Vliegende Paard, jonguh!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Vlakbij de Timeless, tenminste 20 jaar geleden ofzo
Beetje shoppingmall muziek dit.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:59 schreef tesssssssss het volgende:
Het is wel aparte muziek om bij te rellen.
Liftmuziekje zou nog mooier zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje shoppingmall muziek dit.
Ik hoop niet dat je nog in de waan bent dat de rellen iets te maken hebben met de avondklok?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat hebben Abris nou met de avondklok te maken? zoveel bussen reden er voor de avondklok nou ook niet na 21.
Stephanie Mills-Never Knew Love Like This Beforequote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Beetje shoppingmall muziek dit.
Scherp!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Stephanie Mills-Never Knew Love Like This Before
waar volg je dat?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:47 schreef Sfancta het volgende:
In Geleen zijn de tellers de winkelstraat ingetrokken en op de Rijksweg staat al vanalles in de hens.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de digitale ramptoerist uithangen wel erg leuk vindquote:Op maandag 25 januari 2021 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je er een film van willen zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |