abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:04:49 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628338
quote:
Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!

DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enqute
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe

Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn gentroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.

Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.

https://viruswaanzin.nl/

Live

https://www.facebook.com/(...)1¬if_t=live_video

Terugkijken?

NH Nieuws:


NN (Eindhoven)


Highlights

https://twitter.com/i/status/1353373855805534208

https://twitter.com/i/status/1353369412489912321

https://twitter.com/cwbbakker/status/1353362190615638016

https://twitter.com/TheTechSavyGuyx/status/1353378478310256641
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 11:07:27 #2
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628377
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ach starhopper aka nikonlover moet je negeren.

Vorig jaar nog in love with FVD en Trump nu een Biden fan als overmorgen Geert weer de grootste is loopt die daar weer achteraan.
Hij wilt bij de winnaars horen omdat het zelf een loser is op deze manier compenseert hij dat.
Degene die met elke wind meewaait, zal nooit op diens bestemming aankomen. ;)
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628392
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:43 schreef Nicksanders het volgende: [..] Ach starhopper aka nikonlover moet je negeren. Vorig jaar nog in love with FVD en Trump nu een Biden fan als overmorgen Geert weer de grootste is loopt die daar weer achteraan. Hij wilt bij de winnaars horen omdat het zelf een loser is op deze manier compenseert hij dat.
En niet te vergeten een paar weken terug nog pro-Antifa, inclusief Antifa UI.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197628407
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een auto, wat ruiten bij het station, twee abri’s, twee kliko’s en zeven oude fietsen van het station.

Man man
:')
  maandag 25 januari 2021 @ 11:09:02 #5
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_197628410
VRIJHEID VRIJHEID VRIJHEID
  maandag 25 januari 2021 @ 11:09:15 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197628415
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit heeft daadwerkelijk alles te maken met de strijd voor vrijheid... wanneer gaat die vent eens luisteren?
De demonstranten denken dat het met de strijd voor vrijheid te maken heeft, maar hun definitie van vrijheid is nogal krom. Ze denken namelijk dat als zij maar 'vrij' zijn, dat er vrijheid is.

Dat ze met hun 'vrijheid' de daadwerkelijke vrijheid van anderen inperken zien of boeit ze niet.

"Fuck you, I got mine!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 25 januari 2021 @ 11:10:50 #7
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628441
Als Bruls trouwens eerder was geboren, zou hij een buitengewoon prominente rol hebben gehad in het programma 'Andere Tijden'.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628457
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:08 schreef wpor het volgende:

[..]

:')
Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.

Dit gaat mij gewoon veel te ver, de avondklok ook, de scholen dicht terwijl de reden achterhaald is ook.

Laat ze als de malle achter die vaccins aangaan. Dit heeft niets meer te maken met de bestrijding van het virus. Het gaat veel te ver.
pi_197628511
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.

Dit gaat mij gewoon veel te ver, de avondklok ook, de scholen dicht terwijl de reden achterhaald is ook.
Mij ook. Helemaal gelijk.
Grondrechten afnemen in een gezondheidscrisis die ergens tussen een flinke griep en ebola zit. Het is het beide niet. Maar om daar nu een repressionele dictatuur voor te willen stichten? Ga terug je hok in.
quote:
Laat ze als de malle achter die vaccins aangaan. Dit heeft niets meer te maken met de bestrijding van het virus. Het gaat veel te ver.
Exact.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:14:41 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628514
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.

Dit gaat mij gewoon veel te ver, de avondklok ook, de scholen dicht terwijl de reden achterhaald is ook.

Laat ze als de malle achter die vaccins aangaan. Dit heeft niets meer te maken met de bestrijding van het virus. Het gaat veel te ver.
Ze mogen die relschoppers wel meer afnemen. Het recht op een uitkering bijvoorbeeld. Flikker ze op een eiland en laat ze elkaar daar maar lekker te lijf gaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 11:15:18 #11
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197628519
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:07 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Degene die met elke wind meewaait, zal nooit op diens bestemming aankomen. ;)
Zijn bestemming is dan ook alleen zijn zolderkamer.
Om zijn buren te verklikken als ze 2 man op visite hebben.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:15:18 #12
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628520
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze mogen die relschoppers wel meer afnemen. Het recht op een uitkering bijvoorbeeld. Flikker ze op een eiland en laat ze elkaar daar maar lekker te lijf gaan.
Ik ben echt heel erg blij dat je zo genuanceerd in de discussie staat.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628521
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De demonstranten denken dat het met de strijd voor vrijheid te maken heeft, maar hun definitie van vrijheid is nogal krom. Ze denken namelijk dat als zij maar 'vrij' zijn, dat er vrijheid is.

Dat ze met hun 'vrijheid' de daadwerkelijke vrijheid van anderen inperken zien of boeit ze niet.

"Fuck you, I got mine!"
Nee, dat was mijn zus gisteren in d’r Vinex-wijk. Met 10 man aan tafel, maar wel commentaar hebben op mensen die zich op een andere manier uiten.

Dat zijn degene die vinden dat ze nu toch op vakantie kunnen. Want ze zijn al zes maanden niet weggeweest.

Maar laten we lekker afgeven op de mensen die hun recht gebruiken om te demonstreren. Buiten en op 1,5 meter afstand. Dat trekt inderdaad ander volk aan, volk wat normaal gesproken samen in een kroeg voetballen kijkt of naar het station gaat.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:15:51 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628528
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Ik ben echt heel erg blij dat je zo genuanceerd in de discussie staat.
Ik ga niet in discussie. Ik geef mijn mening.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 11:16:19 #15
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628539
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik ga niet in discussie. Ik geef mijn mening.
En volgens mij wrikt daar juist de schoen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628548
Urker variant van debiliteit ernstig besmettelijk
quote:
Variant al over hele land verspreid

De Urker variant van debiliteit is ernstig besmettelijk. Dat concluderen virologen nadat vannacht in zeker tien gemeenten mensen zich als een inwoner van Urk hebben gedragen.

“We hebben de Urker variant van debiliteit al waargenomen in steden als Amsterdam, Eindhoven, Enschede en Roermond”, zegt viroloog Marion Koopmans. De snelle verspreiding baart haar zorgen. “Als dit zo doorgaat is binnen twee weken iedereen in Nederland besmet.”

Bert Slagter van het Red Team slaakt een diepe zucht. “Na de gebeurtenissen in Urk zeiden we al meteen: kom met een inreisverbod. Er werd niet naar ons geluisterd. Nu is het te laat.”
  maandag 25 januari 2021 @ 11:17:38 #17
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_197628561
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, dat was mijn zus gisteren in d’r Vinex-wijk. Met 10 man aan tafel, maar wel commentaar hebben op mensen die zich op een andere manier uiten.

Dat zijn degene die vinden dat ze nu toch op vakantie kunnen. Want ze zijn al zes maanden niet weggeweest.

Maar laten we lekker afgeven op de mensen die hun recht gebruiken om te demonstreren. Buiten en op 1,5 meter afstand. Dat trekt inderdaad ander volk aan, volk wat normaal gesproken samen in een kroeg voetballen kijkt of naar het station gaat.
Het is niet het n of het ander. Het is allebei fout.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:17:48 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628563
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197628567
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze mogen die relschoppers wel meer afnemen. Het recht op een uitkering bijvoorbeeld. Flikker ze op een eiland en laat ze elkaar daar maar lekker te lijf gaan.
Besef je wel wat je zegt?
pi_197628570
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, dat was mijn zus gisteren in d’r Vinex-wijk. Met 10 man aan tafel, maar wel commentaar hebben op mensen die zich op een andere manier uiten.

Dat zijn degene die vinden dat ze nu toch op vakantie kunnen. Want ze zijn al zes maanden niet weggeweest.

Maar laten we lekker afgeven op de mensen die hun recht gebruiken om te demonstreren. Buiten en op 1,5 meter afstand. Dat trekt inderdaad ander volk aan, volk wat normaal gesproken samen in een kroeg voetballen kijkt of naar het station gaat.
Newsflash, de wappiedemonstranten houden zich dus niet aan de 1,5 meter en andere afspraken.
pi_197628572
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze mogen die relschoppers wel meer afnemen. Het recht op een uitkering bijvoorbeeld. Flikker ze op een eiland en laat ze elkaar daar maar lekker te lijf gaan.
Voor de relschoppers en vandalen inderdaad. Maar niet het algemene demonstratierecht. Dat is gewoon grondrecht.

We moeten wel oppassen dat de staat niet alles aangrijpt om hun macht te consolideren. Dan wordt het alleen maar nog een groter zooitje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197628573
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.
Bron? Ik vind alleen dit: https://nos.nl/video/2337(...)jheid-aantasten.html
  maandag 25 januari 2021 @ 11:18:33 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197628578
Is het nu weer rustig?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:19:02 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628587
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Besef je wel wat je zegt?
Ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197628590
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik ga niet in discussie. Ik geef mijn mening.
Dan kun je beter op twitter gaan zitten dan op een discussie forum. Per definitie.
Maar dat is slechts mijn mening.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:19:47 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628594
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Voor de relschoppers en vandalen inderdaad. Maar niet het algemene demonstratierecht. Dat is gewoon grondrecht.

We moeten wel oppassen dat de staat niet alles aangrijpt om hun macht te consolideren. Dan wordt het alleen maar nog een groter zooitje.
Yep. Dan kan de rest van de wappies gewoon vreedzaam demonstreren en op hun pannen slaan. Iedereen blij
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197628600
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.

quote:
Bruls wil protesten niet verbieden, omdat het recht op protest een wettelijk recht is. "Maar ook als je van goede wil bent: weet wat je je nu met zo'n protest op de hals haalt. Op dit moment is zo'n anticoronaprotest niet goed meer gecontroleerd te organiseren."
https://www.nu.nl/coronav(...)teit.html?redirect=1

Wat lul jij? Hij geeft alleen aan dat hij niet ziet hoe zo'n demonstratie momenteel georganiseerd kan worden zonder dat moet worden ingegrepen omwille van de openbare orden en veiligheid.

Dat is gewoon de realiteit, had hij ook vast graag anders gezien.
pi_197628601
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197628613
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:17 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het is niet het n of het ander. Het is allebei fout.
Eens, ik vind deze situatie compleet gestoord. Dacht dat 2020 een vreemd jaar was, maar 2021 is hoe mogelijk nog vreemder.

En mensen reageren daarop, logisch.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:21:35 #30
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628633
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mij ook. Helemaal gelijk.
Grondrechten afnemen in een gezondheidscrisis die ergens tussen een flinke griep en ebola zit. Het is het beide niet. Maar om daar nu een repressionele dictatuur voor te willen stichten? Ga terug je hok in.
[..]

Exact.
Het is een uitgelezen mogelijkheid voor overheden om machtsvertoon gecombineerd met symboolpolitiek te uiten om de bevolking weer gehoorzaam te maken. Ook deze relschoppers zullen het mikpunt worden van de media en de politiek om te kunnen zeggen: "Dit is werkelijk een schande en als men zich z misdraagt, hebben wij het volste recht om totalitair op te treden!"

Voor de zoveelste keer, elk vorm van geweld hoort bestraft te worden. Alleen ben ik van mening dat de overheden de handvaten uitreiken aan deze relschoppers, zodat deze situatie gemakkelijk kan escaleren - en dan nog steeds ligt de schuld uiteraard bij de relschoppers; je laten provoceren en geweld gebruiken is het grootste zwaktebod wat er bestaat.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628635
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.

Dit gaat mij gewoon veel te ver, de avondklok ook, de scholen dicht terwijl de reden achterhaald is ook.

Laat ze als de malle achter die vaccins aangaan. Dit heeft niets meer te maken met de bestrijding van het virus. Het gaat veel te ver.
Naar aanleiding van de rellen zei hij dat? Terecht toch? Dat tuig verpest het voor de rest. Dat is toch geen demonstreren :') Heb je de filmpjes gezien? Lijkt wel oorlog.

Ze mogen van mij de rubberen kogels gaan gebruiken. Ik hoef dat tuig hier niet. Demonstreren is prima overigens.

Verder ben ik ook geen Bruls van trouwens.
pi_197628636
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:19 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)teit.html?redirect=1

Wat lul jij? Hij geeft alleen aan dat hij niet ziet hoe zo'n demonstratie momenteel georganiseerd kan worden zonder dat moet worden ingegrepen omwille van de openbare orden en veiligheid.

Dat is gewoon de realiteit, had hij ook vast graag anders gezien.
En hij linkt direct mensen die openlijk (al dan niet terechte) kritiek willen uiten op het coronabeleid met relschoppers. Immers als je staat met een bordje, ben je nu vogelvrij om een waterstraal te mogen koppen.

Gaat wel ver hoor zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197628637
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:19 schreef Chia het volgende:

[..]


[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)teit.html?redirect=1

Wat lul jij? Hij geeft alleen aan dat hij niet ziet hoe zo'n demonstratie momenteel georganiseerd kan worden zonder dat moet worden ingegrepen omwille van de openbare orden en veiligheid.

Dat is gewoon de realiteit, had hij ook vast graag anders gezien.
Deze man wilde 2 januari ook ff snel een algemeen vuurwerk verbod opleggen. Ik heb persoonlijk een hekel aan vuurwerk maar zo werkt een democratie niet.

Compleet van de zotte dat deze man burgemeester is.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:22:49 #34
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197628654
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:21 schreef wpor het volgende:

[..]

Naar aanleiding van de rellen zei hij dat? Terecht toch? Dat tuig verpest het voor de rest. Dat is toch geen demonstreren :') Heb je de filmpjes gezien? Lijkt wel oorlog.

Hoi Jorritsma!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197628657
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze man wilde 2 januari ook ff snel een algemeen vuurwerk verbod opleggen. Ik heb persoonlijk een hekel aan vuurwerk maar zo werkt een democratie niet.

Compleet van de zotte dat deze man burgemeester is.
Volledig hiermee eens dus.
pi_197628661
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En hij linkt direct mensen die openlijk (al dan niet terechte) kritiek willen uiten op het coronabeleid met relschoppers. Immers als je staat met een bordje, ben je nu vogelvrij om een waterstraal te mogen koppen.

Gaat wel ver hoor zo.
Ik ben het compleet met je eens.

Ik ben geen wappie en ga echt niet demonstreren. Maar wat ik zie en hoor nu in de media, China is trots op ons landje.
pi_197628673
Het recht op demonstratie geeft nog niet het recht om te gaan rellen. Als demonstraties er alle schijn van hebben dat ze op rellen kunnen uitlopen, dan mogen ze best verboden worden. En daarmee verbied je het recht op demonstratie niet, maar enkel de demonstraties die gevaar kunnen gaan opleveren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:24:49 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628683
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben het compleet met je eens.

Ik ben geen wappie en ga echt niet demonstreren. Maar wat ik zie en hoor nu in de media, China is trots op ons landje.
Ons land met China vergelijken :') Dan heb je het echt niet begrepen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197628703
Deze mensen zullen nog een poepie ruiken.

:')
pi_197628716
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mij ook. Helemaal gelijk.
Grondrechten afnemen in een gezondheidscrisis die ergens tussen een flinke griep en ebola zit. Het is het beide niet. Maar om daar nu een repressionele dictatuur voor te willen stichten? Ga terug je hok in.
[..]

Exact.
Bruls is niet meer serieus te nemen sinds hij het voortouw nam om juichend aangifte tegen Wilders te doen.

Klein rond eng mannetje.
pi_197628719
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En hij linkt direct mensen die openlijk (al dan niet terechte) kritiek willen uiten op het coronabeleid met relschoppers. Immers als je staat met een bordje, ben je nu vogelvrij om een waterstraal te mogen koppen.

Gaat wel ver hoor zo.
Omdat ook mensen die geweldloos willen demonstreren gisteren aanwezig waren in Eindhoven en Amsterdam.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Het geweld inderdaad. Die zittende groep op het Museumplein die geen geweld gebruikte is een hele andere categorie dan de stenengooiers. Alleen die worden gelijk vergeten door alle relschoppers die het dus succesvol kapen.

Maar dat is dan weer het risico van een demonstratie zonder organisatie. Als je dat als organisator strak opzet incl. benodigde vergunningen en je houdt je aan die voorwaarden, kun je ook met de politie dingen afspraken maken zodat die effectief tegen de relschoppers kunnen optreden zonder direct de demonstratie te hoeven afblazen.
En momenteel ziet Bruls dus ook geen mogelijkheid tot een strak georganiseerde demonstratie waarbij de veiligheid gegarandeerd kan worden.

Gemeente Amsterdam gaf vorige week met een reden wel toestemming voor een demonstratie in het Westerpark (waar de instroom goed te controleren is), maar niet voor een demonstratie op het Museumplein. Dat was juist omdat ze de bui al zagen hangen en om de vreedzame demonstranten toch de gelegenheid te geven te demonstreren zonder verstoring van de demo zelf door relschoppers.
pi_197628732
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:26 schreef Zipportal het volgende:
Deze mensen zullen nog een poepie ruiken.

:')
De politie in Rotterdam vanavond ook als ik social media mag geloven. :')
pi_197628757
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:18 schreef Maanvis het volgende:
Is het nu weer rustig?
Ja iedereen zit netjes op werk nu
pi_197628765
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ons land met China vergelijken :') Dan heb je het echt niet begrepen
Demonstratierecht afpakken?
Mensen ophokken?
Kinderen sport, contacten en recht op gedegen onderwijs ontnemen?
Mensen alleen de straat oplaten met een verklaring?
Tientallen ondernemers bewust kapot maken?

Knettergek, denk er maar eens overna.
pi_197628769
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Demonstratierecht afpakken?
Mensen ophokken?
Kinderen sport, contacten en recht op gedegen onderwijs ontnemen?
Mensen alleen de straat oplaten met een verklaring?
Tientallen ondernemers bewust kapot maken?

Knettergek, denk er maar eens overna.
Hou toch op met je stemmingmakerij.
pi_197628772
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het recht op demonstratie geeft nog niet het recht om te gaan rellen. Als demonstraties er alle schijn van hebben dat ze op rellen kunnen uitlopen, dan mogen ze best verboden worden. En daarmee verbied je het recht op demonstratie niet, maar enkel de demonstraties die gevaar kunnen gaan opleveren.
Momenteel hebben relschoppers weer hun zinnen gezet op coronagerelateerde demonstraties, dus die relschoppers nemen daarmee momenteel wel van het demonstratierecht van de vreedzame demonstranten af.
pi_197628776
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het recht op demonstratie geeft nog niet het recht om te gaan rellen. Als demonstraties er alle schijn van hebben dat ze op rellen kunnen uitlopen, dan mogen ze best verboden worden. En daarmee verbied je het recht op demonstratie niet, maar enkel de demonstraties die gevaar kunnen gaan opleveren.
En dan begeef je je op gevaarlijk gebied. Want wie bepaald dat?
pi_197628781
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Demonstratierecht afpakken?
Mensen ophokken?
Kinderen sport, contacten en recht op gedegen onderwijs ontnemen?
Mensen alleen de straat oplaten met een verklaring?
Tientallen ondernemers bewust kapot maken?

Knettergek, denk er maar eens overna.
Waar blijft je bron voor je claim dat Bruls het demonstratierecht wil afpakken?
  maandag 25 januari 2021 @ 11:32:39 #49
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197628792
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Demonstratierecht afpakken?
Mensen ophokken?
Kinderen sport, contacten en recht op gedegen onderwijs ontnemen?
Mensen alleen de straat oplaten met een verklaring?
Tientallen ondernemers bewust kapot maken?

Knettergek, denk er maar eens overna.
Is niks vergeleken met wat China deed, maargoed. Daar kwam de politie in elke woning in Wuhan de bewoners op koorts checken bijvoorbeeld.

quote:
Reparaties station Eindhoven gaan weken duren
Het repareren van de schade aan het Centraal Station in Eindhoven gaat weken duren, zegt een woordvoerder van ProRail. Relschoppers hebben er gisteren voor tonnen aan schade aangericht.

"De grootste puinhoop hebben we opgeruimd, maar alle herstelwerkzaamheden kunnen tot wel twee maanden duren", aldus de woordvoerder. "Met name de restauratie op de eerste verdieping: dat zijn hoge ramen, geen doorsnee-ruiten. Die moeten op maat worden gemaakt."

De relschoppers sloegen niet alleen ruiten kapot. Ook werd een Jumbo in de stationshal overhoop gehaald en werd de stationspiano aan diggelen geslagen.
Hopelijk kan een deel van de schade verhaald worden in ieder geval, op de landverraders van gister in het station.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197628803
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Waar blijft je bron voor je claim dat Bruls het demonstratierecht wil afpakken?
O je vroeg om een bron? Zeg dat dan...
  maandag 25 januari 2021 @ 11:33:31 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197628808
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:29 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja iedereen zit netjes op werk nu
oh ze hebben nog werk? pizza's bezorgen en shoarma bakken dus :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_197628812
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:29 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja iedereen zit netjes op werk nu
Daar kan je tot 21:00 niet besmet raken. *O*
pi_197628817
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

O je vroeg om een bron? Zeg dat dan...
Dat zei ik....
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bruls opperde om het recht van demonstreren af te nemen.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Bron?
:')_!
  maandag 25 januari 2021 @ 11:34:19 #54
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628818
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dan begeef je je op gevaarlijk gebied. Want wie bepaald dat?
Uiteindelijk de mensen die op geen enkele grond democratisch zijn verkozen, maar wel zijn omhooggevallen in een veel te belangrijke functie waar ze klaarblijkelijk te incompetent voor zijn.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628824
@ootjekatootje en dit zei ik ook nog
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:19 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)teit.html?redirect=1

Wat lul jij? Hij geeft alleen aan dat hij niet ziet hoe zo'n demonstratie momenteel georganiseerd kan worden zonder dat moet worden ingegrepen omwille van de openbare orden en veiligheid.

Dat is gewoon de realiteit, had hij ook vast graag anders gezien.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:35:38 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197628831
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben het compleet met je eens.

Ik ben geen wappie en ga echt niet demonstreren. Maar wat ik zie en hoor nu in de media, China is trots op ons landje.
De Nederlanders houden in het algemeen helemaal niet van vrijheid. Ze houden van zekerheid en hun natje&droogje.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:35:41 #57
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628833
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Is niks vergeleken met wat China deed, maargoed. Daar kwam de politie in elke woning in Wuhan de bewoners op koorts checken bijvoorbeeld.
[..]

Hopelijk kan een deel van de schade verhaald worden in ieder geval, op de landverraders van gister in het station.
Een deel? Van mijn part alle schade!
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:36:48 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628857
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat zei ik....
[..]

[..]

:')_!
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 11:37:00 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197628859
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:35 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Een deel? Van mijn part alle schade!
Liever wel maar ik gok dat er weinig te plukken valt. Mensen met een baan oid gaan meestal niet schreeuwend een supermarkt looten terwijl ze het streamen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 25 januari 2021 @ 11:37:17 #60
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628867
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Nederlanders houden in het algemeen helemaal niet van vrijheid. Ze houden van zekerheid en hun natje&droogje.
Waar ik vroeger ben opgegroeid met vrijheid van meningsuiting en andere grondrechten, zie ik tot mijn verbazing dat mijn mede-landgenoten bijna vrijwillig deze grondrechten willen inleveren voor een beetje veiligheid.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628871
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
En daarmee verbied je het recht op demonstratie niet, maar enkel de demonstraties die gevaar kunnen gaan opleveren.
Mooie spin. Eentje die niet misstaat in een of andere dictatuur.

Pas als demo's uitlopen op geweld, mag je ingrijpen. Niet bij voorbaat verbieden omdat het wellicht zou kunnen dat het heel misschien op een rel uitloopt.

Maar dan te bedenken, onder die voorwaarde dat het wellicht zou kunnen dat het heel misschien een klein beetje helpt hebben ze ook de sperrtijd ingevoerd. Dus ja, ik zie ze er wel voor aan ja om dat zo te doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197628897
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

_O-
Ze heeft waarschijnlijk een bericht gevonden vergelijkbaar met mijn nu.nl bron en dan een zinnetje daarvan uit context gerukt. Gok ik.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:39:28 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197628910
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze heeft waarschijnlijk een bericht gevonden vergelijkbaar met mijn nu.nl bron en dan een zinnetje daarvan uit context gerukt. Gok ik.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 11:39:57 #64
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628920
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Liever wel maar ik gok dat er weinig te plukken valt. Mensen met een baan oid gaan meestal niet schreeuwend een supermarkt looten terwijl ze het streamen.
Maar door corona zijn er een heleboel mensen die A) nodeloos in de schulden zijn terechtgekomen en B) hun baan hebben verloren. Het verlies van zekerheid doet veel met een mens, en daarom vermoed ik (of beter gezegd, ben ik bang voor) dat een heleboel relschoppers zich zullen aansluiten bij die groep. Maar laten we hopen van niet, uiteraard.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628937
Als de demonstranten zich netjes aan de (corona)regels zouden houden, was er niets aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 januari 2021 @ 11:40:53 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197628940
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:37 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Waar ik vroeger ben opgegroeid met vrijheid van meningsuiting en andere grondrechten, zie ik tot mijn verbazing dat mijn mede-landgenoten bijna vrijwillig deze grondrechten willen inleveren voor een beetje veiligheid.
Het zijn laffe bange nichten geworden. Dat komt door alle welvaart en het idee dat vrijheid en welvaart vanzelfsprekend zijn. Iets waar je niet (nooit) voor hebt hoeven te vechten.
Die hele avondklok levert nauwelijks meer veiligheid op. Echt niet eens aan te tonen hoe weinig. Maar wel 17 miljoen mensen op huisarrest zetten.
Er was ook geen weerstand toen het briefgeheim effectief werd afgeschaft bijvoorbeeld. Want "terroristen". Terwijl er gemiddeld nog niet 1 persoon aan terrorisme overlijdt per jaar in NL.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_197628942
twitter
pi_197628946
Reactie Rutte voor zover nog niet gezien...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-op-avondklokrellen
  maandag 25 januari 2021 @ 11:41:41 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197628953
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:39 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Maar door corona zijn er een heleboel mensen die A) nodeloos in de schulden zijn terechtgekomen en B) hun baan hebben verloren. Het verlies van zekerheid doet veel met een mens, en daarom vermoed ik (of beter gezegd, ben ik bang voor) dat een heleboel relschoppers zich zullen aansluiten bij die groep. Maar laten we hopen van niet, uiteraard.
Met een overheidsbaan waarbij je thuis mag werken en lekker handig tegelijk de was kunt doen, terwijl je reiskosten uitspaart en ook nog 450 euro thuiswerkbonus krijgt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:42:54 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197628966
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:41 schreef Bocaj het volgende:
Reactie Rutte voor zover nog niet gezien...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-op-avondklokrellen
Hij staat wel erg ver af van de mensen in zijn land als ie niet een hintje van begrip heeft voor hoe dit heeft kunnen ontstaan. "Ich habe es nicht gewusst"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_197628978
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zijn laffe bange nichten geworden. Dat komt door alle welvaart en het idee dat vrijheid en welvaart vanzelfsprekend zijn. Iets waar je niet (nooit) voor hebt hoeven te vechten.
Die hele avondklok levert nauwelijks meer veiligheid op. Echt niet eens aan te tonen hoe weinig. Maar wel 17 miljoen mensen op huisarrest zetten.
Er was ook geen weerstand toen het briefgeheim effectief werd afgeschaft bijvoorbeeld. Want "terroristen". Terwijl er gemiddeld nog niet 1 persoon aan terrorisme overlijdt per jaar in NL.
Dan uit je je kritiek via dialoog en je stemrecht. Hoewel een deel van de bevolking je dan een “laffe bange nicht” noemt sta je wel aan de juiste (lees: intelligente) kant van de streep.
Dit, dus.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:43:32 #72
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197628981
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zijn laffe bange nichten geworden. Dat komt door alle welvaart en het idee dat vrijheid en welvaart vanzelfsprekend zijn. Iets waar je niet (nooit) voor hebt hoeven te vechten.
Die hele avondklok levert nauwelijks meer veiligheid op. Echt niet eens aan te tonen hoe weinig. Maar wel 17 miljoen mensen op huisarrest zetten.
Er was ook geen weerstand toen het briefgeheim effectief werd afgeschaft bijvoorbeeld. Want "terroristen". Terwijl er gemiddeld nog niet 1 persoon aan terrorisme overlijdt per jaar in NL.
Vandaar dat een groot gedeelte van de bevolking smult van de constante symboolpolitiek van onze regering.....
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197628982
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het recht op demonstratie geeft nog niet het recht om te gaan rellen. Als demonstraties er alle schijn van hebben dat ze op rellen kunnen uitlopen, dan mogen ze best verboden worden. En daarmee verbied je het recht op demonstratie niet, maar enkel de demonstraties die gevaar kunnen gaan opleveren.
Zo werkt dat natuurlijk niet. Dan worden bepaalde demonstraties welke de overheid of burgemeesters liever niet hebben natuurlijk gewoon verboden op grond van mogelijk geweld. In feite neem je dan dus gewoon een grondrecht af.

Relschoppers dienen hard neergeknuppeld te worden en ‘gewone’ demonstranten met rust gelaten te worden ongeacht het onderwerp.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197628984
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Als de demonstranten zich netjes aan de (corona)regels zouden houden, was er niets aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
Dat niet houden aan de coronaregels was al vele demonstraties het geval zonder dat daar op gehandhaafd werd. Sommige demonstraties leken zelfs kleine festivals.
pi_197628988
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Hou toch op met je stemmingmakerij.
Kom dan eens op stoom met je vaccinatieprogramma en doe er alles maar dan ook echt alles aan om het zo snel mogelijk te doen.
Daarmee snoer je alle kritiek en complotgekkies direct de mond. Want je laat zien dat waar je het al een jaar over hebt ('vaccinatie is de enige uitweg tot ons oude leven'), je ook werkelijk doet.

Nu wuif je alle aangeboden hulp en kennis van de hand en vaccineer je in een tempo waarmee we dit in geen 11 jaar winnen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197628999
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat niet houden aan de coronaregels was al vele demonstraties het geval zonder dat daar op gehandhaafd werd. Sommige demonstraties leken zelfs kleine festivals.
Ja, daar had de politie ook wel harder tegen mogen optreden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197629011
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat niet houden aan de coronaregels was al vele demonstraties het geval zonder dat daar op gehandhaafd werd. Sommige demonstraties leken zelfs kleine festivals.
In A’dam stond Femke zelfs mee te demonstreren. Kan allemaal dan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197629012
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Nederlanders houden in het algemeen helemaal niet van vrijheid. Ze houden van zekerheid en hun natje&droogje.
Bron?
pi_197629030
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kom dan eens op stoom met je vaccinatieprogramma en doe er alles maar dan ook echt alles aan om het zo snel mogelijk te doen.
Daarmee snoer je alle kritiek en complotgekkies direct de mond. Want je laat zien dat waar je het al een jaar over hebt ('vaccinatie is de enige uitweg tot ons oude leven'), je ook werkelijk doet.

Nu wuif je alle aangeboden hulp en kennis van de hand en vaccineer je in een tempo waarmee we dit in geen 11 jaar winnen.
What about..

De stemmingmakerij opmerking van Fugue sloeg Ootjes vergelijkingen met China. Nu ben ik niet helemaal bij met welke landen goed gaan met vaccineren (is een nogal pijnlijke confrontatie en frustrerend), maar ik gok zo maar dat ze wel op stoom zijn daar.
pi_197629049
Die avondklok boeit me geen reet maar als Rutte niet snel de kappers open doet ga ik ook meerellen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 25-01-2021 12:01:40 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 25 januari 2021 @ 11:48:45 #81
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197629050
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kom dan eens op stoom met je vaccinatieprogramma en doe er alles maar dan ook echt alles aan om het zo snel mogelijk te doen.
Daarmee snoer je alle kritiek en complotgekkies direct de mond. Want je laat zien dat waar je het al een jaar over hebt ('vaccinatie is de enige uitweg tot ons oude leven'), je ook werkelijk doet.

Nu wuif je alle aangeboden hulp en kennis van de hand en vaccineer je in een tempo waarmee we dit in geen 11 jaar winnen.
Of zet je een prik, waarbij ten strengste wordt aangeraden om een tweede prik drie weken later te zetten om immuniteit te kweken. Vervolgens stel je deze tweede prik met drie weken uit. Het is allemaal een heel groot risico waarmee Hugo de Jonge schermt - de tweede lading kan vertraging oplopen, zoals eigenlijk iedere levering tot dusverre het geval was of de tweede lading is onbruikbaar, omdat deze te lang in de lade heeft gelegen. Hoe dan ook is het ongekende powerplay van onze minister en ben benieuwd hoe deze strategie uiteindelijk zal falen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197629057
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

In A’dam stond Femke zelfs mee te demonstreren. Kan allemaal dan.
Met die demonstratie waar Femke bij stond werd wel degelijk een serieuze poging gedaan om onderling afstand te houden, maar was de omvang ernstig onderschat.

Toen riep iedereen inderdaad moord en brand over het niet handhaven daarvan, maar bij de demonstratiefestivals van de coronawappies waarbij volop geknuffeld werd waren de zorgen over een superspreadevent ineens als sneeuw voor de zon verdwenen hier op FOK!.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:49:30 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197629066
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:48 schreef Nielsch het volgende:
Die avondklok boeit me geen reet maar als Rutte niet snel de kappers open doet ga ik ook meetellen!
je mag mijn tondeuse wel lenen voor een hooligan look :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 25 januari 2021 @ 11:50:12 #84
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197629078
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Met die demonstratie waar Femke bij stond werd wel degelijk een serieuze poging gedaan om onderling afstand te houden, maar was de omvang ernstig onderschat.

Toen riep iedereen inderdaad moord en brand over het niet handhaven daarvan, maar bij de demonstratiefestivals van de coronawappies waarbij volop geknuffeld werd waren de zorgen over een superspreadevent ineens als sneeuw voor de zon verdwenen hier op FOK!.
Of allebei de demonstraties worden verboden, of allebei de demonstraties worden toegelaten. Het is het een of het ander; er is geen gulden middenweg voor deze kwestie.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197629093
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:48 schreef Nielsch het volgende:
Die avondklok boeit me geen reet maar als Rutte niet snel de kappers open doet ga ik ook meetellen!
Klik hier voor die oplossing.

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je mag mijn tondeuse wel lenen voor een hooligan look :D
Godver.. net te laat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197629124
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:48 schreef Grishenko_ het volgende:
ben benieuwd hoe deze strategie uiteindelijk zal falen.
Lukken is ook gewoon geen optie bij die vent he ;(

Wie riep er ook alweer net om zijn hoofd?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 11:53:40 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197629134
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:50 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Of allebei de demonstraties worden verboden, of allebei de demonstraties worden toegelaten. Het is het een of het ander; er is geen gulden middenweg voor deze kwestie.
De demonstratie vorige week was toegelaten. De organisatie heeft de demonstratie afgeblazen. Dat ligt dan niet aan de gemeente.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197629157
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:26 schreef Zipportal het volgende:
Deze mensen zullen nog een poepie ruiken.

:')
Komend weekend gier in het waterkanon doen dan zullen ze naar stront stinken en poepie ruiken. :P
pi_197629160
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:48 schreef Nielsch het volgende:
Die avondklok boeit me geen reet maar als Rutte niet snel de kappers open doet ga ik ook meetellen!
Je kent toch wel een kapper die bereid is tot een huisbezoekje?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197629221
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kent toch wel een kapper die bereid is tot een huisbezoekje?
Koos, roep jij nu op tot burgerlijke ongehoorzaamheid?
:@
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:00:31 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197629233
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kent toch wel een kapper die bereid is tot een huisbezoekje?
Of de kapper van Famke. Oohnee.... die is ook dicht omdat ze het op insta heeft gepost :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 12:01:07 #92
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197629240
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
Het recht op demonstratie geeft nog niet het recht om te gaan rellen. Als demonstraties er alle schijn van hebben dat ze op rellen kunnen uitlopen, dan mogen ze best verboden worden. En daarmee verbied je het recht op demonstratie niet, maar enkel de demonstraties die gevaar kunnen gaan opleveren.
En dat kun jij van tevoren zien? Het optreden van de politie speelt ook een grote factor bij het wel of niet uitlopen van een demonstratie in een rel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197629242
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Koos, roep jij nu op tot burgerlijke ongehoorzaamheid?
:@
Dan moeten ze Koos opsluiten want ongehoorzaam tuig!
pi_197629247
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Koos, roep jij nu op tot burgerlijke ongehoorzaamheid?
:@
Een klap in het gezicht van de zorg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  User die overal opduikt 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:01:46 #95
186611 Haags
pi_197629252
twitter


Lekker man.
Zonder wrijving geen glans
pi_197629277
als er een beroep is wat profiteert van de maatregelen dan is het wel de thuiskapper.
op kantoor een collega die een kapper hebben laten langskomen tegen 150% tarief.

via Facebook marketplace raak ik in gesprek met iemand die aangeeft pas s'avonds tijd te hebben want ze moet nog vijf klanten knippen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197629285
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Lekker man.
Nou nou nou nou nou

Door de knieschijf vind ik al voldoende hoor
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197629305
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Lekker man.
Ach dat soort roeptoeters zien ook hun kans.
pi_197629317
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Koos, roep jij nu op tot burgerlijke ongehoorzaamheid?
:@
Er is nogal een groot verschil tussen een kapper laten komen of twee vrienden over de vloer hebben en mega-feesten houden in coronatijd en supermarkten plunderen omdat je de avondklok kut vindt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:06:50 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197629322
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Lekker man.
Als je de politie aanvalt met een zwaard mag er wat mij betreft met scherp geschoten worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197629330
Overigens, als zo'n viruswappie je echt bedreigt met een zwaard is in het hoofd schieten natuurlijk terecht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197629332
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Met die demonstratie waar Femke bij stond werd wel degelijk een serieuze poging gedaan om onderling afstand te houden, maar was de omvang ernstig onderschat.

Toen riep iedereen inderdaad moord en brand over het niet handhaven daarvan, maar bij de demonstratiefestivals van de coronawappies waarbij volop geknuffeld werd waren de zorgen over een superspreadevent ineens als sneeuw voor de zon verdwenen hier op FOK!.
Tja, complotgekkies en radicaalrechtse typetjes kunnen hier nu eenmaal op oneindig meer sympathie rekenen dan mensen die demonstreren tegen racisme. Niks verwonderlijks dus :s).
pi_197629352
twitter


Deze man. :D

Maar aangezien ze niet in Nederland horen, neem ik aan dat hij het met Wilders eens is en dat ze gedeporteerd moeten worden naar het land van herkomst van hun ouders? :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:08:38 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197629358
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:07 schreef Nielsch het volgende:
Overigens, als zo'n viruswappie je echt bedreigt met een zwaard is in het hoofd schieten natuurlijk terecht.
Van bedreigen is geen sprake. Op de beelden hakt hij gewoon op de agenten in.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197629382
Dit wordt kat en muis spel komende 2 weken.
pi_197629386
quote:
In this image made from video, a COVID-19 testing center is seen after being set on fire in Urk, 80 kilometers (50 miles) northeast of Amsterdam
Echt geweldig hoe alles gemeten wordt vanaf Amsterdam in de Engelse wereld. In Amerika vaak vragende blikken gezien na: I'm from the Netherlands. Maar na een Amsterdam gingen ze vol enthousiasme over drugs en hoeren.

Urk is dus 80km van de hoeren af.
pi_197629388
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Van bedreigen is geen sprake. Op de beelden hakt hij gewoon op de agenten in.
Ik heb die beelden gemist. Linkje?
pi_197629405
Heeft u stenen gegooid?
- Uw uitkering en/of de uitkering van uw ouders zal worden stopgezet.

Heeft u een auto in de brand gestoken?
- Uw uitkering en/of de uitkering van uw ouders zal worden stopgezet.

Heeft u een winkelpand vernield?
Zie het antwoord bij vraag 1 en 2.

Heeft u andermans eigendom vernield?
Zie het antwoord bij vraag 1 en 2.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 25 januari 2021 @ 12:12:55 #109
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197629415
Even iets uit de OP rechtzetten.

quote:
Dit was in Utrecht. Het staat los van de rellen; die waren hier niet. En nee, daar wordt geen politiebusje gestolen.

https://www.instagram.com/p/CKcHq5TlxBX/
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 12:14:49 #110
236264 crew  capricia
pi_197629434
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Nederlanders houden in het algemeen helemaal niet van vrijheid. Ze houden van zekerheid en hun natje&droogje.
Wat een onzin. In de jaren 80 reden er tanks in de straten van Amsterdam. Omdat de rellen en de barricades te heftig waren.
Definitely not CIA
pi_197629435
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Lekker man.
Had Frits weer een stuk in de kraag?
  maandag 25 januari 2021 @ 12:16:18 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197629460
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is nogal een groot verschil tussen een kapper laten komen of twee vrienden over de vloer hebben en mega-feesten houden in coronatijd en supermarkten plunderen omdat je de avondklok kut vindt.
Eensch hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197629478
Het waterkanon vullen met waterstofperoxide of ander sterk bleekmiddel.
Of dat spul wat bij de fopwinkel te koop is; strontspray.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197629487
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het waterkanon vullen met waterstofperoxide of ander sterk bleekmiddel.
Of dat spul wat bij de fopwinkel te koop is; strontspray.
Gewoon smurfenspray, zijn ze ook makkelijker te vinden mochten ze vluchten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197629502
Volgende week maar eens de Bijstandseenheid van de KMAR tegenover die lui zetten. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer doen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:19:02 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197629508
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Volgende week maar eens de Bijstandseenheid van de KMAR tegenover die lui zetten. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer doen.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197629524
Inderdaad. Dat verkeerde color-run spul is ook goed. Dat was een goedje wat bedoeld was om tijdelijk een kleur in je haren te hebben en ging er vervolgens niet meer uit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197629529
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Volgende week maar eens de Bijstandseenheid van de KMAR tegenover die lui zetten. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer doen.
Ik zie dat nog best wel gebeuren. En komen ze hier door de straat dan krijgen de leden van de KMAR een kopje koffie van me.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197629533
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Had Frits weer een stuk in de kraag?
Bij Shownieuws aanschuiven is wel een teken dat je carrire helemaal in het slop zit. Dan moet je af en toe dit soort uitspraken doen om in de aandacht te blijven.
pi_197629547
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Volgende week maar eens de Bijstandseenheid van de KMAR tegenover die lui zetten. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer doen.
Bijstandseenheid versus bijstandstrekkers *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197629553
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In this image made from video, a COVID-19 testing center is seen after being set on fire in Urk, 80 kilometers (50 miles) northeast of Amsterdam
Echt geweldig hoe alles gemeten wordt vanaf Amsterdam in de Engelse wereld. In Amerika vaak vragende blikken gezien na: I'm from the Netherlands. Maar na een Amsterdam gingen ze vol enthousiasme over drugs en hoeren.

Urk is dus 80km van de hoeren af.
Kwestie van in een bootje springen en je bent er eigenlijk zo.
pi_197629557
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Volgende week maar eens de Bijstandseenheid van de KMAR tegenover die lui zetten. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer doen.
Geweld tegen eigen burgers mag niet :P
pi_197629563
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:10 schreef Steven_Stil het volgende:
Dit wordt kat en muis spel komende 2 weken.
Alleen op zondag. Koffie drinken.
  Moderator maandag 25 januari 2021 @ 12:22:26 #124
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197629566
quote:
6s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:21 schreef skrn het volgende:

[..]

Kwestie van in een bootje springen en je bent er eigenlijk zo.
Straks krijgen we nog bootvluchtelingen uit Urk die het geweld ontvluchten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:23:58 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197629584
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Straks krijgen we nog bootvluchtelingen uit Urk die het geweld ontvluchten.
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197629638
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Straks krijgen we nog bootvluchtelingen uit Urk die het geweld ontvluchten.
De guur rechtsen waren toch van vluchteling boten torpederen wat willen ze hier dan aan gaan doen. :P
  maandag 25 januari 2021 @ 12:32:41 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197629688
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:07 schreef Nielsch het volgende:
Overigens, als zo'n viruswappie je echt bedreigt met een zwaard is in het hoofd schieten natuurlijk terecht.
Doe normaal man.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197629706
twitter


Denk dat dit ook geen toeval is. Al is het inderdaad ook afwachten hoe het er de komende weken uitziet.

Toch opvallend als je bedenkt dat noord-Nederland ook geen gebrek heeft aan achtergesteldheid en bepaalde wijken, dorpen en steden waar je nog niet dood gevonden wilt worden.
pi_197629711
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heeft u stenen gegooid?
- Uw uitkering en/of de uitkering van uw ouders zal worden stopgezet.

Heeft u een auto in de brand gestoken?
- Uw uitkering en/of de uitkering van uw ouders zal worden stopgezet.

Heeft u een winkelpand vernield?
Zie het antwoord bij vraag 1 en 2.

Heeft u andermans eigendom vernield?
Zie het antwoord bij vraag 1 en 2.
+1

Maar dan krijg je geheid het volgende:
Ouders: dit doet mijn jongen nooit, hij altijd lief
Tuig: iek niet meer weet wat ik deed, iek ontoerekeningsvatbaar

En voordat je het weet, heb je Amnesty International in de nek hijgen:
Dit is schending van de mensen rechten, zij hebben het al zo moeilijk en zwaar, ze zijn heel zielig.

En ondertussen hebben de echte slachtoffers (winkeleigenaren, auto eigenaren, etc...) het nakijken...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 25 januari 2021 @ 12:36:58 #130
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197629752
quote:
18s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

+1

Maar dan krijg je geheid het volgende:
Ouders: dit doet mijn jongen nooit, hij altijd lief
Tuig: iek niet meer weet wat ik deed, iek ontoerekeningsvatbaar

En voordat je het weet, heb je Amnesty International in de nek hijgen:
Dit is schending van de mensen rechten, zij hebben het al zo moeilijk en zwaar, ze zijn heel zielig.

En ondertussen hebben de echte slachtoffers (winkeleigenaren, auto eigenaren, etc...) het nakijken...
Het getuigt vooral van heel weinig realiteitszin. Het klinkt voor sommigen vast allemaal heel bevredigend, maar gelukkig werkt het zo niet in een Westerse democratie.
Dit, dus.
pi_197629784
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Inderdaad. Dat verkeerde color-run spul is ook goed. Dat was een goedje wat bedoeld was om tijdelijk een kleur in je haren te hebben en ging er vervolgens niet meer uit.
Dit! :D Zie ze al stoer staan geschminkt als Pipo de clown _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  maandag 25 januari 2021 @ 12:40:44 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197629809
quote:
18s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

+1

Maar dan krijg je geheid het volgende:
Ouders: dit doet mijn jongen nooit, hij altijd lief
Tuig: iek niet meer weet wat ik deed, iek ontoerekeningsvatbaar

En voordat je het weet, heb je Amnesty International in de nek hijgen:
Dit is schending van de mensen rechten, zij hebben het al zo moeilijk en zwaar, ze zijn heel zielig.

En ondertussen hebben de echte slachtoffers (winkeleigenaren, auto eigenaren, etc...) het nakijken...
Lol, een tokkie die boos is op tuig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Beste/leukste mod 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:41:52 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_197629826
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Lol, een tokkie die boos is op tuig.
En maar blijven doen alsof het allemaal buitenlanders waren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 25 januari 2021 @ 12:42:33 #134
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197629835
quote:
De regionale gezondheidsdiensten hebben tot nu toe meer dan 100.000 Nederlanders gevaccineerd tegen het coronavirus. Op zondag zijn 9821 mensen ingent en daarmee komt de teller op 106.886, meldt de overkoepelende organisatie GGD GHOR Nederland.

Het gaat alleen om mensen die via de GGD'en zijn ingent, zoals medewerkers van verzorgingshuizen. De vaccinatie van medisch personeel loopt via de ziekenhuizen. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) komt elke dinsdag met een totaaloverzicht.
RTV Drenthe

Gisteren dus 10.000 vaccinaties via de GGD's

En verder doet de Drent niet zo moeilijkover de avondklok.
"Wat moet dat moet."

twitter
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 25 januari 2021 @ 12:43:25 #135
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197629844
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Inderdaad. Dat verkeerde color-run spul is ook goed. Dat was een goedje wat bedoeld was om tijdelijk een kleur in je haren te hebben en ging er vervolgens niet meer uit.
Doen ze in Azi al geloof ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 25 januari 2021 @ 12:43:38 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197629849
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
Even iets uit de OP rechtzetten.
[..]

Dit was in Utrecht. Het staat los van de rellen; die waren hier niet. En nee, daar wordt geen politiebusje gestolen.

https://www.instagram.com/p/CKcHq5TlxBX/
Of is het 'damage control'? ;)

Je weet gewoon echt niet meer wat je moet geloven tegenwoordig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197629856
Ja, wij vinden het allemaal erg vervelend voor de reljeugd dat ze zoveel drugs hadden gesmikkeld dat ze de boel hebben leeg geplunderd. Nogal logisch dat je dat dan niet meer weet.
Weet je wat? Vergoed de schade dan praten we nergens meer over.
Maar dan wel van je eigen geld en niet van een uitkering.
Dus weg uitkering. Ga eerst maar garnalen pellen, kranten rondbrengen, graffiti reinigen, prullenbakken legen.

Een uitkering is bedoeld voor levensonderhoud. Niet voor het vergoeden van schade ontstaan na het smikkelen van drugs.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 25 januari 2021 @ 12:47:16 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197629891
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ga eerst maar garnalen pellen
Helaas wordt reizen naar het buitenland afgeraden tegenwoordig.

https://www.ad.nl/koken-e(...)%2Fwww.google.com%2F
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197629930
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het getuigt vooral van heel weinig realiteitszin. Het klinkt voor sommigen vast allemaal heel bevredigend, maar gelukkig werkt het zo niet in een Westerse democratie.
Klopt. Het is goedkoper om dit te accepteren dan het alternatief.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 25 januari 2021 @ 12:53:24 #140
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197629968
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:34 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]

Denk dat dit ook geen toeval is. Al is het inderdaad ook afwachten hoe het er de komende weken uitziet.

Toch opvallend als je bedenkt dat noord-Nederland ook geen gebrek heeft aan achtergesteldheid en bepaalde wijken, dorpen en steden waar je nog niet dood gevonden wilt worden.
Valt dan nog mee dat SP-stad Oss er niet tussen staat.
pi_197629974
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Lol, een tokkie die boos is op tuig.
Ah, daar hebben we het uber Fok tokkie ook weer, als er wat te rellen valt op het forum, zie daar is Dven weer van de partij, vaste prik! _O-
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 12:55:31 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197630008
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 12:57:20 #143
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197630038
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Volgende week maar eens de Bijstandseenheid van de KMAR tegenover die lui zetten. Kijken of ze dan nog steeds zo stoer doen.
Die worden al ingezet toch?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  maandag 25 januari 2021 @ 12:57:40 #144
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197630045
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Spellchecker maandag 25 januari 2021 @ 12:57:48 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197630048
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gewoon smurfenspray, zijn ze ook makkelijker te vinden mochten ze vluchten.
Mengen met jeukpoeder _O_
pi_197630052
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

RTV Drenthe

Gisteren dus 10.000 vaccinaties via de GGD's

En verder doet de Drent niet zo moeilijkover de avondklok.
"Wat moet dat moet."

[ twitter ]
quote:
ach gossie toch, ook als het van de zomer nog zo is?
quote:
Wacht maar tot je 2 maanden verder bent. Kijken of " de Drent" nog zo staat te klappen.
quote:
Weer een domme stelling. Net alsof alle Drenten er achter staan. Je ergens aan houden wil niet zeggen dat je het ermee eens bent. Dit lijkt op stemmingsmakerij.
quote:
Absoluut niet en ze hebben me ook niet gevraagd. Dikke kolder die avondklok.
quote:
Echt niet. Absurde en overbodige maatregel.
  maandag 25 januari 2021 @ 12:57:58 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197630053
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En maar blijven doen alsof het allemaal buitenlanders waren.
Ja, wat een totale gek joh _O- iek iek iek, zogenaamd uitkeringen van onschuldige mensen willen stopzetten. Die is helemaal de weg kwijt. En maar een grote muil opzetten tegen en over anderen _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 25 januari 2021 @ 12:59:12 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197630071
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat een onzin. In de jaren 80 reden er tanks in de straten van Amsterdam. Omdat de rellen en de barricades te heftig waren.
De watergeuzen konden er ook wat van.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_197630102
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En dat kun jij van tevoren zien? Het optreden van de politie speelt ook een grote factor bij het wel of niet uitlopen van een demonstratie in een rel.
Bullshit. Dat vindt alleen het rel tuig. Normale mensen gaan niet met stenen gooien of plunderen. :{w
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 januari 2021 @ 13:01:51 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197630120
O+ O+ O+ O+

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste/leukste mod 2022 maandag 25 januari 2021 @ 13:02:13 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_197630132
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 12:01 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En dat kun jij van tevoren zien? Het optreden van de politie speelt ook een grote factor bij het wel of niet uitlopen van een demonstratie in een rel.
Hahaha
Goedprater gespot
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')