Geen idee. Heb ook nog geen seconde van haar stream gezienquote:Op zondag 24 januari 2021 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze ook alweer? Gewichtheffen in Kazachstan oid?
Oei daar wil ik geen ruzie meequote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Op haar fb zie ik ook deze foto
[ afbeelding ]
Ze is of was sportiever dan ik dacht
Vergeet niet dat Mita ook al de hele dag aan het sniffelen en hijgen is.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
Overgestapt naar Karin, maar die klinkt wat verkouden. Laten we hopen dat ze geen 'heT iS maAr eEN gRiEpjE' onder de leden heeft.
Die rookt en heeft meerdere malen traangas ingeademd.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Mita ook al de hele dag aan het sniffelen en hijgen is.
Waar is het mis gegaan vraag je je af.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Op haar fb zie ik ook deze foto
[ afbeelding ]
Ze is of was sportiever dan ik dacht
Toen ze begon met streamen was ze al aan het sniffelenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Die rookt en heeft meerdere malen traangas ingeademd.
Is Mita wel bereid om een eind te rijden, ze woont boven de rivieren zegt ze.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef gniffie het volgende:
Blijkbaar sport Mita bij david lloyd in Veldhoven. Maatje van mij gaat daar ook naartoe. Vaker met hem mee dus als de lockdown voorbij is
Karin zegt dat ze corona heeft,quote:Op zondag 24 januari 2021 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
Overgestapt naar Karin, maar die klinkt wat verkouden. Laten we hopen dat ze geen 'heT iS maAr eEN gRiEpjE' onder de leden heeft.
Ja maar ze is echte pers hè! dan doe je datquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is Mita wel bereid om een eind te rijden, ze woont boven de rivieren zegt ze.
Dacht dat Sven van Video in Verzet was?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Ah Sven ,Mitta en Karin zijn film/ stream partners begrijp ik nu
Allemaal "pers" joh!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Ah Sven ,Mitta en Karin zijn film/ stream partners begrijp ik nu
Ze rijdt ook elke week naar Duitsland en Frankrijk hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is Mita wel bereid om een eind te rijden, ze woont boven de rivieren zegt ze.
Foutje , ik had de verkeerde stream zie ik nuquote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat Sven van Video in Verzet was?
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat doet Mita in het dagelijkse leven?
Verslaggeven in Duitsland, Frankrijk en Eindhovenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zet mijn geld op een uitkering.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Vind je dit geen volwaardig beroep?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien heeft ze ook een of ander blog waar ze stukkies voor tikt onder het mom van journalistiek?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ditquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Stem van het volk! Komende week weer naar Frankrijk om ook te "demonstreren" of was ut nou "koffie drinken"!quote:
Gefinancierd door de roverheid?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.
Zo is ze volgende week in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |