Meen je dit nou serieus? Nah...dat kan niet...dat zou wel erg stom zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
In Eindhoven ging alles rustig, vreedzaam en gezellig.
Totdat de politie kwam. Zeer intimiderend en onnodig gewelddadig.
Agenten hadden hun eigen paarden niet onder controle. Het leek wel alsof ze nog nooit op een paard gezeten hadden.
De media zet kritische mensen weer neer als gewelddadige idioten.
Early avondklokquote:Op zondag 24 januari 2021 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Iedereen moet trouwens gewoon pleite daar.
Tenzij je als gekken zo dicht op elkaar gaat staan en lopen schreeuwen....quote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Buiten corona oplopen die kans is vrij miniem.
Nu pas?!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mee eens maar je weet t nooitquote:Op zondag 24 januari 2021 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dit was wel walgelijk genoeg voor 1 dag..
2 uur terug al jaquote:Op zondag 24 januari 2021 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik gok dat jij een ondernemer bent die zojuist zijn gehele inboedel gesloopt hebt zien worden door deze mensen.quote:
Sorry, zat ff niet genoeg op te letten kennelijkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tweet is van twee uur geleden, maar er hangt nog altijd opvallend veel volk rond.
Ja, balen...go Mila...Mita...wat was t ook alweer?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moeten we terugschakelen naar die staatsmongool van de 'vrije pers'.
Mita de onafhankelijke persquote:Op zondag 24 januari 2021 18:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, balen...go Mila...Mita...wat was t ook alweer?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 24 januari 2021 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een ondernemer bent die zojuist zijn gehele inboedel gesloopt hebt zien worden door deze mensen.
Frankrijk, Duitsland, Nederland, Denemarken, overal je weet toch.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, balen...go Mila...Mita...wat was t ook alweer?
En ze ging bijna van het stokkie af van het traangas, ongekend!quote:Op zondag 24 januari 2021 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Frankrijk, Duitsland, Nederland, Denemarken, overal je weet toch.
Die eerste 3 zijn al verlorenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Frankrijk, Duitsland, Nederland, Denemarken, overal je weet toch.
Dat hij na dit te hebben geschreven nog op het forum mag komen snap ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe groot kan een bord voor de kop zijn..![]()
Je twijfelt of je een ondernemer bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |