Vandaag op het nieuws dat dit niet eens tegen de corona maatregelen was, maar tegen het beleid van 10 jaar ruttequote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt als ik een paar van die filmpjes zie nu, deze gasten zijn 15-20 jaar oud joh.
Al ben je 16 jaar, zegt genoeg al dit je ultieme vermaak is.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze genieten zich werkelijk helemaal suf
Misschien zijn ze bang dat het uitzenden van rellen tot nog meer rellen leidt?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies dit. Verbaasde mij er ook over vanmiddag. Als de NOS dit nou eens zou doen. Nee alleen achteraf alles bepraten
Ik doelde niet per se op buitenlanders hoor, ook dat domme straattaal versta ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deels. Zie en hoor ook genoeg 'mede-Nederlanders'. Allemaal hetzelfde tuig. Gewoon afschieten.
Had ik ook gezien jaquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.
Hier valt het ook nog mee (Tilburg).quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
In binnenstad Deventer schijnt het rustig te zijn. Gelukkig maar.
Ik wil net zeggen ja. Is KMquote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Daar in rotterdam op die stream zie je de BE dus al staan. Van de Kmar
sensatiezoekerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is echt insane zeg, teringjantje. Dat ik dit ooit nog mag meemaken.
Het leger is hier helemaal niet voor opgeleidquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Brybry het volgende:
Men is nogal snel met zeggen 'Tijd om het leger in te zetten' en in 9/10 gevallen is dat overdreven en niet passend.
Dit lijkt mij een avond waarop het passend is om te vragen om het leger. Dit gaat fout.
60 maar?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze moeten dat dingen gewoon even aanpassen zodat ze 60 graden water met 400 bar kunnen spuiten
Oké er was zich weer een groep rifapen baldadig aan het verzamelen. Even de politie gebeldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Chia het volgende:
*voor de zekerheid even op het balkon checken gaat*
Ik bedoel dat die relschoppers totale anarchie willen creëeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, dat er straks daadwerkelijk militairen worden ingezet om de orde te handhaven? Laat die militairen twee avonden met scherp schieten op dit kansloze en achterlijke volk en het is rap afgelopen.
Dit ga je ieder topic weer blijven herhalen hè?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
Duitsland kijkt naar ons met grote ogen, "burgerkrieg".
JAAAAAquote:
Politie gaat alleen maar meer in de minderheid zijn als het in veel steden mis gaat. Normaal wordt inderdaad flink uitgewisseld onderlingquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijnt
Dit is gewoon omdat ze zich vervelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vandaag op het nieuws dat dit niet eens tegen de corona maatregelen was, maar tegen het beleid van 10 jaar rutteToen scheten die ventjes nog de pampers vol man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |