Goed te combineren danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijk
Hoezo, alsof ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijk
groentenlasagnequote:
Omg wat leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dan maak ik een groen met roze kabouter voor jou (dat duurt wel even) en als die dan klaar is PM ik je om te vragen hoe hij moet heten en waar hij heen wil enzo, en dat zet ik dan op de site en dan drop ik hem ergens en duimen we dat hij gaat reizen.
Je moet nog even terug naar Jumboquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet 10 dagen in quarantaine straks, niet 10 weken
wat is dit voor vunzigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog even terug naar Jumbo
Je bent wat vergeten.
[ afbeelding ]
het ziet eruit en is genoemd naar iets wat een achtjarige denkt dat een lekkere combinatie van sauzen is.quote:
Aannames. En als je nou gewoon vraagt wat het is, zou ik het je uitleggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ziet eruit en is genoemd naar iets wat een achtjarige denkt dat een lekkere combinatie van sauzen is.
Wacht is dat de McDonalds saus? Want ik zag idd deze maar zocht iets met McDonalds logo..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog even terug naar Jumbo
Je bent wat vergeten.
[ afbeelding ]
neuh. Ik blijf gewoon aannames makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aannames. En als je nou gewoon vraagt wat het is, zou ik het je uitleggen
Dat is dezequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht is dat de McDonalds saus? Want ik zag idd deze maar zocht iets met McDonalds logo..
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde als die van de Mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |