Sukkeltjes zijn het zeker. Pak de hoofdaap en de rest de troep is stuurloosquote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Schrikken ze zich rot, zijn maar sukkeltjes die daar rond huppelen hoor.
Of niet zo lang over moeten praten. Eerst wilden de burgermeesters er niet aan en ook diverse politieke partijen niet. En toen draaide alles mee met de wind en klabam. sloeg de val dicht.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Avondklok is een rode grens, hadden ze nooit moeten doen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Valt in urk bv volgens mij wel mee.
We houden allemaal feestjes waarbij we met zn allen koffie drinken en vinden het vreemd dat we daarmee provoceren....quote:
Hurr durr, HeT zIjN dE mArOkKaNeN wAnT hEt EnGeLeNvOlK DoEt ZoIeTs NiEt.quote:
Dat zou best grappig zijn als ze die door zijn eigen raam weer naar binnen spuiten.quote:
Burgermeesters hadden dus gewoon gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of niet zo lang over moeten praten. Eerst wilden de burgermeesters er niet aan en ook diverse politieke partijen niet. En toen draaide alles mee met de wind en klabam. sloeg de val dicht.
Die hebben genoeg allochtonen binnen gehaald dat het nog net niet lijkt dat iedereen aan incest verslaafd is.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Valt in urk bv volgens mij wel mee.
De grote boze @Dven heeft gesprokenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hurr durr, HeT zIjN dE mArOkKaNeN wAnT hEt EnGeLeNvOlK DoEt ZoIeTs NiEt.
Ook voor de Volkischer Beobachter is de campagnetijd weer aangebroken
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik woon vlakbij de Beijerlandselaan. Ene harde knal na de anderIk vind dit toch wel eng hoor.
RomeoGODENquote:
Ze hadden dus op hun stuk moeten blijven staan. Ze zeiden al dat dit niet te handhaven zou zijn. Nu zitten ze met de gebakken peren en vaardigen een noodverordening uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Burgermeesters hadden dus gewoon gelijk.
Maar toen was er ineens de ‘levensgevaarlijke’, Britse mutatie.
Rutte mag van mij na de verkiezingen dus echt opstappen. Het is goed geweest.
'Holland' en dan een foto van Eindhovenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:23 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe kop voor vanavond.
Pas op, nu ga je de foktokkies laten schuimbekken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hurr durr, HeT zIjN dE mArOkKaNeN wAnT hEt EnGeLeNvOlK DoEt ZoIeTs NiEt.
Ook voor de Volkischer Beobachter is de campagnetijd weer aangebroken
Had eigenlijk nog Utrecht Almere en Gouda verwacht. Ook Rotterdam nog netjes geweest eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, is het gezellig hier?
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik woon vlakbij de Beijerlandselaan. Ene harde knal na de anderIk vind dit toch wel eng hoor.
In de Friet regio hebben ze het geprobeerd te centraliceren, terwijl ze in de Patat regio meer op eerlijke verdeling inspeelden, en op Urk eten ze toch alleen maar vis.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, is het gezellig hier?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |