Nostradamus?quote:
Zeker wel! Een beetje kak. Maar lopen altijd veel mensen (met of zonder hond) te wandelen in dat parkje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
De Vogelwijk is toch wel een nette buurt, Liesje?
Dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker wel! Een beetje kak. Maar lopen altijd veel mensen (met of zonder hond) te wandelen in dat parkje.
Je kan het hebben. Eigenlijk had je ook nog een ruitjesbroek moeten hebben maar deze stond al klaar.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan het hebben. Eigenlijk had je ook nog een ruitjesbroek moeten hebben maar deze stond al klaar.
onder de 4kquote:
maar stiekem ga je zelf op zoekquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele dag F5-en op de pagina van Thijsse
Zie je hem dadelijk op zijn buik met zijn broek omlaag ergens op de Hoge Veluwe liggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele dag F5-en op de pagina van Thijsse
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je hem dadelijk op zijn buik met zijn broek omlaag ergens op de Hoge Veluwe liggen
Stuk zoervleis tussen zijn billetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
In Limburg tussen de goudhandelaren.
Allemaal mensen die hem zien liggen en dan zeggen ze hem te helpen maar ondertussen duwen ze dat vlees nog wat aan steviger aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuk zoervleis tussen zijn billetjes.
Leuk he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:10 schreef mangalie het volgende:
@:liesje1979 ik zie dat Teun al gevonden is. Ligt heerlijk bij een katje
Kunnen die linkjes niet in de OP?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk he?Hoop snel wat van de andere kabouters te horen ook.
natuurlijk kan dat. Dan roepen we @Amarantha dingdong even en die fixt dat wel evenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen die linkjes niet in de OP?
Erg leuk ja, hoop dat de andere ook snel op doorreis gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk he?Hoop snel wat van de andere kabouters te horen ook.
Dan gaan ze vanavond rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het met die kabouters nietZet @:liesje1979 die ergens neer ofzo? En dan?
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap het met die kabouters nietZet @:liesje1979 die ergens neer ofzo? En dan?
Dankuquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, je bent naar Nederland gescheurd
Welkom, welkom!
Hij is wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die komt écht alleen maar even kijken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zetten
beetje fok stok idee
En scheur je nou vanavond weer terug met je gevulde koeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankuHele kar bij de Jumbo net volgegooid met bolognese chips, cheetos, stroopwafels, drop, kentenbollen, tig blikken unox soep, appeltaartmix, satesaus, kroepoek, gevulde koeken, bastognekoeken, rookworst.. de andere mensen dachten vast: #viesdik
Oh wat leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je die oppakken foto maken uploaden en elders weer neer zetten
beetje fok stok idee
Hoelaat worden we verwacht?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankuHele kar bij de Jumbo net volgegooid met bolognese chips, cheetos, stroopwafels, drop, kentenbollen, tig blikken unox soep, appeltaartmix, satesaus, kroepoek, gevulde koeken, bastognekoeken, rookworst.. de andere mensen dachten vast: #viesdik
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dit ja.Zodat ze hopelijk gaan reizen en niet in iemands tuin belanden. Jij bent oude garde dus als je het leuk vindt mag je er ook 1 laten reizen.
of dat je een feestje gaat houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee morgenochtend weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En scheur je nou vanavond weer terug met je gevulde koeken?
langzame bliksem danquote:
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijkquote:
Nee dan maak ik een groen met roze kabouter voor jou (dat duurt wel even) en als die dan klaar is PM ik je om te vragen hoe hij moet heten en waar hij heen wil enzo, en dat zet ik dan op de site en dan drop ik hem ergens en duimen we dat hij gaat reizen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een leuk ideeMoet ik je dan een groen met roze tuinkabouter opsturen, of hoe werkt dat?
Goed te combineren danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijk
Hoezo, alsof ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even bij een klant zijn. Sommige info is te gevoelig info om over skype te bespreken. Maar gelijk inslaan alsof ik 10 weken in quarantaine moet natuurlijk
groentenlasagnequote:
Omg wat leukquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dan maak ik een groen met roze kabouter voor jou (dat duurt wel even) en als die dan klaar is PM ik je om te vragen hoe hij moet heten en waar hij heen wil enzo, en dat zet ik dan op de site en dan drop ik hem ergens en duimen we dat hij gaat reizen.
Je moet nog even terug naar Jumboquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet 10 dagen in quarantaine straks, niet 10 weken
wat is dit voor vunzigheidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog even terug naar Jumbo
Je bent wat vergeten.
[ afbeelding ]
het ziet eruit en is genoemd naar iets wat een achtjarige denkt dat een lekkere combinatie van sauzen is.quote:
Aannames. En als je nou gewoon vraagt wat het is, zou ik het je uitleggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ziet eruit en is genoemd naar iets wat een achtjarige denkt dat een lekkere combinatie van sauzen is.
Wacht is dat de McDonalds saus? Want ik zag idd deze maar zocht iets met McDonalds logo..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet nog even terug naar Jumbo
Je bent wat vergeten.
[ afbeelding ]
neuh. Ik blijf gewoon aannames makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aannames. En als je nou gewoon vraagt wat het is, zou ik het je uitleggen
Dat is dezequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht is dat de McDonalds saus? Want ik zag idd deze maar zocht iets met McDonalds logo..
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde als die van de Mac?
dit ja, alsof er een verrotte augurk in een pot mayo heeft gezetenquote:
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzakquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet ik morgen nog even stoppen onderweg
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit ja, alsof er een verrotte augurk in een pot mayo heeft gezeten
Goeie wel... wat kan je daar eigenlijk krijgen, kaasfondue voor bij de patat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzak
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan gewoon bij de Zwitserse Mac binnenstappen met je die fles in je binnenzak
met mij prima. Ik eet dat soort saus namelijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder gaat het wel goed met je?
We hebben wel een raclette burger jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie wel... wat kan je daar eigenlijk krijgen, kaasfondue voor bij de patat?
MaccieD sausquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben wel een raclette burger ja
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Nein ich brauche kein mayo voor 20 Franc, ich habe billige holländische MaccieD saus Freund!'
Dan gebruiken ze die containers om de ruiten bij de basic fit erboven in te slaan en te plunderenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de barricades op te gooien.
O, ze verwachten een gezellige avond in Eindhovenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om de barricades op te gooien.
die vind ik dan ook niet bepaald een hoogvliegerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die hebben we dan weer nietv
Ik heb 'm ook al eeuwen niet op en kom eigenlijk nooit bij de Mac.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef Ygritte het volgende:
Maar even serieus, ik was dus net bij de Appie, en ik heb dus echt een behoorlijke blik lopen werpen op deze saus. Heb dit echt al minstens 8 jaar niet gekocht en dacht 'zal ik hem meenemen'. Niet gedaan overigens
Winkels in de binnenstad ook voor een groot deel dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ze verwachten een gezellige avond in Eindhoven
Nein.... schade.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want die hebben we dan weer nietv
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrottenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die vind ik dan ook niet bepaald een hoogvlieger
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winkels in de binnenstad ook voor een groot deel dichtgetimmerd.
Mc Kroket zonder saus voor jou. Mc Kroket zonder kroket, saus en broodje voor Franticquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrotten
Streamen svpquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
De eerste die met z'n fikken aan mij auto zit tyf ik al z'n tanden eruit....
Heb het idee dat mensen wat auto's hier aan het parkeren zijn zodat ze niet in de binnenstad staan; maar moet er ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij willen ze in het weekend een en ander gaan doen. Nou woon ik behoorlijk in het centrum, in dit geval niet handig....
De eerste die met z'n fikken aan mij auto zit tyf ik al z'n tanden eruit....
Ja precies, moet eigenlijk gewoon een broodje kroket zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
McKroket is best lekker, mits zonder die ranzige saus die ze er op vrotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |