Mooi zo. Is hier zowat om de hoekquote:
Weinig te zien.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
https://www.facebook.com/denn.haag/videos/3315686675197498
hier zijn ze flink bezig live
Jesse met met 2 matenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oei, PVV Urk heeft opgeroepen om de avondklok niet te handhaven. Waar was Jesse toen lokale partijen opriepen om het kraak- en boerkaverbod niet te handhaven. Selectieve verontwaardiging.
Hey, ga je mond spoelen! Utrecht is de mooiste stad van het land, ja!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Is toch een lelijke stad, valt niet veel te slopen
Moet je toch eens buiten dat stadje komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hey, ga je mond spoelen! Utrecht is de mooiste stad van het land, ja!
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hey, ga je mond spoelen! Utrecht is de mooiste stad van het land, ja!
Diepenveenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was toen wel even andere koek.
Doodgeschoten, dat is wel heftigquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wel effectiefquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Mien merk.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Qua aantallen vaccinaties steevast onderaan bungelen in de lijstjes is niet acceptabel meer als je mensen de duimschroeven nog verder aandraait. Er moet perspectief komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat ze die avondklok en lockdown zoals nu niet gaan volhouden tot maart/ april. Mensen zijn het beu en willen perspectief.
Ik praat het niet goed maar het gaat steeds lastiger worden zo.
En schiet eens op met vaccineren!
Dat tuig in Amsterdam en Eindhoven had voor corona al geen perspectief het is het afvalbakje van onze samenleving. Dat je het niet eens bent met de maatregelen ok daar kan ik inkomen. Maar die lui zijn overal tegen. Als het niet corona is verzinnen ze wel wat anders. Maar wat ze nooit zullen doen is een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat ze die avondklok en lockdown zoals nu niet gaan volhouden tot maart/ april. Mensen zijn het beu en willen perspectief.
Je zou het haast een dictatuur noemenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Noem eens een stad met mooiere grachten dan die van Utrecht...nou nou nou?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet je toch eens buiten dat stadje komen.
Ja die mensen die nu dingen in de fik steken willen echt perspectiefquote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Gaat pas mis als het mis gaat in diverse dorpen in 1 regio. Dan kan het fout aflopen. Vooral rond Urk etc. is normaliter bijna geen politie dus moeten ze van andere korpsen komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd of men überhaupt genoeg capaciteit heeft om grote rellen in meerdere grote steden te handhaven.
Inderdaad, we bungelen ergens in de onderste regionen tussen Servië en Bulgarijequote:Op zondag 24 januari 2021 21:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit. Qua aantallen vaccinaties steevast onderaan bungelen in de lijstjes is niet acceptabel meer als je mensen de duimschroeven nog verder aandraait. Er moet perspectief komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |