Daar wordt flink warm gestookt.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:52 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.facebook.com/100002142013558/videos/3666447450103286/
beijerlandselaan
oei, paniekquote:
Karma voor onze fietsenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Aan het einde wordt hun auto gejat, RIP
Teruggejat bedoel jequote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Aan het einde wordt hun auto gejat, RIP
Asw ook aardig voorzien van politie op dit moment.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De politie was eerder vanavond al onderweg naar de Seinedreef.
Al die namen van reaguurders ook ... zegt genoegquote:Op maandag 25 januari 2021 19:52 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.facebook.com/100002142013558/videos/3666447450103286/
beijerlandselaan
https://www.ad.nl/nieuws/(...)interview~a2a94ae0b/quote:Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Politici worden in brand gestoken zelfs
Oh daar ben ik vorig jaar ook wel eens geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
In ieder geval drukker als op de kermis daar 😂quote:Op maandag 25 januari 2021 19:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Idd. Handjevol als ik die filmpjes zo zie.
Ik gok dat ‘Rotterdam Hooligans’ niet tegen de politie is in dit geval.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef JDx het volgende:
Ik hoor Rotterdam Hooligans en kankerjoden...
Wat een fantastische PR voor ons landje weerquote:Op maandag 25 januari 2021 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nieuws/(...)interview~a2a94ae0b/
Een ertussen heet Jan Rotterdamquote:Op maandag 25 januari 2021 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Al die namen van reaguurders ook ... zegt genoeg
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh daar ben ik vorig jaar ook wel eens geweest.
Komt toch wel dichtbij dan..Vlakbij de Timeless, tenminste 20 jaar geleden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allochtoonse Feyenoord hooligans ? bijzonder.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:54 schreef JDx het volgende:
Ik hoor Rotterdam Hooligans en kankerjoden...
Vliegende Paard, jonguh!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Vlakbij de Timeless, tenminste 20 jaar geleden ofzo
Beetje shoppingmall muziek dit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:59 schreef tesssssssss het volgende:
Het is wel aparte muziek om bij te rellen.
Liftmuziekje zou nog mooier zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje shoppingmall muziek dit.
Ik hoop niet dat je nog in de waan bent dat de rellen iets te maken hebben met de avondklok?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat hebben Abris nou met de avondklok te maken? zoveel bussen reden er voor de avondklok nou ook niet na 21.
Stephanie Mills-Never Knew Love Like This Beforequote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje shoppingmall muziek dit.
Scherp!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stephanie Mills-Never Knew Love Like This Before
waar volg je dat?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:47 schreef Sfancta het volgende:
In Geleen zijn de tellers de winkelstraat ingetrokken en op de Rijksweg staat al vanalles in de hens.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de digitale ramptoerist uithangen wel erg leuk vindquote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je er een film van willen zien dan?
Vriend van mij woont daar vlakbij en heeft vanavond dus een stuk meer avondklok door de mensen die rellen tegen de avondklok.quote:
Een van mijn zonen is onderweg naar huis, heb hem al gewaarschuwd om via Munstergeleen te rijden. Rijksweg is niet veilig. Hoor nu ook knallen. Verdorie mss maar meteen de hond uitlaten. Woon niet zo heel ver van t centrum.quote:In het centrum van Geleen is het onrustig. Meerdere groepen relschoppers spelen een kat-en-muisspel met de politie. De politie heeft de handen vol aan de naar schatting zo’n honderd, voornamelijk, jongeren.
Rond 18.00 uur heeft de politie op de Markt, de plek waar de demonstranten volgens social mediaberichten hadden afgesproken, gecontroleerd alle aanwezigen weggestuurd. Niet veel later werd er op meerdere plekken in het centrum vuurwerk afgestoken. Vervolgens was het op meerdere plekken onrustig.
De Rijksweg Noord is korte tijd geblokkeerd geweest met politieauto’s en ook bij de Hanenhof en de Annastraat is het nog steeds onrustig. Jongeren zoeken de confrontatie op met de politie, tot een confrontatie is het nog niet gekomen aangezien de relschoppers zich steeds uit de voeten maken.
Ook de M.E. is aanwezig.
True, maar Urk?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de digitale ramptoerist uithangen wel erg leuk vind
Ziet er uit als een screenshot uit een Telegram groep.quote:
Vervelend, de popcorn is nu niet meer aan te slepen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vriend van mij woont daar vlakbij en heeft vanavond dus een stuk meer avondklok door de mensen die rellen tegen de avondklok.
Ik leerde als kind in groep 4 ofzo al dat het menselijk is dat je het spannend (leuk) vindt als er bijvoorbeeld een ongeluk in je straat gebeurt. Hoe erg het ook is.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de digitale ramptoerist uithangen wel erg leuk vind
Ik alleen maar benenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.facebook.com/100014673318702/videos/1061078424391258/
betere link
waterkanon
Scherp, jij werkt zeker bij de opsporingseenheid afdeling sociale media.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ziet er uit als een screenshot uit een Telegram groep.
Nee, dekt de lading wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef theNull het volgende:
Dit zijn geen viruswappies, maar Allah wappies of discrimineer ik dan?
Doe maar als het nog kan. Kun je daarna veilig binnen blijvenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef deedeetee het volgende:
de Limburger
[..]
Een van mijn zonen is onderweg naar huis, heb hem al gewaarschuwd om via Munstergeleen te rijden. Rijksweg is niet veilig. Hoor nu ook knallen. Verdorie mss maar meteen de hond uitlaten. Woon niet zo heel ver van t centrum.
Woon op +/- 1 km vanaf rijksweg centrum maar hoor hier helemaal niksquote:Op maandag 25 januari 2021 20:04 schreef deedeetee het volgende:
de Limburger
[..]
Een van mijn zonen is onderweg naar huis, heb hem al gewaarschuwd om via Munstergeleen te rijden. Rijksweg is niet veilig. Hoor nu ook knallen. Verdorie mss maar meteen de hond uitlaten. Woon niet zo heel ver van t centrum.
Op de livestream van de vorige pagina zag je deze net al in de fik staan volgens mij. Maar de “waterwerper” had hem gelukkig zo uit.quote:
Die moet je juist niet pakken en lekker hun gang laten gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen 20 man van NEC opgepakt die op patrouille waren om plunderaars aan te pakken
Sad
Dit zijn pubers. Alle kleuren en smaken.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef theNull het volgende:
Dit zijn geen viruswappies, maar Allah wappies of discrimineer ik dan?
Ja, dat lijkt me nou heel verstandig.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Die moet je juist niet pakken en lekker hun gang laten gaan.
Ja want dat zijn zulke braverikjes.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen 20 man van NEC opgepakt die op patrouille waren om plunderaars aan te pakken
Sad
Ik word er echt naar van. Wat een teringlijers.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik leerde als kind in groep 4 ofzo al dat het menselijk is dat je het spannend (leuk) vindt als er bijvoorbeeld een ongeluk in je straat gebeurt. Hoe erg het ook is.
Het leger tegen groepjes 16 jongeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef torentje het volgende:
Wanneer zet men het leger eens in tegen die overmacht aan schreeuwende relschoppers die er slechts op uit zijn om zoveel mogelijk spullen van anderen te vernielen?
In dit geval meer dan prima die zelfregulering.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja want dat zijn zulke braverikjes.
Dan moeten er toch eerst doden en/of gewonden vallen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef torentje het volgende:
Wanneer zet men het leger eens in tegen die overmacht aan schreeuwende relschoppers die er slechts op uit zijn om zoveel mogelijk spullen van anderen te vernielen?
Stuur ze met een speedboat naar de kust van Somalie, mogen ze wmb iedere dag noord afrikaanse plunderaars tegenhouden.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
Sad
Nee, daar hebben we de politie voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In dit geval meer dan prima die zelfregulering.
Wordt toch een lege zaal in mei.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Namens de afdeling ESF op FOK! kom ik even melden dat ze met hun vuile poten van Ahoy af motten blijven, daar in Rotterdam-Zuid.![]()
Het is wel een overmacht voor de politie. Oftewel teveel.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het leger tegen groepjes 16 jongeren.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef torentje het volgende:
Daar is het wachten ook op volgens mij.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan moeten er toch eerst doden en/of gewonden vallen.
Die gaan dit probleem even prima aanpakken inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nou heel verstandig..
And how is that working outquote:Op maandag 25 januari 2021 20:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we de politie voor.
Russische WhatsAppquote:Op maandag 25 januari 2021 20:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat Telegram he, wat is dat eigenlijk? Soort underground Twitter ofzo?
Zou het..quote:
''Underground'' Whatsappquote:Op maandag 25 januari 2021 20:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat Telegram he, wat is dat eigenlijk? Soort underground Twitter ofzo?
Erg jammer.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
Sad
Blijf daar vanafquote:Op maandag 25 januari 2021 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Namens de afdeling ESF op FOK! kom ik even melden dat ze met hun vuile poten van Ahoy af motten blijven, daar in Rotterdam-Zuid.![]()
Hij is erg braaf en zit er niet echt van te genieten. Zijn dochter is uit werken en zal als het uit de hand loopt elders moeten logeren omdat het link kan worden met thuiskomen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vervelend, de popcorn is nu niet meer aan te slepen.
Dat betwijfel ik. En anders komt de marechaussee.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is wel een overmacht voor de politie. Oftewel teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |