Dan gaan ze vanavond rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het met die kabouters nietZet @:liesje1979 die ergens neer ofzo? En dan?
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het met die kabouters nietZet @:liesje1979 die ergens neer ofzo? En dan?
Dankuquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, je bent naar Nederland gescheurd
Welkom, welkom!
Hij is wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt écht alleen maar even kijken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zetten
beetje fok stok idee
En scheur je nou vanavond weer terug met je gevulde koeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankuHele kar bij de Jumbo net volgegooid met bolognese chips, cheetos, stroopwafels, drop, kentenbollen, tig blikken unox soep, appeltaartmix, satesaus, kroepoek, gevulde koeken, bastognekoeken, rookworst.. de andere mensen dachten vast: #viesdik
Oh wat leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zetten
beetje fok stok idee
Hoelaat worden we verwacht?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankuHele kar bij de Jumbo net volgegooid met bolognese chips, cheetos, stroopwafels, drop, kentenbollen, tig blikken unox soep, appeltaartmix, satesaus, kroepoek, gevulde koeken, bastognekoeken, rookworst.. de andere mensen dachten vast: #viesdik
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dit ja.Zodat ze hopelijk gaan reizen en niet in iemands tuin belanden. Jij bent oude garde dus als je het leuk vindt mag je er ook 1 laten reizen.
of dat je een feestje gaat houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee morgenochtend weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En scheur je nou vanavond weer terug met je gevulde koeken?
langzame bliksem danquote:
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijkquote:
Nee dan maak ik een groen met roze kabouter voor jou (dat duurt wel even) en als die dan klaar is PM ik je om te vragen hoe hij moet heten en waar hij heen wil enzo, en dat zet ik dan op de site en dan drop ik hem ergens en duimen we dat hij gaat reizen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een leuk ideeMoet ik je dan een groen met roze tuinkabouter opsturen, of hoe werkt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |