D&L mayo (met citroen)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef Karzai het volgende:
Mac mayo vind ik wel lekker, beetje zurig ook met kruiden erin
Jij bent in NL????quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik ben nu in het centrum in één van de plekken waar rellen waren, en heb ook gedacht of ik m'n auto niet ergens anders moet zetten.. hij valt ook nog lekker op met buitenlands kenteken.
Ik zal blij zijn wanneer het eens op gaat schieten met die vaccinaties. Ik lees gelukkig nu wel dat die vaccinaties ook wel lijken te helpen tegen die ZA variant. Was eerst toch twijfel over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)em-zeker-18-gevallen
Die is voor sushiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
D&L mayo (met citroen)
ik had laatst kewpie mayo, maar die is echt te romig ofzo.
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
De eerste die met z'n fikken aan mij auto zit tyf ik al z'n tanden eruit....
Ja las het ook, ze lijken gelukkig wel gewoon te werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn wanneer het eens op gaat schieten met die vaccinaties. Ik lees gelukkig nu wel dat die vaccinaties ook wel lijken te helpen tegen die ZA variant. Was eerst toch twijfel over.
Staat nog wel een 'hokkiestok' op zolderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaan
dit doet me aan een fragment uit hart van Nederland denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afneembare trekhaak liggen die je als hulpmiddel kunt gebruiken om te zorgen dat alle tanden er uit gaan
Trek ook zo'n rokje aan dan!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Staat nog wel een 'hokkiestok' op zolder![]()
Oeh dit klinkt ok...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
Als je je steak insmeert met mayo krijg je echt een meesterlijke korst
dat lukt dan weer wel heel goed met die kewpie(voor zo'n experiment had ik 't ook gekocht
)
Het meest zorgwekkende vind ik nog wel dat je schijnbaar hart van Nederland kijktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit doet me aan een fragment uit hart van Nederland denken
https://ghentlemensbbq.com/recepten/hoofdgerechten/de-mayo-sear/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh dit klinkt ok...
Mijn sushitent verkoopt dit los, misschien toch eens mee bestellen
Ik kijk nauwelijks tvquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meest zorgwekkende vind ik nog wel dat je schijnbaar hart van Nederland kijkt
WOP-pen dus..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze blijft vanavond even 'slapen' en mag dan morgenochtend voor het ontbijt weer weg
Wel bijzonder dat dat je eerste associatie is bij 'trekhaak' ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kijk nauwelijks tv![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-delft-camerabeelden
de hart van Nederland link die ik had deed ht niet meer
maar die had wel de beste plaatjes
sommige nieuwsartikelen blijven je bijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dat je eerste associatie is bij 'trekhaak' ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |