Onafhankelijke journalistiek bedrijven.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat doet Mita in het dagelijkse leven?
Verslaggeven in Duitsland, Frankrijk en Eindhovenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zet mijn geld op een uitkering.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Vind je dit geen volwaardig beroep?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien heeft ze ook een of ander blog waar ze stukkies voor tikt onder het mom van journalistiek?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ditquote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Stem van het volk! Komende week weer naar Frankrijk om ook te "demonstreren" of was ut nou "koffie drinken"!quote:
Gefinancierd door de roverheid?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.
Zo is ze volgende week in Frankrijk
Stukjes met max een lettergreep of drie dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook een of ander blog waar ze stukkies voor tikt onder het mom van journalistiek?
Doping een gewicht op d'r hoofd gehadquote:Op zondag 24 januari 2021 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan vraag je je af.
Heet ie Steven? Just checking....quote:Op zondag 24 januari 2021 18:40 schreef Gia het volgende:
Oh god, ze heeft een hondje zodat ze na 21.00 uur naar buiten kan.
Heeft ze snel gedaan zegquote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Chia het volgende:
Heeft General Medicine Doctor gestudeerd aan Медицинский колледж "Авиценна"
Student van 2017 t/m 2020
Lijkt me sterk dat ze daar een boterham mee kan verdienen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Onafhankelijke journalistiek bedrijven.
Zo is ze volgende week in Frankrijk
Of een combinatie van die twee.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef vipergts het volgende:
[..]
Doping een gewicht op d'r hoofd gehad
Zoals 99 van de 100 'artsen' die de wappietities ondertekenen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Chia het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2021 18:41 schreef Chia het volgende:
Jij doneert ook aan braddy zekerquote:Op zondag 24 januari 2021 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind je dit geen volwaardig beroep?
Ja, meer dan me lief is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Oh nou dat zal ze wel tegenhoudenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef JohnBercow het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)laatsen-in-nederland
Reactie van Grapperhaus
Heel slim. Op deze manier is er geen Twittercensuur mogelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef JohnBercow het volgende:
Reactie van Grapperhaus
Maar...stel he...als ze is gearresteerd...is ze dan nog steeds 'vrije media'?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Een echte reporter laat zich zo'n busje inknuppelen zodat ze kan zeggen ZIE JE WEL
Baal je dat er geen treinen meer naar Eindhoven rijdenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Volgens de media is het hier oorlogsgebied in Eindhoven.
Het lijkt hier eerder carnaval. We lachen ons letterlijk kapot om de politie en ME.
Betalen wij echt belasting voor deze sukkels?
Het lijkt wel alsof die lui nog nooit op een paard gezeten hebben, totaal geen controle over dat dier. Net zag ik nog een paard zonder ruiter door de Mathildelaan galloperen richting het politiebureau. Die is em vast ook gepeerd, kon het niet meer aanzien.
"Bestrijd het virus, niet elkaar"quote:Op zondag 24 januari 2021 18:44 schreef JohnBercow het volgende:
Reactie van Grapperhaus
DAT PAALTJE IS NEERGEZET DOOR DE NOSquote:Op zondag 24 januari 2021 18:46 schreef DW457 het volgende:
Ondertussen botst Mita tegen een paaltje...
Kan ik in mijn achtertuin horen. Helaas niet zien.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helmond is natuurlijk wel de bakermat der grote denkers. Dat belooft wat.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Baal je dat er geen treinen meer naar Eindhoven rijden
Zeg, is zo'n livestream optuigen niks voor jou?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan ik in mijn achtertuin horen. Helaas niet zien.
Nope, totaal niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker in de buurt van Het Haagje?
Want auto's omflikkeren en affikken, winkels plunderen, het station vernielen etc. is een feestsfeer? Echt, leuk feestje hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Het lijkt hier eerder carnaval. We lachen ons letterlijk kapot om de politie en ME.
Het lijkt wel alsof die lui nog nooit op een paard gezeten hebben, totaal geen controle over dat dier. Net zag ik nog een paard zonder ruiter door de Mathildelaan galloperen richting het politiebureau. Die is em vast ook gepeerd, kon het niet meer aanzien.
Onze eigen FOK! live verslaggevingquote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, is zo'n livestream optuigen niks voor jou?
Helmond.. ja dat zal wel los gaan.quote:
Ik woon er te ver van weg om het te kunnen zien. Maar als er herrie genoeg is, en de wind staat gunstig, kan ik het wel horen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, is zo'n livestream optuigen niks voor jou?
Iets meer respect hè, ze hebben het voor ONZE vrijheid gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want auto's omflikkeren en affikken, winkels plunderen, het station vernielen etc. is een feestsfeer? Echt, leuk feestje hoor
Onafhankelijke media dit dat.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Onze eigen FOK! live verslaggevingHeb ik wel een paar tientjes voor over
Te lui om te werken, maar rellen kunnen ze.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helmond.. ja dat zal wel los gaan.
Ja is ook zo, ben blij dat ze zo'n leuk feestje hebben gebouwd. Excuus voor mijn kritische vragen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iets meer respect hè, ze hebben het voor ONZE vrijheid gedaan.
Net Braddiequote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Chia het volgende:
Mita gaat door met filmen zo lang kijkers willen dat ze doorgaat
Haar fans willen dat he.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Ze zegt nou al 10 keer dat ze gaat stoppen maar gaat toch door
Ze heeft wel doorzettingsvermogen en is niet lui.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Zie je Mouthaan niet doen voor z'n minuutje RTL verslag.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Fugue het volgende:
Misschien is dit wel van een franchisenemer.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef JohnBercow het volgende:
Iemand op de livestream van Mita, samenvattend: het is heel erg voor kleine ondernemers als ze geplunderd worden, maar voor de Jumbo niet, want die hebben genoeg geld_!
Nou...dan krijgt ze geen slaap vanavond, neem ik aanquote:Op zondag 24 januari 2021 18:50 schreef Chia het volgende:
Mita gaat door met filmen zo lang kijkers willen dat ze doorgaat
Nah, was in het station. Maar Jumbo's zijn inderdaad vaak van franchisers.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien is dit wel van een franchisenemer.
Hey een mede Helmonderquote:Op zondag 24 januari 2021 18:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan ik in mijn achtertuin horen. Helaas niet zien.
Als mensen hier mij sponsoren ga ik ook wel en zorg voor de beste verslaggevingquote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien heeft ze even geen zin meer uit te leggen dat ze onafhankelijke pers is en ook in Duitsland en Frankrijk komtquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
handen ervoor als er toevallig wat mensen voorbij lopen.
Maak een plan en stuur me een DM.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als mensen hier mij sponsoren ga ik ook wel en zorg voor de beste verslaggeving
DJMO houdt toch van wandelen?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
MInder want ze moet voor 21.00u ergens binnen zien te komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:53 schreef JohnBercow het volgende:
Mita heeft nog 2 uur en 7 minuten om een onafhankelijk verslag uit te brengen
Hoe maar snel je smoel, en spreek niet voor alle mensen die in Eindhoven wonen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
We hebben bij FOK toch een verslaggever? Stefan? Weet zijn username even niet meer. Hij woont iig in Leidenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als mensen hier mij sponsoren ga ik ook wel en zorg voor de beste verslaggeving
Aan de andere kant, ze is onafhankelijke pers, dus ze zal wel vrijstelling hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MInder want ze moet voor 21.00u ergens binnen zien te komen.
En/of iemand in haar....oooohhhh...dat mag ik niet zeggen!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
MInder want ze moet voor 21.00u ergens binnen zien te komen.
Sunchaser?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
We hebben bij FOK toch een verslaggever? Stefan? Weet zijn username even niet meer. Hij woont iig in Leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |