Nee, als je schijt hebt aan regels.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
In deze maatschappij, waar je je baan kunt kwijtraken als je voor de verkeerde zaak demonstreert, is dat logisch
9 februari gaat helemaal niks open. Wordt gegarandeerd verlengd, kun je gif op innemen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef kilon het volgende:
De overheid zit nu wel echt met een groot probleem.
De avondklok volhouden gaat op deze manier lastig worden. Maar als ze het terugdraaien, dan ziet men dat relschoppen dus zin heeft en wat oplevert.
Zelfs als ze het op het geplande moment stoppen met de avondklok zal het er niet makkelijker op worden.
En dat terwijl ik verwacht dat 9 februari echt nog niet zoveel weer open kan...
De eerste zin zegt al genoeg * ze zijn ingepland* het merendeel had al gezet moeten zijn. Ik weet dat er leveringsproblemen zijn. Maar dat is geen excuus om zo traag te werken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Veel te traag gevaccineerd? Alle vaccins in Oss zijn al ingepland. De overheid wil zelfs afwijken van de drie weken tussentijd en deze verlengen om juist meer mensen te vaccineren. Niet verstandig mijns inziens, maar zeg niet dat er niet alles aan gedaan wordt.
De belangrijkste beperking op dit moment is levering. Die bedrijven hebben niet zomaar even 15 miljard doses voorradig. Omdat we samen met Europa inkopen hebben we recht op een vast percentage van hetgeen er geleverd wordt. En ja, de bedrijven waarvan we nu vaccins krijgen hebben gezegd dat leveringen minder groot zijn dan beloofd, maar wat kan de overheid daar aan doen?
En tot slot en het allerbelangrijkst: Je houdt je niet voor de overheid aan de regels, dat doe je voor jezelf en je medemensen. Dus ongeacht of je vindt dat ze er in Den Haag een potje van maken, zou een beetje empathie en verstand helemaal niet erg zijn.
Moet je bijna Defensie in gaan zetten om te handhaven joh, niet te doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede olievlek aan het worden. Denk dat je volgend weekend een soort landelijke noodverordening gaat krijgen.
De ergste relschoppers zullen worden opgespoord en door een AT uit bed worden gevist...maar dat zal dan wel weer worden bestempeld als 'razzia's'....*zucht*quote:Op zondag 24 januari 2021 21:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah het rellen zal na dit weekend wel afgelopen zijn.
Dat allerlei sluitingen een enorme impact heeft, kan ik me iets bij indenken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uiteraard komt de onderklasse het eerst in verzet. Die hebben weinig te verliezen en voelen dit soort maatregelen het hardst.
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratiequote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, als je schijt hebt aan regels.
Ja ze staan er nog steeds nadat ze al 20 keer gewaarschuwd zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een intens trieste wezens heb je toch bij de me. Die mensen staan al met de handen omhoog met een gebaar van 'niet schieten'. Terwijl er een muur achter staat...
Pure mishandeling met letsel. Hoerenkind die gast in dat waterkanon.
Noodverordening maakt handhaven wel een stukje makkelijker natuurlijk. Helemaal als het om relatief kleine groepjes gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je bijna het leger in gaan zetten om te handhaven joh, niet te doen.
In rotterdam gingen ze toen naar huis. Hier gaan ze rellen. Klein verschilquote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratie
En toch is dat de enige manier.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat de politie geen lange periode volhouden. Ze hadden amper genoeg mensen om op ontheffingen te controleren.
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een intens trieste wezens heb je toch bij de me. Die mensen staan al met de handen omhoog met een gebaar van 'niet schieten'. Terwijl er een muur achter staat...
Pure mishandeling met letsel. Hoerenkind die gast in dat waterkanon.
En de avondklok volgen ze niet op maar de noodverordening wel? Lijkt mij zinloos.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede olievlek aan het worden. Denk dat je volgend weekend een soort landelijke noodverordening gaat krijgen.
Post van het jaar wmbquote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat tuig in Amsterdam en Eindhoven had voor corona al geen perspectief het is het afvalbakje van onze samenleving. Dat je het niet eens bent met de maatregelen ok daar kan ik inkomen. Maar die lui zijn overal tegen. Als het niet corona is verzinnen ze wel wat anders. Maar wat ze nooit zullen doen is een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.
Misschien moeten ze die politiefuiken dan een keer achterwege laten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat de politie geen lange periode volhouden. Ze hadden amper genoeg mensen om op ontheffingen te controleren.
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratie
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Noodverordening maakt handhaven wel een stukje makkelijker natuurlijk. Helemaal als het om relatief kleine groepjes gaat.
Grote kans dat je dit blijft zien tot maatregelen als de avondklok zijn afgeschaft.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit gaat alleen maar erger worden
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Dit zorgt voor kettingreacties, dit is nog maar het begin, ben ik bang.
Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit gaat alleen maar erger worden
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Dit zorgt voor kettingreacties, dit is nog maar het begin, ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |