Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Revanches het volgende:
Rotterdam is écht een afvoerput he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kabinet mist een type Putin.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik toch wel aanleiding om tegen Grapperhaus te zeggen dat hij wat anders moet gaan doen, demissionair of niet. Tijd voor 'n ander.
Wie zegt dat de aanpak slecht is?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik toch wel aanleiding om tegen Grapperhaus te zeggen dat hij wat anders moet gaan doen, demissionair of niet. Tijd voor 'n ander.
Als ik naar buiten ga hoor ik alleen de vijverpomp van de buurman kabbelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Chia het volgende:
*voor de zekerheid even op het balkon checken gaat*
Jawel. Dat noem ik geweld.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus het gooien van vuurwerk is geen geweld?
Triestquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...
en wat mogen ze er tegen doen? een beetje met een stok rammen en water sproeienquote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Auto's, gebouwen alles gaat kapot in Rotterdam
Triest
Ik, dat zie je toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de aanpak slecht is?
Mooie boel zo. Ik slaap altijd met het raam open en dan kan ik ook de kermis horen in de zomer dus dit lawaai zal mij dan ook niet ontgaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Als hij durft te regeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Kabinet Wilders kan aan de bak straks.
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ondertussen in Den bosch [ twitter ]
Valt er weer wat op te bouwen na de crisis, potentiële werkverschaffing.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Auto's, gebouwen alles gaat kapot in Rotterdam
Triest
Gebeurt maar weinig daarquote:Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/
Toch gek dat die is ingevoerd dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niemand is voorstander van een avondklok
Andermans auto in de fik zetten blijft het meest dieptrieste.quote:
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.quote:
RTGoden in Rotterdam @Zipportalquote:
Zuid is lang geleden al opgegeven.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Tja, de reldebieltjes stemmen toch nietquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit weer het moment dat Ruttegod de verkiezingen ruim wint?
Daar gaat het toch ook helemaal niet meer over? Dit is gewoon rellen om te rellen. Stoer, stoerder, stoerst.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Momo het volgende:
Ja lekker de auto opblazen van een andere burger, nu maak je echt je punt over de avondklok
Klopt, normaal worden bij rellen eenheden uit half Nederland verzameld, maar nu zijn ze allemaal in hun eigen regio aan het bikkelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Revanches het volgende:
Politie kan dit gewoon niet meer handelen... te weinig mensen, te weinig legale middelen..
Het gaat dit soort figuren geneens om de avondklok, dit is gewoon een mooie reden om te rellen. En of er dan auto’s van anderen kapot gaan, of horeca of winkels worden geplunderd die het al maanden moeilijk hebben dat interesseert deze kansloze niets.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Momo het volgende:
Ja lekker de auto opblazen van een andere burger, nu maak je echt je punt over de avondklok
quote:
De Russen vinden dit natuurlijk wel mooi ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.
De NOS was gisteren niet eens aanwezig in Eindhoven...
Vanwege wegbezuinigde politie die nu de situatie niet meer aan kunnen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
En ze praten amper Nederlands.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt als ik een paar van die filmpjes zie nu, deze gasten zijn 15-20 jaar oud joh.
Die vliegen hier elke dag boven de hei.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.
Andere tabquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef RipCity het volgende:
Ellie Lust
Die moeten we hebben haha zoals Johan en Rene zeggen
Eenheid tegen de relschoppers, sterke leider.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, de reldebieltjes stemmen toch niet
Klopt, kansparels van 13/21 jaar ongeveerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt als ik een paar van die filmpjes zie nu, deze gasten zijn 15-20 jaar oud joh.
Dat.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Het tragische is nog dat dit tuig helemaal niks te maken heeft met mensen die tegen de avondklok zijn.
Dit is gewoon crimineel tuig wat een rel ruikt dus lekker meedoet.
Dat is toch wat ze willen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets in me is bang dat dit met de avond erger wordt tot er bikkelhard ingegrepen wordt. Dit gaat echt gruwelijk uit de klauwen lopen
Precies dit. Verbaasde mij er ook over vanmiddag. Als de NOS dit nou eens zou doen. Nee alleen achteraf alles bepratenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.
In vergelijking met de gele hesjes in Parijs is het allemaal nog redelijk lafjes, maar kan nog komen natuurlijk. Nog 2 weken te gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
RTGoden in Rotterdam @:Zipportal
Ja. Maar de politie kan dit makkelijk 2 weken aan volgens Rutte, daar zijn ze voor was zijn reactie vanmorgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets in me is bang dat dit met de avond erger wordt tot er bikkelhard ingegrepen wordt. Dit gaat echt gruwelijk uit de klauwen lopen
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijntquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoor hem op de stream jaquote:
Je weet dat de Bild houd van overdrijven he?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
Duitsland kijkt naar ons met grote ogen, "burgerkrieg".
En ze genieten zich werkelijk helemaal sufquote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
als het zo doorgaat krijgen we in ieder geval een lekker rechts kabinetquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Deels. Zie en hoor ook genoeg 'mede-Nederlanders'. Allemaal hetzelfde tuig. Gewoon afschieten.quote:
En als je dat gewoon doet, laten ze het ook wel uit de kop de volgende keer.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijnt
In Zwolle is blijkbaar ook niet veel te doen: https://www.ad.nl/zwollequote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat, dat er straks daadwerkelijk militairen worden ingezet om de orde te handhaven? Laat die militairen twee avonden met scherp schieten op dit kansloze en achterlijke volk en het is rap afgelopen.quote:
Ze moeten dat dingen gewoon even aanpassen zodat ze 60 graden water met 400 bar kunnen spuitenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en wat mogen ze er tegen doen? een beetje met een stok rammen en water sproeien
Vandaag op het nieuws dat dit niet eens tegen de corona maatregelen was, maar tegen het beleid van 10 jaar ruttequote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Al ben je 16 jaar, zegt genoeg al dit je ultieme vermaak is.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze genieten zich werkelijk helemaal suf
Misschien zijn ze bang dat het uitzenden van rellen tot nog meer rellen leidt?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies dit. Verbaasde mij er ook over vanmiddag. Als de NOS dit nou eens zou doen. Nee alleen achteraf alles bepraten
Ik doelde niet per se op buitenlanders hoor, ook dat domme straattaal versta ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Deels. Zie en hoor ook genoeg 'mede-Nederlanders'. Allemaal hetzelfde tuig. Gewoon afschieten.
Had ik ook gezien jaquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.
Hier valt het ook nog mee (Tilburg).quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef DarkwingDuck het volgende:
In binnenstad Deventer schijnt het rustig te zijn. Gelukkig maar.
Ik wil net zeggen ja. Is KMquote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Daar in rotterdam op die stream zie je de BE dus al staan. Van de Kmar
sensatiezoekerquote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is echt insane zeg, teringjantje. Dat ik dit ooit nog mag meemaken.
Het leger is hier helemaal niet voor opgeleidquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Brybry het volgende:
Men is nogal snel met zeggen 'Tijd om het leger in te zetten' en in 9/10 gevallen is dat overdreven en niet passend.
Dit lijkt mij een avond waarop het passend is om te vragen om het leger. Dit gaat fout.
60 maar?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze moeten dat dingen gewoon even aanpassen zodat ze 60 graden water met 400 bar kunnen spuiten
Oké er was zich weer een groep rifapen baldadig aan het verzamelen. Even de politie gebeldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Chia het volgende:
*voor de zekerheid even op het balkon checken gaat*
Ik bedoel dat die relschoppers totale anarchie willen creëeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, dat er straks daadwerkelijk militairen worden ingezet om de orde te handhaven? Laat die militairen twee avonden met scherp schieten op dit kansloze en achterlijke volk en het is rap afgelopen.
Dit ga je ieder topic weer blijven herhalen hè?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Sfancta het volgende:
Duitsland kijkt naar ons met grote ogen, "burgerkrieg".
JAAAAAquote:
Politie gaat alleen maar meer in de minderheid zijn als het in veel steden mis gaat. Normaal wordt inderdaad flink uitgewisseld onderlingquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dit dan ook aanraden. De volle politiemacht erop en iedereen die je voor de voeten loopt een knuppel in de nek. Laat maar zien wat er gebeurt als je de rechtstaat ondermijnt
Dit is gewoon omdat ze zich vervelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vandaag op het nieuws dat dit niet eens tegen de corona maatregelen was, maar tegen het beleid van 10 jaar rutteToen scheten die ventjes nog de pampers vol man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |