dit ja, alsof er een verrotte augurk in een pot mayo heeft gezetenquote:
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzakquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet ik morgen nog even stoppen onderweg
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit ja, alsof er een verrotte augurk in een pot mayo heeft gezeten
Goeie wel... wat kan je daar eigenlijk krijgen, kaasfondue voor bij de patat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzak
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzak
met mij prima. Ik eet dat soort saus namelijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder gaat het wel goed met je?
We hebben wel een raclette burger jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie wel... wat kan je daar eigenlijk krijgen, kaasfondue voor bij de patat?
MaccieD sausquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben wel een raclette burger ja
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'
Dan gebruiken ze die containers om de ruiten bij de basic fit erboven in te slaan en te plunderenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de barricades op te gooien.
O, ze verwachten een gezellige avond in Eindhovenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de barricades op te gooien.
die vind ik dan ook niet bepaald een hoogvliegerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die hebben we dan weer nietv
Ik heb 'm ook al eeuwen niet op en kom eigenlijk nooit bij de Mac.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef Ygritte het volgende:
Maar even serieus, ik was dus net bij de Appie, en ik heb dus echt een behoorlijke blik lopen werpen op deze saus. Heb dit echt al minstens 8 jaar niet gekocht en dacht 'zal ik hem meenemen'. Niet gedaan overigens
Winkels in de binnenstad ook voor een groot deel dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze verwachten een gezellige avond in Eindhoven
Nein.... schade.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die hebben we dan weer nietv
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrottenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die vind ik dan ook niet bepaald een hoogvlieger
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winkels in de binnenstad ook voor een groot deel dichtgetimmerd.
Mc Kroket zonder saus voor jou. Mc Kroket zonder kroket, saus en broodje voor Franticquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrotten
Streamen svpquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
De eerste die met z'n fikken aan mij auto zit tyf ik al z'n tanden eruit....
Heb het idee dat mensen wat auto's hier aan het parkeren zijn zodat ze niet in de binnenstad staan; maar moet er ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
De eerste die met z'n fikken aan mij auto zit tyf ik al z'n tanden eruit....
Ja precies, moet eigenlijk gewoon een broodje kroket zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |