Maar met je LTS Zwakstroom kan je wel de slimste mens wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
VMBO-zwakstroomhumor vind ik dat.
5 reetenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ik lees de forum afkorting JUI steeds als juinen
@:gianni61
In Geleen ook, maar dat is ook gewoon een achterbuurtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Politie is gister ook in actie gekomen in Veenendaal![]()
![]()
laat ik jou niet buiten zien vriendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet me echt inhouden om die pokkejong vanavond niet in de lurven te pakken als ze weer bezig gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat ik jou niet buiten zien vriend
Doe je dan je witte jas aan, zodat we je herkennen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet me echt inhouden om die pokkejong vanavond niet in de lurven te pakken als ze weer bezig gaan.
of z'n pimphats.com outfitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Doe je dan je witte jas aan, zodat we je herkennen?
Als er een Porsche door de straten boendert en er vliegen wat lichamen door de lucht dan weet je wel hoe laat het isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lekker zwierenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
ja als hagenees maak ik me ook wel eens zorgen over duindorp ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Geleen ook, maar dat is ook gewoon een achterbuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |