Ooohhh...het ging om de sticker. Ah.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef Fugue het volgende:
Ja mooie sticker Mita. Loop nou maar door
Ze heeft anders wel een perskaart hoor. En ze komt in Duitsland en Frankrijkquote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef summer2bird het volgende:
Voor een verslaggever is ze wel beroerd in filmen zeg
Ik kan denk ik net zo'n overtuigende perskaart tekenen als die zij ongetwijfeld in haar bezit heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een perskaart hoor. En ze komt in Duitsland en Frankrijk
Ik denk dat ze op de eerste plaats vooral werkeloos is.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het zo vreedzaam was allemaal.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:19 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Een kennis van mij wel en die zegt hetzelfde.
Dat hooligan-gedrag is verder natuurlijk gewoon verwerpelijk
Ze is opgeleid aan de universiteit van hard knocks, die hebben niet de beste opleiding journalistiek.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:25 schreef summer2bird het volgende:
Je hoort ook weer niks he? Waar is Grappertje trouwens gebleven?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tel daar een slap demissionair kabinet bij op die zich nergens verantwoordleijk voor voelt en we zijn fucked
Ik denk dat mijn collegekaart uit 2010 overtuigender is dan haar perskaartquote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan denk ik net zo'n overtuigende perskaart tekenen als die zij ongetwijfeld in haar bezit heeft.
Die titels ook. Gaat lekker zo in ons ooit zo mooie landjequote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk eens hoe vies de NOS vreedzame demonstranten aan het framen is: https://nos.nl/artikel/23(...)ls-in-eindhoven.html
Walgelijk. Al die gemanipuleerde beelden ook
.
quote:Het stationsplein in Eindhoven na de rellen: leeg en toegetakeld
BEKIJK OOK
Plunderingen in Eindhoven na beëindigen demo, ook in Amsterdam hard ingegrepen
Vanavond extra politie-inzet in Urk om avondklok te handhaven
Er zal vast een mooi baantje in de gevangeniskeuken zijn voor haar als ze zo door gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de eerste plaats vooral werkeloos is.
Die heeft geappt met de driehoekquote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Je hoort ook weer niks he? Waar is Grappertje trouwens gebleven?
Bruiloftje?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
zondag, bij schoonmoedersquote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat het maar een marginaal clubje is. En ja: marginale clubjesvkunnen een hoop slopen, maar dat zal het draagvlak voor dit soort 'demonstraties' geen goed doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar zodra dit organiseert krijg je moeilijke weken.
En Cum Laude afgestudeerd aan 'Da hep op feesboek gestaan!'quote:Op zondag 24 januari 2021 18:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ze is opgeleid aan de universiteit van hard knocks, die hebben niet de beste opleiding journalistiek
De mensen in Eindhoven waren totaal niet gewelddadig iddquote:Op zondag 24 januari 2021 18:08 schreef Ixnay het volgende:
In Eindhoven ging alles rustig, vreedzaam en gezellig.
Totdat de politie kwam. Zeer intimiderend en onnodig gewelddadig.
Agenten hadden hun eigen paarden niet onder controle. Het leek wel alsof ze nog nooit op een paard gezeten hadden.
De media zet kritische mensen weer neer als gewelddadige idioten.
20:00 uur toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
Als het om 20.30 uur maar klaar is. Heel Holland Bakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |