SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
How do you do, too.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo eens even de stad in. Bril laten stellen. En eieren halen voor de keto lunch. Houdoewar
zit al op de helftquote:
Durf je dat niet alleen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:59 schreef christmastsunami het volgende:
zullen we een chinees opbellen en vragen warom er geen gebakken vleermuis of vleerhond op de kaart te vinden is?
Ik weet het antwoord wel, maar als je graag wil etteren, veel plezier.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:59 schreef christmastsunami het volgende:
zullen we een chinees opbellen en vragen warom er geen gebakken vleermuis of vleerhond op de kaart te vinden is?
We kunnen je omheinde huis hergebruiken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een GGZ instelling in Foqueville?
als je de 'southpark pandemic special' uit september/oktober vorig jaar terug kijkt, verklaart dat een hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
De cocktailbar toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
@kwiwiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We kunnen je omheinde huis hergebruiken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier kan ik tegelijkertijd woest en triest om worden. Jarenlang keihard werken in je eigen winkeltje. Alles wat je hebt opgebouwd wordt even in een kwartiertje in puin geslagen door wat verveelde reljongeren.
https://www.telegraaf.nl/(...)it-is-gewoon-terreur
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier kan ik tegelijkertijd woest en triest om worden. Jarenlang keihard werken in je eigen winkeltje. Alles wat je hebt opgebouwd wordt even in een kwartiertje in puin geslagen door wat verveelde reljongeren.
https://www.telegraaf.nl/(...)it-is-gewoon-terreur
Ik bestel nooit wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had toch geen pakketje daar laten bezorgen?
ik geloof hier niks vanquote:
Zijn je exclusieve items niet made to order dan?quote:
die porsche velg die ie postte kwam ook gewoon uit het schap op de sloopquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn je exclusieve items niet made to order dan?
Ik winkel graag maar ja zal binnenkort toch maar eens wat gaan bestellen dan, mijn materialistische hart begint te bloeden.quote:
maar wat ijsdraakje zegt. je hebt toch alleen exclusieve dingen. die moeten toch besteld worden ook al bestel je ze in de winkelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik winkel graag maar ja zal binnenkort toch maar eens wat gaan bestellen dan, mijn materialistische hart begint te bloeden.
Ja dat is anders toch? Bij internet bestellen denk ik aan onderbroeken met een slurfje of acht kilometer UTP kabel van Ali voor acht euro of een krukje met hysterische ledverlichting.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn je exclusieve items niet made to order dan?
Ja ok maar dat bedoelde ik, ik kan me goed inhouden met internetonzinaankopen zeg maar, voor een tijdje dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
jij zegt dat je nooit wat bestelt. je had het nergens over internetaankopen.
Jij had het over dat je nooit wat bestelde.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is anders toch? Bij internet bestellen denk ik aan onderbroeken met een slurfje of acht kilometer UTP kabel van Ali voor acht euro of een krukje met hysterische ledverlichting.
Ik heb inktcartridges besteld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is anders toch? Bij internet bestellen denk ik aan onderbroeken met een slurfje of acht kilometer UTP kabel van Ali voor acht euro of een krukje met hysterische ledverlichting.
als je dat bedoelt moet je dat ook neerzettenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok maar dat bedoelde ik, ik kan me goed inhouden met internetonzinaankopen zeg maar, voor een tijdje dan.
Heb bijna de neiging om even naar buiten te lopen om mee te gaan helpen met de wederopbouw van de op een na beste plek ter wereld om te wonen.quote:
je kan de kassamiep een complimentje geven, doet het altijd goed, als je serieus bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb bijna de neiging om even naar buiten te lopen om mee te gaan helpen met de wederopbouw van de op een na beste plek ter wereld om te wonen.
Pak je bezem en vul een thermosflesje koffiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb bijna de neiging om even naar buiten te lopen om mee te gaan helpen met de wederopbouw van de op een na beste plek ter wereld om te wonen.
Ja US, doe!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pak je bezem en vul een thermosflesje koffie
Staan serieus al honderden mensen op het stadsplein hier te vegenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pak je bezem en vul een thermosflesje koffie
houden ze wel voldoende afstand van elkaarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan serieus al honderden mensen op het stadsplein hier te vegen
Op het fotootje zag het er aardig uit, plus flink wat met mondkapjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
houden ze wel voldoende afstand van elkaar
Echt hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8054293_72070d19
blaffende honden huilen het hardst
alweer zo laatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja redelijk wel, het zijn wel de mensen waar het om gaat in het leven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
houden ze wel voldoende afstand van elkaar
Ja die met dat grote rode hek eromheen, daar rechtsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
ik had m'n broodjes al klaargezetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Meh.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je even bij dr. Frannie op de bank komen liggen om er over te praten?
Mag ik ook gewoon komen liggen, want lui?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je even bij dr. Frannie op de bank komen liggen om er over te praten?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon komen liggen, want lui?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8054293_72070d19
blaffende honden huilen het hardst
ja heerlijk hequote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met dat hoge stemmetje ook. Wat een loser.
MI van een gynaecologiestoel nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag ik ook gewoon komen liggen, want lui?
quote:
Dit schreeuwt om een welverdiend wijnmomentje in zeer makkelijke kledingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
verdikkie dacht even snel te toetsen . drie uur over gedaan maar behaald
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
verdikkie dacht even snel te toetsen . drie uur over gedaan maar behaald
maar even serieus. is het feit dat jullie copuleren hetgeen waar wij stijl van achterover zouden (moeten) slaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een welverdiend wijnmomentje in zeer makkelijke kleding
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
maar even serieus. is het feit dat jullie copuleren hetgeen waar wij stijl van achterover zouden (moeten) slaan?
Sinds wanneer is copuleren wereldschokkend?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
maar even serieus. is het feit dat jullie copuleren hetgeen waar wij stijl van achterover zouden (moeten) slaan?
Ik wacht nog op de wereldschokkende onthulling, geen idee wat jij als wereldschokkend bestempelt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is copuleren wereldschokkend?
het waren jouw woorden dat wij van een aankondiging 'stijl achter over zouden slaan'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is copuleren wereldschokkend?
ja en die dag kwam er helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het waren jouw woorden dat wij van een aankondiging 'stijl achter over zouden slaan'
Ik vermoed jij juist welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en die dag kwam er helemaal niks.
Gemiste kans, gaan we geen aandacht meer aan besteden.
Maar met je LTS Zwakstroom kan je wel de slimste mens wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
VMBO-zwakstroomhumor vind ik dat.
5 reetenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ik lees de forum afkorting JUI steeds als juinen
@:gianni61
In Geleen ook, maar dat is ook gewoon een achterbuurtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Politie is gister ook in actie gekomen in Veenendaal![]()
![]()
laat ik jou niet buiten zien vriendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet me echt inhouden om die pokkejong vanavond niet in de lurven te pakken als ze weer bezig gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat ik jou niet buiten zien vriend
Doe je dan je witte jas aan, zodat we je herkennen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet me echt inhouden om die pokkejong vanavond niet in de lurven te pakken als ze weer bezig gaan.
of z'n pimphats.com outfitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Doe je dan je witte jas aan, zodat we je herkennen?
Als er een Porsche door de straten boendert en er vliegen wat lichamen door de lucht dan weet je wel hoe laat het isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lekker zwierenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
ja als hagenees maak ik me ook wel eens zorgen over duindorp ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Geleen ook, maar dat is ook gewoon een achterbuurt
in Brabant op een kampquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef Karzai het volgende:
De echte gangsters wonen in Amsterdam west
Rellen uit pure verveling en verregaande zwakzinnigheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t slaat kant nog wal. heeft niets meer met demonstraties te maken...
dan neem je er eentjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:42 schreef Karzai het volgende:
Zou wel een neutje lusten om de middag door te komen
En dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar eigenlijk, eigenlijk vind ik de Nederlandse regering zwaar falen en tekort schieten, je gelast toch een persconferentie in op een moment als dit, al is het maar om het normale deel van de bevolking een hart onder de riem te steken.
Ik weet net nog zo zeker niet, of dat het produceren van de tesla's zo klimaat neutraal isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-elektrificeren.html
prec en geeft opdrachten om harder op te tredenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar eigenlijk, eigenlijk vind ik de Nederlandse regering zwaar falen en tekort schieten, je gelast toch een persconferentie in op een moment als dit, al is het maar om het normale deel van de bevolking een hart onder de riem te steken.
Ik heb nog twee flesjes kruidenlikeur staan. Eentje 30 % en eentje 40 %.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:42 schreef Karzai het volgende:
Zou wel een neutje lusten om de middag door te komen
Hij zal er vast iets langer over nagedacht hebben en met wat meer mensen hebben gesproken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet net nog zo zeker niet, of dat het produceren van de tesla's zo klimaat neutraal is
het lijkt schooner, maar de productie van dit soort auto's met accu's is altijd al een probleem geweest, als je echt goed kijkt wat er voor nodig is om die met wat vaart, veilig te laten rijden.
Het is inefficient en een rot gedachte om te delen.
Maar voor niets gaat de zon op?, nee het kost altijd iets. En gratis bestaat niet.
Ja precies, primaire taak van de overheid is de veiligheid van je burgers waarborgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en geeft opdrachten om harder op te treden
voor elke gerrie een derriequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Voor elke poep en scheet een persconferentie.
Mafkeesjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag staat in mijn zin.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks geheimzinnig, geen geduld voor autisme.
ja om zelf rijk te worden, als je echt het klimaat belangrijk vind, dan moet je nadenken over atoom centrales, met een heel klein beetje creer je dan een gigantische hoeveelheid energie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zal er vast iets langer over nagedacht hebben en met wat meer mensen hebben gesproken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
30% houd ik nog tweederde energie over voor de baas
Ik heb nog twee flesjes kruidenlikeur staan. Eentje 30 % en eentje 40 %.
Ik denk dat normale mensen en de slachtoffers wel behoefte hebben aan wat mentale ruggensteun vanuit de uitvoerende en juridische macht, liefst nog met wat daadkracht en toezeggingen extra.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MafkeesjeSymboolpolitiek. "Oh jee kijk ons het eens allemaal erg vinden, we doen helemaal een persconferentie! Voelen jullie je al een beetje gesteund, burgers?"
![]()
Er verandert niks aan het beleid, de lockdown duurt voort, de avondklok duurt voort, ze hebben eigenlijk gewoon niks te melden op een persconferentie. Dan hoef je hem niet te houden ook.
Tegen wie sta je nou te praten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Als je op het schoolpleintje al drie dagen een tik op je neus krijgt dan heeft het geen zin om bang in een hoekje te kruipen en te hopen dat het op dag vier anders zal zijn, hard uithalen en de neus breken, opgelost.
iedere gek die naar hem wil luisterenquote:
laat je tanden zien, zeg je danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Als je op het schoolpleintje al drie dagen een tik op je neus krijgt dan heeft het geen zin om bang in een hoekje te kruipen en te hopen dat het op dag vier anders zal zijn, hard uithalen en de neus breken, opgelost.
Gewoon schoolplein op lopen, de stoerste meteen en goede pof op oog verkopen en is klaarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Zolang ik bij Us mag blijven woning vind ik alles bestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we binnenkort voor nieuwe Burgemeester van Foqueville stemmen?
Als we nominaties hebben kunnen we een FOK! poll openen. Hoewel, dan kunnen ook niet-inwoners meestemmen, dus misschien moeten we gewoon turvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja eentje die even korte metten maakt met al die drugsgebruikers hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zolang ik bij Us mag blijven woning vind ik alles best
Ga je op Fles of Dudor stemmen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die gastjes moeten wel voelen dat ze niet de baas zijn op straat, anders is het einde echt zoek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je op Fles of Dudor stemmen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt zeker door de lekkere koffie iedere ochtend?
Twijfel nog tussen jou en kwiwi.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je op Fles of Dudor stemmen?
en een lekker dingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dud0r is wel een coole gast
Precies, krijg net een pushbericht dat er een groot winkelcentrum afgesloten is hier wegens dreigende rellen, hoog tijd voor wat daadkrachtig ingrijpen, temeer omdat daar een deel van mijn centen in zit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gastjes moeten wel voelen dat ze niet de baas zijn op straat, anders is het einde echt zoek.
denken dat je boodschappen bij het lokale winkelcentrum doen telt als investerenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, krijg net een pushbericht dat er een groot winkelcentrum afgesloten is hier wegens dreigende rellen, hoog tijd voor wat daadkrachtig ingrijpen, temeer omdat daar een deel van mijn centen in zit.
wij?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Spot ik hier nou een nieuw stelletje.
Kwiwi is wel 90 procent normaler maar ja dan moeten jullie wel iedere avond om 20:30 uur braaf naar bed.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen jou en kwiwi.
Tokkiekoning met veel geld, poeder en wapensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben tokkies toch met Scarface?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint het nu al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies, krijg net een pushbericht dat er een groot winkelcentrum afgesloten is hier wegens dreigende rellen, hoog tijd voor wat daadkrachtig ingrijpen, temeer omdat daar een deel van mijn centen in zit.
Als je van de parenclubs bent wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dud0r is wel een coole gast
En er midden in de nacht weer uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel 90 procent normaler maar ja dan moeten jullie wel iedere avond om 20:30 uur braaf naar bed.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi is wel 90 procent normaler maar ja dan moeten jullie wel iedere avond om 20:30 uur braaf naar bed.
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je van de parenclubs bent wel ja.
Kan ik nog verhuizen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
US heeft wel een hoge gunfactor
En Kwiwi zou heel kundig en nuchter zijn.
Weet ik tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
daar ben ik niet van
En kwiwi met haar witte bergen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
En CE zou ons kunnen paaien met een goede streamingdienst.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En kwiwi met haar witte bergen.
In het geval van Gianni kom ik die zelfs persoonlijk inbrengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je US stemt krijg je gratis een dure geurkaars.
er is ongeveer 0% kans dat dat ooit gaat gebeuren..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je US stemt krijg je gratis een dure geurkaars.
Seks met mensen van FOK!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij kan dit allemaal lijden tot, SEX, eeek
doen jullie wel voorzichtig?
bah. daar doen we hier niet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef christmastsunami het volgende:
volgens mij kan dit allemaal lijden tot, SEX, eeek
doen jullie wel voorzichtig?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ongeveer 0% kans dat dat ooit gaat gebeuren..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het geval van Gianni kom ik die zelfs persoonlijk inbrengen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het geval van Gianni kom ik die zelfs persoonlijk inbrengen.
quote:
Dat is toevallig ook het percentage seks dat je gaat hebben in 2021quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook het percentage seks dat je gaat hebben in 2021
En waar is hier?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmm tweede winkelcentrum afgesloten hier, plus een vrij ingrijpende losse rondvraag van de AIVD.
den boschquote:
het was helemaal niet in utrechtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland tot voor kort.
Losse rondvraag?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Mmmmm tweede winkelcentrum afgesloten hier, plus een vrij ingrijpende losse rondvraag van de AIVD.
Ik vind Groningen de mooiste stad dus geen idee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland tot voor kort.
Redelijk om aan te zien het centrum maar die mensen daar zijn beperkt en het ruikt er altijd naar te lang gekookte spruitjes.quote:
Gelukkig ben ik ontsnapt!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Redelijk om aan te zien het centrum maar die mensen daar zijn beperkt en het ruikt er altijd naar te lang gekookte spruitjes.
Sensatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
In een van de appartementen in de buurt waren ze blijkbaar iemand even op aan het halen. Busje en politieauto met wat agenten die met iemand naar buiten kwamen.
Zal vast niet belangrijk zijn geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, handig systeem wel, dat Facebook messenger. Ik gebruik het nooit en open Facebook bijna nooit meer op desktop, dus ik zie nu net pas een berichtje van afgelopen november.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Redelijk om aan te zien het centrum maar die mensen daar zijn beperkt en het ruikt er altijd naar te lang gekookte spruitjes.
Jammer dat Hoog Catharijne overal de skyline verpest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet haten op HCquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat Hoog Catharijne overal de skyline verpest.
Geen idee, de personen waar het om ging, zeggen me niet perse heel veel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal vast niet belangrijk zijn geweest
Kwiwiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wait what? Graag briefje van je psychiater dat dit verantwoord is
Ja, als het geen vriendjes zijn, krijg je geen melding. dat heb ik ook al een paar keer gehad. Lekker handig is datquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, de personen waar het om ging, zeggen me niet perse heel veel.Maar kwam dus van een niet-Facebookvriendje (blijkbaar krijg je daar geen melding van) en technisch gezien is het een vraag aan kerel.
Ja maar dat ben ik zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wait what? Graag briefje van je psychiater dat dit verantwoord is
Het is ook dat ik net op een nieuwssitefacebook zat te gluren, anders had ik het nog niet geweten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, als het geen vriendjes zijn, krijg je geen melding. dat heb ik ook al een paar keer gehad. Lekker handig is dat
Alleen al om bwurgemeester heeft ze mijn stemquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi
Je wordt genoemd als mogelijke nieuwe bwurgemeester.
Sleutelhanger laten zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Preventief fouilleren in Den Bosch. Zie US wel alleen in een lange jas naar buiten gaan en naar een agente lopen.
'ik heb een wapenstok bij me, fouilleer me maar'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Preventief fouilleren in Den Bosch. Zie US wel alleen in een lange jas naar buiten gaan en naar een agente lopen.
waarom?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook dat ik net op een nieuwssitefacebook zat te gluren, anders had ik het nog niet geweten.
Ik heb alleen een beetje een naar gevoel bij het berichtje.
Noodverordening in Foqueville. Moet je toch via de noodtunnel vluchten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al om bwurgemeester heeft ze mijn stem![]()
Ja dat hek open nu
"Pas op hij kan zomaar afgaan"quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een wapenstok bij me, fouilleer me maar'
ik heb laatst nog 2 vuilnis zakken met doorgescheurde lege doosjes staan vullen. in een jaar tijd.quote:
En dan begint ze hem keihard uit te lachen omdat ze alleen een wapentakje kan vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een wapenstok bij me, fouilleer me maar'
Iedere vrijdagmiddag pwompoensoep op het dorpsplein voor iedereenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan wordt Gergi de first husband van Foqueville
@kwiwi sowiesoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
m'n jongquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Groningen de mooiste stad dus geen idee.
ik gebruik juist messenger alleen nog maarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, handig systeem wel, dat Facebook messenger. Ik gebruik het nooit en open Facebook bijna nooit meer op desktop, dus ik zie nu net pas een berichtje van afgelopen november.
Zolang het maar niet die koolrolletjes zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag pwompoensoep op het dorpsplein voor iedereen
Gwergi mag niet in de gaarkeukens komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die koolrolletjes zijn
Ook voor bezoekers?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere vrijdagmiddag pwompoensoep op het dorpsplein voor iedereen
Ik gebruikte dat altijd met kerel, maar die is Facebookloos nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik gebruik juist messenger alleen nog maar
Kom ook in Foqueville wonen danquote:
Waarom denk je dat ik dat berichtje drie maanden na dato zie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:58 schreef christmastsunami het volgende:
facebook de deur uitgooien, merk je niks van, je mist niks en het was niks, de mening van tantie annie uit lutjebroek was niks. het lucht op, echt waar.
Hebben we een vlot hip gedeeltequote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Het is niet zo dat ik erop rekende dat het vlotte hippe gedeelte op me zou stemmen.
Ik wil mezelf niet opdringen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom ook in Foqueville wonen dan![]()
Moet je even je gewenste beroep en je wooneisen doorgeven aan kwiwi en even door de ballotage heen komen bij de ex-burgemeester.
Nee ik ook niet, maar wie dan welquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever paddestoelensoep?
sinds wanneer zou jij aan een shiitake likken dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel eens nodig en prettig zijn
Gekookt of doorbakken trek ik dat nog wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds wanneer zou jij aan een shiitake likken dan?
Die heeft als functie 'bingoballenroepster', niet heel erg hip me dunktquote:
nu ben je ineens niet meer allergisch dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekookt of doorbakken trek ik dat nog wel.
online bingo schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft als functie 'bingoballenroepster', niet heel erg hip me dunkt
wie is de lolbroek van onze bingo?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
online bingo schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig.
Maar bingo en hip in 1 zin?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De stofjes verdwijnen bij voldoende verhitting.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben je ineens niet meer allergisch dan?
US, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie is de lolbroek van onze bingo?
die wel eens bingo roept en dan geen bingo heeft?
denk het ook.quote:
Ik ben vrij onschuldig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu ben je ineens niet meer allergisch dan?
Allemaal van die moderne hardstylequote:
En alsnog blijft die er mee doorgaan en lacht die er elke keer zelf keihard omquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het ook.
de eerste 2x is grappig, daarna heeft iedereen een hekel aan hem.
en dan blijkt Jacquelinehasselbaink ineens Jacqueshasselbaink te zijn en te copuleren met US.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog blijft die er mee doorgaan en lacht die er elke keer zelf keihard om
[ afbeelding ]
Dit was de laatste hardstyle plaat die ik kocht en toen was ik er wel een beetje klaar meequote:
Hmm die heb ik ook wel ergens bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was de laatste hardstyle plaat die ik kocht en toen was ik er wel een beetje klaar mee
Correct, ik kreeg ook al een online bingo event op me feesboek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gerdaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, ik kreeg ook al een online bingo event op me feesboek.
Ik kreeg 'm ook op Insta.quote:
Heb er ook zo'n 600+ staanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm die heb ik ook wel ergens bij m'n ouders.
Kan mijn laatste vinyl aanschaf niet herinneren. Kocht er teveel per week
Bingo, facebook én hipquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, ik kreeg ook al een online bingo event op me feesboek.
ja bij mij gaat het ook wel om honderden platen..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er ook zo'n 600+ staanLaatste kan ik zo opzoeken, heb geloof ik vorig jaar nog een keertje lekker lopen shoppen bij funrecords.de
Mijn laatste vinyl aanschaf moet volgende maand nog binnen komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm die heb ik ook wel ergens bij m'n ouders.
Kan mijn laatste vinyl aanschaf niet herinneren. Kocht er teveel per week
Uhquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel eens nodig en prettig zijn
Gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij gaat het ook wel om honderden platen..
geen platenspeler meer tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je moet wat als je de "massa" een beetje wil bereiken.quote:
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn laatste vinyl aanschaf moet volgende maand nog binnen komen.
In oktober ge-pre-orderred..
Nieuwe album van London Grammar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat heb je gekocht?
mijn laatste vinyl aanschaf ligt op de vloer van m'n appartement
Daar weet je heel niks van!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft als functie 'bingoballenroepster', niet heel erg hip me dunkt
Dat zijn altijd leuke dingetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nieuwe album van London Grammar.
limited edition + gesigneerd en de hele onzin
daar heb je ze! de raddraaier!quote:
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag kabouter dingetje ook maar even invullen.
ben benieuwd. de single die ze nu van dat album hebben uitgebracht vind ik niet heel bijzonderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke dingetjes.
Ik heb die met het gouden mutsje aan jou gelaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga ik ook doen![]()
Moet alleen nog een naam
Oh, de gesigneerde limited bende bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd. de single die ze nu van dat album hebben uitgebracht vind ik niet heel bijzonder
Dat is topquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die met het gouden mutsje aan jou gelaten.
Ik zie dit levendig voor mequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Ik zie het meer als een adoptiekabouter.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Beetje zo'n overemotioneel hoog zingende miepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |