Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Revanches het volgende:
Rotterdam is écht een afvoerput he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kabinet mist een type Putin.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik toch wel aanleiding om tegen Grapperhaus te zeggen dat hij wat anders moet gaan doen, demissionair of niet. Tijd voor 'n ander.
Wie zegt dat de aanpak slecht is?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit vind ik toch wel aanleiding om tegen Grapperhaus te zeggen dat hij wat anders moet gaan doen, demissionair of niet. Tijd voor 'n ander.
Als ik naar buiten ga hoor ik alleen de vijverpomp van de buurman kabbelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Chia het volgende:
*voor de zekerheid even op het balkon checken gaat*
Jawel. Dat noem ik geweld.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus het gooien van vuurwerk is geen geweld?
Triestquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...
en wat mogen ze er tegen doen? een beetje met een stok rammen en water sproeienquote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Auto's, gebouwen alles gaat kapot in Rotterdam
Triest
Ik, dat zie je toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de aanpak slecht is?
Mooie boel zo. Ik slaap altijd met het raam open en dan kan ik ook de kermis horen in de zomer dus dit lawaai zal mij dan ook niet ontgaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Als hij durft te regeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Kabinet Wilders kan aan de bak straks.
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ondertussen in Den bosch [ twitter ]
Valt er weer wat op te bouwen na de crisis, potentiële werkverschaffing.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef Dazalbest het volgende:
Auto's, gebouwen alles gaat kapot in Rotterdam
Triest
Gebeurt maar weinig daarquote:Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/
Toch gek dat die is ingevoerd dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niemand is voorstander van een avondklok
Andermans auto in de fik zetten blijft het meest dieptrieste.quote:
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.quote:
RTGoden in Rotterdam @Zipportalquote:
Zuid is lang geleden al opgegeven.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat daar niet helemaal goed volgens mij...
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Tja, de reldebieltjes stemmen toch nietquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit weer het moment dat Ruttegod de verkiezingen ruim wint?
Daar gaat het toch ook helemaal niet meer over? Dit is gewoon rellen om te rellen. Stoer, stoerder, stoerst.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Momo het volgende:
Ja lekker de auto opblazen van een andere burger, nu maak je echt je punt over de avondklok
Klopt, normaal worden bij rellen eenheden uit half Nederland verzameld, maar nu zijn ze allemaal in hun eigen regio aan het bikkelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Revanches het volgende:
Politie kan dit gewoon niet meer handelen... te weinig mensen, te weinig legale middelen..
Het gaat dit soort figuren geneens om de avondklok, dit is gewoon een mooie reden om te rellen. En of er dan auto’s van anderen kapot gaan, of horeca of winkels worden geplunderd die het al maanden moeilijk hebben dat interesseert deze kansloze niets.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Momo het volgende:
Ja lekker de auto opblazen van een andere burger, nu maak je echt je punt over de avondklok
quote:
De Russen vinden dit natuurlijk wel mooi ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Russen komen hier live streams verzorgen, maar er is geen enkele NL live stream.
De NOS was gisteren niet eens aanwezig in Eindhoven...
Vanwege wegbezuinigde politie die nu de situatie niet meer aan kunnen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
Is dit weer het moment dat Ruttegod de verkiezingen ruim wint?
En ze praten amper Nederlands.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:12 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt als ik een paar van die filmpjes zie nu, deze gasten zijn 15-20 jaar oud joh.
Die vliegen hier elke dag boven de hei.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een paar Chinooks boven Eindhoven, spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |