kan uit betrouwbare bron vertellen dat er wel gesprekken over zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zijn de Feyenoorders dan godmiljaar? Laffe twaalde man! Wat nou trouw Legioen?
Ja, droegen ze in Eindhoven ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef jameshond7 het volgende:
Draagt de ME maskers tegen traangas?
Is er een livestream?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef JohnBercow het volgende:
Oeh traangas in Rotterdam. Dan gaan we straks weer lekker gehoest en geroggel op de stream horen
Al dat gejank over wie het doet, terwijl ze het beide doen, boos rechts Nederland en reljeugd.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Nog steeds niks van Yasser...
En inmiddels is er door middel van een knal iets vernield en is er poliesquote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké er was zich weer een groep rifapen baldadig aan het verzamelen. Even de politie gebelden een paar eieren op het balkon klaargelegd.
QFT, van begin tot eind.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele beschaafde jongeman. Geweld zou je nooit voor moeten kiezen. Maar als men op grote schaal Nederland de oorlog verklaart door met zijn honderden politieagenten naar het leven te staan en winkels, gehandicapten en ziekenhuizen te belagen, zit er weinig anders op.
Deze jongens willen oorlog, dan zal je moeten laten zien dat je die oorlog niet wint van ons.
Het zou me werkelijk koud laten als het bloed door de straten loopt wanneer ze het tuig schoonvegen. Geen seconde medelijden
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/quote:
quote:
Die houden zich wel aan de avondklok.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zijn de Feyenoorders dan godmiljaar? Laffe twaalde man! Wat nou trouw Legioen?
Dan zet je het leger in. Wij zijn altijd met meerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Politie gaat alleen maar meer in de minderheid zijn als het in veel steden mis gaat. Normaal wordt inderdaad flink uitgewisseld onderling
DITquote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En begrijp me niet verkeerd, ik ben een hele beschaafde jongeman. Geweld zou je nooit voor moeten kiezen. Maar als men op grote schaal Nederland de oorlog verklaart door met zijn honderden politieagenten naar het leven te staan en winkels, gehandicapten en ziekenhuizen te belagen, zit er weinig anders op.
Deze jongens willen oorlog, dan zal je moeten laten zien dat je die oorlog niet wint van ons.
Het zou me werkelijk koud laten als het bloed door de straten loopt wanneer ze het tuig schoonvegen. Geen seconde medelijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |