoog tijd voor wat daadkrachtig ingrijpen, temeer omdat daar een deel van mijn centen in zit.
wij?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Spot ik hier nou een nieuw stelletje.
Kwiwi is wel 90 procent normaler maar ja dan moeten jullie wel iedere avond om 20:30 uur braaf naar bed.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen jou en kwiwi.
Tokkiekoning met veel geld, poeder en wapensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben tokkies toch met Scarface?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen jou en kwiwi.
Begint het nu al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, krijg net een pushbericht dat er een groot winkelcentrum afgesloten is hier wegens dreigende rellen, hoog tijd voor wat daadkrachtig ingrijpen, temeer omdat daar een deel van mijn centen in zit.
Als je van de parenclubs bent wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dud0r is wel een coole gast
En er midden in de nacht weer uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel 90 procent normaler maar ja dan moeten jullie wel iedere avond om 20:30 uur braaf naar bed.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel 90 procent normaler maar ja dan moeten jullie wel iedere avond om 20:30 uur braaf naar bed.
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je van de parenclubs bent wel ja.
Kan ik nog verhuizen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
US heeft wel een hoge gunfactor
En Kwiwi zou heel kundig en nuchter zijn.
Weet ik tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
daar ben ik niet van
En kwiwi met haar witte bergen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
En CE zou ons kunnen paaien met een goede streamingdienst.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En kwiwi met haar witte bergen.
In het geval van Gianni kom ik die zelfs persoonlijk inbrengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je US stemt krijg je gratis een dure geurkaars.
er is ongeveer 0% kans dat dat ooit gaat gebeuren..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je US stemt krijg je gratis een dure geurkaars.
Seks met mensen van FOK!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij kan dit allemaal lijden tot, SEX, eeek
doen jullie wel voorzichtig?
bah. daar doen we hier niet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij kan dit allemaal lijden tot, SEX, eeek
doen jullie wel voorzichtig?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ongeveer 0% kans dat dat ooit gaat gebeuren..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het geval van Gianni kom ik die zelfs persoonlijk inbrengen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het geval van Gianni kom ik die zelfs persoonlijk inbrengen.
quote:
Dat is toevallig ook het percentage seks dat je gaat hebben in 2021quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ongeveer 0% kans dat dat ooit gaat gebeuren..
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook het percentage seks dat je gaat hebben in 2021
En waar is hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmm tweede winkelcentrum afgesloten hier, plus een vrij ingrijpende losse rondvraag van de AIVD.
den boschquote:
het was helemaal niet in utrechtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland tot voor kort.
Losse rondvraag?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmm tweede winkelcentrum afgesloten hier, plus een vrij ingrijpende losse rondvraag van de AIVD.
Ik vind Groningen de mooiste stad dus geen idee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland tot voor kort.
Redelijk om aan te zien het centrum maar die mensen daar zijn beperkt en het ruikt er altijd naar te lang gekookte spruitjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |