Noodverordening maakt handhaven wel een stukje makkelijker natuurlijk. Helemaal als het om relatief kleine groepjes gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je bijna het leger in gaan zetten om te handhaven joh, niet te doen.
In rotterdam gingen ze toen naar huis. Hier gaan ze rellen. Klein verschilquote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratie
En toch is dat de enige manier.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat de politie geen lange periode volhouden. Ze hadden amper genoeg mensen om op ontheffingen te controleren.
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een intens trieste wezens heb je toch bij de me. Die mensen staan al met de handen omhoog met een gebaar van 'niet schieten'. Terwijl er een muur achter staat...
Pure mishandeling met letsel. Hoerenkind die gast in dat waterkanon.
En de avondklok volgen ze niet op maar de noodverordening wel? Lijkt mij zinloos.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede olievlek aan het worden. Denk dat je volgend weekend een soort landelijke noodverordening gaat krijgen.
Post van het jaar wmbquote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat tuig in Amsterdam en Eindhoven had voor corona al geen perspectief het is het afvalbakje van onze samenleving. Dat je het niet eens bent met de maatregelen ok daar kan ik inkomen. Maar die lui zijn overal tegen. Als het niet corona is verzinnen ze wel wat anders. Maar wat ze nooit zullen doen is een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.
Misschien moeten ze die politiefuiken dan een keer achterwege laten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat de politie geen lange periode volhouden. Ze hadden amper genoeg mensen om op ontheffingen te controleren.
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratie
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Noodverordening maakt handhaven wel een stukje makkelijker natuurlijk. Helemaal als het om relatief kleine groepjes gaat.
Grote kans dat je dit blijft zien tot maatregelen als de avondklok zijn afgeschaft.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit gaat alleen maar erger worden
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Dit zorgt voor kettingreacties, dit is nog maar het begin, ben ik bang.
Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Roermond, Helmond, Enschede.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Ze maken enkel maar gebruik van hun democratische demonstratierecht dus....quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.![]()
![]()
Bedoelde ook meer met die demonstraties overdag.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...
Oh wauw. Hypocriete lul is het ook weer.quote:
Lijkt het ook gewoon niet erger omdat er ook water over haar gezicht is gegaan waardoor het bloed helemaal is uitgelopen? Verder wel eens. Kan er geen medelijden mee hebben als je is gezegd dat je op moet rotten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.![]()
![]()
Dit is wel weer sneu zeg...quote:
Preventief fouilleren bij het station genot. Nog meer vrijheden kwijt. Hebben ze goed geregeldquote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Grote kans dat je dit blijft zien tot maatregelen als de avondklok zijn afgeschaft.
Actie -> reactiequote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme treurige vent is het toch ook.Zum kotsen.
De verordening is dan ook voor de politie om gepast op te kunnen treden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
En de avondklok volgen ze niet op maar de noodverordening wel? Lijkt mij zinloos.
Gaat dit de standaard reactie worden van dom rechts? BLM huillie.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Greetquote:
Hij had comedian moeten worden.quote:
Kan op grond van de avondklok ook wel. Is ook gebeurd gisteren. Eerst een boete, dan nog niet weg? Aangehouden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer met die demonstraties overdag.
Maargoed, met een noodverordening kan je in principe toch gewoon meteen opgepakt worden als je in de avond buiten loopt? Dat is wel wat anders dan slechts een boete.
Eens. Dat bedrag is misschien wel erg hoog.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef Enchanter het volgende:
¤ 95,00 boete is ook om te lachen , maak er ¤ 5.000,00.
Moet je kijken hoe rustig het dan is na 21:00
Ik zie ook wel veel van zijn achterban op straatquote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme treurige vent is het toch ook.Zum kotsen.
Ja precies. Zijn achterban is helemaal niet aan het rellen en plunderen nu natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wauw. Hypocriete lul is het ook weer.
Door de inzet van geweldsmiddelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |