SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
How do you do, too.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo eens even de stad in. Bril laten stellen. En eieren halen voor de keto lunch. Houdoewar
zit al op de helftquote:
Durf je dat niet alleen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:59 schreef christmastsunami het volgende:
zullen we een chinees opbellen en vragen warom er geen gebakken vleermuis of vleerhond op de kaart te vinden is?
Ik weet het antwoord wel, maar als je graag wil etteren, veel plezier.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:59 schreef christmastsunami het volgende:
zullen we een chinees opbellen en vragen warom er geen gebakken vleermuis of vleerhond op de kaart te vinden is?
We kunnen je omheinde huis hergebruiken?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een GGZ instelling in Foqueville?
als je de 'southpark pandemic special' uit september/oktober vorig jaar terug kijkt, verklaart dat een hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
De cocktailbar toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
@kwiwiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We kunnen je omheinde huis hergebruiken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier kan ik tegelijkertijd woest en triest om worden. Jarenlang keihard werken in je eigen winkeltje. Alles wat je hebt opgebouwd wordt even in een kwartiertje in puin geslagen door wat verveelde reljongeren.
https://www.telegraaf.nl/(...)it-is-gewoon-terreur
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier kan ik tegelijkertijd woest en triest om worden. Jarenlang keihard werken in je eigen winkeltje. Alles wat je hebt opgebouwd wordt even in een kwartiertje in puin geslagen door wat verveelde reljongeren.
https://www.telegraaf.nl/(...)it-is-gewoon-terreur
Ik bestel nooit wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had toch geen pakketje daar laten bezorgen?
ik geloof hier niks vanquote:
Zijn je exclusieve items niet made to order dan?quote:
die porsche velg die ie postte kwam ook gewoon uit het schap op de sloopquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn je exclusieve items niet made to order dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |