Walgelijke vent ging als een soort rattenvanger van Hamelen voorop in de optocht naar het politiebureau om aangifte te doen tegen de oppositieleider van Nederland. Hij is de burgemeester van alle inwoners. Ook veel Wildersstemmers.quote:
Nu maar hopen dat niemand de RPG-cheat gebruikt danquote:Op maandag 25 januari 2021 20:23 schreef dvdfreak het volgende:
met politie helikopter is dit net GTA![]()
JOOOOHAAaaNquote:
Aan die kant v/h centrum woon ik ookquote:Op maandag 25 januari 2021 20:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoorde genoeg toen ik snel ff de hond uitliet Politieauto's en af en toe vuurwerk. Zelfs honden blaffen. Woon vlak bij het stadspark.
Toolsformequote:Op maandag 25 januari 2021 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat niemand de RPG-cheat gebruikt dan
Niemand die d'r ooit komt dus die het weet. Behalve Johan.quote:
Iddquote:Op maandag 25 januari 2021 20:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En winkels plunderen zal hier ook weinig opleveren.. Zit ons ook eens mee.
quote:
Ik wel, heerlijke weg die N376 naar het werk vroeger, nog nooit een file gezien.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niemand die d'r ooit komt dus die het weet. Behalve Johan.
Link? Ik woon daar echt vlakbij. Hoor van alles maar ik ga niet kijken.quote:
"21:55 - 44 minuten geleden"quote:
Denk het wel ... sterkte ...quote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Link? Ik woon daar echt vlakbij. Hoor van alles maar ik ga niet kijken.
Nokia 3310?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/100014673318702/videos/1061078424391258/
Ik vind het wel grappig en dan komt er niemand richting Nijmegen al die voorbereiding voor niks. XDquote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig boeit echt niemand Nijmegen.
Lijkt van gisteren? Weer die groene scooterquote:
Wordt het nog gezelliger hier!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:37 schreef tesssssssss het volgende:
Gelukkig gaat over 23 minuten iedereen naar binnen.
Schijnt een strijdkreet te zijn van een bepaalde sportclub uit Duivendrecht, ik weet het verder ook niet.quote:
https://www.ad.nl/amsterd(...)kkenstraat~af9865e3/quote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Link? Ik woon daar echt vlakbij. Hoor van alles maar ik ga niet kijken.
Lex Immers schijnt op pad te zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 20:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Schijnt een strijdkreet te zijn van een bepaalde sportclub uit Duivendrecht, ik weet het verder ook niet.
Wel vrij onveilig voor uitsupporters ja.. heel onoverzichtelijkquote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Als uitsupporter daar wel eens op aanwijzen van de politie de auto moeten parkeren aan de andere kant van het stadion (ten opzichte van het uitvak) en er dan omheen moeten lopen, gekkeng boiz daar
Om de hoek bij rijksweg zuid. Dat is best een eind van t centrum af hoor.quote:
Wat? Ik hoor echt helemaal niksquote:Op maandag 25 januari 2021 20:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amsterdam-oost nu veel zwaar vuurwerk, getoeter, scooters en ME
Moet wel terecht zijn dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kritiek vanuit Gijp op Petur R de Vries.
Nou dat viel wel mee hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kritiek vanuit Gijp op Petur R de Vries.
ga je lekker rellen @Danny ?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mohammed gaat nu naar Wijchen
held zonder mondkap = ridder zonder zwaardquote:
Ik hoorde m dat laatst doen bij Boulevard. Kreeg er kippenvel van.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou hij nog wel eens aut laut laffen?
Zo te horen Rotterdam. Helicopters, sirenes, vuurwerk,.... Ik probeer mijn kind naar bed te brengen, maar dat gaat zo niet werkenquote:
Waarom noemen ze dit nog demonstranten?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou hij nog wel eens aut laut laffen?
lolquote:Op maandag 25 januari 2021 20:41 schreef Harlon het volgende:
Helden
![]()
Strijden voor je vrijheid
Dit zijn de moderne geallieerden.
Gewoon lekker even samen buiten gaan kijken joh, wel een gopro op aub voor de vrienden van FOK!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo te horen Rotterdam. Helicopters, sirenes, vuurwerk,.... Ik probeer mijn kind naar bed te brengen, maar dat gaat zo niet werken
Misschien dat er nog een verdwaalde demonstrant tussen zit.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dit nog demonstranten?
Allemaal buiten gaan staan om 21.00 om te klappenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef Fugue het volgende:
Morgen om 20.00 uur even klappen voor de politie die inmiddels overbelast is
Wie?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dit nog demonstranten?
Nee, dit zijn volksverraders. Verraders van Nederland die in een heel moeilijke tijd het leven nog moeilijker maken voor fatsoenlijke burgers en de volksgezondheid in gevaar brengen. Dit rellende tuig en het tuig dat tot deze rellen oproept kunnen hard genoeg aangepakt en gestraft wordenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:41 schreef Harlon het volgende:
Helden
![]()
Strijden voor je vrijheid
Dit zijn de moderne geallieerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |