Gelukkig ben ik ontsnapt!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Redelijk om aan te zien het centrum maar die mensen daar zijn beperkt en het ruikt er altijd naar te lang gekookte spruitjes.
Sensatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
In een van de appartementen in de buurt waren ze blijkbaar iemand even op aan het halen. Busje en politieauto met wat agenten die met iemand naar buiten kwamen.
Zal vast niet belangrijk zijn geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, handig systeem wel, dat Facebook messenger. Ik gebruik het nooit en open Facebook bijna nooit meer op desktop, dus ik zie nu net pas een berichtje van afgelopen november.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Redelijk om aan te zien het centrum maar die mensen daar zijn beperkt en het ruikt er altijd naar te lang gekookte spruitjes.
Jammer dat Hoog Catharijne overal de skyline verpest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet haten op HCquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat Hoog Catharijne overal de skyline verpest.
Geen idee, de personen waar het om ging, zeggen me niet perse heel veel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal vast niet belangrijk zijn geweest
Kwiwiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wait what? Graag briefje van je psychiater dat dit verantwoord is
Ja, als het geen vriendjes zijn, krijg je geen melding. dat heb ik ook al een paar keer gehad. Lekker handig is datquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, de personen waar het om ging, zeggen me niet perse heel veel.Maar kwam dus van een niet-Facebookvriendje (blijkbaar krijg je daar geen melding van) en technisch gezien is het een vraag aan kerel.
Ja maar dat ben ik zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wait what? Graag briefje van je psychiater dat dit verantwoord is
Het is ook dat ik net op een nieuwssitefacebook zat te gluren, anders had ik het nog niet geweten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, als het geen vriendjes zijn, krijg je geen melding. dat heb ik ook al een paar keer gehad. Lekker handig is dat
Alleen al om bwurgemeester heeft ze mijn stemquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi
Je wordt genoemd als mogelijke nieuwe bwurgemeester.
Sleutelhanger laten zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Preventief fouilleren in Den Bosch. Zie US wel alleen in een lange jas naar buiten gaan en naar een agente lopen.
'ik heb een wapenstok bij me, fouilleer me maar'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Preventief fouilleren in Den Bosch. Zie US wel alleen in een lange jas naar buiten gaan en naar een agente lopen.
waarom?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook dat ik net op een nieuwssitefacebook zat te gluren, anders had ik het nog niet geweten.
Ik heb alleen een beetje een naar gevoel bij het berichtje.
Noodverordening in Foqueville. Moet je toch via de noodtunnel vluchten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al om bwurgemeester heeft ze mijn stem![]()
Ja dat hek open nu
"Pas op hij kan zomaar afgaan"quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een wapenstok bij me, fouilleer me maar'
ik heb laatst nog 2 vuilnis zakken met doorgescheurde lege doosjes staan vullen. in een jaar tijd.quote:
En dan begint ze hem keihard uit te lachen omdat ze alleen een wapentakje kan vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ik heb een wapenstok bij me, fouilleer me maar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |