https://viruswaanzin.nl/quote:Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!
DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enquête
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe
Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn geïntroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.
Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.
Ik schakel over, sorry Mi.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:04 schreef D. het volgende:
Sven is er ook weer
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/400403487698742/
Laten we hopen van niet. Dit was wel walgelijk genoeg voor 1 dag..quote:
Rete ruk voor die ME'ers ook...zou fijn zijn als die ook gewoon terug kunnen naar hun gezinnen enzo.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dit was wel walgelijk genoeg voor 1 dag..
Het is tot nu toe wel vaak elke zondag raak ergens.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Brybry het volgende:
Wie denkt er nog meer dat dit een wekelijks tafereel gaat worden?
Ja ikquote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Brybry het volgende:
Kom naar Sven, die durft tenminste in de buurt te komenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NOS onderdeel van de kanalen om mensen te vervreemden.
Aldus verzetsheldin Mita.![]()
![]()
Ik ben er bang voor idd. Zo lang ze Utrecht maar overslaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Brybry het volgende:
Volgende week staan Amsterdam en Apeldoorn op de agenda volgens Twitterquote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Brybry het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:04 schreef D. het volgende:
Sven is er ook weer
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/400403487698742/
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
In Eindhoven ging alles rustig, vreedzaam en gezellig.
Totdat de politie kwam. Zeer intimiderend en onnodig gewelddadig.
Agenten hadden hun eigen paarden niet onder controle. Het leek wel alsof ze nog nooit op een paard gezeten hadden.
De media zet kritische mensen weer neer als gewelddadige idioten.
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
Agenten hadden hun eigen paarden niet onder controle. Het leek wel alsof ze nog nooit op een paard gezeten hadden.
Meen je dit nou serieus? Nah...dat kan niet...dat zou wel erg stom zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
Early avondklokquote:Op zondag 24 januari 2021 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Iedereen moet trouwens gewoon pleite daar.
Tenzij je als gekken zo dicht op elkaar gaat staan en lopen schreeuwen....quote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Buiten corona oplopen die kans is vrij miniem.
Nu pas?!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mee eens maar je weet t nooitquote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dit was wel walgelijk genoeg voor 1 dag..
2 uur terug al jaquote:Op zondag 24 januari 2021 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik gok dat jij een ondernemer bent die zojuist zijn gehele inboedel gesloopt hebt zien worden door deze mensen.quote:
Sorry, zat ff niet genoeg op te letten kennelijkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tweet is van twee uur geleden, maar er hangt nog altijd opvallend veel volk rond.
Ja, balen...go Mila...Mita...wat was t ook alweer?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moeten we terugschakelen naar die staatsmongool van de 'vrije pers'.
Mita de onafhankelijke persquote:Op zondag 24 januari 2021 18:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, balen...go Mila...Mita...wat was t ook alweer?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 24 januari 2021 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een ondernemer bent die zojuist zijn gehele inboedel gesloopt hebt zien worden door deze mensen.
Frankrijk, Duitsland, Nederland, Denemarken, overal je weet toch.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, balen...go Mila...Mita...wat was t ook alweer?
En ze ging bijna van het stokkie af van het traangas, ongekend!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Frankrijk, Duitsland, Nederland, Denemarken, overal je weet toch.
Die eerste 3 zijn al verlorenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Frankrijk, Duitsland, Nederland, Denemarken, overal je weet toch.
Dat hij na dit te hebben geschreven nog op het forum mag komen snap ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe groot kan een bord voor de kop zijn..![]()
Je twijfelt of je een ondernemer bent?quote:
Omdat ze een perskaart heeft gekocht en nu denkt dat ze pers isquote:
+1quote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef mootie het volgende:
Echt walgelijk. En dieptriest.
Iets anders kan ik er niet van maken.
Ben ook gewoon boos
Je was erbij?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
WIl je wel even rustig in slaap neukenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef mootie het volgende:
Ben ook gewoon boos
Ik weet ook gewoon niet hoe dit ooit nog goed gaat komenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef mootie het volgende:
Ben ook gewoon boos
Voorvechter van de vrije media, je weet zelluf.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Wie de fuck is die Mita en waarom krijgt ze zoveel aandacht?
Ja, dat gaat de hele dag al door.quote:
"Onafhankelijke pers" met een livestream op Facebook. Je weet wel, niet van de staatsmediaquote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Wie de fuck is die Mita en waarom krijgt ze zoveel aandacht?
Heb je de verschillende etniciteiten al in Excel uitgewerkt?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef hollandia02 het volgende:
Jumbo plunderen...
Tis toch geen Amerika!!
Commentaar op niveauquote:Op zondag 24 januari 2021 18:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En ze ging bijna van het stokkie af van het traangas, ongekend!
Een kennis van mij wel en die zegt hetzelfde.quote:
Matige trollpoging, 3/10.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
Nou, Amsterdam Amstel is ook niet mooi, hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:18 schreef Beursaap het volgende:
Enige troost is dat het gelukkig maar het lelijkste station van NL was...
Niet, dit gaat zich als een olievlek uitbreiden op deze manier.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon niet hoe dit ooit nog goed gaat komen
Ohja het klassiekequote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
Tel daar een slap demissionair kabinet bij op die zich nergens verantwoordleijk voor voelt en we zijn fuckedquote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet, dit gaat zich als een olievlek uitbreiden op deze manier.
Ohja lolquote:Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
"Onafhankelijke pers" met een livestream op Facebook. Je weet wel, niet van de staatsmedia
Geen beelden van Mita, want die heeft ervoor gezorgd de beelden niet belastbaar zijnquote:
Ja heb Nederlanders, Belgen. Fransen, Tunesiers, Chinezen etc gezien.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je de verschillende etniciteiten al in Excel uitgewerkt?
Ze komen er vanzelf achter dat er geen treinen meer rijden.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef JeMoeder het volgende:
De eencellige tumoren hebben Eindhoven inmiddels verlaten?
Voor de zekerheid maar golfballen meegenomen inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2021 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja het klassieke
"dUh PoLiSiE PrOvOsEeRDe. hEt Is hUn SgUlt dAt wE rEllEN!!!"
Kun je wel lacherig over doen maar ook de rol van Jip en Janneke wordt dus maar mooi verzwegen door de MSM.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:14 schreef Magister_Artium het volgende:
Opkomen voor je mening is een groot goed. Daarbij in een station de Hema plunderen is geen demonstreren, maar hooligangedrag. Of er moet in de tussentijd een wetenschapper hebben ontdekt dat Jip en Janneke de aanstichters zijn van de pandemie.
En wie geeft het kabinet een mandaat?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tel daar een slap demissionair kabinet bij op die zich nergens verantwoordleijk voor voelt en we zijn fucked
Maar om nou te zeggen dat dit echt heldere lichtjes waren...nou nee...quote:
Ook niet Eindhoven uit? Dat is mooiquote:Op zondag 24 januari 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf achter dat er geen treinen meer rijden.
Zeer herkenbaar gevoelquote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef mootie het volgende:
Ben ook gewoon boos
Dat is wat je ook steeds bij de streams leest.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja het klassieke
"dUh PoLiSiE PrOvOsEeRDe. hEt Is hUn SgUlt dAt wE rEllEN!!!"
Denk dat het uiteindelijk ook organiseert en dan word het gevaarlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet, dit gaat zich als een olievlek uitbreiden op deze manier.
Ja MaRr BlaCk lAifS MetTer!!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wat je ook steeds bij de streams leest.
Rutte heeft dit veroorzaakt, mensen kunnen niet anders!
De politie begon, anders was dit noooit gebeurd.
Weer die Romeo’s die de boel opstoken.
De politiek heeft dit over zichzelf afgeroepen.
Daarnaast wordt er ook enorm veel opgeroepen tot geweld.
Over walgelijk gesproken...quote:Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
WIl je wel even rustig in slaap neuken![]()
![]()
![]()
Het is al gevaarlijk, dat was het vorige week al.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk ook organiseert en dan word het gevaarlijk
Precies het is altijd de schuld van een ander. Daarom moeten ze nooit ingaan op dit soort tokkies maar gewoon met bruut geweld zo'n plein schoonvegen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wat je ook steeds bij de streams leest.
Rutte heeft dit veroorzaakt, mensen kunnen niet anders!
De politie begon, anders was dit noooit gebeurd.
Weer die Romeo’s die de boel opstoken.
De politiek heeft dit over zichzelf afgeroepen.
Daarnaast wordt er ook enorm veel opgeroepen tot geweld.
Neeheee...het is de schuld van de staatmedia....zucht...weet je dat nou nog niet?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:23 schreef summer2bird het volgende:
Misschien boos omdat figuren als zij de stad slopen?
Oh nee het zullen wel weer Romeo's zijn![]()
En spullen waarmee je auto's en fietsen kan affikken.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar golfballen meegenomen inderdaad
Het woord "Mainstreammedia" hoef ik na vandaag ook nooit meer te horenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef DW457 het volgende:
[..]
Neeheee...het is de schuld van de staatmedia....zucht...weet je dat nou nog niet?
Ja, zeker. Maar zodra dit organiseert krijg je moeilijke weken.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is al gevaarlijk, dat was het vorige week al.
Ooohhh...het ging om de sticker. Ah.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef Fugue het volgende:
Ja mooie sticker Mita. Loop nou maar door
Ze heeft anders wel een perskaart hoor. En ze komt in Duitsland en Frankrijkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef summer2bird het volgende:
Voor een verslaggever is ze wel beroerd in filmen zeg
Ik kan denk ik net zo'n overtuigende perskaart tekenen als die zij ongetwijfeld in haar bezit heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een perskaart hoor. En ze komt in Duitsland en Frankrijk
Ik denk dat ze op de eerste plaats vooral werkeloos is.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het zo vreedzaam was allemaal.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Een kennis van mij wel en die zegt hetzelfde.
Dat hooligan-gedrag is verder natuurlijk gewoon verwerpelijk
Ze is opgeleid aan de universiteit van hard knocks, die hebben niet de beste opleiding journalistiek.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef summer2bird het volgende:
Je hoort ook weer niks he? Waar is Grappertje trouwens gebleven?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tel daar een slap demissionair kabinet bij op die zich nergens verantwoordleijk voor voelt en we zijn fucked
Ik denk dat mijn collegekaart uit 2010 overtuigender is dan haar perskaartquote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan denk ik net zo'n overtuigende perskaart tekenen als die zij ongetwijfeld in haar bezit heeft.
Die titels ook. Gaat lekker zo in ons ooit zo mooie landjequote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk eens hoe vies de NOS vreedzame demonstranten aan het framen is: https://nos.nl/artikel/23(...)ls-in-eindhoven.html
Walgelijk. Al die gemanipuleerde beelden ook
.
quote:Het stationsplein in Eindhoven na de rellen: leeg en toegetakeld
BEKIJK OOK
Plunderingen in Eindhoven na beëindigen demo, ook in Amsterdam hard ingegrepen
Vanavond extra politie-inzet in Urk om avondklok te handhaven
Er zal vast een mooi baantje in de gevangeniskeuken zijn voor haar als ze zo door gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de eerste plaats vooral werkeloos is.
Die heeft geappt met de driehoekquote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Je hoort ook weer niks he? Waar is Grappertje trouwens gebleven?
Bruiloftje?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
zondag, bij schoonmoedersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat het maar een marginaal clubje is. En ja: marginale clubjesvkunnen een hoop slopen, maar dat zal het draagvlak voor dit soort 'demonstraties' geen goed doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar zodra dit organiseert krijg je moeilijke weken.
En Cum Laude afgestudeerd aan 'Da hep op feesboek gestaan!'quote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ze is opgeleid aan de universiteit van hard knocks, die hebben niet de beste opleiding journalistiek
De mensen in Eindhoven waren totaal niet gewelddadig iddquote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
20:00 uur toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
Als het om 20.30 uur maar klaar is. Heel Holland Bakt
Ik denk dat er ook wel een aantal van hun bed gelicht worden de komende weken.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat het maar een marginaal clubje is. En ja: marginale clubjesvkunnen een hoop slopen, maar dat zal het draagvlak voor dit soort 'demonstraties' geen goed doen.
Ik kreeg de indruk wel dat ze heel boos op het station warenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De mensen in Eindhoven waren totaal niet gewelddadig idd
Ik begreep dat die ellende begon toen de politie / ME het plein begon te vegen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo vreedzaam was allemaal.
Er werd met vuurwerk gegooid, dat tover je ook niet zo tevoorschijn, toch?
Of messen?
Gewoon de sleutel kwijt. Hoe moesten ze anders binnen komenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk wel dat ze heel boos op het station waren
En ze waren vergeten boodschappen te doenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Gewoon de sleutel kwijt. Hoe moesten ze anders binnen komen
Van een Karin...dat belooft wat...ze is nu al mensen aan het censureren...vrije media 4 lifequote:Op zondag 24 januari 2021 18:30 schreef DemonRage het volgende:
Nog een stream: https://www.facebook.com/1525961008/videos/10218865028766520/
Ja, dat is Mita. Van de "pers".quote:Op zondag 24 januari 2021 18:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is dit Mita? Ziet er professioneel uit zeg
Volgens Twitter welquote:Op zondag 24 januari 2021 18:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze lopen naar elkaar toequote:Op zondag 24 januari 2021 18:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Van een Karin...dat belooft wat...ze is nu al mensen aan het censureren...vrije media 4 life
Ongeoefende blik dusquote:Op zondag 24 januari 2021 18:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jammer, kan net niet goed zien hoe groot haar kwarktassen zijn.
De onafhankelijke persquote:Op zondag 24 januari 2021 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Mita. Van de "pers".
Wat doet ze ook alweer? Gewichtheffen in Kazachstan oid?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Mita. Van de "pers".
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze ook alweer? Gewichtheffen in Kazachstan oid?
Niveau wandelvierdaagsequote:Op zondag 24 januari 2021 18:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Op haar fb zie ik ook deze fotoquote:Op zondag 24 januari 2021 18:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ook nog geen seconde van haar stream gezienquote:Op zondag 24 januari 2021 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze ook alweer? Gewichtheffen in Kazachstan oid?
Oei daar wil ik geen ruzie meequote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Op haar fb zie ik ook deze foto
[ afbeelding ]
Ze is of was sportiever dan ik dacht
Vergeet niet dat Mita ook al de hele dag aan het sniffelen en hijgen is.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
Overgestapt naar Karin, maar die klinkt wat verkouden. Laten we hopen dat ze geen 'heT iS maAr eEN gRiEpjE' onder de leden heeft.
Die rookt en heeft meerdere malen traangas ingeademd.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Mita ook al de hele dag aan het sniffelen en hijgen is.
Waar is het mis gegaan vraag je je af.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Op haar fb zie ik ook deze foto
[ afbeelding ]
Ze is of was sportiever dan ik dacht
Toen ze begon met streamen was ze al aan het sniffelenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Die rookt en heeft meerdere malen traangas ingeademd.
Is Mita wel bereid om een eind te rijden, ze woont boven de rivieren zegt ze.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef gniffie het volgende:
Blijkbaar sport Mita bij david lloyd in Veldhoven. Maatje van mij gaat daar ook naartoe. Vaker met hem mee dus als de lockdown voorbij is
Karin zegt dat ze corona heeft,quote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
Overgestapt naar Karin, maar die klinkt wat verkouden. Laten we hopen dat ze geen 'heT iS maAr eEN gRiEpjE' onder de leden heeft.
Ja maar ze is echte pers hè! dan doe je datquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is Mita wel bereid om een eind te rijden, ze woont boven de rivieren zegt ze.
Dacht dat Sven van Video in Verzet was?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Ah Sven ,Mitta en Karin zijn film/ stream partners begrijp ik nu
Allemaal "pers" joh!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Ah Sven ,Mitta en Karin zijn film/ stream partners begrijp ik nu
Ze rijdt ook elke week naar Duitsland en Frankrijk hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is Mita wel bereid om een eind te rijden, ze woont boven de rivieren zegt ze.
Foutje , ik had de verkeerde stream zie ik nuquote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat Sven van Video in Verzet was?
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat doet Mita in het dagelijkse leven?
Verslaggeven in Duitsland, Frankrijk en Eindhovenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zet mijn geld op een uitkering.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Vind je dit geen volwaardig beroep?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien heeft ze ook een of ander blog waar ze stukkies voor tikt onder het mom van journalistiek?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ditquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Stem van het volk! Komende week weer naar Frankrijk om ook te "demonstreren" of was ut nou "koffie drinken"!quote:
Gefinancierd door de roverheid?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.
Zo is ze volgende week in Frankrijk
Stukjes met max een lettergreep of drie dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook een of ander blog waar ze stukkies voor tikt onder het mom van journalistiek?
Doping een gewicht op d'r hoofd gehadquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan vraag je je af.
Heet ie Steven? Just checking....quote:Op zondag 24 januari 2021 18:40 schreef Gia het volgende:
Oh god, ze heeft een hondje zodat ze na 21.00 uur naar buiten kan.
Heeft ze snel gedaan zegquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Chia het volgende:
Heeft General Medicine Doctor gestudeerd aan Медицинский колледж "Авиценна"
Student van 2017 t/m 2020
Lijkt me sterk dat ze daar een boterham mee kan verdienen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.
Zo is ze volgende week in Frankrijk
Of een combinatie van die twee.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef vipergts het volgende:
[..]
Doping een gewicht op d'r hoofd gehad
Zoals 99 van de 100 'artsen' die de wappietities ondertekenen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Chia het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Chia het volgende:
Jij doneert ook aan braddy zekerquote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind je dit geen volwaardig beroep?
Ja, meer dan me lief is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Oh nou dat zal ze wel tegenhoudenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef JohnBercow het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)laatsen-in-nederland
Reactie van Grapperhaus
Heel slim. Op deze manier is er geen Twittercensuur mogelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef JohnBercow het volgende:
Reactie van Grapperhaus
Maar...stel he...als ze is gearresteerd...is ze dan nog steeds 'vrije media'?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Een echte reporter laat zich zo'n busje inknuppelen zodat ze kan zeggen ZIE JE WEL
Baal je dat er geen treinen meer naar Eindhoven rijdenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Volgens de media is het hier oorlogsgebied in Eindhoven.
Het lijkt hier eerder carnaval. We lachen ons letterlijk kapot om de politie en ME.
Betalen wij echt belasting voor deze sukkels?
Het lijkt wel alsof die lui nog nooit op een paard gezeten hebben, totaal geen controle over dat dier. Net zag ik nog een paard zonder ruiter door de Mathildelaan galloperen richting het politiebureau. Die is em vast ook gepeerd, kon het niet meer aanzien.
"Bestrijd het virus, niet elkaar"quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef JohnBercow het volgende:
Reactie van Grapperhaus
DAT PAALTJE IS NEERGEZET DOOR DE NOSquote:Op zondag 24 januari 2021 18:46 schreef DW457 het volgende:
Ondertussen botst Mita tegen een paaltje...
Kan ik in mijn achtertuin horen. Helaas niet zien.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helmond is natuurlijk wel de bakermat der grote denkers. Dat belooft wat.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Baal je dat er geen treinen meer naar Eindhoven rijden
Zeg, is zo'n livestream optuigen niks voor jou?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan ik in mijn achtertuin horen. Helaas niet zien.
Nope, totaal niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker in de buurt van Het Haagje?
Want auto's omflikkeren en affikken, winkels plunderen, het station vernielen etc. is een feestsfeer? Echt, leuk feestje hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Het lijkt hier eerder carnaval. We lachen ons letterlijk kapot om de politie en ME.
Het lijkt wel alsof die lui nog nooit op een paard gezeten hebben, totaal geen controle over dat dier. Net zag ik nog een paard zonder ruiter door de Mathildelaan galloperen richting het politiebureau. Die is em vast ook gepeerd, kon het niet meer aanzien.
Onze eigen FOK! live verslaggevingquote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, is zo'n livestream optuigen niks voor jou?
Helmond.. ja dat zal wel los gaan.quote:
Ik woon er te ver van weg om het te kunnen zien. Maar als er herrie genoeg is, en de wind staat gunstig, kan ik het wel horen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, is zo'n livestream optuigen niks voor jou?
Iets meer respect hè, ze hebben het voor ONZE vrijheid gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want auto's omflikkeren en affikken, winkels plunderen, het station vernielen etc. is een feestsfeer? Echt, leuk feestje hoor
Onafhankelijke media dit dat.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Onze eigen FOK! live verslaggevingHeb ik wel een paar tientjes voor over
Te lui om te werken, maar rellen kunnen ze.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helmond.. ja dat zal wel los gaan.
Ja is ook zo, ben blij dat ze zo'n leuk feestje hebben gebouwd. Excuus voor mijn kritische vragen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iets meer respect hè, ze hebben het voor ONZE vrijheid gedaan.
Net Braddiequote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Chia het volgende:
Mita gaat door met filmen zo lang kijkers willen dat ze doorgaat
Haar fans willen dat he.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Ze zegt nou al 10 keer dat ze gaat stoppen maar gaat toch door
Ze heeft wel doorzettingsvermogen en is niet lui.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Zie je Mouthaan niet doen voor z'n minuutje RTL verslag.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Misschien is dit wel van een franchisenemer.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef JohnBercow het volgende:
Iemand op de livestream van Mita, samenvattend: het is heel erg voor kleine ondernemers als ze geplunderd worden, maar voor de Jumbo niet, want die hebben genoeg geld_!
Nou...dan krijgt ze geen slaap vanavond, neem ik aanquote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Chia het volgende:
Mita gaat door met filmen zo lang kijkers willen dat ze doorgaat
Nah, was in het station. Maar Jumbo's zijn inderdaad vaak van franchisers.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien is dit wel van een franchisenemer.
Hey een mede Helmonderquote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan ik in mijn achtertuin horen. Helaas niet zien.
Als mensen hier mij sponsoren ga ik ook wel en zorg voor de beste verslaggevingquote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien heeft ze even geen zin meer uit te leggen dat ze onafhankelijke pers is en ook in Duitsland en Frankrijk komtquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
handen ervoor als er toevallig wat mensen voorbij lopen.
Maak een plan en stuur me een DM.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als mensen hier mij sponsoren ga ik ook wel en zorg voor de beste verslaggeving
DJMO houdt toch van wandelen?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
MInder want ze moet voor 21.00u ergens binnen zien te komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:53 schreef JohnBercow het volgende:
Mita heeft nog 2 uur en 7 minuten om een onafhankelijk verslag uit te brengen
Hoe maar snel je smoel, en spreek niet voor alle mensen die in Eindhoven wonen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
We hebben bij FOK toch een verslaggever? Stefan? Weet zijn username even niet meer. Hij woont iig in Leidenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als mensen hier mij sponsoren ga ik ook wel en zorg voor de beste verslaggeving
Aan de andere kant, ze is onafhankelijke pers, dus ze zal wel vrijstelling hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MInder want ze moet voor 21.00u ergens binnen zien te komen.
En/of iemand in haar....oooohhhh...dat mag ik niet zeggen!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MInder want ze moet voor 21.00u ergens binnen zien te komen.
Sunchaser?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
We hebben bij FOK toch een verslaggever? Stefan? Weet zijn username even niet meer. Hij woont iig in Leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |