Maar dat langzame bevalt me prima, juist dat geratel en net of ze halve woorden inslikken vooral als het een beetje geroddel is. met flinke gebaren begrijp er niks van.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben Philippe Geubels gewent, dan valt verder alles mee
Nee hoor, 80% is redelijk accuraat. Vooral de jongere generaties, maar wat ook opvalt is dat het kleinste keuterboertje zich nog wel in het Frans weet te redden, terwijl menige Waal uit om het even welke grote stad nog geen twee zinnen Nederlands spreekt.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt, voor een deel. 80 % is misschien wat veel, maar de walen klappen amper vlaams.
Nederlanders ook hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vlamingen laten zich wel makkelijk onderdrukken
Zou zeggen, een grote fout van de kant van de regering dat het niet met schooldagen wordt onderwezen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, 80% is redelijk accuraat. Vooral de jongere generaties, maar wat ook opvalt is dat het kleinste keuterboertje zich nog wel in het Frans weet te redden, terwijl menige Waal uit om het even welke grote stad nog geen twee zinnen Nederlands spreekt.
Ik het telraampjequote:Op maandag 25 januari 2021 20:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik pak alvast de snackies klaar snapje
Ben benieuwd of Daan dat ook zegt als ze commentaar krijgt....quote:Op maandag 25 januari 2021 20:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Meestal als iemand je helpt Naat zeg je dank je wel.
en daan gaat lekker klagen, maar daan je hebt gelijk biechten is geen dank je wel en ik vind je lief enzo
Die spreekt een Oost-Vlaams dialect, bijna net zo moeilijk te verstaan voor de gemiddelde Nederlander als West-Vlaams.quote:
wat een onzin, die verkocht volle zalen in nederland met shows voor de big Cquote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die spreekt een Oost-Vlaams dialect, bijna net zo moeilijk te verstaan voor de gemiddelde Nederlander als West-Vlaams.
Die is druk genoeg met haar eigen gezeikquote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef Flow3r het volgende:
Wel leuk dat Nathalie haar gezeur totaal negeerde
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom op Daan, doe een Thomasje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom op Daan, doe een Thomasje.
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een leraresquote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Kooldioxidevergifting.
Tuurlijk Daan..
Philippe Oost-Vlaams ??? Is nen echte Antwerpenaar hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die spreekt een Oost-Vlaams dialect, bijna net zo moeilijk te verstaan voor de gemiddelde Nederlander als West-Vlaams.
Dan probeert hij zich verstaanbaar te maken. Maar als hij een op een met een streekgenoot praat, ben je niet meer mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat een onzin, die verkocht volle zalen in nederland met shows voor de big C
Ik snappet !quote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh snapjeuh
Antwerps dan natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan probeert hij zich verstaanbaar te maken. Maar als hij een op een met een streekgenoot praat, ben je niet meer mee.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Philippe Oost-Vlaams ??? Is nen echte Antwerpenaar hoor.
Geubels spreekt echt wel goed "vlaams"quote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
om te kotsenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef engine het volgende:
She loves the power![]()
Zo lelijk iedere keer dat soort ongegronde dingen zeggen.
Zij wilde wel even bepalen wie die knikker wel of niet mocht gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
om te kotsen, zelf wilde ze ook de controle houden met de knikker
dat had ze moeten zeggen met de biecht , dan was ze stoer geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef zodeju het volgende:
Dominicatie.....dat zit haar dus dwars Duidelijk zie we weer de venijn....het gaat dus over Liese.
Ze heeft worst nodig.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
jeeess waar heeft die Last van zeg die Daan? heeft ze met iets der zin niet gehad ofzo
idd ja juistemquote:Op maandag 25 januari 2021 20:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
Tis een vieze gluipquote:Op maandag 25 januari 2021 20:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat had ze moeten zeggen met de biecht , dan was ze stoer geweest.
Ja en dat begrijp ik nog wel. Maar het is echt je eigen gedrag projecteren op iemand anders. En er dan lelijk op afgevenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
Gewoon veel naar Preuteleute luisteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geubels spreekt echt wel goed "vlaams"
Peisn ak kik in mien west vlams klaps daj der gin klootn go van verstoan wi. mo joengetjes toch
Awel e misschien moek kik ne geluudfragment up nimn. Toene kuj der noa luustern
Ja, maar zodra dat mens haar mond open trekt kruipt je lul naar binnen.... en ze kan nog geen minuut haar mond houdenquote:
Neem, nog lekker een hapje citroen, Daan.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef Harry het volgende:
Daan over Liese: She loves the power. Het moet nu wel beter voelen voor haar, dat kan niet anders.
ik snap het wel, als het allemaal te vrolijk wordtquote:Op maandag 25 januari 2021 20:27 schreef odie22 het volgende:
en dan doen ze binnen een spelletje, en dan ga je lekker chagerijnig buiten zitten
snapjequote:Op maandag 25 januari 2021 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Ze krijgt niet veel feedback van Nathalie
komt er ook niet tussen bij Daanquote:
Ze spreekt met consumptie.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, maar zodra dat mens haar mond open trekt kruipt je lul naar binnen.... en ze kan nog geen minuut haar mond houden.
Die jaloersheid niet te doen...kan zelfs niet tegen de regels van de huismeester....nooit eerder heeft ze daar moeite mee gehad....maar nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wij worden moe van jou, met je eeuwige gezeik.
Tja, 't is Liese hèquote:Op maandag 25 januari 2021 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jaloersheid niet te doen...kan zelfs niet tegen de regels van de huismeester....nooit eerder heeft ze daar moeite mee gehad....maar nu.
Is dat echt een vraag of maak je een grapje.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Naat gaat dit echt niet lang volhouden om buiten te blijven bij Daan, want die komt er niet tussen nu met dat geklaag
en op wie heeft ze zo de pik zeg
Op hoeveel "snapje + snapjewatikbedoel"s zouden we nu al in totaal zitten sinds de start?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:28 schreef engine het volgende:
Naat mompelt er nog een snapje tussendoor
9x heb ik geteld tot nu toeWellicht heb ik er nog gemist.
1x is genoeg, ik ga dat echt niet voor mijn lol terugkijken om te monteren, snapjuh?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op hoeveel "snapje + snapjewatikbedoel"s zouden we nu al in totaal zitten sinds de start?
Denk dat je wel al minstens een paar uur aan beeldmateriaal hebt als je ze allemaal achter elkaar zet.
14 waarvan 2 van Daan.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op hoeveel "snapje + snapjewatikbedoel"s zouden we nu al in totaal zitten sinds de start?
Denk dat je wel al minstens een paar uur aan beeldmateriaal hebt als je ze allemaal achter elkaar zet.
Nou, zeg dat wel....Pak je koffer en doe een Theotje.....quote:Op maandag 25 januari 2021 20:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Pleur dan gewoon op naar huis Daan.
ja sarcasme hahaquote:Op maandag 25 januari 2021 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat echt een vraag of maak je een grapje.
Precies dat, als mensen een gesprek hebben komt ze aangeslopen om iets op te vangen en gespeeld gezellig te doen, sneakyquote:Op maandag 25 januari 2021 20:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Daan wordt niet overprikkeld, ze is bang iets te missen. Wringt zich in alle bochten om overal bij te zijn.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
pussy album zoals ze het noemt
Alles overkomt haar, ALTIJD, ze is altijd slachtofferquote:Op maandag 25 januari 2021 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Tuurlijk Daan, iedereen heeft het gedaan, behalve jij.
Ze is behoorlijk onzeker.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dat, als mensen een gesprek hebben komt ze aangeslopen om iets op te vangen en gespeeld gezellig te doen, sneaky
Nee echt niet. Dat zijn ze van elkaar gaan kopieren.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
Zijn wel typische nederlandse stopwoorden; "snapjeu" en "weetjewel".
De Nederlanders vinden dat we teveel "Amai" zeggenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
Echt hè..quote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef zodeju het volgende:
Oh ze bedenkt even dat Jill maar niet meer terug moet komen
ja alsof dat aan haar is nou Jill is mentaal veel sterker als haarquote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef zodeju het volgende:
Oh ze bedenkt even dat Jill maar niet meer terug moet komen
kakstreekquote:Op maandag 25 januari 2021 20:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een zeur, Wat doe je daar dan???
[ afbeelding ]
Of Bah... Bij het begin van een zin.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Nederlanders vinden dat we teveel "Amai" zeggen
dat is onzin weetjequote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
dia daanquote:
snap er niks vanquote:Op maandag 25 januari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kopieer gedrag: Jij zegt "snapjuuhh" ik zeg ook "snapjuhhh"
Die hele kop straalt ontevredenheid uit, echt een jankgezicht , zelfs als ze lacht, dat wijf is haar hele leven al zoquote:Op maandag 25 januari 2021 20:37 schreef zodeju het volgende:
Het is duidelijk, Danielle is een heel ontevreden mens....ze zoekt om te klagen.
Das eerder iets West Vlaamsquote:Op maandag 25 januari 2021 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of Bah... Bij het begin van een zin.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahaha Nathalie wilde iets zegge. Halverwege de zin kapt Daan dr af met totaal iets anders.
Ik ga echt stuk.
Klopt.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das eerder iets West Vlaams
Ja ook heerlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik het enige leuke aan de gesprekken tussen Naat en Els. Els zegt soms zulke rare dingen ineens dat Naat het ook niet meer begrijpt.
ik las je zin "ja we snappen wat je bedoelt " op exact dezelfde moment, en aan dezelfde snelheid, dat Nathalie op de stream zegt "snap je wat ik bedoel"quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja we snappen wat je bedoelt..
Iedereen moet doen wat jij wil, dan is het goed.
Als het niet gaat zoals jij het wil ben je sip.
Mijne is dus hahahahquote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Viel met net ook ineens op, ze heeft echt een tic ontwikkeld met deze bril.
Niet verstandig. Daan knakt mentaal toch wel binnenkort en pakt dan vrijwillig haar koffers.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Kefke04 het volgende:
Als het Els tegen Nathalie is hou Ik Els. Hopelijk krijg Ik er weer geen Spijt van.
Als het daan tegen Nathalie is hou Ik Nathalie. Ben zo klaar met dat geklaag.
Denk dat Els daarna beter mengt in de groep.
Dat merk je ,zelfs die nieuwe vriend van haar de kinderen haar ex niks deugd bij haar.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die hele kop straalt ontevredenheid uit, echt een jankgezicht , zelfs als ze lacht, dat wijf is haar hele leven al zo
der bril zakt van der neus en zo haalt ze hem opquote:
Vind je t gek? Die hebben ook tv gekekenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben door dat de nieuwe mensen eerder omgaan met team BE ( Zoey,Liese, naomi)
Kan zijn maar weet niet of Ik dat nog Vol houquote:Op maandag 25 januari 2021 20:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet verstandig. Daan knakt mentaal toch wel binnenkort en pakt dan vrijwillig haar koffers.
is pas 1000 keer eerder naar verwezen maar okquote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet plots hier aan denken
Een liedje speciaal voor Nathalie
en "zeg maar" ook zo'n vreselijk stopwoordquote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Jockari het volgende:
wolla of kech zijn ergerquote:Op maandag 25 januari 2021 20:45 schreef 20100 het volgende:
[..]
en "zeg maar" ook zo'n vreselijk stopwoord
He de Belgenhater is er ook zie ik. Ik zit hier 7/7 en heb dit nog nooit tegen gekomen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
is pas 1000 keer eerder naar verwezen maar ok
Elke keer iemand "zeg maar" gebruikt dan herhaal ik hun voorafgaande zin snapjequote:Op maandag 25 januari 2021 20:45 schreef 20100 het volgende:
[..]
en "zeg maar" ook zo'n vreselijk stopwoord
Nou zou Michel zich toch maar moeten opofferen enhaar toch maar even flink moeten grijpen alhoewel ik daar oprecht tegenop zie....quote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Daan heeft iemand nodig met positiviteit zegt ze ..... gaat ze naast snapjeuh zitten aan het buitenvuurtje
Dat is kiezen tussen de jackpot van 10 miljoen of de eeuwige ruggenjeuk en te korte armpjes.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:45 schreef odie22 het volgende:
nieuwe bewoners , jullie mogen kiezen, bij de roddelclub , of bij K3 ? , kies maar
met 10 miljoen kan je wel Liese inhuren om je rug te krabbenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is kiezen tussen de jackpot van 10 miljoen of de eeuwige ruggenjeuk en te korte armpjes.
Dat doe ik wel met mijn onweerstaanbare charmes. Kost geen cent.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:49 schreef 20100 het volgende:
[..]
met 10 miljoen kan je wel Liese inhuren om je rug te krabben
Misschien heeft ze in de gaten dat Els zich wel heel ver buiten de groep plaatst.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:51 schreef Jockari het volgende:
Snapjeu kiest ineens voor vriendin Daan ipv Els ???
Was dit positief of eerder arrogant?quote:
Els kiest eieren voor haar geld, die gaat aansluiting zoeken bij K5quote:Op maandag 25 januari 2021 20:51 schreef Jockari het volgende:
Snapjeu kiest ineens voor vriendin Daan ipv Els ???
Klopt uw bericht. Ik als man had het wel voor daan die eerste anderhalve week. Nu liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:50 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Bij dit soort mensen ligt het altijd aan de ander. Ze knapt op Els af, omdat Els een makkelijk slachtoffer is. Niet het poppetje. Ik denk dat Daan heel goed heeft gelegen bij de mannen en het toen in haar bol is gestegen.
Ze heeft totaal niet door hoe zuur ze is. En daar kom je ook heel moeilijk uit.. Altijd gefixeerd op drama, negativiteit en het lag altijd aan de anderen. Zo'n opvoeding.. Dat vergt veel inspanning om eerlijk te kijken naar je eigen aandeel. Dat zie ik haar nog niet zo gauw doen. Liese doet het hartstikke goed. Ze voelt zich wss onveilig bij haar en uit het dan maar als arrogant.
is om aan te geven dat je sex wiltquote:Op maandag 25 januari 2021 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was dit positief of eerder arrogant?
Wat betekent onveilig. Bij mij is het gevaar. Zij gebruikt het woord onveilig te pas en te onpas....zelfs bij mensen die niet het zelfde denken als haar en die niet alles leuk vinden wat zij leuk indt.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:50 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Bij dit soort mensen ligt het altijd aan de ander. Ze knapt op Els af, omdat Els een makkelijk slachtoffer is. Niet het poppetje. Ik denk dat Daan heel goed heeft gelegen bij de mannen en het toen in haar bol is gestegen.
Ze heeft totaal niet door hoe zuur ze is. En daar kom je ook heel moeilijk uit.. Altijd gefixeerd op drama, negativiteit en het lag altijd aan de anderen. Zo'n opvoeding.. Dat vergt veel inspanning om eerlijk te kijken naar je eigen aandeel. Dat zie ik haar nog niet zo gauw doen. Liese doet het hartstikke goed. Ze voelt zich wss onveilig bij haar en uit het dan maar als arrogant.
Uiterlijk wordt deels gevormd door je karakter.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt uw bericht. Ik als man had het wel voor daan die eerste anderhalve week. Nu liever kwijt dan rijk.
Ze zit buiten bij de kachelquote:
Ik denk dat het maar net is hoe je het verwoord. Gevaar kan ook idd.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat betekent onveilig. Bij mij is het gevaar. Zij gebruikt het woord onveilig te pas en te onpas....zelfs bij mensen die niet het zelfde denken als haar en die niet alles leuk vinden wat zij leuk indt.
aja daar willt ik ook nog en keer kijkenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese heeft ineens 14000 volgers op Insta. Dat benauwt Natte als ze straks naar buiten komt.
Nou wees niet bang Natte, daar hoef jij geen angst voor te hebben.
Onveilig gevoel kan ook heel belangrijk zijn om weg te nemen, maar zij voelt zich zovaak onveilig dat ze beter niet mee had kunnen doen denk ikquote:Op maandag 25 januari 2021 20:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar net is hoe je het verwoord. Gevaar kan ook idd.
Unheimisch, met een mooi Duits woord.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar net is hoe je het verwoord. Gevaar kan ook idd.
Vergis je niet.. Die Sonny van temptation island heeft er ook aardig wat heb ik gelezen. Echt bizar!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese heeft ineens 14000 volgers op Insta. Dat benauwt Natte als ze straks naar buiten komt.
Nou wees niet bang Natte, daar hoef jij geen angst voor te hebben.
Ja, maar ik denk niet dat Naat bang hoeft te zijn dat haar Instagram door het dak gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Vergis je niet.. Die Sonny van temptation island heeft er ook aardig wat heb ik gelezen. Echt bizar!
Naat ziet de bui al hangen en is zich vast aan het indekken voor als Els weg gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els en Nathalie zitten niet meer zo vaak samen, what happend tussen die 2?
Zag vanmiddag Els en Naomi samen in de hottub. Ook al apart.
Weetjewel?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
snapje snapje snapjewatikbedoel snapje snapje snapjewatikbedoel snapje
Volgens mij wint Els op 1 been van Nathaliequote:Op maandag 25 januari 2021 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Naat ziet de bui al hangen en is zich vast aan het indekken voor als Els weg gaat.
fout, ze manipuleert.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt eigenlijk toch dat ze wel heel veel bloot geeft van zichzelf (Daan)
En nee ben geen fan van haar
Maar dat doet ze toch al vanaf het begin...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt eigenlijk toch dat ze wel heel veel bloot geeft van zichzelf (Daan)
En nee ben geen fan van haar
Daan heeft af en toe even nodig om even leeg te lopenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:03 schreef Kefke04 het volgende:
Daan onderbreekt Nathalie heel de tijd. Daan hoort vooral Daan graag praten.
Daarom zei ik al dat Naat dit niet lang gaat volhouden hahaquote:Op maandag 25 januari 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Daan heeft af en toe even nodig om even leeg te lopen
beide getergd door mannen kunnen ze samen een thelma en louise doenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:04 schreef engine het volgende:
Daan zegt dat ze geen band heeft met Els
Nooit!quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik zie Nathalie BB nog winnen
No way. Ze zal wel lang blijven, maar winnen kan ze niet. Ze heeft gewoonweg de gunfactor niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Echt hilarisch, Naat blijft er op terugkomen dat zij ook huismeester had kunnen zijn..quote:Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Daan beweert dat Snapjuhlie voor groepsbelang koos![]()
![]()
![]()
Strijdersquote:Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef odie22 het volgende:
Dapper de cossers die het vol kunnen houden op stream 1
Nathalie gaat donderdag naar huisquote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dan moet je haar snel komen ophalen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
ik wil Naat als huismeesteres
Ja daarom ben ik nu geschakeldquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ja hoor BB leest mee zeker? Beeld is nu gericht op de uitbeelder. Yes!!
Alsjeblieft zeg...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
ik wil Naat als huismeesteres
Ja, het is nogal koud buiten hèquote:
Ow shit, als 1 stream hebt zit je daar vastquote:Op maandag 25 januari 2021 21:14 schreef Kefke04 het volgende:
Ik ben klaar met dit gesprek. Switchen regie
Inderdaad ☹️quote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow shit, als 1 stream hebt zit je daar vast![]()
[ afbeelding ]
ja echt welquote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, het is nogal koud buiten hè
Ik snap het!quote:
das toevalligquote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef JACM het volgende:
Ik zal even inschakelen op de livestream. Meestal schakelt hij zich dan over naar Michel![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef JACM het volgende:
Ik zal even inschakelen op de livestream. Meestal schakelt hij zich dan over naar Michel![]()
Ik verwacht binnenkort stream 3 met 24/7 die kerelquote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef JACM het volgende:
Dat noemen we nou een sliding, kan Els nog iets van leren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie praat Daan naar een exit toe .. je gezin heeft er ook niets aan als je helemaal kapot terugkomt
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik betuig mijn medeleven met de mensen die maar 1 stream hebben...
iedereen waar succubus naat haar tanden in slaat gaat het liefste vrijwillig naar huisquote:Op maandag 25 januari 2021 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat noemen we nou een sliding, kan Els nog iets van leren.
Nou inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2021 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Och jee... Nathalie denkt dat er 1 negatieve comment over haar geschreven is, en was daardoor al ontdaan (na verhaal Pat).
Ik denk dat ze beter Social Media gedag kan zeggen voor de komende paar jaar.
Zit nu ook heerlijk op 2quote:Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef odie22 het volgende:
Dapper de cossers die het vol kunnen houden op stream 1
teveel van het goede is ook niet goed hequote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort stream 3 met 24/7 die kerel
zou ze vergeten zijn dat het nomineren al geweest is , hahahaquote:Op maandag 25 januari 2021 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het valt wel op dat Els in ieder geval een soort van poging waagt om met de groep mee te doen.
Els is niet zo Dom als ze eruit zit hoor. Die denkt al aan een Leven zonder Nathaliequote:Op maandag 25 januari 2021 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het valt wel op dat Els in ieder geval een soort van poging waagt om met de groep mee te doen.
Daar zit echt nietsss bij. Waardeloze deelnemer.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:28 schreef zodeju het volgende:
Zoey is ook niet zo van het lachen, zal dat ook komen omdat ze eigenlijk maar half aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |