in Brabant op een kampquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef Karzai het volgende:
De echte gangsters wonen in Amsterdam west
Rellen uit pure verveling en verregaande zwakzinnigheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t slaat kant nog wal. heeft niets meer met demonstraties te maken...
dan neem je er eentjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:42 schreef Karzai het volgende:
Zou wel een neutje lusten om de middag door te komen
En dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar eigenlijk, eigenlijk vind ik de Nederlandse regering zwaar falen en tekort schieten, je gelast toch een persconferentie in op een moment als dit, al is het maar om het normale deel van de bevolking een hart onder de riem te steken.
Ik weet net nog zo zeker niet, of dat het produceren van de tesla's zo klimaat neutraal isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-elektrificeren.html
prec en geeft opdrachten om harder op te tredenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Bizar eigenlijk, eigenlijk vind ik de Nederlandse regering zwaar falen en tekort schieten, je gelast toch een persconferentie in op een moment als dit, al is het maar om het normale deel van de bevolking een hart onder de riem te steken.
Ik heb nog twee flesjes kruidenlikeur staan. Eentje 30 % en eentje 40 %.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:42 schreef Karzai het volgende:
Zou wel een neutje lusten om de middag door te komen
Hij zal er vast iets langer over nagedacht hebben en met wat meer mensen hebben gesproken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet net nog zo zeker niet, of dat het produceren van de tesla's zo klimaat neutraal is
het lijkt schooner, maar de productie van dit soort auto's met accu's is altijd al een probleem geweest, als je echt goed kijkt wat er voor nodig is om die met wat vaart, veilig te laten rijden.
Het is inefficient en een rot gedachte om te delen.
Maar voor niets gaat de zon op?, nee het kost altijd iets. En gratis bestaat niet.
Ja precies, primaire taak van de overheid is de veiligheid van je burgers waarborgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en geeft opdrachten om harder op te treden
voor elke gerrie een derriequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Voor elke poep en scheet een persconferentie.
Mafkeesjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag staat in mijn zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |