https://viruswaanzin.nl/quote:Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!
DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enqute
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe
Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn gentroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.
Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.
Klinkt als een oorlogsgebied.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
Hier hoor ik auto's hard rijden en toeteren.
Die willen stipt 21.00 thuis zijn. Niet iedereen over een kam scheren.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
Of een bruiloft.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klinkt als een oorlogsgebied.
Die willen voor 21u thuis zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
Leeuwarden ook ja. Erg mooi.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die kloterige voetbalsupporters moeten de boel weer komen redden. Ook in Nijmegen daardoor rustig gebleven.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die kloterige voetbalsupporters moeten de boel weer komen redden. Ook in Nijmegen daardoor rustig gebleven.
Nicequote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Op dag 1 was iemand hier met de sirene.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef LXIV het volgende:
Over 2 minuten begint de Purge weer. Ik zit binnen met ramen en deuren gesloten en de radio aan!
Maar jij bent er niet om Rotterdam te redden h, laffe tarrelquote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tja raar volk ook, zelf niet vies van een handje rellen, maar op het moment dat mensen de eigen stad slopen komen ze de politie “helpen”quote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:PVV-leider Geert Wilders heeft de demonstranten van gisteren uitgebreid geanalyseerd en is tot een conclusie gekomen. “Mix van Nederlandse verzetshelden en Marokkaanse misdadigers.”
“Geweldig dat er nog Nederlandse verzetshelden zijn die opkomen voor onze vrijheid”, begint Wilders zijn verhaal. “Mensen die zich niets wijs laten maken door meneertje Rutte en de straat opgaan wanneer ze worden bedonderd. Dat is hun goed recht. Deze verzetshelden hebben flink hun best gedaan om de boel te vernielen en ik geef ze groot gelijk. Hierbij een ode aan deze demonstranten die zich sterk hebben gemaakt voor hun eigen Nederland.”
“Maar helaas waren er ook een paar Marokkaanse misdadigers aanwezig,” vervolgt Wilders. “Mensen die misbruik maken van onze gastvrijheid. Hoe durven ze spullen van hardwerkende Nederlanders te vernielen en zich te misdragen tegenover onze dappere politie? Onacceptabel, wat een tuig! Hier moeten we hard tegen optreden. Doe er iets aan, Rutte!”
Iemand nog een betere stream dan deze knakker?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:00 schreef jameshond7 het volgende:
"kinderen nu naar osso, nu komen andere mensen"
Was net door Zwolle gefietst en het waren hier voornamelijk bleke koppies.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:00 schreef Mubassie het volgende:
Opvallend veel jeugdige rifapen weer op de beelden te zien.
En deze helden worden straks opgepakt.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja raar volk ook, zelf niet vies van een handje rellen, maar op het moment dat mensen de eigen stad slopen komen ze de politie “helpen”
Wel fijn eigenlijk,
Daar ben ik echt veel te lui voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij bent er niet om Rotterdam te redden h, laffe tarrel
Dat je gewoon niet in eerste instantie zeker weet of het de Speld is of niet.quote:
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/quote:Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef jameshond7 het volgende:
Iemand nieuwe livestream die nog wel werkt?
Wilders die zich weer heel onhandig aan het uiten is.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:00 schreef Chia het volgende:
Wilders analyseert rellen: ‘Mix van Nederlandse verzetshelden en Marokkaanse misdadigers’in
[..]
Het zou je kind zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zal vast al gepost zijn, maar soit
En op het eind dat mannetje met die blauwe jas die wil helpen, oh nee heeft geen nutquote:Op maandag 25 januari 2021 21:02 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En dan die lijnbus die er nog rustig doorheen rijd [ link | afbeelding ]
Bron: de Speldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wilders die zich weer heel onhandig aan het uiten is.
Is van de Speld joh.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het is de Speld.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat een totale LUL.quote:
wtf ook echt, ja zal er naast wonen en alles in de fik zie nopgaanquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
G
[..]
GGZ heeft het helaas te druk. Nog steeds geen plek voor Wappie Geert.
Sorry dacht dat ik er niet De Speld bij hoefde te zettenquote:
De speldquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:03 schreef deedeetee het volgende:
Ben benieuwd hoe Rutte dit gaat oplossen, vlam in de pan in veel steden.
Dat zijn toch gewoon weer die beelden uit Den Haag van gisteren?quote:
Ja belachelijk, had op zijn hoofd gemoeten inderdaad. Je hebt daar al niks te zoeken, opdonderen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bijna op zn hoofd ook. Belachelijk.
Rellen gaan gepaard met geweld.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op dag 1 was iemand hier met de sirene.
Wat een idioot, ik heb trouwens ook zat negers zien rondrennen. In welke categorie gaat hij die zetten ?quote:
Die speld-auteur?quote:
Jij bent echt wereldvreemd he?quote:
Niemand is voorstander van een avondklokquote:Op maandag 25 januari 2021 21:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik eigenlijk het meest treurige vind, is dat deze paupers het beeld zullen zijn wat voorstanders van de avondklok hebben van mensen die die klok veel te ver vinden gaan. Je suis een Marokkaan sinds een paar dagen. Al ben ik liever een Marokkaan dan een van de eigenaren van gesloopte winkels. Wat een treurnis dit allemaal.
Bedankt Rutte!
Ach, hunnie zijn daar wel wat gewend.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Auto's, gebouwen alles gaat kapot in Rotterdam
Triest
Een rel zonder geweld is mogelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Rellen gaan gepaard met geweld.
Vreedzaam rellen bestaat niet.
Nouja, Geert zou het zomaar kunnen roepen. Dat is misschien al erg genoegquote:Op maandag 25 januari 2021 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Sorry dacht dat ik er niet De Speld bij hoefde te zetten
Jonguh van die mannen in het groen jeweetzelfquote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef jameshond7 het volgende:
Livestreamer: Aan die kant staat marechaussee
jongen: wat is dat??
livestreamer: weet je niet wat dat is, soldaten enzo
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef alpeko het volgende:
Den Bosch gaat het ook los. Vriendin krijgt beelden door van collega. Vuurwerk, auto’s in brand, winkelruiten gesneuveldEn dat allemaal voor je voordeur. Ik zou niet voor mezelf in staan dan. Gelukkig in het dorp hier rustig. Wel oproep geweest voor rellen in buurtgemeente maar vooralsnog krijg ik daar nog niks van mee.
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Revanches het volgende:
Rotterdam is cht een afvoerput he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kabinet mist een type Putin.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik toch wel aanleiding om tegen Grapperhaus te zeggen dat hij wat anders moet gaan doen, demissionair of niet. Tijd voor 'n ander.
Wie zegt dat de aanpak slecht is?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik toch wel aanleiding om tegen Grapperhaus te zeggen dat hij wat anders moet gaan doen, demissionair of niet. Tijd voor 'n ander.
Als ik naar buiten ga hoor ik alleen de vijverpomp van de buurman kabbelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Chia het volgende:
*voor de zekerheid even op het balkon checken gaat*
Jawel. Dat noem ik geweld.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus het gooien van vuurwerk is geen geweld?
Triestquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...
en wat mogen ze er tegen doen? een beetje met een stok rammen en water sproeienquote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Triest
Ik, dat zie je toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de aanpak slecht is?
Mooie boel zo. Ik slaap altijd met het raam open en dan kan ik ook de kermis horen in de zomer dus dit lawaai zal mij dan ook niet ontgaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Als hij durft te regeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Kabinet Wilders kan aan de bak straks.
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ondertussen in Den bosch [ twitter ]
Valt er weer wat op te bouwen na de crisis, potentile werkverschaffing.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Triest
Gebeurt maar weinig daarquote:Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/
Toch gek dat die is ingevoerd dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niemand is voorstander van een avondklok
Andermans auto in de fik zetten blijft het meest dieptrieste.quote:
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.quote:
RTGoden in Rotterdam @Zipportalquote:
Zuid is lang geleden al opgegeven.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Tja, de reldebieltjes stemmen toch nietquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit weer het moment dat Ruttegod de verkiezingen ruim wint?
Daar gaat het toch ook helemaal niet meer over? Dit is gewoon rellen om te rellen. Stoer, stoerder, stoerst.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Momo het volgende:
Ja lekker de auto opblazen van een andere burger, nu maak je echt je punt over de avondklok
Klopt, normaal worden bij rellen eenheden uit half Nederland verzameld, maar nu zijn ze allemaal in hun eigen regio aan het bikkelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Revanches het volgende:
Politie kan dit gewoon niet meer handelen... te weinig mensen, te weinig legale middelen..
Het gaat dit soort figuren geneens om de avondklok, dit is gewoon een mooie reden om te rellen. En of er dan auto’s van anderen kapot gaan, of horeca of winkels worden geplunderd die het al maanden moeilijk hebben dat interesseert deze kansloze niets.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Momo het volgende:
Ja lekker de auto opblazen van een andere burger, nu maak je echt je punt over de avondklok
quote:
De Russen vinden dit natuurlijk wel mooi ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.
De NOS was gisteren niet eens aanwezig in Eindhoven...
Vanwege wegbezuinigde politie die nu de situatie niet meer aan kunnen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
En ze praten amper Nederlands.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt als ik een paar van die filmpjes zie nu, deze gasten zijn 15-20 jaar oud joh.
Die vliegen hier elke dag boven de hei.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.
Andere tabquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef RipCity het volgende:
Ellie Lust
Die moeten we hebben haha zoals Johan en Rene zeggen
Eenheid tegen de relschoppers, sterke leider.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, de reldebieltjes stemmen toch niet
Klopt, kansparels van 13/21 jaar ongeveerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt als ik een paar van die filmpjes zie nu, deze gasten zijn 15-20 jaar oud joh.
Dat.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Het tragische is nog dat dit tuig helemaal niks te maken heeft met mensen die tegen de avondklok zijn.
Dit is gewoon crimineel tuig wat een rel ruikt dus lekker meedoet.
Dat is toch wat ze willen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets in me is bang dat dit met de avond erger wordt tot er bikkelhard ingegrepen wordt. Dit gaat echt gruwelijk uit de klauwen lopen
Precies dit. Verbaasde mij er ook over vanmiddag. Als de NOS dit nou eens zou doen. Nee alleen achteraf alles bepratenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.
In vergelijking met de gele hesjes in Parijs is het allemaal nog redelijk lafjes, maar kan nog komen natuurlijk. Nog 2 weken te gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
RTGoden in Rotterdam @:Zipportal
Ja. Maar de politie kan dit makkelijk 2 weken aan volgens Rutte, daar zijn ze voor was zijn reactie vanmorgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets in me is bang dat dit met de avond erger wordt tot er bikkelhard ingegrepen wordt. Dit gaat echt gruwelijk uit de klauwen lopen
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijntquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoor hem op de stream jaquote:
Je weet dat de Bild houd van overdrijven he?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
Duitsland kijkt naar ons met grote ogen, "burgerkrieg".
En ze genieten zich werkelijk helemaal sufquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
als het zo doorgaat krijgen we in ieder geval een lekker rechts kabinetquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Deels. Zie en hoor ook genoeg 'mede-Nederlanders'. Allemaal hetzelfde tuig. Gewoon afschieten.quote:
En als je dat gewoon doet, laten ze het ook wel uit de kop de volgende keer.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijnt
In Zwolle is blijkbaar ook niet veel te doen: https://www.ad.nl/zwollequote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat, dat er straks daadwerkelijk militairen worden ingezet om de orde te handhaven? Laat die militairen twee avonden met scherp schieten op dit kansloze en achterlijke volk en het is rap afgelopen.quote:
Ze moeten dat dingen gewoon even aanpassen zodat ze 60 graden water met 400 bar kunnen spuitenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en wat mogen ze er tegen doen? een beetje met een stok rammen en water sproeien
Vandaag op het nieuws dat dit niet eens tegen de corona maatregelen was, maar tegen het beleid van 10 jaar ruttequote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Al ben je 16 jaar, zegt genoeg al dit je ultieme vermaak is.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze genieten zich werkelijk helemaal suf
Misschien zijn ze bang dat het uitzenden van rellen tot nog meer rellen leidt?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies dit. Verbaasde mij er ook over vanmiddag. Als de NOS dit nou eens zou doen. Nee alleen achteraf alles bepraten
Ik doelde niet per se op buitenlanders hoor, ook dat domme straattaal versta ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deels. Zie en hoor ook genoeg 'mede-Nederlanders'. Allemaal hetzelfde tuig. Gewoon afschieten.
Had ik ook gezien jaquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hier valt het ook nog mee (Tilburg).quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
In binnenstad Deventer schijnt het rustig te zijn. Gelukkig maar.
Ik wil net zeggen ja. Is KMquote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Daar in rotterdam op die stream zie je de BE dus al staan. Van de Kmar
sensatiezoekerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is echt insane zeg, teringjantje. Dat ik dit ooit nog mag meemaken.
Het leger is hier helemaal niet voor opgeleidquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Brybry het volgende:
Men is nogal snel met zeggen 'Tijd om het leger in te zetten' en in 9/10 gevallen is dat overdreven en niet passend.
Dit lijkt mij een avond waarop het passend is om te vragen om het leger. Dit gaat fout.
60 maar?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze moeten dat dingen gewoon even aanpassen zodat ze 60 graden water met 400 bar kunnen spuiten
Ok er was zich weer een groep rifapen baldadig aan het verzamelen. Even de politie gebeldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Chia het volgende:
*voor de zekerheid even op het balkon checken gaat*
Ik bedoel dat die relschoppers totale anarchie willen creeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, dat er straks daadwerkelijk militairen worden ingezet om de orde te handhaven? Laat die militairen twee avonden met scherp schieten op dit kansloze en achterlijke volk en het is rap afgelopen.
Dit ga je ieder topic weer blijven herhalen h?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
Duitsland kijkt naar ons met grote ogen, "burgerkrieg".
JAAAAAquote:
Politie gaat alleen maar meer in de minderheid zijn als het in veel steden mis gaat. Normaal wordt inderdaad flink uitgewisseld onderlingquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijnt
Dit is gewoon omdat ze zich vervelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vandaag op het nieuws dat dit niet eens tegen de corona maatregelen was, maar tegen het beleid van 10 jaar rutteToen scheten die ventjes nog de pampers vol man
En net 2 apaches vertrokken vanuit Gilze-Rijenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De camera draaide om en daar zag je ook KM bussen staan.quote:
Duidelijk te zien aan de busjes en zwarte uitrusting inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Daar in rotterdam op die stream zie je de BE dus al staan. Van de Kmar
sowiesoquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is gewoon omdat ze zich vervelen.
Wel grappig dat de achtergrond van de relschoppers sinds gisteren belangrijk is geworden. Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef MegaKaas het volgende:
Weten we al iets over de achtergrond van de relschoppers?
Bestookt worden met vuurwerk en zelf niks mogen en terugtrekken... Ja, dat kan best twee weken. Maar dat mag niet je uitgangspunt zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ja. Maar de politie kan dit makkelijk 2 weken aan volgens Rutte, daar zijn ze voor was zijn reactie vanmorgen.
Precies. Knuppel in de nek en een 9mm in je knie. Leg maar uit aan je toekomstige mogelijke werkgever waarom je mank loopt. Wat voor imbeciel je was.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar zijn de Feyenoorders dan godmiljaar? Laffe twaalde man! Wat nou trouw Legioen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Aether het volgende:
Voetbalsupporters: wij beschermen tegen relschoppers
Leden van de harde kern van Willem II hebben zich op meerdere plekken in Tilburg verzameld om "hun stad te beschermen" tegen relschoppers, meldt Brabants Dagblad. Een van de plekken waar werd opgeroepen om te gaan rellen, was het Willem II-stadion.
Zo'n vijftig fans zijn de wacht aan het houden voor het stadion. Relschoppers zijn niet gezien, de ME is met drie busjes aanwezig.
Van supporters van andere clubs zijn vergelijkbare berichten gekomen. Zo zegt de supportersvereniging van MVV dat er geruchten rondgaan over plannen om in Maastricht te protesteren. "Het mag duidelijk zijn voor iedereen die aan de demonstratie deelneemt, slopen en plunderen tolereren wij niet!", schrijven de fans op Instagram. De vereniging zegt hiertegen "op te treden".
Ik geloof dat het leger is opgeleid om verschillende missie's en ondersteunende taken te volbrengen, tevens zijn ze wapendragend. Lijkt me dus de aangewezen partij om de politiemacht te ondersteunen, wanneer nodig.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger is hier helemaal niet voor opgeleid
Genot.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
RTGoden in Rotterdam @:Zipportal
stoere jongenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Precies. Knuppel in de nek en een 9mm in je knie. Leg maar uit aan je toekomstige mogelijke werkgever waarom je mank loopt. Wat voor imbeciel je was.
Nee, een mondkapje.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef jameshond7 het volgende:
Draagt de ME maskers tegen traangas?
En begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele beschaafde jongeman. Geweld zou je nooit voor moeten kiezen. Maar als men op grote schaal Nederland de oorlog verklaart door met zijn honderden politieagenten naar het leven te staan en winkels, gehandicapten en ziekenhuizen te belagen, zit er weinig anders op.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En als je dat gewoon doet, laten ze het ook wel uit de kop de volgende keer.
Heb je een link? Laat die maar eens even de bezem er door halenquote:
kan uit betrouwbare bron vertellen dat er wel gesprekken over zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zijn de Feyenoorders dan godmiljaar? Laffe twaalde man! Wat nou trouw Legioen?
Ja, droegen ze in Eindhoven ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef jameshond7 het volgende:
Draagt de ME maskers tegen traangas?
Is er een livestream?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef JohnBercow het volgende:
Oeh traangas in Rotterdam. Dan gaan we straks weer lekker gehoest en geroggel op de stream horen
Al dat gejank over wie het doet, terwijl ze het beide doen, boos rechts Nederland en reljeugd.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Nog steeds niks van Yasser...
En inmiddels is er door middel van een knal iets vernield en is er poliesquote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ok er was zich weer een groep rifapen baldadig aan het verzamelen. Even de politie gebelden een paar eieren op het balkon klaargelegd.
QFT, van begin tot eind.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele beschaafde jongeman. Geweld zou je nooit voor moeten kiezen. Maar als men op grote schaal Nederland de oorlog verklaart door met zijn honderden politieagenten naar het leven te staan en winkels, gehandicapten en ziekenhuizen te belagen, zit er weinig anders op.
Deze jongens willen oorlog, dan zal je moeten laten zien dat je die oorlog niet wint van ons.
Het zou me werkelijk koud laten als het bloed door de straten loopt wanneer ze het tuig schoonvegen. Geen seconde medelijden
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/quote:
quote:
Die houden zich wel aan de avondklok.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zijn de Feyenoorders dan godmiljaar? Laffe twaalde man! Wat nou trouw Legioen?
Dan zet je het leger in. Wij zijn altijd met meerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Politie gaat alleen maar meer in de minderheid zijn als het in veel steden mis gaat. Normaal wordt inderdaad flink uitgewisseld onderling
DITquote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele beschaafde jongeman. Geweld zou je nooit voor moeten kiezen. Maar als men op grote schaal Nederland de oorlog verklaart door met zijn honderden politieagenten naar het leven te staan en winkels, gehandicapten en ziekenhuizen te belagen, zit er weinig anders op.
Deze jongens willen oorlog, dan zal je moeten laten zien dat je die oorlog niet wint van ons.
Het zou me werkelijk koud laten als het bloed door de straten loopt wanneer ze het tuig schoonvegen. Geen seconde medelijden
Geert to the rescue.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Traangas? Kogels! En wel nu.
Alles komt naar buiten vallenquote:
Krijg je als ze geen buurthuis hebben hequote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klaver en Jetten zijn vast op weg naar deze jongeren toe, de zachte aanpak, in gesprek gaan!
Klopt.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar dat de verzekering ook niet geheel dekt dit soort dingen...arme eigenaars..
Niet normaal nee. Oorlogsgebiedquote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie me een partij filmpjes voorbij komen vanuit Rotterdam...
Duurde een paar weken maar eindelijk gentegreerdquote:Op maandag 25 januari 2021 21:20 schreef Haags het volgende:
ZO te zien allemaal kansenpareltjes jongens
Ah, ja. Daar begrijp ik ook geen klote van. Het is in ieder geval weer erg onrustig, benieuwd of ze het onder controle krijgen..quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doelde niet per se op buitenlanders hoor, ook dat domme straattaal versta ik niet.
Dat tuig heeft straks meer geld dan ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar dat de verzekering ook niet geheel dekt dit soort dingen...arme eigenaars..
Nou en? Het leger is wel getraind om de tegenstander uit te schakelen. Het maakt me echt helemaal niks uit dat dit niet volgens de conventies waar de politie zich aan moet houden gebeurt.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger is hier helemaal niet voor opgeleid
Heeft Willem II een harde kernquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Aether het volgende:
Voetbalsupporters: wij beschermen tegen relschoppers
Leden van de harde kern van Willem II hebben zich op meerdere plekken in Tilburg verzameld om "hun stad te beschermen" tegen relschoppers, meldt Brabants Dagblad. Een van de plekken waar werd opgeroepen om te gaan rellen, was het Willem II-stadion.
Zo'n vijftig fans zijn de wacht aan het houden voor het stadion. Relschoppers zijn niet gezien, de ME is met drie busjes aanwezig.
Van supporters van andere clubs zijn vergelijkbare berichten gekomen. Zo zegt de supportersvereniging van MVV dat er geruchten rondgaan over plannen om in Maastricht te protesteren. "Het mag duidelijk zijn voor iedereen die aan de demonstratie deelneemt, slopen en plunderen tolereren wij niet!", schrijven de fans op Instagram. De vereniging zegt hiertegen "op te treden".
Doofpotquote:Op maandag 25 januari 2021 21:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ook lekker veel aandacht hiervoor op de nederlandse zenders.
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Heeft iemand linkje van livestream??
Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven. Daarom zijn zij er. En niemand zegt dat ze beter zijn.quote:
Oostblokkers er ook al bij betrokken aan die username te zienquote:
goede actie sowiesoquote:
Echt wat we nu nodig hebben, politici die met hun vingertjes gaan wijzen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Nog steeds niks van Yasser...
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef MegaKaas het volgende:
Ik ben lui. Paas me eens de meest interessante livestream
Dat is het busje van Rotterdam maar dan vanaf de andere kantquote:
Ht is daar rustigquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Heeft iemand linkje van livestream??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |