In Frankrijk is rellen cultuurquote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Ach hoe vaak staat Frankrijk er wel niet slecht op en iedereen blijft Parijs een mooie stad vinden. Ik niet btw.
"De Politie had niet moeten komen, dan had er niks gebeurd."quote:Op maandag 25 januari 2021 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.facebook.com/1050882036/videos/10223071424267943/
live beijerlandslaan
Politie de schuldige volgens de streamer. Maar weer afgezetquote:Op maandag 25 januari 2021 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
live beijerlandslaan
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"De Politie had niet moeten komen, dan had er niks gebeurd."
Ah het niveautje is meteen duidelijk voor vanavond.
Hij praat als een zwerver ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
wat een wappiequote:Op maandag 25 januari 2021 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
live beijerlandslaan
Paupertokkiequote:Op maandag 25 januari 2021 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is vrije pers jonguh.. niet van de STAATSMEDIA.quote:
Dat is Opa Leoquote:Op maandag 25 januari 2021 19:28 schreef dvdfreak het volgende:
live beijerlandslaan
Gaat hard in geleenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:31 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Politie in Geleen op de vlucht.
Met dank aan die achterlijke relschoppersquote:Op maandag 25 januari 2021 19:34 schreef halfway het volgende:
[..]
Met dank aan het beste kabinet ooit.
Ja. Vieze racistenquote:
Waarom niet heerlijk keihard de zwaailichten en sirenes aangezet?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:31 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Politie in Geleen op de vlucht.
Zou dat werken?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom niet heerlijk keihard de zwaailichten en sirenes aangezet?
Avondklok is een rode grens, hadden ze nooit moeten doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met dank aan die achterlijke relschoppers
Schrikken ze zich rot, zijn maar sukkeltjes die daar rond huppelen hoor.quote:
Jammer! Had gehoopt dat ze hem naar binnen zouden spuitenquote:
Valt in urk bv volgens mij wel mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef byah het volgende:
Vraag me af wat de overeenkomst is tussen de relsteden en percentage allochtonen in diezelfde steden
Sukkeltjes zijn het zeker. Pak de hoofdaap en de rest de troep is stuurloosquote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Schrikken ze zich rot, zijn maar sukkeltjes die daar rond huppelen hoor.
Of niet zo lang over moeten praten. Eerst wilden de burgermeesters er niet aan en ook diverse politieke partijen niet. En toen draaide alles mee met de wind en klabam. sloeg de val dicht.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Avondklok is een rode grens, hadden ze nooit moeten doen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Valt in urk bv volgens mij wel mee.
We houden allemaal feestjes waarbij we met zn allen koffie drinken en vinden het vreemd dat we daarmee provoceren....quote:
Hurr durr, HeT zIjN dE mArOkKaNeN wAnT hEt EnGeLeNvOlK DoEt ZoIeTs NiEt.quote:
Dat zou best grappig zijn als ze die door zijn eigen raam weer naar binnen spuiten.quote:
Burgermeesters hadden dus gewoon gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Of niet zo lang over moeten praten. Eerst wilden de burgermeesters er niet aan en ook diverse politieke partijen niet. En toen draaide alles mee met de wind en klabam. sloeg de val dicht.
Die hebben genoeg allochtonen binnen gehaald dat het nog net niet lijkt dat iedereen aan incest verslaafd is.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Valt in urk bv volgens mij wel mee.
De grote boze @Dven heeft gesprokenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hurr durr, HeT zIjN dE mArOkKaNeN wAnT hEt EnGeLeNvOlK DoEt ZoIeTs NiEt.
Ook voor de Volkischer Beobachter is de campagnetijd weer aangebroken
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik woon vlakbij de Beijerlandselaan. Ene harde knal na de anderIk vind dit toch wel eng hoor.
RomeoGODENquote:
Ze hadden dus op hun stuk moeten blijven staan. Ze zeiden al dat dit niet te handhaven zou zijn. Nu zitten ze met de gebakken peren en vaardigen een noodverordening uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Burgermeesters hadden dus gewoon gelijk.
Maar toen was er ineens de ‘levensgevaarlijke’, Britse mutatie.
Rutte mag van mij na de verkiezingen dus echt opstappen. Het is goed geweest.
'Holland' en dan een foto van Eindhovenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:23 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe kop voor vanavond.
Pas op, nu ga je de foktokkies laten schuimbekken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hurr durr, HeT zIjN dE mArOkKaNeN wAnT hEt EnGeLeNvOlK DoEt ZoIeTs NiEt.
Ook voor de Volkischer Beobachter is de campagnetijd weer aangebroken
Had eigenlijk nog Utrecht Almere en Gouda verwacht. Ook Rotterdam nog netjes geweest eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, is het gezellig hier?
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik woon vlakbij de Beijerlandselaan. Ene harde knal na de anderIk vind dit toch wel eng hoor.
In de Friet regio hebben ze het geprobeerd te centraliceren, terwijl ze in de Patat regio meer op eerlijke verdeling inspeelden, en op Urk eten ze toch alleen maar vis.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, is het gezellig hier?
[ afbeelding ]
O jee ..... sterkte!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-woon-je-in-een-dorpquote:Op maandag 25 januari 2021 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de Friet regio hebben ze het geprobeerd te centraliceren, terwijl ze in de Patat regio meer op eerlijke verdeling inspeelden, en op Urk eten ze toch alleen maar vis.
Loop even naar buiten. Je mag nog ruim een uur filmen!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
In Utrecht zijn oproepen gedaan voor rellen op 3 verschillende lokaties vanavond. 21.00 amsterdamsestraatweg, 20.30 winkelcentrum kanaleneiland en winkelcentrum overvecht.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog Utrecht Almere en Gouda verwacht. Ook Rotterdam nog netjes geweest eigenlijk
Ik woon vlakbij Tilburg en hier heeft de burgemeester een noodbevel uitgeroepen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:47 schreef Sfancta het volgende:
In Geleen zijn de tellers de winkelstraat ingetrokken en op de Rijksweg staat al vanalles in de hens.
Ze wonen ook niet in een dorp, ze wonen op een terp.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef JDx het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-woon-je-in-een-dorp
Blijf het een beetje idioot vinden dat op en in
De politie was eerder vanavond al onderweg naar de Seinedreef.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
In Utrecht zijn oproepen gedaan voor rellen op 3 verschillende lokaties vanavond. 21.00 amsterdamsestraatweg, 20.30 winkelcentrum kanaleneiland en winkelcentrum overvecht.
Een terp is in principe toch een mestbult hehe.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze wonen ook niet in een dorp, ze wonen op een terp.
Lijkt allemaal mee te vallen vind ik. Ze rennen gewoon wat rond. De politie doet niks speciaals lijk mij, ze houden gewoon de boel in de gaten. De meeste staan natuurlijk bij de zijstraten.quote:
Lijkt mij ook niks hoor als ik dat rond m'n huis zou zien.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan het einde wordt hun auto gejat, RIPquote:
HET startschot.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
NOS journaal heeft zojuist de startschot gegeven voor Rotterdam
Voor die 30 mensenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef Sfancta het volgende:
Enorme politiecolonne over de A2 onderweg naar Geleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |