Mooi zo. Is hier zowat om de hoekquote:
Weinig te zien.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.facebook.com/denn.haag/videos/3315686675197498
hier zijn ze flink bezig live
Jesse met met 2 matenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oei, PVV Urk heeft opgeroepen om de avondklok niet te handhaven. Waar was Jesse toen lokale partijen opriepen om het kraak- en boerkaverbod niet te handhaven. Selectieve verontwaardiging.
Hey, ga je mond spoelen! Utrecht is de mooiste stad van het land, ja!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Is toch een lelijke stad, valt niet veel te slopen
Moet je toch eens buiten dat stadje komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hey, ga je mond spoelen! Utrecht is de mooiste stad van het land, ja!
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hey, ga je mond spoelen! Utrecht is de mooiste stad van het land, ja!
Diepenveenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was toen wel even andere koek.
Doodgeschoten, dat is wel heftigquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wel effectiefquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Mien merk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Qua aantallen vaccinaties steevast onderaan bungelen in de lijstjes is niet acceptabel meer als je mensen de duimschroeven nog verder aandraait. Er moet perspectief komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat ze die avondklok en lockdown zoals nu niet gaan volhouden tot maart/ april. Mensen zijn het beu en willen perspectief.
Ik praat het niet goed maar het gaat steeds lastiger worden zo.
En schiet eens op met vaccineren!
Dat tuig in Amsterdam en Eindhoven had voor corona al geen perspectief het is het afvalbakje van onze samenleving. Dat je het niet eens bent met de maatregelen ok daar kan ik inkomen. Maar die lui zijn overal tegen. Als het niet corona is verzinnen ze wel wat anders. Maar wat ze nooit zullen doen is een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat ze die avondklok en lockdown zoals nu niet gaan volhouden tot maart/ april. Mensen zijn het beu en willen perspectief.
Je zou het haast een dictatuur noemenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Noem eens een stad met mooiere grachten dan die van Utrecht...nou nou nou?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet je toch eens buiten dat stadje komen.
Ja die mensen die nu dingen in de fik steken willen echt perspectiefquote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Gaat pas mis als het mis gaat in diverse dorpen in 1 regio. Dan kan het fout aflopen. Vooral rond Urk etc. is normaliter bijna geen politie dus moeten ze van andere korpsen komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd of men überhaupt genoeg capaciteit heeft om grote rellen in meerdere grote steden te handhaven.
Inderdaad, we bungelen ergens in de onderste regionen tussen Servië en Bulgarijequote:Op zondag 24 januari 2021 21:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit. Qua aantallen vaccinaties steevast onderaan bungelen in de lijstjes is niet acceptabel meer als je mensen de duimschroeven nog verder aandraait. Er moet perspectief komen.
Eens. Die grijpen alles aan om maar te kunnen rellen, vernielen en te plunderen. Echt, geweld is geen oplossing maar pak de rubberen kogels maar eens.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat tuig in Amsterdam en Eindhoven had voor corona al geen perspectief het is het afvalbakje van onze samenleving. Dat je het niet eens bent met de maatregelen ok daar kan ik inkomen. Maar die lui zijn overal tegen. Als het niet corona is verzinnen ze wel wat anders. Maar wat ze nooit zullen doen is een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.
Echt helemaal niks kunnen vinden. Het zijn ook maar kleine relletjes door het hele land, geen Eindhovense taferelenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er nog ergens live facebook verslagen?
Ik zit braaf thuis maar ik denk er wel over na. Ik ben het niet eens met de mondkapjesplicht, maar ik doe er wel braaf aan mee.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om mij persoonlijk. Ik ga al lang niet meer stappen of zo. Het gaat me om de mate waarin vrijheden worden afgepakt vs de ernst van de situatie. Het is niet zo dat de Nlse bevolking met uitroeiing bedreigd wordt of zo.
Wat mij betreft is de meute de meerderheid, die braaf thuis zit en doet wat de overheid hen opdraagt. Zonder er verder over na te denken. Dat is de gevaarlijke zijde van de geschiedenis. Niet de individualisten die opkomen voor hun vrijheid
Toen was er tenminste nog duidelijkheid.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te traag gevaccineerd? Alle vaccins in Oss zijn al ingepland. De overheid wil zelfs afwijken van de drie weken tussentijd en deze verlengen om juist meer mensen te vaccineren. Niet verstandig mijns inziens, maar zeg niet dat er niet alles aan gedaan wordt.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Helaas is dat helemaal niet zeker en gezien het schuifsysteem van de laatste tijd ga je daar niemand meer van overtuigen. Mensen zijn het NU zat en willen NU meer vrijheid. Het feit dat er veel te traag wordt gevaccineerd helpt ook niet erg.
De mensen moeten zich braaf aan regels houden en de overheid faalt keer op keer in zaken van groot belang.
De ironie is dat deze mensen rechtse partijen steunen zoals de FvD en VVD terwijl ze veel beter links kunnen stemmen voor hun uitkeringenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De ironie is dat de groep die meestal aan het rellen is tegen de overheid de groep is die relatief het meest steunt op diezelfde met uitkeringen, in het onderwijs en sociaal beleid.
Bij de rellen van afgelopen zomer in den haag zag je van die mannen van in de 50 die 'lekker kwamen rellen met de politie want dat was al lang geleden'. Ergens sneu als dat je niveau van zelfontwikkeling en leuke dingen in het leven is.
Het voorkomen van Amerikaanse en Franse toestanden heeft een prijskaartje, een daarvan is dat een deel van deze bevolkingsgroep zelfwaardering haalt uit dit soort rellen. Tot op zekere hoogte accepteren, al moet je de rellen zelf wel indammen. Maar denk niet dat de politie wakker ligt van dit. Had het zelf raar gevonden als er helemaal geen rellen zouden zijn geweest.
Het gaat al mis wanneer 1% van de mensen gaat rellen. Dan is er onvoldoende politie, ME, leger etc om ook nog maar iets te kunnen doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat pas mis als het mis gaat in diverse dorpen in 1 regio. Dan kan het fout aflopen. Vooral rond Urk etc. is normaliter bijna geen politie dus moeten ze van andere korpsen komen.
True, maar dat laatste hoeft niet uit te maken voor de zelf benoemde Facebook-journalistquote:Op zondag 24 januari 2021 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt helemaal niks kunnen vinden. Het zijn ook maar kleine relletjes door het hele land, geen Eindhovense taferelen
Uiteraard komt de onderklasse het eerst in verzet. Die hebben weinig te verliezen en voelen dit soort maatregelen het hardst.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat tuig in Amsterdam en Eindhoven had voor corona al geen perspectief het is het afvalbakje van onze samenleving. Dat je het niet eens bent met de maatregelen ok daar kan ik inkomen. Maar die lui zijn overal tegen. Als het niet corona is verzinnen ze wel wat anders. Maar wat ze nooit zullen doen is een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.
Nu kunnen ze de relschoppers overal de schuld van geven (deels terecht)quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef kilon het volgende:
De overheid zit nu wel echt met een groot probleem.
De avondklok volhouden gaat op deze manier lastig worden. Maar als ze het terugdraaien, dan ziet men dat relschoppen dus zin heeft en wat oplevert.
Zelfs als ze het op het geplande moment stoppen met de avondklok zal het er niet makkelijker op worden.
En dat terwijl ik verwacht dat 9 februari echt nog niet zoveel weer open kan...
Mwah het rellen zal na dit weekend wel afgelopen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef kilon het volgende:
De avondklok volhouden gaat op deze manier lastig worden. Maar als ze het terugdraaien, dan ziet men dat relschoppen dus zin heeft en wat oplevert.
Zelfs als ze het op het geplande moment stoppen met de avondklok zal het er niet makkelijker op worden.
Hmm, nee, dat is denk ik de middenklasse. De onderklasse krijgt elke maand netjes hun uitkering gestort. Ze kunnen het alleen niet in hun buurtcafé uitgeven.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uiteraard komt de onderklasse het eerst in verzet. Die hebben weinig te verliezen en voelen dit soort maatregelen het hardst.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah het rellen zal na dit weekend wel afgelopen zijn.
In deze maatschappij, waar je je baan kunt kwijtraken als je voor de verkeerde zaak demonstreert, is dat logischquote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uiteraard komt de onderklasse het eerst in verzet. Die hebben weinig te verliezen en voelen dit soort maatregelen het hardst.
Goede olievlek aan het worden. Denk dat je volgend weekend een soort landelijke noodverordening gaat krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Eightyone het volgende:
Bizar, dit liveblog. Roermond staat er ook al tussen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)avondklok~a712c6d92/
Wat een intens trieste wezens heb je toch bij de me. Die mensen staan al met de handen omhoog met een gebaar van 'niet schieten'. Terwijl er een muur achter staat...quote:
Het zal er vooral vanaf hangen hoe dit politiek gespind gaat worden. Verder denk ik dat het vanaf morgen rustiger wordtquote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef kilon het volgende:
De middenklasse is doodsbang voor de baas. Als ze morgen niet verschijnen mogen ze niet meer senior administratieamoebe zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hmm, nee, dat is denk ik de middenklasse. De onderklasse krijgt elke maand netjes hun uitkering gestort. Ze kunnen het alleen niet in hun buurtcafé uitgeven.
Nee, als je schijt hebt aan regels.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
In deze maatschappij, waar je je baan kunt kwijtraken als je voor de verkeerde zaak demonstreert, is dat logisch
9 februari gaat helemaal niks open. Wordt gegarandeerd verlengd, kun je gif op innemen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef kilon het volgende:
De eerste zin zegt al genoeg * ze zijn ingepland* het merendeel had al gezet moeten zijn. Ik weet dat er leveringsproblemen zijn. Maar dat is geen excuus om zo traag te werken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Veel te traag gevaccineerd? Alle vaccins in Oss zijn al ingepland. De overheid wil zelfs afwijken van de drie weken tussentijd en deze verlengen om juist meer mensen te vaccineren. Niet verstandig mijns inziens, maar zeg niet dat er niet alles aan gedaan wordt.
De belangrijkste beperking op dit moment is levering. Die bedrijven hebben niet zomaar even 15 miljard doses voorradig. Omdat we samen met Europa inkopen hebben we recht op een vast percentage van hetgeen er geleverd wordt. En ja, de bedrijven waarvan we nu vaccins krijgen hebben gezegd dat leveringen minder groot zijn dan beloofd, maar wat kan de overheid daar aan doen?
En tot slot en het allerbelangrijkst: Je houdt je niet voor de overheid aan de regels, dat doe je voor jezelf en je medemensen. Dus ongeacht of je vindt dat ze er in Den Haag een potje van maken, zou een beetje empathie en verstand helemaal niet erg zijn.
Moet je bijna Defensie in gaan zetten om te handhaven joh, niet te doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede olievlek aan het worden. Denk dat je volgend weekend een soort landelijke noodverordening gaat krijgen.
De ergste relschoppers zullen worden opgespoord en door een AT uit bed worden gevist...maar dat zal dan wel weer worden bestempeld als 'razzia's'....*zucht*quote:Op zondag 24 januari 2021 21:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah het rellen zal na dit weekend wel afgelopen zijn.
Dat allerlei sluitingen een enorme impact heeft, kan ik me iets bij indenken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratiequote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, als je schijt hebt aan regels.
Ja ze staan er nog steeds nadat ze al 20 keer gewaarschuwd zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een intens trieste wezens heb je toch bij de me. Die mensen staan al met de handen omhoog met een gebaar van 'niet schieten'. Terwijl er een muur achter staat...
Pure mishandeling met letsel. Hoerenkind die gast in dat waterkanon.
Noodverordening maakt handhaven wel een stukje makkelijker natuurlijk. Helemaal als het om relatief kleine groepjes gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet je bijna het leger in gaan zetten om te handhaven joh, niet te doen.
In rotterdam gingen ze toen naar huis. Hier gaan ze rellen. Klein verschilquote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratie
En toch is dat de enige manier.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat de politie geen lange periode volhouden. Ze hadden amper genoeg mensen om op ontheffingen te controleren.
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een intens trieste wezens heb je toch bij de me. Die mensen staan al met de handen omhoog met een gebaar van 'niet schieten'. Terwijl er een muur achter staat...
Pure mishandeling met letsel. Hoerenkind die gast in dat waterkanon.
En de avondklok volgen ze niet op maar de noodverordening wel? Lijkt mij zinloos.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede olievlek aan het worden. Denk dat je volgend weekend een soort landelijke noodverordening gaat krijgen.
Post van het jaar wmbquote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die politiefuiken dan een keer achterwege laten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef maan_man het volgende:
Dit gaat de politie geen lange periode volhouden. Ze hadden amper genoeg mensen om op ontheffingen te controleren.
Tuurlijk jongen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij de BLM-demonstratie werden ook regels overtreden. Het gaat wel degelijk om de juiste demonstratie
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Noodverordening maakt handhaven wel een stukje makkelijker natuurlijk. Helemaal als het om relatief kleine groepjes gaat.
Grote kans dat je dit blijft zien tot maatregelen als de avondklok zijn afgeschaft.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit gaat alleen maar erger worden
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Dit zorgt voor kettingreacties, dit is nog maar het begin, ben ik bang.
Helmondquote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Roermond, Helmond, Enschede.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Waar nu al rellen?
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Ze maken enkel maar gebruik van hun democratische demonstratierecht dus....quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.![]()
![]()
Bedoelde ook meer met die demonstraties overdag.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...
Oh wauw. Hypocriete lul is het ook weer.quote:
Lijkt het ook gewoon niet erger omdat er ook water over haar gezicht is gegaan waardoor het bloed helemaal is uitgelopen? Verder wel eens. Kan er geen medelijden mee hebben als je is gezegd dat je op moet rotten.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er is al tig keer gezegd dat je op moeten donderen dus.![]()
![]()
Dit is wel weer sneu zeg...quote:
Preventief fouilleren bij het station genot. Nog meer vrijheden kwijt. Hebben ze goed geregeldquote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Grote kans dat je dit blijft zien tot maatregelen als de avondklok zijn afgeschaft.
Actie -> reactiequote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme treurige vent is het toch ook.Zum kotsen.
De verordening is dan ook voor de politie om gepast op te kunnen treden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
En de avondklok volgen ze niet op maar de noodverordening wel? Lijkt mij zinloos.
Gaat dit de standaard reactie worden van dom rechts? BLM huillie.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Greetquote:
Hij had comedian moeten worden.quote:
Kan op grond van de avondklok ook wel. Is ook gebeurd gisteren. Eerst een boete, dan nog niet weg? Aangehouden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer met die demonstraties overdag.
Maargoed, met een noodverordening kan je in principe toch gewoon meteen opgepakt worden als je in de avond buiten loopt? Dat is wel wat anders dan slechts een boete.
Eens. Dat bedrag is misschien wel erg hoog.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef Enchanter het volgende:
¤ 95,00 boete is ook om te lachen , maak er ¤ 5.000,00.
Moet je kijken hoe rustig het dan is na 21:00
Ik zie ook wel veel van zijn achterban op straatquote:Op zondag 24 januari 2021 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Godsamme treurige vent is het toch ook.Zum kotsen.
Ja precies. Zijn achterban is helemaal niet aan het rellen en plunderen nu natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wauw. Hypocriete lul is het ook weer.
Door de inzet van geweldsmiddelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe maakt dat het precies makkelijker? Je mag al niet op straat zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |